ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Γεια σας παιδιά βοήθεια. Έχω ξεφτιλίσει το σέρβις μάνουαλ και δεν βρίσκω αυτό που θέλω τι σκατα είναι δυνατόν να μην τα γράφει?.. KTM 990 SMT 2011 Θέλω τον κωδικό αλυσίδας που φοράω(είναι το μόνο που θέλω σύντομα αν γίνεται). Θέλω να μου πει κάποιος αν ξέρει πόσο πρέπει να σφίξω τα παξιμάδια του πίσω γραναζιου, θέλω το νούμερο του @el-Gatto :D Ευχαριστώ:)
Για κρατά και το παρακάτω χρήσιμο λινκ...
http://sparepartsfinder.ktm.com/
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όταν λες τσέκαρε? Πως και που? Σόρρυ ειμαι σκραπας από ίντερνετ
Γράψε KTM 60010165118 και δες τι θα βγάλει ο γουγλης...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Για τσεκαρε τον παρακάτω κωδικό.
60010165118
Αλυσίδα 525. 112 links
Φίλε ευχαριστω αλήθεια πολύ αλλά δεν βοηθάς. Δεν βγάζω άκρη :( οκ το πάτησα και έβγαλε ότι είναι αλυσίδα από σκατεμ αλλά δε λέει για πιο σκατεμ
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Ωραία μάγκες Ευχαριστώ. Μια ερώτηση ακόμα.. Για smt μου βγάζει αλυσίδες μόνο με 17αρι μπροστά 41 πισω. Για sm μου βγάζει με 16αρι (αυτό που θελω) και 41 πίσω.. Να φανταστώ ότι μπορώ να παραγγείλω για sm και ότι είναι τα ίδια?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ωραία μάγκες Ευχαριστώ. Μια ερώτηση ακόμα.. Για smt μου βγάζει αλυσίδες μόνο με 17αρι μπροστά 41 πισω. Για sm μου βγάζει με 16αρι (αυτό που θελω) και 41 πίσω.. Να φανταστώ ότι μπορώ να παραγγείλω για sm και ότι είναι τα ίδια?
Σωστα.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

jafarelos86

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Ktm 990 Adventure R
παιδάκια καλησπέρα ξανα!!Άσχετο θα ναι το ποστ μου μαλλον αλλα ψαχνω ψαχνω κ δν το βρίσκω πουθενά.θελω αυτοκόλλητο για τις τάπες στα ντεπόζιτα για ktm 990 adventure.κατι σαν αυτο.εχεις κανεις καμμια αποψη;;σε ebay και Ali...τπτ


Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
ειναι απο super duke και δεν το βρισκεις οντως... μονο με παραγγελεια στην κτμ 20-22€ το ενα.. εξωφρενικη τιμη θα ελεγα για 2 αυτοκολητα..!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έψαχνα για φίλτρο foam για να χρησιμοποιώ στις χωματάδες μιας και απο το DNA δεν έμεινα ευχαριστημένος ως προς την κατακράτηση της σκόνης συγκεκριμένα στην Βερδικούσια.
Χάρτινο είxα ενα μεταχειρισμένο αλλά έψαχνα για κάτι άλλο...
Οπότε βρήκα σε μαγαζί στην Καλλιρόης το παρακάτω Twin Air το οποίο είναι pre-oiled όπως αυτό που χρησιμοποιώ στο enduro και επίσης πλενόμενο.;)









και εδώ τοποθετημένο.


Δοκιμή δεν πήγα διότι τα μπουμπουνητά ήταν πολύ δυνατά οπότε η δοκιμή αναβάλλεται...:cool:
Θα ακολουθήσει σχετικό review...;)
Επανέρχομαι στο θέμα μετά απο την σημερινή δοκιμή των 150 περίπου Km.
Εως τις 5000σαλ η απόδοσή του είναι σχεδόν ίδια με το DNA.
Η μεγάλη διαφορά είναι απο εκεί και πάνω εως το κόκκινο όπου ανεβάζει σαν τρελό...o_O
Αισθητά μεγάλη διαφορά σε σχέση με πριν...
Σε κάποια ανηφορικά κομμάτια μετά την Πύλη προς τα πάνω το max που είχα δει πριν ήταν εως 120 km/h.
Σήμερα έβλεπα 140+ και δεν το πίστευα...:cool:
Πρέπει να ταίριαξε άψογα με το σετάρισμα των καρμπυρατέρ.;)
Εαν τα πάει εξίσου καλά σε αντοχή και φιλτράρισμα σκόνης πιστεύω οτι θα είναι η χρυσή τομή!:)

