amyroukai
Big Membered Wunderkind
Στο advrider δεν είχα δει γκρίνιες, ευχαριστώ για την πληροφορία πάντως.Πολλές περιπτώσεις. Δυστυχώς. Μέχρι κ τα 2016.
2017 κι έπειτα αλλαξαν κωδικούς ανταλακτικών.
Στο advrider δεν είχα δει γκρίνιες, ευχαριστώ για την πληροφορία πάντως.Πολλές περιπτώσεις. Δυστυχώς. Μέχρι κ τα 2016.
2017 κι έπειτα αλλαξαν κωδικούς ανταλακτικών.
Εχει και τσιμουχες στροφαλου ,κανα 70αρι κι οι δυο ,η αλλαγη τους παιρνει μπαλα το δισκο/πλατω .Γνήσια γερμανική φιλοσοφία...
Offtopic βέβαια αλλά στα γερμανικά αυτοκίνητα του VW Group από το 2008 και μετά για να αλλάξεις το τρομπάκι του συμπλέκτη το οποίο στοιχίζει ως γνήσιο ανταλλακτικό γύρω στα 15 με 20 ευρώ πρέπει να κατεβάσεις ολόκληρο σασμάν...
Δηλαδή εργασία γύρω στα 150€
στην καλύτερη περίπτωση...
Νίκο υπάρχει μια διαφορά εδώ.
.........................................
Δηλ, ούτε εμείς με τα ΚΤΜ δεν τα κάνουμε αυτά.
Οπότε που καταλήγουμε??
Να γιατί ΚΤΜ
Τα λέω και δε με μπιστεύουνε μαναμ'
Ε μα.... ένα και ένα κάνουν δυο, πόσο πιο λιανά πια;Τα λέω και δε με μπιστεύουνε μαναμ'
Και του 2018 αλλάχτηκαν αρκετά.Πολλές περιπτώσεις. Δυστυχώς. Μέχρι κ τα 2016.
2017 κι έπειτα αλλαξαν κωδικούς ανταλακτικών.
Η εργασία για αλλαγή δίσκου πλατου είναι γύρω στα 120 ευρώ και δεν ανοίγει το μοτέρ, αλλά το υποπλαίσιο.Εχει και τσιμουχες στροφαλου ,κανα 70αρι κι οι δυο ,η αλλαγη τους παιρνει μπαλα το δισκο/πλατω .
Η ζημια στην τσεπη κυμαινεται απο 500αρικο ως 1600 αναλογα με το ποσο κυμπαρης εισαι με το μηχανακι σου ,γιατι οταν φτανεις εκει ,καλα ειναι(κατ'εμε) να αλλαχθουν καποια πραγματακια που αν ξαναδεθει το μοτορι ειναι δυσκολο μετα.
Να γιατί όχι μπόξερ τελικά... τετρακύλινδρο πάουα (που και αυτό είχε τα δικά του κοκοψίνια δηλαδή). Αστειεύομαι, θέλω ένα απλά για να μπορώ να πω ότι το έζησα και τούτο (στην χειρότερη δηλαδή περίπτωση που δεν κολλήσουμε καθόλου).Και του 2018 αλλάχτηκαν αρκετά.
Έχεις κολλήσει με το advrider....και στην χώρα μας, από το μακρινό 2008 - 2009 το ίδιο συμβαίνει και πρέπει να το πιστωσουμε αυτό στην bmw.Εντός εγγύησης και με το δάνειο να τρέχει (στις περισσότερες πωλήσεις) μάλλον θα είσαι χαζός να πας έξω.
Κρίμα που δεν έχουμε στατιστικά, αλλά κάτι μου λέει ότι η συντριπτική πλειοψηφία παίρνει το πακέτο "μηχανάκι-ασφάλεια-σέρβις" και ξενοιάζει με μιά δόση. Σε πελάτες που παρέμειναν στο δίκτυο μετά το δάνειο, κάνουν και good will επισκευές σε τέτοια ανταλλακτικά, περιπτώσεις στο advrider αρκετές.
