Διάφορα add-ons σε ένα CBF1000FA (2011) και ένα CBR600RR (2007)

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Θέμα: Θερμαινόμενα grips OXFORD heated grips σε CBF1000FA 2011 - δυσκολία με το grip γκαζιού
(edit: Άλλαξα τον τίτλο του thread ώστε να καλύπτει λίγο ευρύτερη θεματολογία, για να μην ανοίγω καινούρια θέματα κάθε τόσο. Είμαι της παλιάς σχολής, τότε που οι κανόνες των forums έλεγαν να μην ανοίγουμε θέμα για ψύλλου πήδημα. Αν ωστόσο οι κανόνες εδώ είναι αντίθετοι με την πρακτική που ακολουθώ, να αλλάξω.)

Καλησπέρα από τον δροσερό βορρά.

Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά, υγιείς πρωτίστως και ευτυχείς εν συνεχεία.

Όπως ίσως κάποιοι από εσάς θυμούνται, τον Μάιο φέτος αγόρασα μια μεταχειρισμένη CBF1000FA, μοντέλο 2011, όπως αναφέρεται και στον τίτλο του θέματος εδώ.
Επειδή ο χειμώνας εδώ είναι δροσερούλης, αλλά το ξερό μου το κεφάλι δεν με αφήνει να κλείσω τη μηχανή στο γκαράζ για ένα 6-μηνο, αποφάσισα να την εξοπλίσω με θερμαινόμενα grips.
Πήρα τα Oxford Hotgrips Premium Touring, για τα οποία διάβασα καλές κριτικές. Και σήμερα αποφάσισα να τα περάσω στη μηχανή.
Διάβασα στο νετ διάφορες περιγραφές της διαδικασίας, δεν φάνηκε να αναφέρεται κάπου κάτι δύσκολο, οπότε πήγα στο γκαράζ και ξεκίνησα.
Όλα καλά με το τεστ, όλα καλά με το να περάσω τα καλώδια (θα γινόταν και καλύτερα αν σήκωνα το ντεπόζιτο, αλλά βαρέθηκα), όλα καλά με το αριστερό grip, αλλά το grip του γκαζιού....... Εκεί είχαμε εκπλήξεις.
Κατ' αρχάς να πω ότι στην πραγματικότητα ξεκίνησα με τη μεριά του γκαζιού. Αλλά χάριν της διήγησης, το αναφέρω τελευταίο.

Παρατήρησα λοιπόν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, όταν στα τελειώματα του κινούμενου πλαστικού κυλίνδρου όπου πιάνει το ελαστικό grip, είδα "δόντια". Κάτι τέτοιο δεν είχα διαβάσει κάπου και το grip της Oxford δεν έχει κάτι που να ταιριάζει σε "δόντια". Εν πάση περιπτώσει, δοκίμασα να περάσω ένα κατσαβιδάκι ανάμεσα στο grip και στον κύλινδρο, ψέκασα με όλα τα ζουμιά σε σπρέι που είχα στη διάθεσή μου, δοκίμασα να περιστρέψω, καμία απόκριση. Κάπου εκεί εγκατέλειψα το σενάριο να αφαιρέσω άθικτα τα grips και έπιασα το ψαλίδι. Όταν λοιπόν βγήκε το grip, αντίκρισα αυτό:


Έτσι έπρεπε να είναι αυτό;;; Σε κανένα video στο youtube δεν φαινόταν κάτι τέτοιο και σε περιγραφές σε forum που διάβασα από άλλες μηχανές ή ακόμα και CBF δεν προέκυπτε ότι το grip του γκαζιού είναι έτσι. Και σε κάθε περίπτωση, κόσμος έχει περάσει τα grips της Oxford σε CBF, αλλά το grip που έχω εγώ εδώ δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπει έτσι. Πρέπει πρώτα να φάω το εξωτερικό και εσωτερικό "δαχτυλίδι" με τις εγκοπές και εν συνεχεία να εξαφανίσω τις εξοχές που έχει πάνω σε όλο τον κύλινδρο και δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνω με ομοιόμορφο αποτέλεσμα.

Τι έχει παιχτεί εδώ; Είχε κάνει κάποια μαστοριά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ή είναι έτσι απ' τη μαμά Honda το grip; Και αν ισχύει το τελευταίο, πώς γίνεται να μην βρήκα κάποια αναφορά στο γεγονός;

Ελπίζω ότι η συσσωρευμένη εμπειρία και γνώση στο forum θα δώσει μια απάντηση, καθώς αυτή τη στιγμή... Είμαι με ένα grip στην αριστερή μεριά και κάτι σαν άσπρο δεινόσαυρο στη δεξιά...

Ευχαριστώ πολύ, εκ των προτέρων.