Και κάτι άλλο...:pc:
Στην τελευταία αλλαγή λαδιού αντικατέστησα τα BEL-RAY 10w50 με Liqui Moly 10w50.Full συνθετικά και τα δυο.
Έχω κάνει πάνω απο 1000km,το σασμάν δεν δούλευε ποτέ καλύτερα απο τώρα ειδικά ζεστό αλλά μου έκανε εντύπωση η χαμηλή κατανάλωση σε λάδι.
Μόλις 120-130 ml σε αντίθεση με τα προηγούμενα που θέλανε τουλάχιστον 300ml στα ίδια χιλιόμετρα.
Να το δούμε και μετά απο 3000-4000 km πως θα δουλεύει για να βγάλουμε ασφαλή συμπέρασμα.;)
Αυτιά...!!!:D
 
Τελευταία επεξεργασία:

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
αλλά μου έκανε εντύπωση η χαμηλή κατανάλωση σε λάδι.
Μόλις 120-130 ml σε αντίθεση με τα προηγούμενα που θέλανε τουλάχιστον 300ml στα ίδια χιλιόμετρα.
Αμα σου έκαιγε 300ml με τα belray ποσο θα έκαιγε με Motorex?:eek:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αμα σου έκαιγε 300ml με τα belray ποσο θα έκαιγε με Motorex?:eek:
Το ίδιο περίπου.
Ευτυχώς τα είχα βρεί τότε κοντά στα 13€ το λίτρο οπότε δεν έκλαψα πολυ:D.
Τώρα που το σκέφτομαι έχουν περισσέψει 2-3 lit....:thumbsdown:
Είχα πάρει περισσότερα με σκοπό να βάλω και στο μικρό...:wacky:
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
παιδάκια καλησπέρα ξανα!!Άσχετο θα ναι το ποστ μου μαλλον αλλα ψαχνω ψαχνω κ δν το βρίσκω πουθενά.θελω αυτοκόλλητο για τις τάπες στα ντεπόζιτα για ktm 990 adventure.κατι σαν αυτο.εχεις κανεις καμμια αποψη;;σε ebay και Ali...τπτ


Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πήγαινε σε ενα μαγαζι με αυτοκόλλητα να στο φτιάξουν επι τόπου,δεν ειναι τιποτα φοβερό.με μηδαμινό κόστος.
 

jafarelos86

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Ktm 990 Adventure R
Πήγαινε σε ενα μαγαζι με αυτοκόλλητα να στο φτιάξουν επι τόπου,δεν ειναι τιποτα φοβερό.με μηδαμινό κόστος.
σε έναν που ρώτησα δν ήθελε να ασχοληθεί καν.εχεις καποιον εσυ Αθήνα;;

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jafarelos86

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Ktm 990 Adventure R
παμε τώρα στα σοβαρότερα προβλήματα για μενα.εχει το μηχανάκι εδω και 2 εβδομάδες περίπου που χάνει τα νερα.το περίεργο είναι ότι δν ξέρω που πανε.Δηλαδη Ούτε στα λαδια τα βλέπω Αφού τα λαδια μου είναι πεντακάθαρα αλλα ουτε στο παγουρι η στο ψυγείο.οταν είναι σβηστη η μηχανη δεν βλέπω τπτ.οταν παω κάπου μακριά κ τρέξω αφου σταματησω παρατήρησα υγρασία στο δοχείο του λαδιού κ στα γυρω καλώδια αλλα περισσότερο σαν λαδια είναι κ όχι σαν παραφλου.να πω ότι συμπληρώνω τουλάχιστον 100γρ ανα 3 μέρες παραφλου.Η θερμοκρασία δουλευει νορμάλ.δν μπορώ να εντοπίσω το προβλημα

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Αν λύσεις θα σου δείξει από που χάνει...Πρέπει να ασχοληθείς λιγουλάκι μου φαίνεται..
 

