Ιστορια για KTM 640 carb jetting/maintenance

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ο τρόπος ελέγχου του μπουζί που έλεγαν οι παλιοί (σημάδεμα θέσεων στην γκαζιέρα,σταθερές στροφές είτε ψηλά είτε χαμηλά,σβήσιμο μοτέρ με ταυτόχρονο πάτημα συμπλέκτη κλπ) δεν είναι αποτελεσματικός;
Αυτο βγαζει νοημα και αρκετα manual απο καρμπς προτεινουν αυτο το πραγμα. Αλλα αυτα τα μανουαλ γραφτηκαν το 70, και επισης τοτε δεν υπηρχε αλλος τροπος να το κανεις, ενω σημερα υπαρχει. Δεν το βρισκω ιδιαιτερα πρακτικο γιατι δεν μπορεις εγγυημενα να εχεις σταθερο/τερμα γκαζι για αρκετη ωρα, και δεν ειναι και πρακτικο απλα να πατας το κιλλ και να σταματας στην ακρη του δρομου να δεις το χρωμα στο μπουζι. Χωρια που σε πολλα μηχανακια, η προσβαση στα μπουζι δεν ειναι καν ευκολη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αυτο βγαζει νοημα και αρκετα manual απο καρμπς προτεινουν αυτο το πραγμα. Αλλα αυτα τα μανουαλ γραφτηκαν το 70, και επισης τοτε δεν υπηρχε αλλος τροπος να το κανεις, ενω σημερα υπαρχει. Δεν το βρισκω ιδιαιτερα πρακτικο γιατι δεν μπορεις εγγυημενα να εχεις σταθερο/τερμα γκαζι για αρκετη ωρα, και δεν ειναι και πρακτικο απλα να πατας το κιλλ και να σταματας στην ακρη του δρομου να δεις το χρωμα στο μπουζι.
Λίγα δευτερόλεπτα με σταθερό γκάζι δεν αρκούν για να βγει ασφαλές συμπέρασμα;
Ναι είναι φασαρία στις περισσότερες μοτό να βγει το μπουζί στην άκρη του δρόμου.
Η αλήθεια είναι ότι είχα σκεφτεί αρκετές φορές να κάνω τέτοιες δοκιμές αλλά μόνο με την σκέψη της διαδικασίας απλά το προσπερνούσα.
Εδώ ακόμα δεν έχω αξιωθεί να βάλω την υποδοχή του σένσορα στον λαιμό της εξάτμισης για να πάω σε άλλο μέλος του φόρουμ που ασχολείται με αυτά για να το μετρήσει.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
a ναι, το ειχα ξεχασει εκεινο το θρεντ, apologies

Γενικα στα fcr, ειδικα οταν βαζεις ενα καρμπ απο αλλο μηχανακι, τα πραγματα αρχιζουν να γινονται λιγο πιο περιπλοκα. Το βασικο οπως ειπα πιο πανω, ειναι να βρεις την σωστη βελονα για το μοτερ σου. Τα φσρ δινουν την αισθηση οτι λειτουργουν καλυτερα με κακο μειγμα, μιας και αυτο που καταλαβαινεις ουσιαστικα στην συμπεριφορα ειναι η αποκριση στο input του γκαζιου, που ειναι παντα εκει. Ενα cv, η αποκριση εξαρταται απο το μειγμα, στο fcr, οχι.

Ενα fcr ομως με σωστη βελονα και σωστα σεταρισμενη τρομπα, νιωθεις οτι ''αρπαζει'' πολυ πιο επιθετικα στις μεταβολες του γκαζιου απ'οτι ενα που δεν. Αυτο για να το καταλαβεις, πρεπει να οδηγησεις ενα με καλο σεταρισμα, και ενα με οχι. Το να βρεις τη σωστη βελονα ειναι πονοκεφαλος, διοτι στην Ελλαδα πλεον δεν υπαπρχουν μαγαζια να τις πουλανε, και επισης δεν ειναι κατι που μπορεις να πετυχεις σωστα με την πρωτη. Δηλαδη βελτιωνεις σιγα σιγα μεχρι να καταληξεις στην σωστη, και αυτο απαιτει μερικες προσπαθειες, και σιγουρα οργανο αν θες να εισαι σιγουρος για το τι κανεις και οχι να μαντευεις.

