ΚΤΜ 690 Adventure

Adventure950

Παντού πορτοκαλί!
Περιοχή
Άγιος City
Όνομα
Vaggelis
Μοτό
KTM Adventure 950 S
Καλησπέρα παρέα...
Ανοίγω ενα καυτό θέμα for your eyes only....

Θεωρώ οτι μιλάμε για ίσως απο τις καλύτερες λύσεις στην κατηγορία On-Off.
Ελαφρύ,γκάζι,στήσιμο,προστασία απο αέρα, θεωρητικά απροβλημάτιστος κινητήρας.

Πάρτε νουμεράκι σειράς και απολαύστε.

ΥΓ.Η εταιρεία , για ποιό λόγο δεν έχει ξεκινήσει παραγωγή δε μπορώ να καταλάβω.Μόνο στην Ελλάδα το ζητάνε?










 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν δε σε πειράζει εγώ αν ποτέ βγει, θα προτιμήσω αυτή τη παραλλαγή:



Θέλω να ελπίζω και να πιστεύω πως κάποια μέρα θα ανταποκριθούν οι εταιρείες στο αίτημα του περιορισμένου ειδικού κοινού (και δε μιλώ μόνο για τις KTM & HUSKY).
 

Adventure950

Παντού πορτοκαλί!
Περιοχή
Άγιος City
Όνομα
Vaggelis
Μοτό
KTM Adventure 950 S
STF , κάπου στο νετ είχα δει ενα 660 αλα Dakar και μου έπεσαν τα μούτρα!!
Εαν το βρω θα το ποστάρω να μας τρέξουν τα σάλια!
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
690 adventure δεν κυκλοφόρησε αλλά "κυκλοφορησε" 690 rally. Ρωτήστε τον μονολυκο. Κάτι ξέρει. Η τιμή βέβαια απλά απαγορευτικη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
STF , κάπου στο νετ είχα δει ενα 660 αλα Dakar και μου έπεσαν τα μούτρα!!
Εαν το βρω θα το ποστάρω να μας τρέξουν τα σάλια!
Είμαι σίγουρος πως εννοείς το Tenere του Ισπανού Jaume von Arend





Από τη σελίδα του στο Facebook είναι και αυτό (για να μείνουμε στο θέμα μας):

 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Mst η πρόταση από Ιταλία μεριά για σχετικά φθηνή λύση σε αναβάθμιση τύπου αντβέ ή καλύτερα rally raid 690 και πολύ περισσότερο σε μικρότερα μονοκύλινδα...

Η καλύτερη παραλαγή για το 690 κατά προσωπική πάντα άποψη έρχετε απ τους Ελβετούς και ακούει στο όνομα Quest...



5.600 περίπου χωρίς φόρους και τελωνεία!!!

Ίσως η ποιο κοντινή προσέγγιση σε 660, 690 RFR
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Επειδη ειμαι και εγω της ιδιας φιλοσοφιας...δεν μπορω να καταλαβω το γιατι... δεν το βγαλε σε μορφη...adv. η μαμα KTM(οπως π.χ το 620-640) γιατι οπως και να το κανουμε το μηχανακι...ισορροπει αναμεσα στους δυο κοσμους(χωμα-ασφαλτο) απλα τελεια...:yew:.Απο την αλλη βεβαια... ολα μες το μυαλο μας ειναι...του πετας ενα fairing και εισαι αρχοντας...;).Να πω την αμαρτια μου... τωρα τελευταια πολυ το γλυκοκοιταjω...:D.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ξέρει κάποιος που κυμαίνεται το βάρος στις παραπάνω εκδόσεις με τα μεγάλα ντεπόζιτα?Δεν λέω, μου αρέσουν αλλά προτιμώ τις πιο light εκδοχές του 690 γιατί θα νιώθω πιο άνετα σε μονοπάτια.
Ενα ντεπόζιτο και ενα μικρο fairing(ή ζελατίνα) μου αρκούν,αν δε το πακέτο είναι στο 701 ακόμα καλύτερα :laugh:.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ξέρει κάποιος που κυμαίνεται το βάρος στις παραπάνω εκδόσεις με τα μεγάλα ντεπόζιτα?Δεν λέω, μου αρέσουν αλλά προτιμώ τις πιο light εκδοχές του 690 γιατί θα νιώθω πιο άνετα σε μονοπάτια.
Ενα ντεπόζιτο και ενα μικρο fairing(ή ζελατίνα) μου αρκούν,αν δε το πακέτο είναι στο 701 ακόμα καλύτερα :laugh:.
Που πας και βρίσκεις ρε φίλε πάντα αυτό το "κάτι" άλλο!