Φιλικά,

Νάσος
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα από τον κρύο Νότο...!:)
Το πλαστικό της γκαζιερας που σε απασχολεί μάλλον δέχεται μόνο γκριπ της μαμάς honda.
Παρόλα αυτά δες πώς γίνεται η μετατροπή στο παρακάτω βίντεο και φτιάξε και συ το δικό σου...:ok:
:friendship:

 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Γεια σου Θανάση, συνονόματε κιόλας.
Πήγα μια βόλτα στο γκαράζ και ξεκίνησα με έναν κόφτη και κοπίδι να ξεφορτώνομαι τις προεξοχές και το "χείλος" της εξωτερικής πλευράς. Χειροκίνητα λοιπόν, που αναγκαστικά θα το πάω εγώ, γιατί δεν έχω τριβείο, υπολογίζω ότι θα πάρει περί τους 3 με 4 μήνες, που μας φέρνει περίπου στο τέλος του χειμώνα με αρχές άνοιξης, οπότε και μάλλον δεν θα χρειάζομαι πλέον τα θερμαινόμενα grips. :brr:


Όχι οκ, να σοβαρευτώ λίγο. Είναι εύκολο να βγει αυτό το μαραφέτι απ' το σύστημα εκεί; Μου πέρασε απ' το μυαλό πριν δω το video που ανέβασες, αλλά είδα μία βίδα μόνο και φοβάμαι ότι θα μείνω με το.... ματζαφλάρι στο χέρι. Εναλλακτικά θα κατέβω στο γκαράζ με το ντρέμελ και θα του αλλάξω τα φώτα. Πόσο να κάνει ένα καινούριο λείο τέτοιο; Είναι στάνταρ διαστάσεις για όλες τις μηχανές της κάθε κατηγορίας αυτά, ή πρέπει να βρω για τη συγκεκριμένη, ξέρετε;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Νάσο δείχνει στο βίντεο πώς ανοίγει το κομμάτι με τους διακόπτες ώστε να πάρεις στο χέρι το πλαστικό αυτό κομμάτι.
Συνήθως έχουν δύο βίδες philips από την κάτω πλευρά.
Νομίζω μόνο την εξωτερική πλευρά αν φας δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα με την εσωτερική.
Τα εξογκώματα που έχει κατά μήκος το αφήνεις ως έχει.
Όταν θα περάσεις το γκριπ με το πιστόλι του αέρα δεν θα έχεις κάποιο πρόβλημα από αυτά...
Από την άλλη εάν καταφέρεις και το βγάλεις κάνε μία γύρα στα καταστήματα που είσαι και βρες ένα αντίστοιχου μήκους και διαμέτρου με το δικό σου χωρίς αυτές τις προεξοχές και βάλτο πάνω.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Η δουλεια μπορει να γινει και με ενα ντρεμελακι οπως ειναι επανω ,χωρις να βγει καθολου το κοκαλο .
Καποιος φιλος σου δεν εχει να στο δανεισει;
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Εδώ είμαι πάλι παιδιά.

Συγγνώμη για το πρήξιμο, αλλά βασικά βοηθήσατε πολύ, γιατί μου αφαιρέσατε το άγχος απ' την εξίσωση.

Πήγα κάτω, το έλυσα, το ανέβασα στο σπίτι, το έβαλα κάτω με το ντρέμελ και του άλλαξα τα φώτα.
Το φοβήθηκα στην αρχή, γιατί με το ντρέμελ θα μπορούσα να το φάω πολύ και να μικρύνει η διατομή. Τελικά με λίγη προσοχή και μετά με χοντρό γυαλόχαρτο για τις λεπτομέρειες, πήγε καλά. Με την κόλλα θα πιάσει γερά πιστεύω, δεν θα έχει θέμα.
Αύριο θα τα μοντάρω πάλι γιατί τώρα δεν βλέπω.



Τσάμπα άνοιξα ολόκληρο thread ίσως, αλλά πραγματικά μου δώσατε αυτοπεποίθηση.

Αύριο θα σας πω την τελική ετυμηγορία.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Εδώ είμαι πάλι παιδιά.

Συγγνώμη για το πρήξιμο, αλλά βασικά βοηθήσατε πολύ, γιατί μου αφαιρέσατε το άγχος απ' την εξίσωση.

Πήγα κάτω, το έλυσα, το ανέβασα στο σπίτι, το έβαλα κάτω με το ντρέμελ και του άλλαξα τα φώτα.
Το φοβήθηκα στην αρχή, γιατί με το ντρέμελ θα μπορούσα να το φάω πολύ και να μικρύνει η διατομή. Τελικά με λίγη προσοχή και μετά με χοντρό γυαλόχαρτο για τις λεπτομέρειες, πήγε καλά. Με την κόλλα θα πιάσει γερά πιστεύω, δεν θα έχει θέμα.
Αύριο θα τα μοντάρω πάλι γιατί τώρα δεν βλέπω.