Επειδη ειναι περιπλοκο λοιπον και προβληματικο λογω διαθεσιμοτητας, οι περισσοτεροι φτιαχνουν μειν για το τερμα γκαζι, ρελαντι για να δουλευει, και εκει αναμεσα μετα...το χαος....Αν εχεις ενα φσρ απο καποιο μοτοκροσαδικο μηχανακι, αυτα συνηθως ειχαν βελονες με λιγη κωνικοτητα (τετοια ηθελε και το 950 μου), που ειναι φτωχη για ενα μηχανακι σαν το 640.
Όντως το δικό μου 640 φοράει FCR-MX από κάποιο Honda (από CRF450; ). Το ΟΕΜ Mikuni BST40 δεν το είχε κάν ως spare οταν το πήρα.
Επειδή δε σκαμπάζω γρι από καρμπυρατέρ, αλλά κυρίως επειδή πριν δούλευε "απροβλημάτιστα", αρκέστηκα σε ένα διεξοδικό καθάρισμα, στην αντικατάσταση όλων των τσιμουχών - oring και σε ένα βασικό σετάρισμα της βελόνας(; ) από ένα βίντεο που είδα στον σωλήνα για ένα τέτοιο καρμπ.
Το αποτέλεσμα ήταν και είναι απόλυτα ικανοποιητικό, και σε δύναμη-απόκριση και σε οικονομία καυσίμου, γι' αυτό και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω.

Όπως πολύ σωστά λες, διαφορά σίγουρα θα υπάρχει αν οδηγήσω κάποιο με σωστό - για την περίπτωση - σετάρισμα (εξού και το απροβλημάτιστα πιο πάνω είναι σε εισαγωγικά), οπότε πεδίο για fine tuning σίγουρα υπάρχει. Θα βρω το βιβλίο που πρότεινες για να κατατοπιστώ περισσότερο. Είσαι διαθέσιμος για κάποια inside tips όταν έρθει εκείνη η ώρα;

Ισως εχει ο ιδιοκτητης τα φθαρμενα παρτς ακομα για ενθύμιο, διαβαζει εδω μεσα αλλα δε ποσταρει γιατι ειναι λιγο ντροπαλος. Αν μενεις Αθηνα ισως θα μπορουσατε να ερθετε σε επαφη, ειναι υπερβολικα κοινωνικος.
Ναι Αθήνα μένω, θα χαρώ να πιούμε έναν καφέ με τον φίλο να τα πούμε περισσότερο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Λίγα δευτερόλεπτα με σταθερό γκάζι δεν αρκούν για να βγει ασφαλές συμπέρασμα;
Ναι είναι φασαρία στις περισσότερες μοτό να βγει το μπουζί στην άκρη του δρόμου.
Η αλήθεια είναι ότι είχα σκεφτεί αρκετές φορές να κάνω τέτοιες δοκιμές αλλά μόνο με την σκέψη της διαδικασίας απλά το προσπερνούσα.
Εδώ ακόμα δεν έχω αξιωθεί να βάλω την υποδοχή του σένσορα στον λαιμό της εξάτμισης για να πάω σε άλλο μέλος του φόρουμ που ασχολείται με αυτά για να το μετρήσει.
Δεν το εχω δοκιμασει ποτε γιατι ειναι μπελας και επισης η ενδειξη που θα παρεις ειναι στο περιπου. Ενα μανουαλ της μικουνι αν θυμαμαι καλα, οντως ελεγε λιγα δευτερολεπτα. Αλλα οπως ειπα, μπερδεμα και μη πρακτικο. Με μια βολτα και wb μπορεις να εχεις εικονα αμεσα και ακριβως για το τι συμβαινει. Τι καρμπ θες να ρυθμισεις? Για τον Αγη λες?


