Νίκο υπάρχει μια διαφορά εδώ.Δηλαδη λες αυτο ταλαιπωρια και δεν λες ταλαιπωρια, ας πουμε ενα παραδειγμα τα κλαταρισμενα λαστιχα σε καθε χωματινη βολτα.......... Τα βαζετε το ενα πισω απο το αλλο για να τα αλλαξετε, οπου σας κατσει η αβαρεια. Ειτε ειναι χωμα στεγνο, ειτε βρεγμενο, ειτε λασπη........ μπουρδελο κατασταση δηλαδη!!!!!
Λες να αλλαζει καποιος καθε χρονο τον ιμαντα για να εχει το κεφαλι του ησυχο. Αλλος θα μπορουσε να πει, να πηγαινεις πιο σιγα στο χωμα, και οχι με την ταυτοτητα στο στομα, για να μην κλανουν οι σαμπρελες!!!
Και ξανα λεω, δεν εχει καμμια σχεση η αντικατασταση του ιμαντα (ακομα και στο πιο λασπωμενο μπουρδελο μερος να σου κατσει, ασε που μπορεις να κανεις απο λιγα εως αρκετα χλμ αναλογα την κατασταση της μπαταριας) με την αλλαγη πχ σαμπρελας.
Η πιο σωστη τακτικη για να αποφευγεις ολα αυτα, ειναι ο τακτικος ελεγχος, οι γνωσεις και η σωστη αντιληψη των πραγματων!!! Οχι να αλλαζουμε τα παντα............. καλου κακου!!! Αυτο δεν λεγεται ουτε προληψη ουτε καλη συντηρηση!!!
Σε ολους, ακομα και στον μεσο αναβατη οπως λες, μπορει να τον πιασει λάστιχο στην Μεσογειων, ή οτιδηποτε αλλο. Δεν λεω αυτο.Νίκο υπάρχει μια διαφορά εδώ.
Στη χωμάτινη βόλτα γενικά έχεις μια αντίληψη ταλαιπωρίας, και από την οδήγηση αυτή καθεαυτή αλλά και θα πέσεις, θα κολλήσεις, θα σπρώξεις, θα πάθεις ζημιές, θα σε πιάσει λαστιχο κτλ. Ακόμα, ο χωμάτινος αναβάτης είναι μαθημενος στις αβαριες και στην ταλαιπωρία συγκριτικά με έναν αναβάτη μέσου όρου ο οποίος έχει μια μηχανή για να κάνει τα ταξίδια του, για να πηγαίνει στη δουλειά του κτλ, οπότε δεν έχει στο νου του ότι θα κάθετε στην άκρη της Μεσογείων πηγαίνοντας στη δουλειά του να λύνει και να δένει για να αλλάξει τον ιμάντα, άσχετα αν αυτό είναι μια απλή δουλειά.
Δηλ, ούτε εμείς με τα ΚΤΜ δεν τα κάνουμε αυτά.
Οπότε που καταλήγουμε??
Να γιατί ΚΤΜ
Εχει βάση το σκεπτκό σου ,κ μάλλον είμαστε στην ίδια βάση σκέψης περί αυτών που αναφέρεις.Σε ολους, ακομα και στον μεσο αναβατη οπως λες, μπορει να τον πιασει λάστιχο στην Μεσογειων, ή οτιδηποτε αλλο. Δεν λεω αυτο.
Αυτο που λεω ειναι οτι διαφωνω με την λογικη, τα αλλαζω ¨ολα¨πολυ πριν την ωρα τους, απλα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Αυτο δεν ειναι ουτε λογικο, ουτε συντηρηση σωστη λεγεται.
Με αυτη τη ¨λογικη¨ πχ ας αλλαζουμε και μηχανη καθε χρονο με καινουργια, να ειμαστε σιγουροι 100%!!!
Η ελλειψη γνωσεων (οχι πειρας) δημιουργει ανασφαλειες, η ανασφαλειες φοβιες και οι φοβιες φερνουν αυτες τις τακτικες!
Εχουν αποτελεσμα αυτες οι τακτικες; Ναι, συνηθως εχουν.
Ειναι ορθη αντιμετωπιση των πραγματων; Οχι, δεν ειναι!
Αυτο προσπαθω να πω!!!
Αστα αυτα και στειλε τιποτα τροποποιητικες Ε1 χαχαχαχαχαχα
Αγορασα νεο ιμάντα. Αυτος που ειναι πανω στην μηχανη ειναι made in Romania.
Τον ειχα βάλει σε εξουσιοδοτημένο και οχι σε αντιπροσωπεία.
Αυτος που παρρηγειλα ειναι made in Germany.
Επίσης παρατηρώ αλλαγη στο χρωμα των γραμμάτων.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Οχι φιλε.Τα lc έχουν τον ίδιο ιμάντα με τα αερόψυκτα?
Οχι φιλε.
Αυτα εχουν ανορθωτη πλεον κι οχι δυναμο οπως τον ηξερες.
Μια εγνοια λιγοτερη δλδ
Ναι δυστυχως ,τερμα τζαπαν το εκαναν .wOw κατι που δεν ηξερα...... ολοι οριμαζουν οταν μεγαλωνουν ..... εμπρος στο δρομο που χαραξε ο ιαπωνας χαχαχαχα
Ναι δυστυχως ,τερμα τζαπαν το εκαναν .
Τουλαχιστον να ειχε και ποιοτητα .....
Μπλεξανε με τα πηνίαAυτο φανταστικα και γω , ενω το δυναμο πρεπει να ηταν αθαντο!
Ανοίγεις όλο το μοτέρ για αλλαγή... ΚλαμαΠωωωω ειναι και αυτο...... Και που τα φοραει στη μεση;;;; η τα παιρνει σε τσαντα ο οδηγος μαζι του;
#xrv_world_explorer
έτσι, ενώ πριν για συμπλέκτη που είναι αναλώσιμο ξεμπέρδευες σε τρία λεπτά στα αεροελαιόψυκτα. .Ανοίγεις όλο το μοτέρ για αλλαγή... Κλαμα
Γνήσια γερμανική φιλοσοφία...Ανοίγεις όλο το μοτέρ για αλλαγή... Κλαμα
Πολλές περιπτώσεις. Δυστυχώς. Μέχρι κ τα 2016.έτσι, ενώ πριν για συμπλέκτη που είναι αναλώσιμο ξεμπέρδευες σε τρία λεπτά στα αεροελαιόψυκτα. .
βλάβη σε πηνία δεν έχουμε ακούσει ακόμα πάντως, από τέλη 2013 στην αγορά, θα είχε πετάξει μερικά εκατομμύρια λινκ ήδη ο Juve_750