ΣΦΡΑΓΙΣΤΙΚΟ ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ULTIMATE HEAD GASKET REPAIR 472 ml K3501 K-SEAL
ΣΦΡΑΓΙΣΤΙΚΟ ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ULTIMATE HEAD GASKET REPAIR 472 ml K3501 K-SEAL
oilsmotoauto.gr
Η πίεση που δέχεται η κάτω φλάντζα και η θερμοκρασία σε σχέση με την πάνω είναι πολύ μικρότερη..Για αυτό λέω μήπως κάνει δουλειά..Δε ξερω αν κάνουν δουλειά, αλλά εντάξει δε πρόκειται για πολιτικό που λεμε μοτέρ, οπότε θα παίζουν και τέτοιες χαζομαρουλες, αλλάζεις φλάντζα και εισαι οκ
Βρε κατάλαβα το σκεπτικό σου, απλα δε τα εμπιστεύομαι εγω αυτα και δε θα ασχολούμουν,μπορεί εννοείται να κάνω και λάθος.Η πίεση που δέχεται η κάτω φλάντζα και η θερμοκρασία σε σχέση με την πάνω είναι πολύ μικρότερη..Για αυτό λέω μήπως κάνει δουλειά..
Τον φκιαν' κρανία χαχαχαχαχαχα
Ούτε εγώ τα εμπιστεύομαι,αλλά μήπως κάνουμε λάθος,η τεχνολογία έχει προχωρήσει..Κ στο κάτω κάτω μια δοκιμή είναι, εξάλλου από κάτω φλάντζα δεν μπορείς να μείνεις..Βρε κατάλαβα το σκεπτικό σου, απλα δε τα εμπιστεύομαι εγω αυτα και δε θα ασχολούμουν,μπορεί εννοείται να κάνω και λάθος.
Προσωπικά θα άλλαζα φλάντζα να σώσω
46000 χλμ ειναι πολυ λιγα για ελατηριαΣε δυο μάστορες που πήγα μου είπαν ότι για τον πίσω κύλινδρο πρέπει να κατέβει όλο το μοτέρ.και είναι δυστηχως πολλά τα εργατικά που μου ζητάνε.μηπως να κάνω και ελατήρια πιστονιων;
αν δεν εχει αλλαξει τον αισθητηρα πιεσης λαδιου,αλλαξε τον ..πανω στον μπροστα κυλιδρο ειναι...Οποτε να αλλάξω μόνο φλατζα.ουτε ελατήρια βαλβίδων η τσιμουχακια ούτε τίποτα; Επίσης να μην κάνω και τον μπροστά να είμαι σίγουρος ότι δεν θα γίνει τίποτα;
Μου το έχει αναφέρει εξουσιοδοτημένο συνεργείο σαν πιθανό σημείο διαρροής και υπάρχουν αρκετές αναφορές στο internet για παρόμοια περιστατικά.Καλησπέρα παιδιά,smt 990 με αλλαγμένο αισθητήρα πίεσης λαδιού πριν ένα μήνα κι αλλαγμένη φλάντζα πίσω κυλίνδρου,φαίνεται διαρροή που ξεκινάει από ψηλά από το τρίγωνο τσιμουχακι που βγαίνει από τα πηνια,έχετε ακούσει ξανά κάτι ανάλογο;