jafarelos86

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Ktm 990 Adventure R
το σκ έχει λυσιμο.θα πάω για ηλεκτροστατικες κάγκελα κ αλλα πραγματάκια οποτε θα το λύσω όλο από πλαστικά να το πλύνω κιολας καλα μεσα μετα το ταξίδι μου. Υπάρχει ενδεχόμενο να τα περνάει καπου μεσα κ να μην έχουν γίνει σαπουναδα;ρε γαμωτο 500μλ παραφλου είναι πολύ.θα το είχα δει αν έσταζε καπου αλλα κ μεσα αν ήταν θα ήταν σαπουναδα παντου.αν είχε φλατζαρει θα έβγαζε ασπρο καπνό κ θα είχα απολειες.προχθες το έβαλα δυναμομετρο κ ήταν οπως πρεπει.καμμια αλλη ιδεα έχουμε;
Αν λύσεις θα σου δείξει από που χάνει...Πρέπει να ασχοληθείς λιγουλάκι μου φαίνεται..
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
παμε τώρα στα σοβαρότερα προβλήματα για μενα.εχει το μηχανάκι εδω και 2 εβδομάδες περίπου που χάνει τα νερα.το περίεργο είναι ότι δν ξέρω που πανε.Δηλαδη Ούτε στα λαδια τα βλέπω Αφού τα λαδια μου είναι πεντακάθαρα αλλα ουτε στο παγουρι η στο ψυγείο.οταν είναι σβηστη η μηχανη δεν βλέπω τπτ.οταν παω κάπου μακριά κ τρέξω αφου σταματησω παρατήρησα υγρασία στο δοχείο του λαδιού κ στα γυρω καλώδια αλλα περισσότερο σαν λαδια είναι κ όχι σαν παραφλου.να πω ότι συμπληρώνω τουλάχιστον 100γρ ανα 3 μέρες παραφλου.Η θερμοκρασία δουλευει νορμάλ.δν μπορώ να εντοπίσω το προβλημα

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βγάλε το δεξί τεπόζιτο ,κ τσέκαρε τη διαδρομή του κολάρου πρίν τον θερμοστάτη.
Υπάρχει ένα ιδιόμορφο λαστιχένιο κολάρο σε μορφή S ,το οποίο γλύφει πλαίσιο κ φιλτροκούτι.
Ειναι πολύ στριμωγμένα τα πράγματα εκεί ,και ,ΑΝ όταν έβγαλες φιλτροκούτι-σώματα-ψυγείο για σέρβις ,δεν τα πέρασες μετά από εκει που πρέπει ,παίζει να βρίσκει το κολάρο σε κάποιον σφικτήρα-βίδα-πλαστική γωνία ,να έχει χαρακωθεί κ να χάνει σαν ψεκαστικό υπό πίεση.
Το οποίο υγρό είναι καυτό κ δίπλα στο καυτό μοτέρ , εξαερώνεται άμεσα.
Κοίταξε προσεκτικά να δεις σημάδια από παραφλού.(ξεραμένο μπλέ ή πράσινο χρωμα)
 

jafarelos86

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Ktm 990 Adventure R
χθες το βράδυ που γύρισα καπου εκει πισω απ'το ψυγείο κ μπροστά απτο μοτερ ήταν λερωμένα.παρατηρησα στο γεμίζει κατι σαν αραιωμένο λάδι κ γυρο γυρο από την τάπα το λαδιών κ στα γύρω σημεία.παιζει να ναι αυτό που λες. το σκ θα μάθω λογικα
Βγάλε το δεξί τεπόζιτο ,κ τσέκαρε τη διαδρομή του κολάρου πρίν τον θερμοστάτη.
Υπάρχει ένα ιδιόμορφο λαστιχένιο κολάρο σε μορφή S ,το οποίο γλύφει πλαίσιο κ φιλτροκούτι.
Ειναι πολύ στριμωγμένα τα πράγματα εκεί ,και ,ΑΝ όταν έβγαλες φιλτροκούτι-σώματα-ψυγείο για σέρβις ,δεν τα πέρασες μετά από εκει που πρέπει ,παίζει να βρίσκει το κολάρο σε κάποιον σφικτήρα-βίδα-πλαστική γωνία ,να έχει χαρακωθεί κ να χάνει σαν ψεκαστικό υπό πίεση.
Το οποίο υγρό είναι καυτό κ δίπλα στο καυτό μοτέρ , εξαερώνεται άμεσα.
Κοίταξε προσεκτικά να δεις σημάδια από παραφλού.(ξεραμένο μπλέ ή πράσινο χρωμα)
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom