Απ'οτι καταλαβα του έχεις ρίξει μια κίτρινη κάρτα;Μετά τη σημερινή ζημιά και ταλαιπωρία που έφαγα 3ωρες στο δρόμο μέσα στη ζέστη πήγα και το άφησα εκεί φίλε μου, αύριο θα τα πούμε στο τηλέφωνο με τον Μάστορα .
Απ'οτι καταλαβα του έχεις ρίξει μια κίτρινη κάρτα;Μετά τη σημερινή ζημιά και ταλαιπωρία που έφαγα 3ωρες στο δρόμο μέσα στη ζέστη πήγα και το άφησα εκεί φίλε μου, αύριο θα τα πούμε στο τηλέφωνο με τον Μάστορα .
Όχι όχι ακόμη έχει είναι καλό παληκάρι, μην λέμε ότι φταίνε μόνο αυτοί,να είμαστε αντικειμενικοί, μερικές φορές φταίμε και εμείς γιατί τα θέλουμε όλα τέλεια και γινόμαστε κουραστικοί.Αλλα τελευταία φορά που έδωσα κόκκινη ήταν σε μάστορα που ενώ του είπα να αλλάξει πηνία μου άλλαξε ανορθωτη και ευτυχώς μετά από μεγαλη εκδρομή εσβησε στο τέλος η μηχανή κάτω από το σπίτι μου και όχι μέσα στα βουνά,Κοστος ζημιάς 450 ευρώ, γιατί δεν ήθελε να ελέγξει τα ρεύματα.Αυτο το κόστος είναι μικρό με τον ιμάντα είναι μικρό.Απ'οτι καταλαβα του έχεις ρίξει μια κίτρινη κάρτα;
Παντως να ξερεις οτι ενας ιμαντας, εκει ψηλα στα βουνα, αλλαζει πολυ πιο γρηγορα και ξεκουραστα απο ενα...... λαστιχο ας πουμε !!!!Εχουν σπάσει αρκετοί ιμάντες και μερικοί σε βόλτες μας, οπότε λόγω πολύ χαμηλού κόστους δεν είναι ανούσιο.
Εκτός και είσαι μαζόχα..
Conti 4pk582 ειναι στο 2008 1200gs που εχω.Νομίζω τα νούμερα ήταν 592
Και τώρα μπαίνει ο 611.
Ναι ,έπρεπε να βγάλω μια φωτό ρε γμτ.Conti 4pk582 ειναι στο 2008 1200gs που εχω.
Τον τσεκαρα προχτες
30.000 κμ και ειναι το περισσοτερο που εχω κρατήσει ιμάντα.Ναι ,έπρεπε να βγάλω μια φωτό ρε γμτ.
Καινούριος ήταν .
Πόσο τον έχεις πάνω;
Δεν είναι δική μου, αλλά του συνεργείου στον Γέρακα.30.000 κμ και ειναι το περισσοτερο που εχω κρατήσει ιμάντα.
Απλα όποτε πηγαινα για σερβις μου λενε ειναι μια χαρα δεν εχει αναγκη και δεν μου τον άλλαζαν.
Εγω ειμαι της αποψης του μανιακ. Μια φορα τον χρονο η καθε δέκα χιλιάδες και τελος.
Τυχαια το είπα ρε συ... Αλλά και το 20 να εδινες,αξιζει μια τέτοια ταλαιπωρία?Το 20αρικο πολύ είναι!
Υπάρχει μαγαζί που τον πουλάει 7,50 χαχαχαχαχα
Τον επώνυμο που λέμε όλοι εννοώ.
Όχι με τίποτα!Τυχαια το είπα ρε συ... Αλλά και το 20 να εδινες,αξιζει μια τέτοια ταλαιπωρία?
Φαγωμενη τροχαλια...δεν το έχω ακούσει ποτέ.Φαγωμενη τροχαλία παίδες, κόπηκε και τα πέταξε όλα μέσα, από όσο μίλησα δε θα βγει ακριβά αλλά χτύπησε και το καπάκι του ιμάντα από μέσα και του είπα να το αλλάξει και αυτό για να μην φαίνεται από έξω για λόγους αισθητικούς.Να είσαι 100 χλμ από την αγάπη σου και να μην μπορείς να την δεις στην εγχείρηση πονάει.
86000 χλμ όταν πάω να το πάρω θα σας τα πω καλύτερα τα νέα.Φαγωμενη τροχαλια...δεν το έχω ακούσει ποτέ.
Ποσα χλμ έχεις?
Να ρωτήξω κάτι ;
Οταν ο Κατασκευαστής (BMW) ,αναγράφει στο μάνιουαλ ,ότι ο Ιμάντας πρέπει να αλλάζεται κάθε 40.000 χλμ (νέα Οδηγία - 60,000 ήταν παλιότερα)
με ποιά λογική να τον αλλάξω κάθε 10.000 χλμ. ???
Ενας ιμάντας δυναμό 2πλής τροχαλίας είναι ,με σχετικά μικρές καταπονήσεις.
Αυτόν τον ιμάντα ,στα αυτοκίνητά μας(σας) τον αφήνουμε από 5 έως 10 χρόνια ,αναλόγως φθοράς ,αφού είναι συνήθως εκτεθιμένος για οπτικό έλεγχο.