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πανέμορφα είναι τα 690 ραλύ...αλλά...
αν του προσθέσεις το τεράστιο τεπόζιτο εμπρός
την σιδεριά για να καρφωθεί το φαίρινγκ
φαίρινγ + προβολέα
σίδερα για βαλίτσες πίσω
μιλάμε για +20 κιλά τουλάχιστον

Αν γεμίσεις κ το εμπρός τεπόζιτο βενζίνη ,μιλάμε για +20 ακόμα κιλά ,κ μάλιστα εμπροσθοβαρή.
Με όλα τούτα ,το μηχανάκι θα φτάσει +-200 κιλά ,με ότι αυτό θα συνεπάγεται πλέον για την οδηγική συμπεριφορά του ,η οποία θα αλλάξει άρδειν.
και θα χεις πληρώσει και τόσα για την μετατροπή ,όσα στοιχίζει ενα μεταχ.990ADV...

Περαν του εμφανισιακού γούστου ,ΔΕΝ νομίζω οτι αξίζει τον κόπο κ το χρήμα.

Το 690 έχει φτιαχτεί απο την ΚΤΜ για συγκεκριμένο target group χρήσης ,με έμφαση στην απλότητα-ελαφρότητα-ευκολία πρόσβασης σε μηχανικά μέρη.

Για πιό adv-trip καταστάσεις ,έχει το 990.

ΑΝ έβγαζε έτοιμο ένα 690ραλύ με όλα τα καλούδια ,θα έπρεπε η τιμή του να φτάσει κοντά σε αυτήν ενός καινούργιου 990 ,με κοντινό μεταξύ τους βάρος ,κ με το 690 να'χει τα μισά άλογα.
ΔΕΝ βλέπει τον λόγο κ καλά κάνει ΚαΤεΜέ.

Θα αφήσει το 690 σχεδιαστικά στην φιλοσοφία που έχει εξαρχής κατασκευαστεί
και θα φτιάξει ένα 800άρι 2Κ ραλύ ,για τους εραστές αυτής της κατηγορίας.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Πανέμορφα είναι τα 690 ραλύ...αλλά...
αν του προσθέσεις το τεράστιο τεπόζιτο εμπρός
την σιδεριά για να καρφωθεί το φαίρινγκ
φαίρινγ + προβολέα
σίδερα για βαλίτσες πίσω
μιλάμε για +20 κιλά τουλάχιστον

Αν γεμίσεις κ το εμπρός τεπόζιτο βενζίνη ,μιλάμε για +20 ακόμα κιλά ,κ μάλιστα εμπροσθοβαρή.
Με όλα τούτα ,το μηχανάκι θα φτάσει +-200 κιλά ,με ότι αυτό θα συνεπάγεται πλέον για την οδηγική συμπεριφορά του ,η οποία θα αλλάξει άρδειν.
και θα χεις πληρώσει και τόσα για την μετατροπή ,όσα στοιχίζει ενα μεταχ.990ADV...

Περαν του εμφανισιακού γούστου ,ΔΕΝ νομίζω οτι αξίζει τον κόπο κ το χρήμα.

Το 690 έχει φτιαχτεί απο την ΚΤΜ για συγκεκριμένο target group χρήσης ,με έμφαση στην απλότητα-ελαφρότητα-ευκολία πρόσβασης σε μηχανικά μέρη.

Για πιό adv-trip καταστάσεις ,έχει το 990.

ΑΝ έβγαζε έτοιμο ένα 690ραλύ με όλα τα καλούδια ,θα έπρεπε η τιμή του να φτάσει κοντά σε αυτήν ενός καινούργιου 990 ,με κοντινό μεταξύ τους βάρος ,κ με το 690 να'χει τα μισά άλογα.
ΔΕΝ βλέπει τον λόγο κ καλά κάνει ΚαΤεΜέ.

