Ιμάντας δυναμό R 1200 GS

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
τον εχω αγορασει εδω και ενα χρονο και τον εχω ακομα κρεμασμενο στο τοιχο ! Ανοιξα το καπακι στις 75 χιλιαδες χιλιομετρα και μου φανηκε κατι παραπανω απο καινουργιος!o_O...ετσι το αφησα ! Tωρα με βαλατε παλι σε ιδεές! Υπαρχει καποιος που του κοπηκε ή του παρουσιασε γηρανση ...και στα ποσα χιλιομετρα;

τελος παντων !...κάλιο γαιδουρόδενε παρα γαιδουρογυρευε!:ok:


... σ ωραιος φιλε δημητρη!:ok::ok:
Στο 1150 ειχε ξεφτισει και εξειχαν κομματια του ..
Ηταν κατι που εγινε αποτομα και ο ηχος που εκανε ηταν σαν να εχει βαρεσει μπιελα.
Πηγα σιγα σιγα στο συνεργειο αλλαχθηκε κι ολα καλα.
Χιλιομετρα περιπου 60000.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
τον εχω αγορασει εδω και ενα χρονο και τον εχω ακομα κρεμασμενο στο τοιχο ! Ανοιξα το καπακι στις 75 χιλιαδες χιλιομετρα και μου φανηκε κατι παραπανω απο καινουργιος!o_O...ετσι το αφησα ! Tωρα με βαλατε παλι σε ιδεές! Υπαρχει καποιος που του κοπηκε ή του παρουσιασε γηρανση ...και στα ποσα χιλιομετρα;

τελος παντων !...κάλιο γαιδουρόδενε παρα γαιδουρογυρευε!:ok:


... σ ωραιος φιλε δημητρη!:ok::ok:
Oπως λεει και ο Βασειλης ποιο πανω,αν δεν τον βγαλεις δεν βλεπεις την πραγματικη φθορα.Σε κανονικες συνθηκες αυτοι οι ιμαντες αντεχουνε ανετα 4 χρονια.Στη μηχανη ομως δεν τις εχουμε,οποτε καθε δυο χρονια,καλο ειναι να αλλαζουνε.Υπαρχουνε στο εμποριο της bosch.Προτιμηστε τους γιατι αντεχουνε περισσοτερο και δεν διαλυονται με τη μια.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πρόσφατα άλλαξα τον πέμπτο ιμάντα στο δικό μου gs kαι το συμπέρασμα ήταν, ότι ποτέ δεν είναι σε ίδια κατάσταση κάθε 40000 χλμ.
Το κόστος είναι ασήμαντο, μπροστά στην ταλαιπωρία αν κοπεί. .....Οπότε αλλάζουμε το λουράκι κάθε 40000 ή κάθε 2 χρόνια και όλα μια χαρα

advφον!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πρόσφατα άλλαξα τον πέμπτο ιμάντα στο δικό μου gs kαι το συμπέρασμα ήταν, ότι ποτέ δεν είναι σε ίδια κατάσταση κάθε 40000 χλμ.
Το κόστος είναι ασήμαντο, μπροστά στην ταλαιπωρία αν κοπεί. .....Οπότε αλλάζουμε το λουράκι κάθε 40000 ή κάθε 2 χρόνια και όλα μια χαρα

advφον!!
Σωστά ;)
 