Η εξήγηση λόγω "φτηνού κόστους" ,είναι σχετική ,ειδικά τις εποχές που διανύουμε.
Διότι ,αν κάποιος τον αγοράσει απ'έξω (afterMarket) k έχει χώρο κ χρόνο να αφιερωσει να τον περάσει μόνος του ,ΟΚ ,φτηνά του ρχεται.
Πόσο κοστίζει όμως η αλλαγή του (ανταλλακτικό+εργασία) εντός δικτύου BMW ?
Αποψή μου ότι ,ένας ιμάντας ,για να "φυτιλιαστεί" γρήγορα ,θα πρέπει να υπάρχουν κ οι αντίστοιχοι λόγοι
Αυτό που θα πρέπει να κάνει λοιπόν ο μηχανικός ,όταν δει ιμάντα φυτιλιασμένο πρίν την ώρα του ,είναι να βρεί τον λόγο που συνέβη ,κ να τον αποκαταστήσει ,κι ΟΧΙ να αλλάζει ιμάντες σε κάθε αλλαγή λαδιών.
- Κακή τοποθέτηση (στραβοπατημένος ή πληγωμένος από τον εφαρμοστή)
- Αρπαγμένο ρουλεμάν κάποιας τροχαλίας
- Στραβός άξονας κάποιας τροχαλίας
Αν είναι έτσι ,να πετάμε κ τα ρουλεμάν τροχών κ τα τακάκια κ τα μπουζί κ τα υγρά φρένων και...και...και...σε κάθε αλλαγή λαδιών.
ΥΓ: Εχω κρατήσει Ιμάντες σε επαγγελματικό όχημα το οποίο κυκλοφορούσε Αθήνα ,150.000 χλμ ,
(με σταδιακή αύξηση χλμτρων αλλαγής κ τακτικό οπτικό έλεγχο μετά τις 100,000 χλμ ,για να δω μεχρι που πάνε)
Δηλαδη λες αυτο ταλαιπωρια και δεν λες ταλαιπωρια, ας πουμε ενα παραδειγμα τα κλαταρισμενα λαστιχα σε καθε χωματινη βολτα.......... Τα βαζετε το ενα πισω απο το αλλο για να τα αλλαξετε, οπου σας κατσει η αβαρεια. Ειτε ειναι χωμα στεγνο, ειτε βρεγμενο, ειτε λασπη........ μπουρδελο κατασταση δηλαδη!!!!!Τυχαια το είπα ρε συ... Αλλά και το 20 να εδινες,αξιζει μια τέτοια ταλαιπωρία?
Λάστιχο δεν με έχει πιάσει ποτέ στο χώμα... Αλλάζω σαμπρέλες στα μισά χλμ από ότι λέει ο κατασκευαστής.Δηλαδη λες αυτο ταλαιπωρια και δεν λες ταλαιπωρια, ας πουμε ενα παραδειγμα τα κλαταρισμενα λαστιχα σε καθε χωματινη βολτα.......... Τα βαζετε το ενα πισω απο το αλλο για να τα αλλαξετε, οπου σας κατσει η αβαρεια. Ειτε ειναι χωμα στεγνο, ειτε βρεγμενο, ειτε λασπη........ μπουρδελο κατασταση δηλαδη!!!!!
Λες να αλλαζει καποιος καθε χρονο τον ιμαντα για να εχει το κεφαλι του ησυχο. Αλλος θα μπορουσε να πει, να πηγαινεις πιο σιγα στο χωμα, και οχι με την ταυτοτητα στο στομα, για να μην κλανουν οι σαμπρελες!!!
Και ξανα λεω, δεν εχει καμμια σχεση η αντικατασταση του ιμαντα (ακομα και στο πιο λασπωμενο μπουρδελο μερος να σου κατσει, ασε που μπορεις να κανεις απο λιγα εως αρκετα χλμ αναλογα την κατασταση της μπαταριας) με την αλλαγη πχ σαμπρελας.
Η πιο σωστη τακτικη για να αποφευγεις ολα αυτα, ειναι ο τακτικος ελεγχος, οι γνωσεις και η σωστη αντιληψη των πραγματων!!! Οχι να αλλαζουμε τα παντα............. καλου κακου!!! Αυτο δεν λεγεται ουτε προληψη ουτε καλη συντηρηση!!!
Ουτε ιμαντας θα σου εχει κοπει, αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας!Λάστιχο δεν με έχει πιάσει ποτέ στο χώμα... Αλλάζω σαμπρέλες στα μισά χλμ από ότι λέει ο κατασκευαστής.
Επίσης λέω την δική μου εμπειρία, η οποία είναι αρκετά μεγάλη στα gs και μπορεί να είναι λάθος οι ενεργειες που κάνω στην συντήρηση...
Δεν είμαι μηχανικός και γνωστης όπως πολλοί εδώ μέσα.
Μα δεν διαφωνώ σε αυτά που λες.Ουτε ιμαντας θα σου εχει κοπει, αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας!
Δες την γενικη εικονα σε αυτα που λεω.