Ιμάντας δυναμό R 1200 GS

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Μετά τη σημερινή ζημιά και ταλαιπωρία που έφαγα 3ωρες στο δρόμο μέσα στη ζέστη πήγα και το άφησα εκεί φίλε μου, αύριο θα τα πούμε στο τηλέφωνο με τον Μάστορα .
Απ'οτι καταλαβα του έχεις ρίξει μια κίτρινη κάρτα;
 

drum28

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Bmw 1200GS 2005.
Απ'οτι καταλαβα του έχεις ρίξει μια κίτρινη κάρτα;
Όχι όχι ακόμη έχει είναι καλό παληκάρι, μην λέμε ότι φταίνε μόνο αυτοί,να είμαστε αντικειμενικοί, μερικές φορές φταίμε και εμείς γιατί τα θέλουμε όλα τέλεια και γινόμαστε κουραστικοί.Αλλα τελευταία φορά που έδωσα κόκκινη ήταν σε μάστορα που ενώ του είπα να αλλάξει πηνία μου άλλαξε ανορθωτη και ευτυχώς μετά από μεγαλη εκδρομή εσβησε στο τέλος η μηχανή κάτω από το σπίτι μου και όχι μέσα στα βουνά,Κοστος ζημιάς 450 ευρώ, γιατί δεν ήθελε να ελέγξει τα ρεύματα.Αυτο το κόστος είναι μικρό με τον ιμάντα είναι μικρό.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εχουν σπάσει αρκετοί ιμάντες και μερικοί σε βόλτες μας, οπότε λόγω πολύ χαμηλού κόστους δεν είναι ανούσιο.
Εκτός και είσαι μαζόχα..
Παντως να ξερεις οτι ενας ιμαντας, εκει ψηλα στα βουνα, αλλαζει πολυ πιο γρηγορα και ξεκουραστα απο ενα...... λαστιχο ας πουμε :happy:!!!!
Και απο τη στιγμη που κουβαλατε (και κουβαλαω) ενα σκασμο εργαλεια, ενας ιμαντας ειναι αμελητεο βαρος και ογκος ;).

Ξανα λεω, ΒΜW και μαζοχισμος πανε παντα μαζι....... Τα ΚΤΜ δεν τα αναφερω γιατι ειναι ξεχωριστη κατηγορια απο μονα τους :p!
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ναι ,έπρεπε να βγάλω μια φωτό ρε γμτ.
Καινούριος ήταν .
Πόσο τον έχεις πάνω;
30.000 κμ και ειναι το περισσοτερο που εχω κρατήσει ιμάντα.
Απλα όποτε πηγαινα για σερβις μου λενε ειναι μια χαρα δεν εχει αναγκη και δεν μου τον άλλαζαν.
Εγω ειμαι της αποψης του μανιακ. Μια φορα τον χρονο η καθε δέκα χιλιάδες και τελος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
30.000 κμ και ειναι το περισσοτερο που εχω κρατήσει ιμάντα.
Απλα όποτε πηγαινα για σερβις μου λενε ειναι μια χαρα δεν εχει αναγκη και δεν μου τον άλλαζαν.
Εγω ειμαι της αποψης του μανιακ. Μια φορα τον χρονο η καθε δέκα χιλιάδες και τελος.
Δεν είναι δική μου, αλλά του συνεργείου στον Γέρακα.
Εχουν δει αμέτρητους ιμάντες να φυτιλιαζονται, οπότε αλλάζουν κάθε χρονο λόγω του πολύ χαμηλού κόστους
Προσωπικά έχω δει 2 φορές σε βόλτες μας, να κόβεται ιμάντας και είναι αστεία "βλάβη".
Οποτε κάθε χρόνο αλλαγή ιμάντα και δεν χρειάζεται να το αναλύουμε πολύ.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Να ρωτήξω κάτι ;
Οταν ο Κατασκευαστής (BMW) ,αναγράφει στο μάνιουαλ ,ότι ο Ιμάντας πρέπει να αλλάζεται κάθε 40.000 χλμ (νέα Οδηγία - 60,000 ήταν παλιότερα)
με ποιά λογική να τον αλλάξω κάθε 10.000 χλμ. ???

