Ιστορίας....συνέχεια...

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
“The unheeding tongue may lead to torturous trails”

Robert Edison Fulton Jr (1909-2004)





Εφευρέτης , αρχιτέκτονας φωτογράφος ,εξερευνητής και συγγραφέας ο RobertEdisonFultonJr. έγινε γνωστός στο στερέωμα από τα 70 διπλώματα ευρεσιτεχνίας , το ιπτάμενο αυτοκίνητο αλλά και το επικό ταξίδι με μοτοσικλέτα που ολοκλήρωσε το 1933!

Τελειώνοντας τις σπουδές του στην αρχιτεκτονική ο RobertEdisonJRέπαιρνε τον δρόμο της επιστροφής από την Βιέννη για τις Ηνωμένες πολιτείες της Αμερικής από όπου και κατάγονταν. Κατά την διάρκεια της επίσκεψής του στην Βρετανία βρέθηκε σε ένα δείπνο με φίλους όπου ανέφερε το σχέδιο του σχετικά με την επιστροφή στην πατρίδα του « έχω ταξιδέψει αρκετές φορές με πλοίο διασχίζοντας τον Ατλαντικό και σκέφτομαι να γυρίσω πίσω με μοτοσικλέτα οδηγώντας ανατολικά».

Οι παριστάμενοι στο γεύμα κοιτούσαν τον Robertμε σοβαρότητα και έκπληξη χωρίς όμως να τον ειρωνεύονται παρόλο που η επιθυμία του φάνταζε …απόκοσμη. Για καλή του τύχη στο ίδιο τραπέζι κάθονταν ο KentonRedgrave , ο ιδιοκτήτης της εταιρείας DouglasEngineeringmotorcyclecompanyο οποίος . Αν και δεν πίστεψε πως αυτή η ιδέα μπορεί να υλοποιηθεί, του πρότεινε να του χορηγήσει μια μοτοσικλέτα DouglasT6 ειδικά διαμορφωμένη για τον σκοπό του!





Έτσι λοιπόν ξεκίνησε ο γύρος του Κόσμου από τον RobertEdison Jr , ένα ταξίδι 25000 μιλίων και διάρκειας 18 μηνών. Όπως είχε δηλώσει το πρώτο μέρος του ταξιδιού ήταν βαρετό μιας και έπρεπε να περάσει από Γαλλία και Γερμανία χώρες που είχε επισκεφτεί πολλές φορές. Περνώντας όμως από την Γιουγκοσλαβία την Βουλγαρία αλλά και την Ελλάδα η κατάσταση άλλαξε και η περιπέτεια ξεκίνησε ,αντιμετώπισε πληθώρα προβλημάτων στα σύνορα , προβλήματα που αφορούσαν βίζες και λοιπές διαδικασίες ενώ κάποιες φορές δεν επέτρεπαν την είσοδο της μοτοσικλέτας στην χώρα. Βέβαια ο RobertEdisonέβρισκε τον τρόπο και οι συνοριοφύλακες απλά αναρωτιόντουσαν αν είναι τρελός! Αν και μιλούσε 3 διαφορετικές γλώσσες (Αγγλικά , Γαλλικά , Γερμανικά) με την είσοδό του στην Ασία οι γλώσσες αυτές δεν τον βοήθησαν , παρόλα αυτά έβρισκε τρόπο για να επικοινωνήσει. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού πολύ άνθρωποι του πρόσφεραν φιλοξενία αφού πρώτα τους εξηγούσε τον στόχο του , ακόμα και αστυνομικοί σε μικρές πόλεις του πρόσφεραν την φυλακή για να διανυκτερεύει.








Συνολικά διέσχισε 22 χώρες όπως την Τουρκία την Συρία το Ιράκ το Αφγανιστάν , την Ινδία ,ξεπέρασε τον ορεινό όγκο των Ιμαλαΐων , την Κίνα, την Ιαπωνία ,φυλακίστηκε σε Τουρκικές φυλακές, γλύτωσε από ληστές στο Ιράκ, πυροβολήθηκε από τις φυλές Παστούν, διασκέδασε σε ινδικούς ρυθμούς , χρειάστηκε 40000 μέτρα φωτογραφικού φίλμ για να απαθανατίσει στιγμές του ταξιδιού του και αφού πέρασε τον Ειρηνικό ωκεανό με πλοίο έφτασε στο Σαν Φρανσίσκο και από εκεί συνέχισε για την Νέα Υόρκη ,φθάνοντας στο σπίτι του τα Χριστούγεννα του 1933!











Το 1937 έγραψε το βιβλίο “onemanCaravan” για το οποίο έλαβε θετικές κριτικές για την λεπτομερή παρουσίαση του οδοιπορικού του, ένα βιβλίο που πωλείται ακόμα και σήμερα και μας κάνει να συνειδητοποιούμε πως τέτοια ταξίδια είναι εφικτά με πενιχρά μέσα αρκεί να το θέλουμε!


 

sliv

Δεν βάζω ασφάλτινα !
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Stratis
Μοτό
GS1200 Adv.
μου αρέσουν πολύ ...αυτά ..........:woot::woot: λαικ λαικ καραλιακ !!
 
Top Bottom