VaGaBonD

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW R1200GS '07
Τελικα τι ακριβως συμβαινει αν κοπει ο ιμαντας?Η μηχανη δεν ακινητοποιειται αν καταλαβα καλα.Γινεται περεταιρω ζημια καπου αν αλλαχτει αφου κοπει, και οχι απο πριν?Ειναι κατι που ή λειτουργει ή δεν λειτουργει ή μηπως απο ενα σημειο και μετα αρχιζει να μην λειτουργει σωστα?
Αφου τοποθετηται τοσο ευκολα με το χερι, γιατι υπαρχει το ειδικο εργαλειο?
Η τιμη του ιμαντα που αναφερεται παραπανω μαλλον δεν παιζει πια.Στο ebay τον βρισκω 17€.Σε τι καταστημα πρεπει να ψαξω ?
Για τη δικη μου μηχανη στις εργασιες συντηρησης της BMW γραφει καθε 6 χρονια ή 40000 χλμ.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τελικα τι ακριβως συμβαινει αν κοπει ο ιμαντας?Η μηχανη δεν ακινητοποιειται αν καταλαβα καλα.Γινεται περεταιρω ζημια καπου αν αλλαχτει αφου κοπει, και οχι απο πριν?Ειναι κατι που ή λειτουργει ή δεν λειτουργει ή μηπως απο ενα σημειο και μετα αρχιζει να μην λειτουργει σωστα?
Αφου τοποθετηται τοσο ευκολα με το χερι, γιατι υπαρχει το ειδικο εργαλειο?
Η τιμη του ιμαντα που αναφερεται παραπανω μαλλον δεν παιζει πια.Στο ebay τον βρισκω 17€.Σε τι καταστημα πρεπει να ψαξω ?
Για τη δικη μου μηχανη στις εργασιες συντηρησης της BMW γραφει καθε 6 χρονια ή 40000 χλμ.
Οταν κοπει ο ιμαντας, δε δουλευει η γεννητρια οποτε μενεις απο μπαταρια. Οσο πιο καλη μπαταρια εχεις, τοσο πιο αργα θα μεινεις επι τοπου.
Τα λοιπα περι τιμων κλπ, γραφονται πιο πανω. Δες απο το 1ο ποστ.

Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Paulos.gs

Μέλος
Περιοχή
ιεραπετρα
Όνομα
παυλος
Μοτό
r1200gs
ειδα το θεματακι σας και λεω δεν παω να κοιταξω και τον δικο μου. οι παρακατω φωτογραφιες ειναι απο την δευτερη αλλαγη,η πρωτη αλλαγη εγινε συμφωνα με το manual στα 40000χλμ τωρα η μηχανη εχει 75000χλμ πιστευω οτι εχει ακομα να δωσει ο ιμαντας και να τον αλλαξουμε στα 90000χλμ. τι λετε εσεις??



 

Paulos.gs

Μέλος
Περιοχή
ιεραπετρα
Όνομα
παυλος
Μοτό
r1200gs
καλησπέρα στην παρέα,

είπα να ξεκινήσω τη φετινή φθινοπωρινή σεζόν, με ένα ψιλοχρήσιμο post, ένα θέμα που φαντάζομαι
κάποιοι από εσάς το γνωρίζουν, αρκετοί όμως, μεταξύ αυτών και εγώ έτυχε να ασχοληθώ προσωπικά μετά από 11 χρόνια συμβίωσης με τη "χοντρή" :oops:
Την περαμένη βδομάδα λοιπόν, από αμέλεια μου, βρέθηκα με σπασμένο λουρί δυναμό, και επειδή σχεδόν όλα τα συνεργεία ήταν κλειστά, χρειάστηκε να ασχοληθώ εγώ.
Ο ιμάντας αυτός πωλείται από "μαμά" αντί του ευτελούς ποσού των 28 €, υπάρχει όμως στο εμπόριο, ΙΔΙΟΣ, με τιμή λιανικής 9-10 €.
Ο τύπος του ιμάντα είναι Contitech 4PK - 592 Stretch fit
Σαν strech fit, χαρακτηρίζονται οι ιμάντες που συνεργάζονται με σταθερά ράουλα ή τροχαλίες,
και το υλικό τους είναι τέτοιο, που επιδέχεται τάνυση ( ή επιμήκυνση, μετα συγχωρήσεως ... :D)
Στο παρακάτω βίντεο, θα δείτε ότι είναι πάρα πολύ απλή η τοποθέτηση, τόσο απλά τον τοποθέτησα και εγώ γι αυτό και βάζω το συγκεκριμένο βίντεο




