Ιμάντας δυναμό R 1200 GS

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Πριν από 10 και χρόνια είχαμε ξεκινήσει το ψάξιμο για τον ιμάντα, μαζί με έναν φίλο μηχανικό, στην προσπάθειά μας να αποφύγουμε το νταβατζιλίκι της αντιπροσωπείας (Θεσσαλονίκη) που ζητούσε τότε 48€ μόνο για τον ιμάντα συν τα περαστικά, δεν θυμάμαι πόσα.:eek:. (Περαστικά τους ακόμη με περιμένουν.)
Τότε διαπιστώσαμε κάποια πράγματα στην αναζήτηση αυτή. Αφού κόψαμε κάνα δυο ιμάντες των 7-8 € που δεν ήταν αρκετά ελαστικοί κατά την τοποθέτηση, διαπιστώσαμε ότι θα πρέπει να ψάξουμε για κάτι τέτοιο κατ'αρχην. Ελαστικό ιμάντα. Εκεί άρχισαν οι "ειδικοί" να μας κοιτάνε περίεργα και να μασάνε τα λόγια τους.
Τότε πήγα κατευθείαν στην χονδρική της continental και εξήγησα τι ήθελα. Ο πωλητής μου ζήτησε δείγμα γιατί δεν το γνώριζε με τα χαρακτηριστικά που του είπα. Μετά από ψάξιμο του πωλητή 2 μέρες, μου εξηγεί τι συνέβαινε. Οι ελαστικοί ιμάντες ήταν κάτι σχετικά καινούριο τότε για αυτήν τη χρήση. Είχε ήδη παραγγείλει για μένα τον ιμάντα που χρειαζόμουνα αλλά παραδόξως είχε άλλο νούμερο αντί για 582 που είχε ο μανισιος. (Το 4pk ήταν το ίδιο και έχει να κάνει με τις αυλακώσεις)
Κάτι σε 610 αν θυμάμαι καλά. Βάζοντας τους ιμάντες δίπλα δίπλα ήταν ολόιδιοι. Η διαφορά είχε να κάνει με τον τρόπο μέτρησης της περιμέτρου του ιμάντα. Στην μια περίπτωση μετριόταν εσωτερικά και στην άλλη εξωτερικά. Απλά τότε το 582 ήταν πατενταρισμένο από την BMW στην Continental για αυτό και δεν το εύρισκε ο πωλητής στις λίστες του. Ο άλλος, ίδιος της Continental με τη διαφορετική μέτρηση κόστιζε τότε 17€. Διαφορά χαοτική με τα 48€ του πατενταρισμένου της BMW σε μια εποχή που το 2007 δεν υπήρχαν και πολλά GS με 40-50 χιλιάδες χιλιόμετρα. Τώρα βλέπω εδώ πια, και οι τιμές πέσανε κι άλλο και η κωδικοποίηση του ιμάντα είναι πλέον ίδια με της BMW.
Από τότε εκείνον τον ιμάντα έχω και οσονούπο πρέπει να τον αλλάξω. Όταν με το καλό το κάνω θα ανεβάσω φωτογραφίες με τον κωδικό του ιμάντα.
Αυτά τα πολλά για την ιστορία, αλλά και για το πώς λειτουργούν κάποια πράγματα σε σχέση με τα αναλώσιμα ανταλλακτικά και τις αντιπροσωπείες.;)
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Επανέρχομαι με τον ιμάντα πλέον αλλαγμένο, ύστερα απο 50000 χλμ και εδώ φαίνεται ότι τα νουμερα είναι διαφορετικά αλλά στην ουσία ταιριάζουν και οι δύο.

0 611 <592> είναι ο παλιός και πήγε μια χαρά τόσα χλμ.
0 592 <582> είναι ο καινούριος και μπήκε προχθές επάνω.
Κόστος 14,37 από ebay. Υπάρχει και ο 611 διαθέσιμος.
Και τα 2 τα δίνει για GS 1200.
 