Όντως το δικό μου 640 φοράει FCR-MX από κάποιο Honda (από CRF450; ). Το ΟΕΜ Mikuni BST40 δεν το είχε κάν ως spare οταν το πήρα.
Επειδή δε σκαμπάζω γρι από καρμπυρατέρ, αλλά κυρίως επειδή πριν δούλευε "απροβλημάτιστα", αρκέστηκα σε ένα διεξοδικό καθάρισμα, στην αντικατάσταση όλων των τσιμουχών - oring και σε ένα βασικό σετάρισμα της βελόνας(; ) από ένα βίντεο που είδα στον σωλήνα για ένα τέτοιο καρμπ.
Το αποτέλεσμα ήταν και είναι απόλυτα ικανοποιητικό, και σε δύναμη-απόκριση και σε οικονομία καυσίμου, γι' αυτό και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω.

Όπως πολύ σωστά λες, διαφορά σίγουρα θα υπάρχει αν οδηγήσω κάποιο με σωστό - για την περίπτωση - σετάρισμα (εξού και το απροβλημάτιστα πιο πάνω είναι σε εισαγωγικά), οπότε πεδίο για fine tuning σίγουρα υπάρχει. Θα βρω το βιβλίο που πρότεινες για να κατατοπιστώ περισσότερο. Είσαι διαθέσιμος για κάποια inside tips όταν έρθει εκείνη η ώρα;



Ναι Αθήνα μένω, θα χαρώ να πιούμε έναν καφέ με τον φίλο να τα πούμε πιο εξειδικευμένα.

Το βιβλιο του bell δεν λεει πολλα πραγματα για την ρυθμιση των καρμπ οποτε δε θα σου χρησιμευσει ιδιαιτερα για αυτη τη δουλεια. Πληροφοριες για το πως να ρυθμισεις αυτα τα καρμπς υπαρχουν αρκετες στα manual των κατασκευαστων αλλα και σε διαφορες σελιδες που μπορεις να βρεις με μια αναζητηση. Αν χρειαστεις βοηθεια φυσικα και μπορω να σε βοηθησω. Το καλο με το 640 ειναι πως εβγαινε εργοστασιακα με fcr οποτε αυτες οι ρυθμισεις με την βελονα που εδινε η κτμ ειναι ενα καλο αρχικο σημειο. Το πιο σημαντικο ειναι να εισαι κοντα στην βελονα που χρειαζεται το μοτερ αυτο.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Δεν το εχω δοκιμασει ποτε γιατι ειναι μπελας και επισης η ενδειξη που θα παρεις ειναι στο περιπου. Ενα μανουαλ της μικουνι αν θυμαμαι καλα, οντως ελεγε λιγα δευτερολεπτα. Αλλα οπως ειπα, μπερδεμα και μη πρακτικο. Με μια βολτα και wb μπορεις να εχεις εικονα αμεσα και ακριβως για το τι συμβαινει. Τι καρμπ θες να ρυθμισεις? Για τον Αγη λες?
Ναι τον Άγη είχα 'ενοχλήσει'.TM40-6 είναι το καρμπυρατέρ.Το έχω φέρει σε πολύ καλό επίπεδο λειτουργίας (πέρα από ζιγκλέρ,θέσεις βελονας έχω ασχοληθεί με νούμερα pump nozzle, αργοπορεία/προπορεία αντλίας κλπ) αλλά όπως είπες και πριν άλλο η αίσθηση στον αναβάτη και άλλο τα πραγματικά δεδομένα.
Αρχικά πρέπει να το βάλω στο πρόγραμμα να μπει υποδοχή σένσορα και βλέπουμε.
Μια τελευταία απορία:Ο ψεκασμός του nozzle πρέπει να χτυπάει πάνω στην βελόνα του slide ή όχι;Αν θυμάμαι καλά το manual του TM αυτό ζητάει αλλά διαβάζω ότι αυτό πρέπει να γίνεται σε μηχανές τύπου Harley Davidson (που έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον αυτό το καρμπυρατέρ) και όχι για μονοκύλινδρα όπως το δικό μου.
Υγ.Μην δίνεις σημασία στο 'βρέξιμο' του slide ή της διάρκειας του ψεκασμού στο βίντεο,δοκιμές έκανα .

