gsmaniac
πραγματικά δεν ξέρω τί ισχύει σε κάθε χώρα, ίσως έχει να κάνει και με την ρυμοτομία της κάθε χώρας, τα τρέχοντα ιδιοκτησιακά καθεστώτα και το δημογραφικό. Η Ολλανδία ας πούμε δεν έχει κάν βουνά και το Βέλγιο, στην Σουηδία όμως ή στην Νορβηγία που βλεπουμε δρόμους μέσα σε δάση που εξυπηρετούν και μετακινήσεις βασικές δεν μπορεί να υπάρχει η ίδια προσέγγιση στο θέμα..
Η Ελλάδα όντας μια αγροτική σε ένα μέρος χώρα και με σημαντικό μέρος του δικτύου χωματόδρομους υπάρχουν πολλες κατηγοριοποιήσεις στο οδικό δίκτυο τί θεωρείται τί. Ας πούμε αν ένα μέρος έχει δηλωθεί ως δρυμός είναι λογικό ενδεχομένως να απαγορευτεί η κίνηση σε τροχοφόρα αλλά όταν είμαι στην Παύλιανη και θέλω να πάω Μάρμαρα μέσω Οίτης θα μου το απαγορεύσουν? Οταν είμαι Φενεό και θέλω να βγω Ζαρούχλα απο χώμα θα το απαγορέψουν..?
Επιπλέον.. επειδή ξέρω Ιταλικά το ψάχνω λίγο το θέμα..
Αυτό που ίσχυε μέχρι σήμερα στην Ιταλία απ ότι κατάλαβα ήταν βάσει διατάγματος του 1982
1. In tutte le ipotesi in cui il presente codice prevede che da una determinata violazione consegua una sanzione amministrativa pecuniaria, si...
www.brocardi.it
Οτι μπορούν να κινηθούν οχήματα εκτός δρόμου σε περιπτώσεις τουρισμού, ψαρέμαςτος, κυνηγιού, αγροτικών εργασιών κλπ κλπ απλά είχαν θέσει μια αυστηρή νόρμα για την διεξαγωγή αγώνων κλπ. οκ λογικό.
Μετά βρήκα μια συνέχεια κάπου εκεί το 2017 με κάποια άρθρα στον δικό τους ΚΟΚ στα οποία τότε έλεγαν για απαγόρευση χρήσης μηχανοκίνητων εκτός δρόμου βάσει κάποιων άρθρων στα οποία πήρε θέση και η Federazione Motocyclistica Italiana με ανακοίνωση της τότε που ανέφερε τις τεράστιες ζημιές στην οικονομία/βιομηχανία/τουρισμό/αθλητικές διοργανώσεις απο μια τέτοια απόφαση. Προφανώς μεσολάβησαν διαβουλεύσεις?? Αλλαγές? Πάγωμα του νόμου?
La Federazione Motociclistica Italiana richiama l’attenzione sulle conseguenze derivanti dalle modifiche agli articoli 2, 3 e 194 del Codice della Strada, votate dalla IX Commissione Trasporti Camera, con cui le strade costituite dai sentieri e dalle mulattiere, minori o uguali a 2,5 metri di...
www.federmoto.it
Και έρχονται ΄τωρα με δημοσίευση στην Εφημερίδα της κυβερνήσεως τους να ανακοινώσουν επίσημα(?) την απαγόρευση
Sta creando confusione la storia del fuoristrada vietato per moto, auto e bici dal 16 dicembre, secondo quanto scritto in Gazzetta Ufficiale
www.bufale.net
η οπόια όμως είναι μέσα σε ένα νεφελώδες νομικό τοπίο που δεν ξεκαθαρίζει πάλι αν για χρήση αγροτική, τουριστική κλπ θα επιτρέπεται η κίνηση τροχοφόρων μηχανοκίνητων και ουσιαστικά και τα ΜΜΕ της Ιταλίας περιμένουν διευκρινίσεις και εξηγήσεις όπως και οι χιλιάδες εμπλεκομένων. Να θυμίσω πως η Ιταλία είναι χώρα Παραγωγός Μοτοσυκλετών και Αυτοκινήτων, βασίζει μεγάλο μέρος της οικονομίας της και σε αυτόν τον τομέα και έχει προφανώς χιλιάδες κόσμο με 4χ4, αγροτικά, enduro/adventure μοτοσυκλέτες, λέσχες κλπ που επηρεάζονται με μια τέτοια απόφαση.
Συνεπώς Κωστή απο αυτά που βρήκα δεν προκύπτει πως μέχρι σήμερα οι Ιταλοί είχαν απαγόρευση πρόσβασης εκτός δρόμου και ήταν αυτός ο λόγος που ενδεχομένως γκρούπ έρχονταν στην Ελλάδα. Παρουσιάστηκε όμως ένα διάταγμα στην Εφημερίδα της κυβερνήσεως τους που αναμένει διευκρινίσεις. Οπότε το παρακολουθούμε. το άρθρο του mototriti προφανώς είναι έλλειπές και πρόχειρο όπως μάλλον όλα τα άρθρα ειδικά του Mototriti.