Θα αφήσει το 690 σχεδιαστικά στην φιλοσοφία που έχει εξαρχής κατασκευαστεί
και θα φτιάξει ένα 800άρι 2Κ ραλύ ,για τους εραστές αυτής της κατηγορίας.
Στα περισσότερα συφωνώ,όμως και στα 200 κιλά να φτάσει το 690 θα έχει ακόμη διαφορά 30 κιλών με το 990 ;)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Στα περισσότερα συφωνώ,όμως και στα 200 κιλά να φτάσει το 690 θα έχει ακόμη διαφορά 30 κιλών με το 990 ;)
So φακινγκ γουάτ ?
Και το Τενερέ είναι σχεδόν 30 κιλά ελαφρύτερο απο το 990 ,και μόνο αρνητικά κ χλευασμοί ακούγονται για το βάρος του.
Διότι μονοκύλινδρο (πρέπει να) σημαίνει ελαφρύ κ απλό ,αλλιώς γιατί να πάρει κάποιος μονοκύλινδρο.?

Και για να ολοκληρώσω τον συλλογισμό μου
Αν μια εταιρία σαν την ΚΤΜ έβγαζε στην παραγωγή ένα 690ADV ,δεν θα άφηνε τα 200κιλά + φορτίο + αναβάτη με μονό δισκόφρενο εμπρός και με αυτά τα κέντρα στις ζάντες ,άρα βάλε κι άλλο βάρος.
Επίσης δεν θα άφηνε το πλαστικό τεπόζιτο/υποπλαίσιο στην τύχη της πατέντας του χρήστη για να μην σπάει.
Πιθανότατα θα έπρεπε να το ενισχύσει με περιμετρικό αλουμινένιο υποπλαίσιο ,άρα κι άλλο βάρος.
Με αυτά κ με τ'άλλα ,το βάρος θα ήταν υψηλό για μονοκύλινδρο (για την φιλοσοφία της ΚΤΜ)
και η τιμή θα έπρεπε να πλησιάσει τα 2κύλινδρα ADV 1000άρια της (για να συνεχίσουν ποιοτικά να είναι Ready2Race)

Μια τέτοια κίνηση λοιπόν ,θα ήταν (επιχειρηματικά) εις βάρος και των δύο μοντέλων (1Κ - 2Κ)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομίζω πως μπερδέψαμε τη συζήτηση ολίγον...

Εδώ μιλάμε για ένα 690 φτιαγμένο από το εργοστάσιο rally, όπως αν δεν κάνω λάθος είναι το πρωτότυπο της Husqvarna που έβαλα εγώ.
Άρα δε μιλάμε για ένα 690 rally με τα κιλά του enduro. Μιλάμε για μια "άλλη" παραλλαγή βασισμένη στο πλαίσιο και στον κινητήρα των 690.

Δηλαδή... Κατ' εμέ μιλάμε για μια μηχανή ή μία πρόταση των 690 διαμορφωμένη σαν το Tenere με καμιά 15άρια κιλά λιγότερα (που νομίζω πως μπορεί να επιτευχθεί, ιδιαίτερα με ένα ντεπόζιτο 18 λίτρων). Μια τέτοια μηχανή και λόγο ύπαρξης έχει και χώρο να τοποθετηθεί στην αγορά. Ιδιαίτερα η πρόταση του @Λευκάδιος είναι υπέροχη και πιστεύω πως με το παράλληλο ντεπόζιτο πίσω που θα αδειάζει τελευταίο θα είναι και καλοζυγισμένο! Το πρόβλημα είναι πως το ειδικό αυτό πελατιακό κοινό είναι μικρό και οι εταιρείες μάλλον αισθάνονται ανασφάλεια να επενδύσουν σε ένα τέτοιο Project.