drum28

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Bmw 1200GS 2005.
Γειά σας, έχω ένα GS1200 μοντέλο του 05 και σήμερα πρίν την εκδρομή που ξεκινήσαμε ακούστηκε ένα σφύριγμα. Πρωτόγνωρο για εμένα μιας που δεν ΄γνώριζα απο bmw άναψε κόκκινο τριγωνο και μετά απο λίγο άναψε η μπαταρία στο καντράν και άρχισε να με αφήνει χρόνος έσβησε στο δρόμο. Μετά απο έρευνες κατάλαβα ότι είναι ο ιμάντας .. το θέμα είναι ότι έκανα σέρβις τον ιουνιο και τον είδαμε μια χαρά. Δεν τσιγκουνευτηκα τα χρήματα αλλά ο μάστορας μου είπε δεν ΄χρήζει αντικατάσταση γιατί είχε ένα χρόνο που τον έβαλε απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.. Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι υπάρχει περίπτωση να οφείλεται σε αστοχία υλικού ή λόγω επειδή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε 2 ταξίδια το χρόνο και μετά την κλέιδωνε μέσα. υπάρχει περίπτωση να έχασε την ελαστικότητα της λόγω ακινησίας?
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Γειά σας, έχω ένα GS1200 μοντέλο του 05 και................................
............. δεν ΄χρήζει αντικατάσταση γιατί είχε ένα χρόνο που τον έβαλε απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.. Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι υπάρχει περίπτωση να οφείλεται σε αστοχία υλικού ή λόγω επειδή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε 2 ταξίδια το χρόνο και μετά την κλέιδωνε μέσα. υπάρχει περίπτωση να έχασε την ελαστικότητα της λόγω ακινησίας?
Δεν υπαρχει τετοια περιπτωση.
Ιμαντες που βρισκονται χρονια ολοκληρα σε ακινησια, σε ασχημες καιρικες συνθηκες και σε μεγαλης ιπποδυναμης μοτερ, δεν εχουν τετοιο προβλημα.
Αν τον τοποθετησε ομως με ¨αχαρο¨τροπο, τοτε ενδεχεται να τον ειχε ¨πληγωσει¨ καπου και απο εκει να ξεκινησε η γρηγορη φθορα του.

Στην αρχη η μαμακα BMW ειχε στα τεφτερια της γραψει, αλλαγη καθε 60.000χλμ. Μετα το εκανε καθε 40.000χλμ. Το καθε χρονο αλλαγη, ειναι περιττο εως ανουσιο!!!
 

drum28

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Bmw 1200GS 2005.
Ουτε εσυ αλλα ουτε και ο ιμαντας ευθυνεται για αυτο !!!!!
Μετά από αυτά που διάβασα και είδα θα προσπαθήσω να το αλλάζω μόνος μου τον ιμάντα.Τα χέρια μου πιάνουν εργαλεία δεν έχω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν υπαρχει τετοια περιπτωση.
Ιμαντες που βρισκονται χρονια ολοκληρα σε ακινησια, σε ασχημες καιρικες συνθηκες και σε μεγαλης ιπποδυναμης μοτερ, δεν εχουν τετοιο προβλημα.
Αν τον τοποθετησε ομως με ¨αχαρο¨τροπο, τοτε ενδεχεται να τον ειχε ¨πληγωσει¨ καπου και απο εκει να ξεκινησε η γρηγορη φθορα του.

Στην αρχη η μαμακα BMW ειχε στα τεφτερια της γραψει, αλλαγη καθε 60.000χλμ. Μετα το εκανε καθε 40.000χλμ. Το καθε χρονο αλλαγη, ειναι περιττο εως ανουσιο!!!
Εχουν σπάσει αρκετοί ιμάντες και μερικοί σε βόλτες μας, οπότε λόγω πολύ χαμηλού κόστους δεν είναι ανούσιο.
Εκτός και είσαι μαζόχα..
 

drum28

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Bmw 1200GS 2005.
Γνωρίζει κάποιος που μπορούμε να αγοράσουμε το κλειδί για την αλλαγή ιμάντα?
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ο ιμάντας θέλει αλλαγή κάθε χρόνο.
Άμα μπει ο μανισιος ,όχι.
Πριν 38 τον άλλαξα (3 χρόνια ) και προχθές που τον ανοίξαμε για επιθεώρηση /αλλαγή ήταν σαν καινούριος.
Ενα δεκαρι χιλιομ.το έχει ακόμα,στανταρακι.
Θα αλλαχθει βέβαια στα 40 όπως λέει και το βιβλίο και τέλος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Νομίζω πως γνωρίζουμε όλοι ότι ο κωδικός έχει αλλάξει ε;
Παλιά κοβαν ναι.
Τώρα μπαίνει ένας φαινομενικά ίδιος ,αλλά πιο ελαστικός ,με μεγαλύτερες ανοχες.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Αύριο θα πάρω το πρωί τον Κυριάκο να μου πει.Ολο το βράδυ δε θα κλείσω μάτι.
Με το μαλακό ρε φίλος!
Δεν έγινε και κάτι πέραν της ξενερας που έφαγες για την βόλτα.
Το κόστος του ιμάντα είναι μικρό ,δεν αξίζει να μην τον αλλάζεις στην ώρα του .
Βάλε το μηχανάκι σου σε μια σειρά ,νταξ όπως λες ο προηγούμενος" το κοιτούσε",αλλά δες το απλά και λογικά .
Εσύ το καβαλας τώρα
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Γνωρίζει κάποιος που μπορούμε να αγοράσουμε το κλειδί για την αλλαγή ιμάντα?
ΜΗΝ το αγοράσεις .
Είναι πανάκριβο .
Ψάξε για να κάνεις κάποια πατέντα .
Τα λ7 καν'τα σουβλάκια καλύτερα.
 