Τσάμπα άνοιξα ολόκληρο thread ίσως, αλλά πραγματικά μου δώσατε αυτοπεποίθηση.

Αύριο θα σας πω την τελική ετυμηγορία.
Χαιρομαι που βρηκες την άκρη.
Το ντρεμελ οπως ολα τα εργαλεια τα χρησιμοποιουμε με.........
αγαπη.
Σιδεροφαγοι αποκλείονται χαχαχαχαχα
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Χαχαχα. Να 'σαι καλά Γιάννη, με έκανες και χαμογέλασα.

Το dremel το έχω κυρίως για μοντελισμό, οπότε συνήθως είμαι τρυφερός μαζί του. ;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εδώ είμαι πάλι παιδιά.

Συγγνώμη για το πρήξιμο, αλλά βασικά βοηθήσατε πολύ, γιατί μου αφαιρέσατε το άγχος απ' την εξίσωση.

Πήγα κάτω, το έλυσα, το ανέβασα στο σπίτι, το έβαλα κάτω με το ντρέμελ και του άλλαξα τα φώτα.
Το φοβήθηκα στην αρχή, γιατί με το ντρέμελ θα μπορούσα να το φάω πολύ και να μικρύνει η διατομή. Τελικά με λίγη προσοχή και μετά με χοντρό γυαλόχαρτο για τις λεπτομέρειες, πήγε καλά. Με την κόλλα θα πιάσει γερά πιστεύω, δεν θα έχει θέμα.
Αύριο θα τα μοντάρω πάλι γιατί τώρα δεν βλέπω.



Τσάμπα άνοιξα ολόκληρο thread ίσως, αλλά πραγματικά μου δώσατε αυτοπεποίθηση.

Αύριο θα σας πω την τελική ετυμηγορία.
Μία χαρά φαίνεται...! :friendship:
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Καλησπέρα σε όλους.

Επανέρχομαι με τα αποτελέσματα της εγχείρισης, όπως υποσχέθηκα εχθές.
Στις φωτό φαίνεται και το πριν και το κατά τη διάρκεια και το τελικό αποτέλεσμα, με λίγο μπερδεμένη σειρά, χωρίς να έχω μαζέψει και τακτοποιήσει τα καλώδια, περιμένω να στεγνώσει η κόλλα καλά, ώστε να μπορώ να χειριστώ το γκάζι σε όλη του τη διαδρομή για να δω μέχρι πού θα μαζέψω τα μπόσικα. Πολύ καλώδιο πάντως.


Να πω ότι η διαδικασία δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο τελικά, πιο πολύ ξαφνιάστηκα που είδα αυτό το grip στη μεριά του γκαζιού και δεν ήμουν έτοιμος για τέτοια ιστορία. Με ταλαιπώρησε λιγάκι το να ξαναβάλω τα συρματόσχοινα του γκαζιού στη θέση τους. Νομίζω ότι τα ταλαιπώρησα κι εγώ λιγάκι τραβώντας τα, ελπίζω να μην σπάσει καμία ντίζα στο ξεκάρφωτο, πρέπει να μάθω να τις αλλάζω στο δρόμο, διότι προγραμματίζω ταξίδι solo την άνοιξη προς τα βόρεια (θα επανέλθω εν καιρώ σχετικά).

Κατά τα άλλα, όλα πήγαν καλά.

Παναγιώτη (Pan-dvs ) κι εμένα μου φάνηκε στην αρχή ότι εφαρμόζουν σφιχτά και σκέφτηκα να μη βάλω κόλλα. Όμως τα άναψα λιγάκι να δω αν όλα λειτουργούν σωστά και αν όντως ζεσταίνουν και μετά από λίγα λεπτά λειτουργίας, που ζεστάθηκαν, παρατήρησα ότι χαλάρωσαν αρκετά και κουνούσαν. Οπότε έπεσε κόλλα. Και ελπίζω να πιάσει γερά. Αν δεν πιάσει, θα τρυπήσω διαμπερώς και τα δύο grips και θα περάσω ένα συρματάκι να τα κρατάει γερά στη θέσ....... :happy: Πλάκα κάνω, μη μου φρικάρετε.

Αν δεν φυσάει αύριο, θα βγω βόλτα, να κάνουμε και ένα τεστ.
Το επόμενο βήμα είναι να πάρω καινούρια βαρίδια, γιατί αυτά έχουν ξεβάψει και δεν μου αρέσουν.
Καμιά πρόταση; Να βρω εργοστασιακά μετά από τόσα χρόνια το κόβω χλωμό.