Η ξενέρα του να σου κάνουν βίδες ολοκαίνουριο μηχανάκι δεν ξέρω πως πληρώνεται βέβαια.
θες να πεις ότι έχω κολλήσει με μία παγκόσμια πηγή πληροφοριών, στην οποία οι περισσότεροι δεν κρύβουν βλάβες και ποστάρουν φωτογραφίες από επισκευές είτε στο σπίτι είτε σε ντίλερς; Δεν το θεωρώ κακό κόλλημα. Εδώ δεν ξέρω αν γράφονται αυτά ή που γράφονται αυτά, αν κυκλοφορούν ως μύθοι στόμα με στόμα στα στέκια των μυημένων ή εκτίθενται δημόσια.Έχεις κολλήσει με το advrider....και στην χώρα μας, από το μακρινό 2008 - 2009 το ίδιο συμβαίνει και πρέπει να το πιστωσουμε αυτό στην bmw.
Και μετά τα 4 χρόνια του good will, Αν έχεις κατω από 50000 χλμ υπηρχε και υπάρχει τρομερή συνεργασία σε "μεγάλες" ζημιες
Όχι ρε συ.. Αλλά αυτά δεν είναι γνωστά μόνο εκεί, αλλά και εδώ.θες να πεις ότι έχω κολλήσει με μία παγκόσμια πηγή πληροφοριών, στην οποία οι περισσότεροι δεν κρύβουν βλάβες και ποστάρουν φωτογραφίες από επισκευές είτε στο σπίτι είτε σε ντίλερς; Δεν το θεωρώ κακό κόλλημα. Εδώ δεν ξέρω αν γράφονται αυτά ή που γράφονται αυτά, αν κυκλοφορούν ως μύθοι στόμα με στόμα στα στέκια των μυημένων ή εκτίθενται δημόσια.
Τα αναλώσιμα πέραν του 120αριου να μην τα υπολογίσουμε;Η εργασία για αλλαγή δίσκου πλατου είναι γύρω στα 120 ευρώ και δεν ανοίγει το μοτέρ, αλλά το υποπλαίσιο.
Φυσικά αυτή η εργασία δεν έχει καμμια σχέση με το άνοιγμα ενός κινητήρα.
Πέρα από αυτά που λέμε πάντως, το lc είναι πιο σύγχρονο και εξελιγμένο Boxer από τα αεροελαιοψυκτα.
Έχεις δίκιο, αλλά και πάλι είναι χαμηλό το κόστος για τέτοια δουλειάΤα αναλώσιμα πέραν του 120αριου να μην τα υπολογίσουμε;
Είπαμε κάνα 70αρι οι δυο τσιμουχες ,ο δίσκος πόσο;,κάνα 100αρι ακόμα ;
Φισσουνα μπροστά δεν θα αλλάξεις ;
Αλλά 70 .
Αυτά τέρμα χαλαρά .
Κάνα Πρες ντιρεκτ;35ακομα;(στα μοντέλα μέχρι το '07),στα αλλά έχει "λύκο"
Αν θες βέβαια το παραπάνω .
Μπορείς να το αποφυγεις και να το αφήσεις να ακούγεται.
Σαφώς τα ελ-σι είναι πιο σύγχρονα ,μέρα με νύχτα ,αλλά κι αυτά βγάζουν πραγματακια .
Φίλοι τους κατέβασαν τα αυτιά ,εκτός εγγύησης 1400 έχει το βολάν /πηνίο.
Άξονες κλπ δεν αναφέρω ,βαριέμαι.
Η μότο είναι ακριβό σπορ ,το έχουμε ξαναπεί.
Κι εμένα αν πεις ,παρόλα αυτά ,το πεμφε δεν το αλλάζω .
Γιατί ότι γίνεται με λ7 ,γίνεται εύκολα ή δύσκολα.