ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Γιωργάρα δεν έχει τέτοιο θέμα απλά γαμιεται το εργαλειο θέλει να σε έχει μόνιμα στην τσίτα σαν γκόμενά με περίοδο κάνει... άμα της Ρήξεις ένα καλο γ.....ασι στρώνει για λιγο και μετά πάλι γκρίνια χαχαχαχχα

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
γ.....ασι = ???
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
ναι τα εχω δει αυτά.ηθελα ρε γαμωτο να βρω το logo το ktm

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βρίσκεις μετα σκέτο το κτμ σε πορτοκαλί και το κολλάς απο πανω
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Πάρε βεστρομ να σου πλέκει σεμεδακια να τα βαζεις πανω στην τελεοραση
Ωχ να τος ελα αγόρι μου που είσαι εξαφανισμένος?? Μαζί με τον Λάμπρο είσαι?
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
αν γεμιζεις παραφλου μεχρι πανω δηλ. μεχρι το max,παντα θα βαζεις 100-150ml
η σταθμη πρεπει να ειναι λιγο κατω απο την μεση,αλλιως με τις θερμοκρασιες φουσκωνει και κανει υπερχειλιση,μπορει το χειμωνα να μην το παρατηρησεις,
το καλοκαιρι ομως σιγουρα
Έχω βάλει στο σωληνάκι χαρτοπετσέτα και δεν άφησε ούτε χρώμα ούτε υγρασία
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Το λυσες και δεν ειδες τπτ μα τπτ;
Πέρνα μία όλους τους κολλιεδες απο τα κολλαρα όπως είπε ο Γιάννης
Τα κολλαρα μόνος τα άλλαξες ;
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Απο το ψάξιμο που έκανα τώρα μάλλον φταίει ο μπροστινός αισθητήρας.Άνοιξα,έλεγξα τις φίσες στο ρελέ εκκίνησης και τις ασφάλειες της μοναδας abs.Καθάρισα τον εμπρος αισθητήρα και τον έβαλα πάλι στην θέση του.Μόλις έβαλα μπροστά χωρίς να κινηθώ έδειχνε μικρά νούμερα το κοντέρ,αλλά μετά πάλι τίποτα.Από όσα διαβάζω.Αν έφταιγε μόνο ο πίσω θα είχα κοντέρ αλλά όχι abs.
Είχα το ίδιο πρόβλημα πήγα δύο φορές από το συνεργείο. Τελικά ήταν η ασφάλεια ( δεν φαινόταν αλλά ήταν κομμένη). Κάνε μια δοκιμή !

Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jafarelos86

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Ktm 990 Adventure R
Έχω βάλει στο σωληνάκι χαρτοπετσέτα και δεν άφησε ούτε χρώμα ούτε υγρασία
φιλε εχω ΑΚΡΙΒΏΣ το ίδιο θεμα ακριβώς αυτή την στιγμη.ειναι σαν να σου κάνει κάποιος πλακα κ να σου παίρνει το παραφλου.εχεις καταλήξει καπου;;στειλε ένα πμ να ανταλλάξουμε απόψεις γιατι θα του βάλω φωτια σε λιγάκι
χαχαχαχ

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Δεν υπάρχει εξήγηση σε αυτό το πρόβλημα... μάθε να ζεις με αυτο.. τουλάχιστον αυτό κάνω εγω
φιλε εχω ΑΚΡΙΒΏΣ το ίδιο θεμα ακριβώς αυτή την στιγμη.ειναι σαν να σου κάνει κάποιος πλακα κ να σου παίρνει το παραφλου.εχεις καταλήξει καπου;;στειλε ένα πμ να ανταλλάξουμε απόψεις γιατι θα του βάλω φωτια σε λιγάκι
χαχαχαχ

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jafarelos86

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Ktm 990 Adventure R
Δηλαδή οκ κ να αδειάζει το παγουρι δν έγινε και τπτ ;;;

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Άλλαξα αισθητήρα, πάλι τα ίδια. Ασφάλειες καινούριες, πάλι τα ίδια. Τελικά από ότι φαίνεται είναι το καλώδιο από την μεριά της πλεξουδας, σετ κάποιο σημείο ήταν ελαφρώς κομμένο από το δεματικο που το κρατούσε. Έκοψα και κόλλησα άλλο κομμάτι. Αύριο θα κάνω δοκιμή.
Είχα το ίδιο πρόβλημα πήγα δύο φορές από το συνεργείο. Τελικά ήταν η ασφάλεια ( δεν φαινόταν αλλά ήταν κομμένη). Κάνε μια δοκιμή !

Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Επανέρχομαι στο θέμα μετά απο την σημερινή δοκιμή των 150 περίπου Km.
Εως τις 5000σαλ η απόδοσή του είναι σχεδόν ίδια με το DNA.
Η μεγάλη διαφορά είναι απο εκεί και πάνω εως το κόκκινο όπου ανεβάζει σαν τρελό...o_O
Αισθητά μεγάλη διαφορά σε σχέση με πριν...
Σε κάποια ανηφορικά κομμάτια μετά την Πύλη προς τα πάνω το max που είχα δει πριν ήταν εως 120 km/h.
Σήμερα έβλεπα 140+ και δεν το πίστευα...:cool:
Πρέπει να ταίριαξε άψογα με το σετάρισμα των καρμπυρατέρ.;)
Εαν τα πάει εξίσου καλά σε αντοχή και φιλτράρισμα σκόνης πιστεύω οτι θα είναι η χρυσή τομή!:)