 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ναι τον Άγη είχα 'ενοχλήσει'.TM40-6 είναι το καρμπυρατέρ.Το έχω φέρει σε πολύ καλό επίπεδο λειτουργίας (πέρα από ζιγκλέρ,θέσεις βελονας έχω ασχοληθεί με νούμερα pump nozzle, αργοπορεία/προπορεία αντλίας κλπ) αλλά όπως είπες και πριν άλλο η αίσθηση στον αναβάτη και άλλο τα πραγματικά δεδομένα.
Αρχικά πρέπει να το βάλω στο πρόγραμμα να μπει υποδοχή σένσορα και βλέπουμε.
Μια τελευταία απορία:Ο ψεκασμός του nozzle πρέπει να χτυπάει πάνω στην βελόνα του slide ή όχι;Αν θυμάμαι καλά το manual του TM αυτό ζητάει αλλά διαβάζω ότι αυτό πρέπει να γίνεται σε μηχανές τύπου Harley Davidson (που έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον αυτό το καρμπυρατέρ) και όχι για μονοκύλινδρα όπως το δικό μου.
Υγ.Μην δίνεις σημασία στο 'βρέξιμο' του slide ή της διάρκειας του ψεκασμού στο βίντεο,δοκιμές έκανα .


H τρομπα επιταχυνσης ειναι το τελευταιο πραγμα που ρυθμιζεις. Γενικα θες το καυσιμο να μπει οσο περισσοτερο atomized γινεται μεσα στον κυλιδρο, οποτε οποιοδηποτε εμποδιο το σπασει στην πορεια, ειναι καλο. Μερικοι σημαδευουν το τοιχωμα της εισαγωγης.

Γενικα ομως οπως ειπα η τρομπα επιταχυνσης ειναι το απολυτως τελευταιο πραγμα. Αν ας πουμε το μηχανακι δουλευει αρκετα πλουσιο (πλουσια βελονα πχ), τοτε μπορει να μη χρειαζεσαι και καθολου την τρομπα επιταχυνσης. Αν ειναι φτωχο, τοτε θα δουλευει καλα με περισσοτερο. Οποτε την αφηνεις μεχρι να το ρυθμισεις οσο πιο σωστα γινεται, και μετα ρυθμιζεις και την τρομπα σωστα μεχρι να εισαι ικανοποιημενος με την αποκριση. Στο βιντεακι απ οτι φαινεται, ψεκαζει παρα πολυ μαλιστα, οποτε τα δοκιμαζα να μειωσω λιγο τη διαρκεια αν ημουν στη θεση σου σαν μια προσπαθεια γρηγορου φιξ της αποκρισης, ειτε να την απενεργοποιησω τελειως και να δω τι γινεται.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Όντως το δικό μου 640 φοράει FCR-MX από κάποιο Honda (από CRF450; ). Το ΟΕΜ Mikuni BST40 δεν το είχε κάν ως spare οταν το πήρα.
Επειδή δε σκαμπάζω γρι από καρμπυρατέρ, αλλά κυρίως επειδή πριν δούλευε "απροβλημάτιστα", αρκέστηκα σε ένα διεξοδικό καθάρισμα, στην αντικατάσταση όλων των τσιμουχών - oring και σε ένα βασικό σετάρισμα της βελόνας(; ) από ένα βίντεο που είδα στον σωλήνα για ένα τέτοιο καρμπ.
Το αποτέλεσμα ήταν και είναι απόλυτα ικανοποιητικό, και σε δύναμη-απόκριση και σε οικονομία καυσίμου, γι' αυτό και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω.