Το μεγάλο ντεπόζιτο δεν είναι πρόβλημα, θες να ταξιδέψεις το γεμίζεις, θες να επισκεφτείς χώμα το μισογεμίζεις! Τα σίδερα φόρτωσης αποσκευών είναι προαιρετικά, τα βάζεις σε 990, 690, 660, ακόμη και σε 250άρια, δεν τα συνυπολογίζω στο βάρος και στη τιμή.
Εγώ αν το Tenere μας (έτσι όπως είναι με το βάρος του) είχε καλύτερο και φουλ ρυθμιζόμενο σύστημα αναρτήσεων, την ίδια ιπποδύναμη (αλλά στον τροχό), θεωρώ πως θα ήταν από τις καλύτερες On/Off μηχανές. Νομίζω πως το έχουμε πει πολλές φορές -και συμφωνούμε όλοι- πως όταν μιλάμε για On/Off με τις οποίες θες ΚΑΙ να ταξιδέψεις δε θες να είναι 140 κιλά! Μια μηχανή κενή υγρών της τάξης των 170-175 κιλών είναι Super. Δε θες πολύ λίγα κιλά, θες καλό πλαίσιο, καλές αναρτήσεις και ζυγισμένα κιλά!

Επίσης κατά τη γνώμη μου οι μονοκύλινδροι έχουν πάντα λόγο ύπαρξης και δεν είναι ευθέως ανταγωνιστικοί των δικύλινδρων, καθώς προσφέρουν παρόμοια προσόντα σε μικρότερες ταχύτητες και με σημαντικά μικρότερο κόστος συντήρησης. Βασικά είναι άλλη κατηγορία αναβατών, άλλη κατηγορία τρόπου ζωής! Μου αρέσουν πάαααααρα πολύ τα 950/990 αλλά αν με ρωτήσεις (με την προϋπόθεση ότι θα άντεχε η τσέπη μου την αγορά) αν θα ήθελα σήμερα ένα ολοκαίνουριο σύγχρονο 990 (ή ας το βαφτίσουμε Africa) των 16.000€ ή ένα Project σαν τα παραπάνω στις 13.000€ (που έχω λόγους να πιστεύω πως από εργοστάσιο μπορεί να βγει και στις 12.000€) σίγουρα θα προτιμούσα το δεύτερο. Έχει να κάνει κυρίως με το τρόπο ζωής μας. Θέλω να πω δεν είναι πάντα όλα ευθέως ανταγωνίσιμα.

Ρε 'σεις μη γράφετε τέτοια και φρενάρετε τις εταιρείες να βγάλουν τις μηχανές των γούστων μας, φέρτε μας rally λέμε!!!
:friendship::friendship::friendship::friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
So φακινγκ γουάτ ?Mπικόουζ α'ι' φάκινγκ σέι ιτ :p
Και το Τενερέ είναι σχεδόν 30 κιλά ελαφρύτερο απο το 990 ,και μόνο αρνητικά κ χλευασμοί ακούγονται για το βάρος του.Αν όχι ατυχής τουλάχιστον άδικη η σύγκριση του Τενερέ με το 690.Εκτός του ότι είναι κοντά 210 γεμάτο έχει αναιμικό μοτέρ(γι'αυτά τα κιλά και σε συγκριση πάντα με 690) και κατά πολύ υποδεέστερες αναρτήσεις.
Και η ιστορία έχει δείξει ότι τα πολλά κιλά μπορεί να είναι απολαυστικά και αποτελεσματικά αν συδυάζονται με δυνατό μοτέρ,σωστό ζύγισμα και καλές αναρτήσεις(βλέπε 950/990)

Διότι μονοκύλινδρο (πρέπει να) σημαίνει ελαφρύ κ απλό Συμφωνώ ,αλλιώς γιατί να πάρει κάποιος μονοκύλινδρο.?