Καλό απόγευμα και ευχαριστώ ξανά για την τόνωση της αυτοπεποίθησής μου πριν την επέμβαση στον δεινόσαυρο.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Ναι αλλά γιατί να κάνω τέτοια ιστορία όταν ο κατασκευαστής λέει, και μάλιστα δίνει ο ίδιος, κόλλα;
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλησπέρα σε όλους.
.
.
Το επόμενο βήμα είναι να πάρω καινούρια βαρίδια, γιατί αυτά έχουν ξεβάψει και δεν μου αρέσουν.
Καμιά πρόταση; Να βρω εργοστασιακά μετά από τόσα χρόνια το κόβω χλωμό.
Βάψε αυτά που έχεις τώρα!!!
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Αν τα κολλησεις και χρειαστει να τα βγαλεις ισως τους κανεις ζημια.


Οπως και να χει τα ειχα σε τρεις διαφορετικες μηχανες και καναν πολυ καλη δουλεια.Δεν ξερω αν εχει χουφτες,γιατι χωρις αυτες μην περιμενεις να δεις μεγαλη διαφορα.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Βάψε αυτά που έχεις τώρα!!!
Αυτό θα ήταν καλή ιδέα όντως! Σωστόοος! Thanks.

Αν τα κολλησεις και χρειαστει να τα βγαλεις ισως τους κανεις ζημια.
Οπως και να χει τα ειχα σε τρεις διαφορετικες μηχανες και καναν πολυ καλη δουλεια.Δεν ξερω αν εχει χουφτες,γιατι χωρις αυτες μην περιμενεις να δεις μεγαλη διαφορα.
Σωστό, απ' την άλλη αν χρειαστεί να τα βγάλω τώρα πλέον, θα είναι μάλλον επειδή θα έχουν ήδη ζημιά. Χαχα. Δεν ξέρω, δίκιο έχεις, δεν το σκέφτηκα και τόσο πολύ. Αλλά γιατί να τα βγάλω, μια χαρά είναι.
Χούφτες είναι η επόμενη κίνηση που μάλλον θα κάνω, θα δούμε. Είναι άσχημες γμτ...
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Δυστυχώς τώρα το βλέπω.
Είναι σχετικά μαλακό το πλαστικό και με λίγη υπομονή - προσοχή γίνεται η δουλειά (στο μέλλον πλέον αν χρειαστεί κάποιος) και χωρίς να βγει η γκαζιέρα με ένα καλό κοπίδι. Ακόμα και με ντρεμελάκι και με την γκαζιέρα επάνω. Η Χόντα στα μάνα θερμαινόμενά της (ίσαμε ένα νεφρό κόστος) δίνει το γκριπ της γκαζιέρας ολόκληρο (γκαζιέρα και θερμαινόμενο μαζί).

Πριν :


Μετά με κοπίδι :




Μεγειά !
Θα τα ευχαριστηθείς μέχρι εκεί που δεν παίρνει (και εγώ κόλλα έβαλα).

Είναι εξαιρετικά και πάνω από το 50%( τρίτη σκάλα αν θυμάμαι καλά) ψήνουν χέρια.
Προσωπικά τα δουλεύω στην πρώτη και σε αρκετό κρύο στη δεύτερη. Σπανιότατα στην τρίτη και από κει και πάνω ποτέ μέχρι τώρα.
Αν χρειαστούν αλλαγή λόγο φθοράς απλά κόβουμε με κοπίδι τα υπάρχοντα, καθαρίζουμε κόλλες με οινοπνευματάκι, ξεκουμπώνουμε παλιά, κουμπώνουμε νέα πάλι με κόλλα και τέλος.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Θεός, ευχαριστώ! Δεν έχω καλό φωτισμό στο γκαράζ και δεν ήθελα να περιμένω μέχρι το επόμενο πρωί για να σιγουρευτώ ότι θα γίνει η δουλειά, είμαι λίγο ενθουσιώδης τύπος σε αυτά τα ζητήματα, γι' αυτό δεν κατέβηκα κάτω με το dremel. Χαχα. Ωστόσο τέλος καλό, όλα καλά (έτσι φαίνεται ως τώρα δηλαδή, θα δείξει).

Τώρα μια ακόμα λίγο βλαμμένη ερώτηση, γιατί θα το δω αργά ή γρήγορα, αλλά πόση ώρα κάνουν για να ζεσταθούν συνήθως; Γιατί εγώ το έβαλα στο 100% και με γυμνό χέρι (ένα λεπτό γάντι νιτριλίου που φορούσα μόνο) και στα 3-4 λεπτά που δούλεψε, το έπιανα άνετα και δεν μου φαινόταν τόσο ζεστό. Κάνει τόση ώρα να ανεβάσει θερμοκρασία;
 
Top Bottom