Θερμοκρασία λαδιού

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάπου είχαμε συζητήσει το θέμα, ξεχνάω που.


Πείραμα σε αυτοκίνητο (όπου λογικά οι χρόνοι είναι πιο μικροί λόγω θέσης μοτέρ), ξεκινώντας ένα κρύο πρωινό, σε πόση ώρα ζεσταίνεται το λάδι;


Χιλιαρι Ίμπιζα τρικυλινδρο με τέσσερα λίτρα λιπαντικό θέλει 15 λεπτά λειτουργίας για να φτάσει κανονική θερμοκρασία, ξεκινώντας με 8.5 βαθμούς κελσίου το πρωί.


 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχει να κάνει με την εξωτερική θερμοκρασία καθώς και σε τι δρόμο θα κινηθείς (ανηφόρα/κατηφόρα/ευθεία).
Όπως επίσης και το καύσιμο (βενζίνη/αέριο ή πετρέλαιο) καθώς και η ρευστότητα του λαδιού.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Σωστα ολα οσα ειπε ο thenos παραπανω.

Καθως ειχα παλαιοτερα μηχανακια που ανεφεραν θερμοκρασια λαδιου, παιζει τεραστιο ρολο σε τι δρομο και με τι ρυθμους κινεισαι.
Σε ανηφορικο δρομο με στροφες ηθελα γυρω στα 6-7 χιλιομετρα να φερω το λαδι σε θερμοκρασια "σωστη" ενω σε εθνικη με ηρεμες ταχυτητες μου ειχε παρει εως και 20 χιλιομετρα .
Αν εισαι πηγμενος στην κινηση σταματα-ξεκινα παλι θα ειναι σχετικα συντομο το χρονικο διαστημα που θα ζεσταθει το λαδι
Γενικα εχει να κανει με το ποση ψυξη εχεις και το ποση βενζινη καις
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Σωστα ολα οσα ειπε ο thenos παραπανω.

Καθως ειχα παλαιοτερα μηχανακια που ανεφεραν θερμοκρασια λαδιου, παιζει τεραστιο ρολο σε τι δρομο και με τι ρυθμους κινεισαι.
Σε ανηφορικο δρομο με στροφες ηθελα γυρω στα 6-7 χιλιομετρα να φερω το λαδι σε θερμοκρασια "σωστη" ενω σε εθνικη με ηρεμες ταχυτητες μου ειχε παρει εως και 20 χιλιομετρα .
Αν εισαι πηγμενος στην κινηση σταματα-ξεκινα παλι θα ειναι σχετικα συντομο το χρονικο διαστημα που θα ζεσταθει το λαδι
Γενικα εχει να κανει με το ποση ψυξη εχεις και το ποση βενζινη καις
αεροψυκτα τον χειμωνα ντουκατι με ψυγειο λαδιου,ολο low βλεπαμε και επεφτε φασκιωμα για να γραψει ενδειξη...
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Έγω στο με το μηχάνημα όταν σβήσει το λαμπάκι ξεκινάω να ρίχνω. Αν τώρα δεν έχω μηχάνημα και είμαι με το τηγάνι ρίχνω πρώτα μια και αν τσιτσιρισει ρίχνω και τις άλλες. Τι να σου πω Αμιρου, έχει να κάνει και με την πατάτα.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
σε πόση ώρα ζεσταίνεται το λάδι
δεν μας ενδιαφερει διοτι εχει ακριβυνει παρα πολυ...
οποτε λογω ακριβειας .....------------>>>













 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Δεν ξέρω για το λάδι ακριβώς αλλά το νερό ειδικά στα πετρέλαια αργεί το γ@%#$νο τώρα το πρωί με το ψ$λόκρυο να βγάλει ζεστό το καλοριφέρ και τα δόντια Βαράνε σαν πυράκια μάπας βετζίνας!

Οποτε φαντάζομαι και το λάδι κρύο θα είναι για περισσότερη ώρα από δαυτο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν ξέρω για το λάδι ακριβώς αλλά το νερό ειδικά στα πετρέλαια αργεί το γ@%#$νο τώρα το πρωί με το ψ$λόκρυο να βγάλει ζεστό το καλοριφέρ και τα δόντια Βαράνε σαν πυράκια μάπας βετζίνας!

Οποτε φαντάζομαι και το λάδι κρύο θα είναι για περισσότερη ώρα από δαυτο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πριν τρία ή τέσσερα χρόνια, τέτοιο καιρό ακριβώς (με τα χιόνια όμως), μου χάλασε ο θερμοστάτης στο αυτοκίνητο!!!
Λειβαδιά Αθήνα με ένα κινητήρα κρύο, δεν ανέβασε ποτέ ένα νταμάκι στο καντράν!
Η δε καμπίνα ..... έβλεπα την ανάσα μου σε όλη τη διαδρομή :hungover:!
Με τη μηχανή, σίγουρα θα ήμουν πιο ζεστός ;)!!!!

Πετρέλαιο και αυτό.....
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πριν τρία ή τέσσερα χρόνια, τέτοιο καιρό ακριβώς (με τα χιόνια όμως), μου χάλασε ο θερμοστάτης στο αυτοκίνητο!!!
Λειβαδιά Αθήνα με ένα κινητήρα κρύο, δεν ανέβασε ποτέ ένα νταμάκι στο καντράν!
Η δε καμπίνα ..... έβλεπα την ανάσα μου σε όλη τη διαδρομή :hungover:!
Με τη μηχανή, σίγουρα θα ήμουν πιο ζεστός ;)!!!!

Πετρέλαιο και αυτό.....
Άς έπαιρνες σκαραβαίο... :p
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τι τραβάτε με αυτά τα πετρέλαια και τα σουβ...
Πού να πιάσουμε και τα DPF δηλαδή... :roflmao:
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Κάπου είχαμε συζητήσει το θέμα, ξεχνάω που.


Πείραμα σε αυτοκίνητο (όπου λογικά οι χρόνοι είναι πιο μικροί λόγω θέσης μοτέρ), ξεκινώντας ένα κρύο πρωινό, σε πόση ώρα ζεσταίνεται το λάδι;


Χιλιαρι Ίμπιζα τρικυλινδρο με τέσσερα λίτρα λιπαντικό θέλει 15 λεπτά λειτουργίας για να φτάσει κανονική θερμοκρασία, ξεκινώντας με 8.5 βαθμούς κελσίου το πρωί.



Και το 790adv με τετοια θ το πρωί , τοση ωρα θελει 15 λεπτά περίπου ετσι ωςτε να φτάσει το μοτερ σε θ λειτουργιας ( δηλαδη στο 4ο ενδεικτικό νταμάκι συμφωνα με το μανιουαλ )
Οποτε για 15 λεπτά , εγω πηγαίνω μεχρι τις 6.000rpm, δεν γκαζωνω παραπανω για να μη μου φθαρεί το μοτερ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έτσι είναι , ομως σε αυτη τη θ και το λαδι εχει το σωστό ιξώδες


Sent from my iPhone using Tapatalk
Φήμες λένε ότι το νερό ζεσταίνεται πρώτο και το λάδι ακολουθεί. Αυτά τα πειράματα των περιοδικών είναι ατελή, το σωστό μήνυμα έπρεπε να είναι του τύπου "βλέπεις την σωστή θερμοκρασία στο όργανο στα Ψ λεπτά και την ίδια ώρα το λάδι είναι στους Χ βαθμούς, μην θεωρείτε ότι το μοτέρ είναι οκ", σε επίπεδο δρόμο για να έχει παραμέτρους που να επιτρέπουν την επαναληψιμότητα της δοκιμής.



Τυχαίο παράδειγμα το XR, το νερό είναι οκ σε λιγότερα από 2 χιλιόμετρα. Κάνω περίπου 8 πριν ανοίξω το γκάζι πάνω από 6000.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πριν τρία ή τέσσερα χρόνια, τέτοιο καιρό ακριβώς (με τα χιόνια όμως), μου χάλασε ο θερμοστάτης στο αυτοκίνητο!!!
Λειβαδιά Αθήνα με ένα κινητήρα κρύο, δεν ανέβασε ποτέ ένα νταμάκι στο καντράν!
Η δε καμπίνα ..... έβλεπα την ανάσα μου σε όλη τη διαδρομή :hungover:!
Με τη μηχανή, σίγουρα θα ήμουν πιο ζεστός ;)!!!!

Πετρέλαιο και αυτό.....
"Αρχαίος" τρόπος ,άμεσης διαχείρισης του προβλήματος:
(
χειμώνας κ σπασμένος/ανοιχτός θερμοστάτης)
Βαζεις ένα κομμάτι χαρτόνι (πχ απο χαρτόκουτο) στο εμπρός μέρος του ψυγείου του αυτοκινήτου (το σφηνώνεις μεταξύ μάσκας-ψυγείου) φράζοντας με αυτό τον τρόπο την εισ-ροή κρύου αέρα μεσα απο τις ψύκτρες του ψυγείου ,κ κυκλοφορείς με ανθρωπινες θερμοκρασίες στην καμπίνα ,και ΚΥΡΙΩΣ ,μειώνεις τις φθορές στον κινητήρα ,μέχρι να το φτιάξεις*.

*Στα "Αρχαία" επαγγελματικά Οδηγικά χρόνια...μέχρι να το πετάξεις. (το όχημα)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
"Αρχαίος" τρόπος ,άμεσης διαχείρισης του προβλήματος:
(
χειμώνας κ σπασμένος/ανοιχτός θερμοστάτης)
Βαζεις ένα κομμάτι χαρτόνι (πχ απο χαρτόκουτο) στο εμπρός μέρος του ψυγείου του αυτοκινήτου (το σφηνώνεις μεταξύ μάσκας-ψυγείου) φράζοντας με αυτό τον τρόπο την εισ-ροή κρύου αέρα μεσα απο τις ψύκτρες του ψυγείου ,κ κυκλοφορείς με ανθρωπινες θερμοκρασίες στην καμπίνα ,και ΚΥΡΙΩΣ ,μειώνεις τις φθορές στον κινητήρα ,μέχρι να το φτιάξεις*.

*Στα "Αρχαία" επαγγελματικά Οδηγικά χρόνια...μέχρι να το πετάξεις. (το όχημα)
Σωστό!!!
Αλλά στα "νεοελληνικά" πρότυπα του μάρκετινγκ και του πούλμουρ :p, SUV και χαρτόνια δεν πάνε μαζί :laugh:!!!
Τι θα πει και ο κοΖμος δηλαδή;;; :wacky:
Ντροπή :roflmao:!!!!!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
"Αρχαίος" τρόπος ,άμεσης διαχείρισης του προβλήματος:
(
χειμώνας κ σπασμένος/ανοιχτός θερμοστάτης)
Βαζεις ένα κομμάτι χαρτόνι (πχ απο χαρτόκουτο) στο εμπρός μέρος του ψυγείου του αυτοκινήτου (το σφηνώνεις μεταξύ μάσκας-ψυγείου) φράζοντας με αυτό τον τρόπο την εισ-ροή κρύου αέρα μεσα απο τις ψύκτρες του ψυγείου ,κ κυκλοφορείς με ανθρωπινες θερμοκρασίες στην καμπίνα ,και ΚΥΡΙΩΣ ,μειώνεις τις φθορές στον κινητήρα ,μέχρι να το φτιάξεις*.

*Στα "Αρχαία" επαγγελματικά Οδηγικά χρόνια...μέχρι να το πετάξεις. (το όχημα)
κοβεις ενα μαυρο πλαστικο,το πιανεις με δεματικα πισω απ τον αεραγωγο και κλεινεις το ψυγειο λαδιου στο multi 1000....ducati rules αεροψυκτα
 
Top Bottom