Και για να ολοκληρώσω τον συλλογισμό μου
Αν μια εταιρία σαν την ΚΤΜ έβγαζε στην παραγωγή ένα 690ADV ,δεν θα άφηνε τα 200κιλά + φορτίο + αναβάτη με μονό δισκόφρενο εμπρός και με αυτά τα κέντρα στις ζάντες ,άρα βάλε κι άλλο βάρος.
Επίσης δεν θα άφηνε το πλαστικό τεπόζιτο/υποπλαίσιο στην τύχη της πατέντας του χρήστη για να μην σπάει.
Πιθανότατα θα έπρεπε να το ενισχύσει με περιμετρικό αλουμινένιο υποπλαίσιο ,άρα κι άλλο βάρος.
Με αυτά κ με τ'άλλα ,το βάρος θα ήταν υψηλό για μονοκύλινδρο (για την φιλοσοφία της ΚΤΜ)
Το 690 ζυγίζει στεγνό περίπου 10 κιλά λιγότερο απ'το 640 enduro.Το 640Αdv όσο και να ακούγεται περίεργο ζύγιζε στεγνό μόλς 5-8 κιλά(με 1 ή 2 δίσκους) περισσότερο απ'το 640 enduro!Γεμίζοντας και το 28+ρεζέρβα ντεπόζιτο φτάνουμε γύρω στα 175 κιλά γεμάτο.Να πούμε 180 για στρογγυλοποίηση?Ας πούμε 180 γεμάτο.
Γιατί λοιπόν ένα 690 με ντεπόζιτο 24 λίτρων(είναι ψεκαστό μην το ξεχνάμε),ενισχυμένο υποπλαίσιο και φέρινγκ να φτάνει τα 200 κιλά?
Ρώτησα παραπανω για τα βάρη των 'χοντρών' εκδόσεων Rally που ποσταρίστηκαν γιατί δεν έχω ιδέα πόσο ζυγίζουν.Είμαι όμως σίγουρος ότι πχ αυτό που πόσταρα και κάποια άλλα(slim line) δεν ξεπερνάνε με τίποτα τα 180 κιλά γεμάτα.

και η τιμή θα έπρεπε να πλησιάσει τα 2κύλινδρα ADV 1000άρια της (για να συνεχίσουν ποιοτικά να είναι Ready2Race)
Αν και δεν μου αρέσει επ'ουδενί να συγκρινω 1κύλινδρα-2κύλινδρα παραθέτω την γνώμη μου σε σχέση με την σύγκρουση 2 κατηγοριών.
ADV 1000άρι με τον ορισμό του ADV δεν υπάρχει στην γκαμα της ΚΤΜ.Τα 990 δεν υπάρχουν πια και το 1050 δεν είναι και το πιο χωμάτινο εργαλείο εκεί έξω(BTW στο Ready2Race εγώ απαιτώ και φουλ ρυθμiζόμενες αναρτήσεις).
Το 640ADV κόστιζε το 2004 9400 ευρώ,1000 περισσότερο απ'το enduro.Σήμερα το 690 κοστίζει 9500,αν του προσθεσουμε άλλα 1000 πάμε στα 10500.Το 1050 κάνει απο 12900 εως 13700 τιμή όχι ιδιαίτερα κοντά.
Στα δικά μου μάτια περισσότερο εσωτερικό ανταγωνισμό έχουν τα τρια άνω των 1000cc 2κύλινδρα ADV της ΚΤΜ παρά να ερχόνταν ένα μονοκύλινδρο 690Αdv.
Το ccm 450adv κοστίζει περίπου 10000 ευρώ και προς το παρόν δείχνει ότι έχει (μικρή) θέση στην αγορά.Το 690 με τόσους φαν ανά τον κόσμο,με πολιτικότερο μοτέρ δεν θα έβρισκε τον δρόμο του σε έκδοση ΑDV?


Μια τέτοια κίνηση λοιπόν ,θα ήταν (επιχειρηματικά) εις βάρος και των δύο μοντέλων (1Κ - 2Κ)
 
Τελευταία επεξεργασία:

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Θα μπορουσε ομως να βγαλει ενα πολιτισμενο 800αρι (οσο πολιτισμενο μπορει η κτμ πχ σαν το 990) που εμφανισιακα να ειναι σαν το 690 με φερινγκ αλλα να παιρνει και δευτερο ατομο για ταξιδακι (ας μην ειναι εντελως ανετο) να παιρνει και τα καγκελα του για βαλιτσες να εχει ντεποζιτο και πισω και αγου εχουμε και 2016 να εχει και δυο χαρτογραφησεις... ταξιδι-χωμα!!!

Πολλα θελω εεε??? :yew:
 
Top Bottom