Ενας ιμάντας δυναμό 2πλής τροχαλίας είναι ,με σχετικά μικρές καταπονήσεις.
Αυτόν τον ιμάντα ,στα αυτοκίνητά μας(σας) τον αφήνουμε από 5 έως 10 χρόνια ,αναλόγως φθοράς ,αφού είναι συνήθως εκτεθιμένος για οπτικό έλεγχο.

Η εξήγηση λόγω "φτηνού κόστους" ,είναι σχετική ,ειδικά τις εποχές που διανύουμε.
Διότι ,αν κάποιος τον αγοράσει απ'έξω (afterMarket) k έχει χώρο κ χρόνο να αφιερωσει να τον περάσει μόνος του ,ΟΚ ,φτηνά του ρχεται.
Πόσο κοστίζει όμως η αλλαγή του (ανταλλακτικό+εργασία) εντός δικτύου BMW ?

Αποψή μου ότι ,ένας ιμάντας ,για να "φυτιλιαστεί" γρήγορα ,θα πρέπει να υπάρχουν κ οι αντίστοιχοι λόγοι
  1. Κακή τοποθέτηση (στραβοπατημένος ή πληγωμένος από τον εφαρμοστή)
  2. Αρπαγμένο ρουλεμάν κάποιας τροχαλίας
  3. Στραβός άξονας κάποιας τροχαλίας
Αυτό που θα πρέπει να κάνει λοιπόν ο μηχανικός ,όταν δει ιμάντα φυτιλιασμένο πρίν την ώρα του ,είναι να βρεί τον λόγο που συνέβη ,κ να τον αποκαταστήσει ,κι ΟΧΙ να αλλάζει ιμάντες σε κάθε αλλαγή λαδιών.

Αν είναι έτσι ,να πετάμε κ τα ρουλεμάν τροχών κ τα τακάκια κ τα μπουζί κ τα υγρά φρένων και...και...και...σε κάθε αλλαγή λαδιών.



ΥΓ: Εχω κρατήσει Ιμάντες σε επαγγελματικό όχημα το οποίο κυκλοφορούσε Αθήνα ,150.000 χλμ ,
(με σταδιακή αύξηση χλμτρων αλλαγής κ τακτικό οπτικό έλεγχο μετά τις 100,000 χλμ ,για να δω μεχρι που πάνε)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο κατασκευαστής λέει και αλλαγή λαδιων κάθε 10000 χλμ και άλλα πολλά, που εγώ προσωπικά δεν 3χω τηρήσει στα 300000 χλμ με μποξερ.

Κωστη...προφανως και ισχύουν όσα λες για τέτοιου είδους ιμάντες σε αυτοκίνητα, αλλά αν μείνεις στον δρόμο για ένα 20ρικο, θα κατεβάσεις ένα καράβι αγίους, μαζί με τα καντήλια τους.

Αυτό που προτείνει ο παναγιωτοπουλος, φυσικά και δεν είναι υποχρεωτικό, όπως και η αλλαγή λαδιων κάθε 5000 χλμ.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Το 20αρικο πολύ είναι!
Υπάρχει μαγαζί που τον πουλάει 7,50 χαχαχαχαχα
Τον επώνυμο που λέμε όλοι εννοώ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το 20αρικο πολύ είναι!
Υπάρχει μαγαζί που τον πουλάει 7,50 χαχαχαχαχα
Τον επώνυμο που λέμε όλοι εννοώ.
Τυχαια το είπα ρε συ... Αλλά και το 20 να εδινες,αξιζει μια τέτοια ταλαιπωρία?
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Τυχαια το είπα ρε συ... Αλλά και το 20 να εδινες,αξιζει μια τέτοια ταλαιπωρία?
Όχι με τίποτα!
Η αλήθεια είναι ότι με μπριζωσατε εδώ και δύο μέρες που διαβάζω το θρεντ και σκέφτομαι να πάρω να έχω κι εγώ ένα μαζί μου και να κάνω πατέντα ένα τέτοιο σπεσιαλ tool από ξύλο.
Γιατί όπως και να τα βάλεις κάτω ,το 150αρι που ζητάει πχ η βουντερλιχ είναι για τέσσερις ζωές αλλαγών στο gs .
Μέχρι εδώ πάντως κοιμόμουν ήσυχος χαχαχαχαχα
 

