ΚΤΜ 1050 Aventure 2015!

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
ευχη μου να το παρει!!!!!!!
το θεωρω το πιο ολοκληρωμενο !!!!
χαμηλη καταναλωση
γκαζι αυτο που πρεπει (92 πισω τροχο)
λαστιχα διαστασεις αυτα που πρεπει!!!!
τιμη !!!!!! γυρω στα 11900!!!!!! καινουργιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
εχθες να το παρει!!!!!!!!!!!!
Στο χωμα στησιμο κτλ τι λεει φορτωμενο??
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Στο χωμα στησιμο κτλ τι λεει φορτωμενο??
δεν καταλαβαινει χρηστο πουθενα
φαντασου ενα 990 με 19αρι τροχο μπροστα για το χωμα και ενα 1190 για ασφαλτο καπου εκει ειναι το μηχανακι
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό το πρόβλημα με τις βαλίτσες λύθηκε τελικά; Υπάρχει κάνας κάτοχος εδώ να μας πει;
αν μιλάς για το κούνημα που έβγαζαν οι εργοστασιακές πλαστικές που κουμπώνουν στην ουρά, διαβάζω πως ναι, με την αγορά των "πλευστών" βάσεων βαλιτσών από την ΚΤΜ.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Αν ο φίλος σου δεν θέλει να "χτυπάει" 230-240 στις Εθνικές να το πάρει, σε όλα τα υπόλοιπα θα τον καλύψει.
Πλαίσιο για σεμινάριο, φρένα άριστα για τον χαρακτήρα της μοτό, πολύ ελαφρύ για την κατηγορία του, απίστευτα παιχνιδιάρικο στον επαρχιακό, πολύ ωραίο το αντισπιν με τρείς χάρτες (πάντα το έχω στο sport) τρελή πλαγιολισθηση στο χώμα, σε κάνει μάγκα .
Η κάλυψη αέρα αρκετά καλή, ταξιδεύω με 150 χωρίς στροβιλισμούς ενοχλητικούς, στην επάνω θέση βέβαια η ζελατίνα (1.80 ύψος ή αφεντικά μου).
Ροπή σπάταλη σε όλο το φάσμα στροφών, εκεί είναι η απόλαυση στο επαρχιακό που ελεγα πριν, σε συνδιασμό με το πλαίσιο, τα φρένα και την ευελιξία κάνεις πολλές μοτό να μην μπορούν να ακολουθήσουν.
Στα συν και η λειτουργία του σασμάν και ο μονόδρομος συμπλέκτης.
Για κουνήματα με βαλίτσες δεν ξέρω,δεν έχω και ούτε θα βάλω. Χρησιμοποιω τανκ μπακγ και σάκο ουράς, με αυτά δεν έχω καταλάβει κάτι δικαβαλος ή και μόνος μου μέχρι την τελική του 210 -215.
Στα μείον τώρα, θα ήθελα ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση (την έχω βελτιώσει στα μέτρα μου), έχω αλλάξει σέλα από 1190 και την βελτίωσα με gel, έβαλα διπλό Σταντ και θερμενομενα grip.
Ο κινητήρας του πάντως είναι όπως ενός 990 που του έχουν κόψει τις τελευταίες 1000 στροφές και τις έχουν προσθέσει από χαμηλά σε ροπή και χωρίς τα σκορτσαρισματα
Ελπίζω να βοήθησα ......
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
αν μιλάς για το κούνημα που έβγαζαν οι εργοστασιακές πλαστικές που κουμπώνουν στην ουρά, διαβάζω πως ναι, με την αγορά των "πλευστών" βάσεων βαλιτσών από την ΚΤΜ.
To χω δει κι εγώ αυτό για τις νέες βάσεις, απλά ήθελα να ξέρω αν το χει τεστάρει κανείς από εδώ, γιατί το σκέφτομαι σαν επόμενο μηχανάκι.;)
 
Top Bottom