Εξαιρετικός συνδιασμός κατα τη γνώμη μου. Το MT21 πίσω θα το ξέσκιζε γρήγορα το 990. Τα Mitas είναι πολύ ανθεκτικά απ ότι έχω καταλάβει. Και επίσης πολύ καλά στο χώμα. Πολλοί τα βαζουν ειδικά πίσω σε βαριά μηχανάκια.
Βάζοντας το πιο επιθετικό ΜΤ21 μπροστά θα έχει καλό τιμόνι που είναι το πιο σημαντικό
Το μειονέκτημα που βλέπω μόνο είναι πως θα έχεις τους περιορισμούς του ΜΤ21 μπροστά, δηλαδή κάποια φασαρία στα χλμ και δεν είναι για ταξίδι πάνω απο 120 για μένα. Λογικά θα έχεις κουνήματα και θα διαλύσει και τα τακούνια. Επίσης βέβαια προσοχή στο βρεγμένο αυξημένη. Αν αυτά δεν σε επηρεάζουν χώμα θα είσαι κύριος!
Σιγουρα πολυ καλος συνδυασμος για λασπωμενα χωματα
Απο την αλλη, επειδη εγω το κυνηγαω το μηχανακι στην ασφαλτο δε θαβαζα ποτε το MT21 μπροστα (το οποιο εχω δοκιμασει στο Τρανσαλπ). Εκτος απο θορυβο και μονοπαντη φθορα σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο απο αλλα τακουνατα, εχει ελαστικοτητες οσο μεγαλωνουν οι ταχυτητες οι οποιες δημιουργουν μεγαλη ασαφεια στο στριψιμο με χιλιομετρα. Και φυσικα στο βρεγμενο ειναι απλα επικινδυνα.
Εξαρταται το τι θελει και επισης το τι κανει καποιος. Αλλαζω λαστιχα για να βγω στο βουνο, τοτε φυσικα ναι βαζω κατι ακραιο χωματινο για να γουσταρω. Εχω μονιμα πανω το μπροστινο και αλλαζω το πισω, τοτε βαζω νερο στο κρασι μου μπροστα και εκει μπορει να παιξει ο συνδυασμος TKC80/E09 που ανεφερα πιο πανω. Ταχω πανω μονιμα και μπρος και πισω και παω συχνα χωμα, τοτε πιθανα ναβαζα TKC80/STR. Μιλαω παντα για 1000αρια on-OFF. Ειναι ολα συναρτηση του πως χρησιμοποιει τη μοτο του καποιος.