Όπως πολύ σωστά λες, διαφορά σίγουρα θα υπάρχει αν οδηγήσω κάποιο με σωστό - για την περίπτωση - σετάρισμα (εξού και το απροβλημάτιστα πιο πάνω είναι σε εισαγωγικά), οπότε πεδίο για fine tuning σίγουρα υπάρχει. Θα βρω το βιβλίο που πρότεινες για να κατατοπιστώ περισσότερο. Είσαι διαθέσιμος για κάποια inside tips όταν έρθει εκείνη η ώρα;



Ναι Αθήνα μένω, θα χαρώ να πιούμε έναν καφέ με τον φίλο να τα πούμε περισσότερο.
Δηλώνω και γω ενδιαφέρον. Και το δικό μου 640 fcr φοράει, όλα τα αλλά τα κάνω μόνος μου, το καρμπ φοβάμαι να το πιάσω. pumba την πάτησες! Χαχα
Πέρα από την πλάκα τώρα, το καρμπ είναι πηγή στρες για εμένα, το μηχανάκι είχε ρυθμιστεί σε δυναμόμετρο απ ότι μου είπε ο φιλος που το χε πριν αλλά αυτό δεν μου λέει και τίποτα για να πω την αλήθεια, απ την στιγμή που δεν ξέρω τι και πως να το φτιάχνω, πέρα από την τυφλή παπαγαλία στο τζετινγκ που είχε γίνει Οταν είχε γίνει. Χωρίς να θέλω να προσβάλω βέβαια το παιδί που το χε κάνει. Γιατί το μηχανάκι είναι γνωστό φόρουμισιο. Όποτε ότι πηγή πληροφοριών η έμπιστου ανθρώπου σαν και σένα φίλε η γνωστού μάστορα στο θέμα, είναι ευπρόσδεκτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δηλώνω και γω ενδιαφέρον. Και το δικό μου 640 fcr φοράει, όλα τα αλλά τα κάνω μόνος μου, το καρμπ φοβάμαι να το πιάσω. pumba την πάτησες! Χαχα
Πέρα από την πλάκα τώρα, το καρμπ είναι πηγή στρες για εμένα, το μηχανάκι είχε ρυθμιστεί σε δυναμόμετρο απ ότι μου είπε ο φιλος που το χε πριν αλλά αυτό δεν μου λέει και τίποτα για να πω την αλήθεια, απ την στιγμή που δεν ξέρω τι και πως να το φτιάχνω, πέρα από την τυφλή παπαγαλία στο τζετινγκ που είχε γίνει Οταν είχε γίνει. Χωρίς να θέλω να προσβάλω βέβαια το παιδί που το χε κάνει. Γιατί το μηχανάκι είναι γνωστό φόρουμισιο. Όποτε ότι πηγή πληροφοριών η έμπιστου ανθρώπου σαν και σένα φίλε η γνωστού μάστορα στο θέμα, είναι ευπρόσδεκτα.

Η ρυθμιση FCR σε δυναμομετρο, εχει τον πρακτικο περιορισμο της συλλογης απο βελονες. Οποτε αν ο tuner δεν εχει βελονες, ακομα και να ξερει τελεια πως να ρυθμισει, τι να ρυθμισει, δεν θα μπορεσει ποτε να σου φτιαξει τις ενδιαμεσες περιοχες του γκαζιου (που εκει, ειναι ολο το ζουμι). Μπορεις καπως να την κανεις να δουλευει, αλλα δεν θα εχει ποτε σχεση με το πως θα δουλευε, αν ειχε μπει η σωστη βελονα.

Δυστυχως τα καρμπς πλεον πεθαινουν και πλεον υπαρχει δυσκολια στο να βρεις ζιγκλερ, βελονες και ανταλλακτικα ετσι κι αλλιως. Εχει χρειαστει να βρω βελονα και ενω υπαρχει το παρτ, να μην υπαρχει διαθεσιμοτητα πουθενα. Ελλαδα ειδικα, οσες φορες χρειαστικα, δεν μπορουσα να βρω σχεδον τιποτα απο ζιγκλερ. Για βελονες, δε το συζηταμε καν.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
H τρομπα επιταχυνσης ειναι το τελευταιο πραγμα που ρυθμιζεις. Γενικα θες το καυσιμο να μπει οσο περισσοτερο atomized γινεται μεσα στον κυλιδρο, οποτε οποιοδηποτε εμποδιο το σπασει στην πορεια, ειναι καλο. Μερικοι σημαδευουν το τοιχωμα της εισαγωγης.

Γενικα ομως οπως ειπα η τρομπα επιταχυνσης ειναι το απολυτως τελευταιο πραγμα. Αν ας πουμε το μηχανακι δουλευει αρκετα πλουσιο (πλουσια βελονα πχ), τοτε μπορει να μη χρειαζεσαι και καθολου την τρομπα επιταχυνσης. Αν ειναι φτωχο, τοτε θα δουλευει καλα με περισσοτερο. Οποτε την αφηνεις μεχρι να το ρυθμισεις οσο πιο σωστα γινεται, και μετα ρυθμιζεις και την τρομπα σωστα μεχρι να εισαι ικανοποιημενος με την αποκριση. Στο βιντεακι απ οτι φαινεται, ψεκαζει παρα πολυ μαλιστα, οποτε τα δοκιμαζα να μειωσω λιγο τη διαρκεια αν ημουν στη θεση σου σαν μια προσπαθεια γρηγορου φιξ της αποκρισης, ειτε να την απενεργοποιησω τελειως και να δω τι γινεται.
Ναι η διάρκεια στο βίντεο είναι μεγάλη,έκανα κάποιες δοκιμές και την μείωσα.
Σε γενικές γραμμές την τρόμπα την έχω σε αργοπορεία γιατί μπούκωνε,μόνο πρόπερσι που είχε καλό Χειμώνα (χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος) την είχα ρυθμίσει να ανοίγει αμέσως (σε συνδυασμό με κάποια ζιγκλέρ και θέση βελόνας) και η απόκριση και ευστροφία ήταν απίστευτη.Όμως ο συγκεκριμένος συνδυασμός δεν δούλεψε σωστά τον τελευταίο Χειμώνα ίσως λόγο μεγαλύτερων θερμοκρασιών.
Επίσης έχω παρατηρήσει διαφορές στην απόδοση στις μεγάλες εναλλαγές θερμοκρασίας/υψομέτρου γι'αυτό αλλάζω ζιγκλέρ Χειμώνα/Καλοκαίρι.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες :ok:.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Η ρυθμιση FCR σε δυναμομετρο, εχει τον πρακτικο περιορισμο της συλλογης απο βελονες. Οποτε αν ο tuner δεν εχει βελονες, ακομα και να ξερει τελεια πως να ρυθμισει, τι να ρυθμισει, δεν θα μπορεσει ποτε να σου φτιαξει τις ενδιαμεσες περιοχες του γκαζιου (που εκει, ειναι ολο το ζουμι). Μπορεις καπως να την κανεις να δουλευει, αλλα δεν θα εχει ποτε σχεση με το πως θα δουλευε, αν ειχε μπει η σωστη βελονα.

Δυστυχως τα καρμπς πλεον πεθαινουν και πλεον υπαρχει δυσκολια στο να βρεις ζιγκλερ, βελονες και ανταλλακτικα ετσι κι αλλιως. Εχει χρειαστει να βρω βελονα και ενω υπαρχει το παρτ, να μην υπαρχει διαθεσιμοτητα πουθενα. Ελλαδα ειδικα, οσες φορες χρειαστικα, δεν μπορουσα να βρω σχεδον τιποτα απο ζιγκλερ. Για βελονες, δε το συζηταμε καν.
Και οποία η λύση αδερφέ; Να πάω να βρω κάνα bst μαμησιο να υπάρχει;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Και οποία η λύση αδερφέ; Να πάω να βρω κάνα bst μαμησιο να υπάρχει;

Το εργοστασιακο δεν θα ηταν κακο να υπαρχει. Οσο για το FCR, θα πρεπει με καποιο τροπο να δεις σε τι κατασταση ειναι απο τζετινγκ. Συμβουλη γενικη, αν τα καρμπς δεν ειναι σε καλη κατασταση, πρωτα ξεκινας με το να αλλαξεις οτι θελει αλλαγη. Τα fcr εχουν και το επιπλεον αναλωσιμο vacuum plate που θελει αλλαγη και αυτο προληπτικα (και μερικες φορες, σπαει κιολας).
 
Top Bottom