Το 1290 δεν παίζεται.
Αν τε με το καλό να έρθει!
Να μας ελεγες και σε τι πιστευεις οτι θα ειναι ιδιαιτερα καλο,θα ηταν ενδιαφερον.
Oχι φιλε μου δεν θα ειναι καλο οπως το 1200adv στο χωμα..Σε ο,τι είναι καλό κ οποιοδήποτε άλλο της κατηγορίας. Ε, εντάξει, θα είναι κ πιο γρήγορο.
Στις συνθηκες που λες, σταγονες δεν καιει.Καλά αυτό με το supersport μην ορκίζεσαι κιόλας.
Οι φημες που κυκλοφορουν λένε ότι το 1190 τρώγεται στο δρομο με 1000αρια 5ετιας εεύκολα.
Όσο για το χώμα? Βλέπω ότι εύκολα εκμηδενιζεις ένα μοντέλο μιας φίρμας η οποία έχει γράψει κ συνεχίζει να γράφει ιστορία στο χώμα.
Κ κάτι άλλο, το GS καίει σταγόνες όταν πάει "βιτσα" στο δρόμο?
Όταν είναι φορτωμένο με τριβαλιτσο, οδηγό-συνοδηγο κ πάει πάνω από 140 χιλιόμετρα (6η κ 5000 στροφες) καεί σταγόνες?
Από πότε?
Αν το δικό σου καίει σταγόνες, μάλλον εγώ έχω λάθος GS.
Εμενα οχι.Λάηκ φίλε μου!
Κ μιας κ το έφερε η κουβέντα, αλήθεια τώρα, αυτό το S1000XR σας αρέσει?
Λάηκ φίλε μου!
Κ μιας κ το έφερε η κουβέντα, αλήθεια τώρα, αυτό το S1000XR σας αρέσει?
Μακαρι να εκληψει το 1190 να εχω και εγω ενα συλλεκτικο μηχανακι !
Η γνωμη μου:
Το 1190 ναι ειναι πυραυλος και ναι ξεφτιλιζει αρκετα supersport 5ετιας. (ενας καλος οδηγος ομως μπορει να σε βαλει στην θεση σου,στα στροφιλικια γιατι το supersport ειναι supersport)
Για να παει χωμα θελει απαραιτητα τακουνια (μιλαω για το απλο) για να περασει , περναει οπως ολα. Απλα περναει σας την περδικα. (προσφατα ανεβηκα στα Αγραφα και βγηκα Πλαστηρα)
Δεν καιει πανω απο 6 lt οδηγωντας νορμαλ (αλλα αυτο δεν συμβαινει ποτε γιατι σε τσιγκλαει και το χουφτωνεις)
Θα καψει μεσο ορο 7 με μαξιμουμ 7,3 ταξιδευοντας με 200 -220 (δεν εχω δει - μετρησει πανω απο αυτα τα νουμερα)
Προσωπικα ειναι μελετημενη η επιλογη μου, ξερω τι πηρα.
Φοβερα μειονεκτηματα ειναι: Σελα και φωτα.
Σελα θα φτιαξω μια στα μετρα μου.
Φωτα εβαλα 2 λαμπες Η11 LED απο Αμερικη.
Ενα σχολιο αν θελετε... καλο θα ηταν να ψωνιζουμε προιοντα για τα μετρα και τα γουστα μας. Μακαρι να εχουν πληθωρα μοντελων να περνει ο κοσμος.
Το 1050 βγαινει για τους περιορισμους διπλωματων βρε παιδια.
The engine is built with the same state-of-the art technology as the 1190 engine and even though the engine is a little smaller, it delivers nearly the same power and torque up to 95 hp (70 kW). In addition – it is A2 license compatible. It represents the easy entry into the world of KTM travel enduros.Αυτό τι είναι πάλι?
Υπάρχουν περιορισμοί βάση ιπποδύναμης/κυβικών σε κάποιες χώρες?
Σ' αυτά τα κυβικά μου φαίνεται ψιλοχαζό.... Τι διαφορά έχει το 800αρι μ' ένα 1100? Υπάρχουν 1100 πιο αδύναμα από κάποια 800αρια. Λέω τώρα...
OKThe engine is built with the same state-of-the art technology as the 1190 engine and even though the engine is a little smaller, it delivers nearly the same power and torque up to 95 hp (70 kW). In addition – it is A2 license compatible. It represents the easy entry into the world of KTM travel enduros.
Πηγή (κατευθείαν από την ιστοσελίδα της ΚΤΜ): http://www.ktm.com/se/travel/1050-adventure-eu/highlights.html#.VIXc8clkyy4
και το ερωτημα.
αφου το 1090 εχει 1050 μοτερ.
το 1050 θα μπορει να φτασει τα αλογα του 1090?
Και ποιο θα ειναι το κερδος??Το ερωτημα πυξιδας990 ειναι αν εμεις με τα 1190 θα μπορουμε να παρουμε τις αναρτησεις του 1090R και να τις κοτσαρουμε πανω.
Να καταργησεις για παντα τις ηλεκτρονικεςΚαι ποιο θα ειναι το κερδος??