Ο λόγος που έγραψα τα παραπάνω, δεν τόσο για το κόστος, καθώς δεν είναι και καμιά ακριβή δουλειά, και δεν πρόκειται να σωθούμε από το 20 άρικο, ούτε κανένα συνεργείο θα πλουτίσει από τους ιμάντες,
απλά εαν μας τύχει κάτι τέτοιο στο δρόμο, και δεν το έχουμε ξανακάνει, είναι κάτι πολύ απλό.
Σημειωτέον, εμένα άναψε σταθερά το κόκκινο τρίγωνο και εμφανίστηκε επίσης σταθερά η μπαταρία στο καντράν στα Οινόφυτα και γύρισα Αθήνα κανονικά, οπότε μην πανικοβάλεστε έχετε κάποια χιλιόμετρα.
Επίσης ο ιμάντας έχει φορά τοποθέτησης, όταν δηλαδή είμαστε μπροστά από το καπάκι του καθρέπτη, πρέπει να διαβάζονται τα γράμματα, ενώ το παξιμάδι του κάτω ράουλου είναι Νο 34.
Οποιος είναι μερακλής, βγάζει και τα μπουζί, για να γυρνάει πιο εύκολα.

;)
γιατι την βιδωνει την τροχαλια για να ερθει στην θεση του. μηπως δεν πρεπει να την πειραζουμε? δεν ξερω,ρωταω.. υπαρχουν ειδικα εργαλεια που εφαρμοζεις τον ιμαντα πανω στην τροχαλια.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ειδα το θεματακι σας και λεω δεν παω να κοιταξω και τον δικο μου. οι παρακατω φωτογραφιες ειναι απο την δευτερη αλλαγη,η πρωτη αλλαγη εγινε συμφωνα με το manual στα 40000χλμ τωρα η μηχανη εχει 75000χλμ πιστευω οτι εχει ακομα να δωσει ο ιμαντας και να τον αλλαξουμε στα 90000χλμ. τι λετε εσεις??



Μερικές φορες η φθορά των υλικών οταν βρίσκονται προς το τέλος τους γινετε απότομα και ακαριαία
Εχε το νου σου
 

Paulos.gs

Μέλος
Περιοχή
ιεραπετρα
Όνομα
παυλος
Μοτό
r1200gs
γι'αυτο ποσταρα για να μου πειτε πως το βλεπεται,ετσι οπως το βλεπω δεν παρατηρω καποια φθορα.
 

xntinou

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS 07
Πριν τη στενή επαφή, παρήγγειλα ιμάντα από ebay και τον έχω στο ράφι. Αν κάποιος έχει στο πρόγραμμα αλλαγή μιλάμε με pm να τον πάρει.
Spam αλλά .. κολλάει :)
1.είναι για gs 1200 07
2.εννοείται χωρίς χρήματα
3.αν θεωρείται καλύτερο να μεταφερθεί το ποστ no problem
 

MOYTPO

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Παυλος
Μοτό
BMW
Πριν τη στενή επαφή, παρήγγειλα ιμάντα από ebay και τον έχω στο ράφι. Αν κάποιος έχει στο πρόγραμμα αλλαγή μιλάμε με pm να τον πάρει.
Spam αλλά .. κολλάει :)
1.είναι για gs 1200 07
2.εννοείται χωρίς χρήματα
3.αν θεωρείται καλύτερο να μεταφερθεί το ποστ no problem
Αγόρι εγώ είμαι για αλλαγή ιμάντα. Για δώσε ινφο!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αγόρι εγώ είμαι για αλλαγή ιμάντα. Για δώσε ινφο!!!
νομιζω οτι το 07 με 08-09......δεν ταιριαζει
ρωτηστε και μηχανικο, αλλα θυμαμαι περυσι μια περιπτωση και δεν ηταν ιδια
 

xntinou

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS 07
582 alternator belt fits all R1200RT models as well as all R1200GS ADV bikes. Fits all R NineT and R1200R bikes built from 9/2010. Also fits all R1200GS bikes from 2007 with 55 or 60 amp alternators. If your stock BMW belt is 4PK582 then this is the belt you need.
Τα προηγούμενα r1200 gs έχουν 40amp και 611 mm ιμάντα, τον οποίο έχω και εγώ.
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
γι'αυτο ποσταρα για να μου πειτε πως το βλεπεται,ετσι οπως το βλεπω δεν παρατηρω καποια φθορα.
Αν κανεις το service με ότι προβλέπεται στις 80.000 κ δεν τον αλλάξεις, η εργασία μόνο για τον ιμάντα μετά θα σου κοστίσει περισσότερο από τα 12-13€ που κοστίζει ο ιμάντας στο εμπόριο.
Άλλαξε τον να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο γνώμη μου.
 
Top Bottom