drum28

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Bmw 1200GS 2005.
Με το μαλακό ρε φίλος!
Δεν έγινε και κάτι πέραν της ξενερας που έφαγες για την βόλτα.
Το κόστος του ιμάντα είναι μικρό ,δεν αξίζει να μην τον αλλάζεις στην ώρα του .
Βάλε το μηχανάκι σου σε μια σειρά ,νταξ όπως λες ο προηγούμενος" το κοιτούσε",αλλά δες το απλά και λογικά .
Εσύ το καβαλας τώρα
Το θέμα είναι ότι όταν πάω για σέρβις τα αλλάζω όλα, είχα πει να αλλαχτεί και ο ιμάντας και μου είπε ότι είναι εντάξει. Αυτά δε μπορώ και με πιάνει τρέλα, ότι λες να σου τα αλλάξουν όλα και σου λένε είναι εντάξει και παθαίνεις ζημιά και ξενερώνεις.Αυτα τα δε χρειάζεται και όλα είναι οκ τα έχω ακούσει και από άλλους και στην τριτη φορά τρώνε κόκκινη γιατί δεν άλλαξαν κάτι με καινούργιο που ο πελάτης πληρώνει για να το περάσεις.Συγνωμη που γράφω έτσι απότομα.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Το θέμα είναι ότι όταν πάω για σέρβις τα αλλάζω όλα, είχα πει να αλλαχτεί και ο ιμάντας και μου είπε ότι είναι εντάξει. Αυτά δε μπορώ και με πιάνει τρέλα, ότι λες να σου τα αλλάξουν όλα και σου λένε είναι εντάξει και παθαίνεις ζημιά και ξενερώνεις.Αυτα τα δε χρειάζεται και όλα είναι οκ τα έχω ακούσει και από άλλους και στην τριτη φορά τρώνε κόκκινη γιατί δεν άλλαξαν κάτι με καινούργιο που ο πελάτης πληρώνει για να το περάσεις.Συγνωμη που γράφω έτσι απότομα.
Ρε τι απότομα;
Μια χαρά τα λες και γουελκαμ του δε κλαμπ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το θέμα είναι ότι όταν πάω για σέρβις τα αλλάζω όλα, είχα πει να αλλαχτεί και ο ιμάντας και μου είπε ότι είναι εντάξει. Αυτά δε μπορώ και με πιάνει τρέλα, ότι λες να σου τα αλλάξουν όλα και σου λένε είναι εντάξει και παθαίνεις ζημιά και ξενερώνεις.Αυτα τα δε χρειάζεται και όλα είναι οκ τα έχω ακούσει και από άλλους και στην τριτη φορά τρώνε κόκκινη γιατί δεν άλλαξαν κάτι με καινούργιο που ο πελάτης πληρώνει για να το περάσεις.Συγνωμη που γράφω έτσι απότομα.
Τότε πήγαινε το εκεί που κάνεις service και απαίτησε να σου αλλάξουν τον ιμάντα.
Μην μπαίνεις στη διαδικασία να αγοράσεις εργαλεία που θα χρειαστούν ελάχιστες φορές...
 

drum28

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Bmw 1200GS 2005.
Τότε πήγαινε το εκεί που κάνεις service και απαίτησε να σου αλλάξουν τον ιμάντα.
Μην μπαίνεις στη διαδικασία να αγοράσεις εργαλεία που θα χρειαστούν ελάχιστες φορές...
Μετά τη σημερινή ζημιά και ταλαιπωρία που έφαγα 3ωρες στο δρόμο μέσα στη ζέστη πήγα και το άφησα εκεί φίλε μου, αύριο θα τα πούμε στο τηλέφωνο με τον Μάστορα .
 
Top Bottom