Και κάτι άλλο...:pc:
Στην τελευταία αλλαγή λαδιού αντικατέστησα τα BEL-RAY 10w50 με Liqui Moly 10w50.Full συνθετικά και τα δυο.
Έχω κάνει πάνω απο 1000km,το σασμάν δεν δούλευε ποτέ καλύτερα απο τώρα ειδικά ζεστό αλλά μου έκανε εντύπωση η χαμηλή κατανάλωση σε λάδι.
Μόλις 120-130 ml σε αντίθεση με τα προηγούμενα που θέλανε τουλάχιστον 300ml στα ίδια χιλιόμετρα.
Να το δούμε και μετά απο 3000-4000 km πως θα δουλεύει για να βγάλουμε ασφαλή συμπέρασμα.;)
Αυτιά...!!!:D
10-60 agip full synth αλλά και με belray 130/1000 συμπλήρωνα, και τις περισσότερες φορές δεν το χρειαζόταν κιόλας


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
10-60 agip full synth αλλά και με belray 130/1000 συμπλήρωνα, και τις περισσότερες φορές δεν το χρειαζόταν κιόλας


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μου το ειχε προτεινει ο Σπυρος το Agip.
Με τα Bel-Ray και τα motorex ειχα σαφως περισσοτερη καταναλωση σε σχεση με σημερα.
Θα τα δω και στην πορεια.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δοκιμάστε να αφήσετε την στάθμη στη μέση του δείκτη ,
και κάν'τε μιά μέτρηση μετά από 500χλμ (για ασφάλεια) χωρίς να συμπληρώσετε (αν υπάρχει ακόμα λάδι στον δείκτη)
κι άλλη μιά μετά από 1000 χλμ (για συμπεράσματα)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δοκιμάστε να αφήσετε την στάθμη στη μέση του δείκτη ,
και κάν'τε μιά μέτρηση μετά από 500χλμ (για ασφάλεια) χωρίς να συμπληρώσετε (αν υπάρχει ακόμα λάδι στον δείκτη)
κι άλλη μιά μετά από 1000 χλμ (για συμπεράσματα)
Προσωπικα ακολουθω παντα τον ιδιο τροπο στις αλλαγες λαδιου.
Αλλαγη με την ποσοτητα που προβλεπεται,βολτα για να ζεσταθουνε και τσεκ+συμπληρωμα εαν χρειαζεται.
Ο ελεγχος μετα απο κει γινεται παντα μετα απο μια βολτα με ζεστο κινητηρα-λαδια.;)
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Άλλαξα αισθητήρα, πάλι τα ίδια. Ασφάλειες καινούριες, πάλι τα ίδια. Τελικά από ότι φαίνεται είναι το καλώδιο από την μεριά της πλεξουδας, σετ κάποιο σημείο ήταν ελαφρώς κομμένο από το δεματικο που το κρατούσε. Έκοψα και κόλλησα άλλο κομμάτι. Αύριο θα κάνω δοκιμή.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
Όλα κομπλέ,λειτουργεί κανονικά τελικά!!!

Σχετικά με το λάδι,έχω δοκιμάσει motorex 10-50 και 10-60,τα κατεβαζε σαν νερό.Τώρα έχω castrol 10-50.Είδα σε 1800χλμ περίπου, κατανάλωση λαδιού 800ml.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Προσωπικα ακολουθω παντα τον ιδιο τροπο στις αλλαγες λαδιου.
Αλλαγη με την ποσοτητα που προβλεπεται,βολτα για να ζεσταθουνε και τσεκ+συμπληρωμα εαν χρειαζεται.
Ο ελεγχος μετα απο κει γινεται παντα μετα απο μια βολτα με ζεστο κινητηρα-λαδια.;)
Σωστά τα λες Θένο.
Εγώ όμως ,άλλο είπα.

Όλα κομπλέ,λειτουργεί κανονικά τελικά!!!

Σχετικά με το λάδι,έχω δοκιμάσει motorex 10-50 και 10-60,τα κατεβαζε σαν νερό.Τώρα έχω castrol 10-50.Είδα σε 1800χλμ περίπου, κατανάλωση λαδιού 800ml.
Αρά 500ml/1000km περίπου.
Με τα motorex πόσο σου'καιγε δηλαδή ;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σωστά τα λες Θένο.
Εγώ όμως ,άλλο είπα.
Ότι γράφεις παραπανω εκανα...
Σταθμη στην μεση και ξανα τσεκ μετα απο 500-1000km.
Τι είπες και δεν το καταλαβα?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ότι γράφεις παραπανω εκανα...
Σταθμη στην μεση και ξανα τσεκ μετα απο 500-1000km.
Τι είπες και δεν το καταλαβα?
Αν στην αλλαγή βάλεις την ποσότητα που προβλέπεται (3 lt δηλ) η στάθμη δεν είναι στην μέση ,είναι στο ΜΑΧ.
Εγώ μιλάω για μετέπειτα ,αφού πέσει η στάθμη στα μισά (λόγω "κατανάλωσης") ,μην συμπληρώσεις ,κ μέτρα απο κεί κ πέρα με τον τρόπο που είπα.
Ισως διαπιστώσεις ,οτι δεν καταναλώνει τόσο-όσο ,όταν είναι γεμάτο το δοχείο λαδιού.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αν στην αλλαγή βάλεις την ποσότητα που προβλέπεται (3 lt δηλ) η στάθμη δεν είναι στην μέση ,είναι στο ΜΑΧ.
Εγώ μιλάω για μετέπειτα ,αφού πέσει η στάθμη στα μισά (λόγω "κατανάλωσης") ,μην συμπληρώσεις ,κ μέτρα απο κεί κ πέρα με τον τρόπο που είπα.
Ισως διαπιστώσεις ,οτι δεν καταναλώνει τόσο-όσο ,όταν είναι γεμάτο το δοχείο λαδιού.
Α! οκ.Δεν το εχω κανει αυτο το τεστ.
Υποθετεις και λογω αναθυμιάσεων?
 
Top Bottom