Ιδανική μοτοσυκλέτα για να μάθεις να μαστορεύεις

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δε ξερω τι θα πάρεις, ούτε και συ δλδ ακόμα, αλλά κρατα το εξής..
Οτι και αν επιλέξεις, να εχεις budget για οτιδήποτε απρόοπτο, που θα έχεις απρόοπτο σχεδόν σίγουρα
Η ανακατασκευή κοστίζει (πέραν της χαράς της μαθήσεως) οπότε...
Καλη τύχη :)
 

notakos600

Boomer's corner
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Ή αλλιώς, "η γνώση, πληρώνεται"!!! ;)
Αν δεν σου έχει σκορπίσει το επάνω βελονοειδές ρουλεμάν μπιέλας από Jawa 350 (12 μεταλλικές οδοντογλυφίδες) μέσα στο στροφαλοθάλαμο, δεν έχεις κατεβάσει όλο το εορτολόγιο για να αποκτήσεις γνώση...
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Για να μάθεις να μαστορεύεις δεν θες μια ειδική μηχανή
Θες όμως ειδικά εργαλεία και χώρο να δουλεύεις
Η πιο απλή λύση μετά απ αυτά είναι να βρεις κάποιον που ξέρεις να κάνετε μαζί 5 πράγματα απλά
Αλυσίδα λάδια φίλτρα λάμπες κλπ
Αν θες να πας και παρακάτω μπλέκει το πράγμα οπότε μια ανακατασκευή σε βάθος χρόνου βοηθάει
Όπως έλεγα και παλιά λοιπόν
Χώρος
Χρόνος
Χρήμα
(γερνώντας κατάλαβα ότι είναι μόνο χρήμα αλλά οκ)
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Επειδή το κουβέντιαζα με έναν φίλο χτες, συμφωνήσαμε ότι το μαστόρεμα σε μια μηχανή που δεν οδηγείς ναι μεν καλό για να ασχολείσαι αλλά δεν είναι το ίδιο με την συντήρηση επισκευή μιας ενεργής μοτοσικλέτας. Αφού έχεις που έχεις το crf και το cbx για καθημερινό; γνώμη μου είναι ξεκινά να κανείς τα σέρβις στο crf, τεσταρισε την δουλειά σου, βγες κανένα απαιτητικό χωμα, θα σου δημιουργήσει κάτι να κατσαβιδιασεις σιγουρα και δωσε τα λεφτά σου σε εργαλεία και εξοπλισμό. Δεν χρειάζεται να λύνεις μοτέρ για να σαι καλός Μαστοράκος. Ξεκινά από βαλβίδες, σέρβις πιρούνια, λάδια φίλτρα μπουζί μοχλικο και όσο ανεβαίνει η εξοικείωση σου τόσο θα φτιάχνεις και αυτοπεποίθηση να αντιμετωπίσεις ότι άλλο πιο πολύπλοκο προκύψει στ μέλλον. Με μελέτη των μανουαλ και βίντεο εννοείται.
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Αν πάντως διαλέξεις κάτι μόνο και μόνο σαν "σχολείο", θα έλεγα να βάλεις ψηλά την ευκολία εύρεσης ανταλλακτικών καθώς και την τιμή τους. Εκεί υπερτερεί σημαντικά ένα παπί, και στην τελευταία επαρχιακή πόλη βρίσκεις μαμά ή aftermarket ανταλλακτικά.

Και κανεις και ενδιαφέρουσες συζητήσεις με τον έμπορα "έχω σε ταϊβανέζικο, έχω και σε ταϊλανδέζικο, τι πχοιοτητα θες; "
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Δεν ξέρω αν πω κουταμάρα, αλλά εγώ πήρα για πρώτη μηχανή το τρανσάλπ 650, βρήκα service manual και haynes manual και άρχισα τα ξεβιδώματα.
Να προσθέσω ότι δεν είχα ιδέα από μοτοσυκλέτες μέχρι τότε, αλλά πιάνουν αρκετά τα χέρια μου και λόγο δουλειάς και λόγο ασχολίας με τα μηχανοκίνητα.
Ένα σταντ θα πάρεις με πετάλι για να σηκώνεται η μηχανή, ένα σκαμπουδάκι πλαστικό για να κάθεσαι και ότι "special" εργαλεία μπορεί να χρειαστείς.
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Φίλε petrouil όταν λες μαστορεματα τι εννοείς...λάδια φίλτρα και γενικά περιφερειακά η να φτάσεις μεχρι πιστόνι ελατήρια γιατί όχι και σασμάν...δηλαδή να κάνεις το μοτέρ κομμάτια; Εμένα πάντως με βοήθησε να μάθω πολλά πράγματα ένα suzuki ts200r δίχρονο που είχα μέχρι μοτέρ κατέβαζα. Το δύσκολο ήταν στο σασμάν λίγο. Οπότε μια επιλογή θα ήταν ένα διχρονακι. Τώρα αν θες να μάθεις σε τετράχρονο για μένα καλή επιλογή θα ήταν ένα old school enduro όπως xr dr ttr η klx ακόμα καλύτερα που θες και υδρόψυκτο. Θες χώρο και για αρχή βασικά εργαλεία. Ότι χρειαστείς από εργαλεία στείλε pm.
 
Top Bottom