drum28

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Bmw 1200GS 2005.
Φαγωμενη τροχαλία παίδες, κόπηκε και τα πέταξε όλα μέσα, από όσο μίλησα δε θα βγει ακριβά αλλά χτύπησε και το καπάκι του ιμάντα από μέσα και του είπα να το αλλάξει και αυτό για να μην φαίνεται από έξω για λόγους αισθητικούς.Να είσαι 100 χλμ από την αγάπη σου και να μην μπορείς να την δεις στην εγχείρηση πονάει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φαγωμενη τροχαλία παίδες, κόπηκε και τα πέταξε όλα μέσα, από όσο μίλησα δε θα βγει ακριβά αλλά χτύπησε και το καπάκι του ιμάντα από μέσα και του είπα να το αλλάξει και αυτό για να μην φαίνεται από έξω για λόγους αισθητικούς.Να είσαι 100 χλμ από την αγάπη σου και να μην μπορείς να την δεις στην εγχείρηση πονάει.
Φαγωμενη τροχαλια...δεν το έχω ακούσει ποτέ.
Ποσα χλμ έχεις?
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Να ρωτήξω κάτι ;
Οταν ο Κατασκευαστής (BMW) ,αναγράφει στο μάνιουαλ ,ότι ο Ιμάντας πρέπει να αλλάζεται κάθε 40.000 χλμ (νέα Οδηγία - 60,000 ήταν παλιότερα)
με ποιά λογική να τον αλλάξω κάθε 10.000 χλμ. ???

Ενας ιμάντας δυναμό 2πλής τροχαλίας είναι ,με σχετικά μικρές καταπονήσεις.
Αυτόν τον ιμάντα ,στα αυτοκίνητά μας(σας) τον αφήνουμε από 5 έως 10 χρόνια ,αναλόγως φθοράς ,αφού είναι συνήθως εκτεθιμένος για οπτικό έλεγχο.

Η εξήγηση λόγω "φτηνού κόστους" ,είναι σχετική ,ειδικά τις εποχές που διανύουμε.
Διότι ,αν κάποιος τον αγοράσει απ'έξω (afterMarket) k έχει χώρο κ χρόνο να αφιερωσει να τον περάσει μόνος του ,ΟΚ ,φτηνά του ρχεται.
Πόσο κοστίζει όμως η αλλαγή του (ανταλλακτικό+εργασία) εντός δικτύου BMW ?

Αποψή μου ότι ,ένας ιμάντας ,για να "φυτιλιαστεί" γρήγορα ,θα πρέπει να υπάρχουν κ οι αντίστοιχοι λόγοι
  1. Κακή τοποθέτηση (στραβοπατημένος ή πληγωμένος από τον εφαρμοστή)
  2. Αρπαγμένο ρουλεμάν κάποιας τροχαλίας
  3. Στραβός άξονας κάποιας τροχαλίας
Αυτό που θα πρέπει να κάνει λοιπόν ο μηχανικός ,όταν δει ιμάντα φυτιλιασμένο πρίν την ώρα του ,είναι να βρεί τον λόγο που συνέβη ,κ να τον αποκαταστήσει ,κι ΟΧΙ να αλλάζει ιμάντες σε κάθε αλλαγή λαδιών.

Αν είναι έτσι ,να πετάμε κ τα ρουλεμάν τροχών κ τα τακάκια κ τα μπουζί κ τα υγρά φρένων και...και...και...σε κάθε αλλαγή λαδιών.



ΥΓ: Εχω κρατήσει Ιμάντες σε επαγγελματικό όχημα το οποίο κυκλοφορούσε Αθήνα ,150.000 χλμ ,
(με σταδιακή αύξηση χλμτρων αλλαγής κ τακτικό οπτικό έλεγχο μετά τις 100,000 χλμ ,για να δω μεχρι που πάνε)
:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

Αν και ειπαμε να μην το αναλυσουμε πολυ!!!!! :happy:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τυχαια το είπα ρε συ... Αλλά και το 20 να εδινες,αξιζει μια τέτοια ταλαιπωρία?
Δηλαδη λες αυτο ταλαιπωρια και δεν λες ταλαιπωρια, ας πουμε ενα παραδειγμα τα κλαταρισμενα λαστιχα σε καθε χωματινη βολτα.......... Τα βαζετε το ενα πισω απο το αλλο για να τα αλλαξετε, οπου σας κατσει η αβαρεια. Ειτε ειναι χωμα στεγνο, ειτε βρεγμενο, ειτε λασπη........ μπουρδελο κατασταση δηλαδη!!!!!
Λες να αλλαζει καποιος καθε χρονο τον ιμαντα για να εχει το κεφαλι του ησυχο. Αλλος θα μπορουσε να πει, να πηγαινεις πιο σιγα στο χωμα, και οχι με την ταυτοτητα στο στομα, για να μην κλανουν οι σαμπρελες!!!
Και ξανα λεω, δεν εχει καμμια σχεση η αντικατασταση του ιμαντα (ακομα και στο πιο λασπωμενο μπουρδελο μερος να σου κατσει, ασε που μπορεις να κανεις απο λιγα εως αρκετα χλμ αναλογα την κατασταση της μπαταριας) με την αλλαγη πχ σαμπρελας.

Η πιο σωστη τακτικη για να αποφευγεις ολα αυτα, ειναι ο τακτικος ελεγχος, οι γνωσεις και η σωστη αντιληψη των πραγματων!!! Οχι να αλλαζουμε τα παντα............. καλου κακου!!! Αυτο δεν λεγεται ουτε προληψη ουτε καλη συντηρηση!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δηλαδη λες αυτο ταλαιπωρια και δεν λες ταλαιπωρια, ας πουμε ενα παραδειγμα τα κλαταρισμενα λαστιχα σε καθε χωματινη βολτα.......... Τα βαζετε το ενα πισω απο το αλλο για να τα αλλαξετε, οπου σας κατσει η αβαρεια. Ειτε ειναι χωμα στεγνο, ειτε βρεγμενο, ειτε λασπη........ μπουρδελο κατασταση δηλαδη!!!!!
Λες να αλλαζει καποιος καθε χρονο τον ιμαντα για να εχει το κεφαλι του ησυχο. Αλλος θα μπορουσε να πει, να πηγαινεις πιο σιγα στο χωμα, και οχι με την ταυτοτητα στο στομα, για να μην κλανουν οι σαμπρελες!!!
Και ξανα λεω, δεν εχει καμμια σχεση η αντικατασταση του ιμαντα (ακομα και στο πιο λασπωμενο μπουρδελο μερος να σου κατσει, ασε που μπορεις να κανεις απο λιγα εως αρκετα χλμ αναλογα την κατασταση της μπαταριας) με την αλλαγη πχ σαμπρελας.

Η πιο σωστη τακτικη για να αποφευγεις ολα αυτα, ειναι ο τακτικος ελεγχος, οι γνωσεις και η σωστη αντιληψη των πραγματων!!! Οχι να αλλαζουμε τα παντα............. καλου κακου!!! Αυτο δεν λεγεται ουτε προληψη ουτε καλη συντηρηση!!!
Λάστιχο δεν με έχει πιάσει ποτέ στο χώμα... Αλλάζω σαμπρέλες στα μισά χλμ από ότι λέει ο κατασκευαστής. :p

Επίσης λέω την δική μου εμπειρία, η οποία είναι αρκετά μεγάλη στα gs και μπορεί να είναι λάθος οι ενεργειες που κάνω στην συντήρηση...
Δεν είμαι μηχανικός και γνωστης όπως πολλοί εδώ μέσα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Λάστιχο δεν με έχει πιάσει ποτέ στο χώμα... Αλλάζω σαμπρέλες στα μισά χλμ από ότι λέει ο κατασκευαστής. :p

Επίσης λέω την δική μου εμπειρία, η οποία είναι αρκετά μεγάλη στα gs και μπορεί να είναι λάθος οι ενεργειες που κάνω στην συντήρηση...
Δεν είμαι μηχανικός και γνωστης όπως πολλοί εδώ μέσα.
Ουτε ιμαντας θα σου εχει κοπει, αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας!
Δες την γενικη εικονα σε αυτα που λεω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ουτε ιμαντας θα σου εχει κοπει, αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας!
Δες την γενικη εικονα σε αυτα που λεω.
Μα δεν διαφωνώ σε αυτά που λες.
Εγώ κάνω πιο συχνά αλλαγές σε πράγματα αναλώσιμα, γιατί κάνω πολλά χλμ κάθε χρόνο και δεν συμπαθώ τις οδικές
Συγκεκριμένα... Λάδια κάθε 5000.βαλβολινες κάθε 10000,ιμαντα κάθε χρόνο και μπουζί κάθε 10000
 
Top Bottom