ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παιδες μεταλλικο ειναι ολο το γραναζι και εχουν προσθεσει λαστιχο που λειτουργει ως αντικραδασμικο.
Στο οποίο ακουμπάει πάνω η αλυσίδα...?:thumbsdown:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στο οποίο ακουμπάει πάνω η αλυσίδα...?:thumbsdown:
Νομιζω πως ναι. Ουτως η αλλως τις μεγαλυτερες πιεσεις τις παιρνουν τα δοντια του γραναζιου.

Ισως να κανω λαθος, αλλα μου φαινεται δυσκολο να συμβαινει αυτο που ειπε ο κονκοστ, δηλαδη το λαστιχο να παρεμβαλεται μεταξυ 2 μεταλικων δακτυλιων και να λειτουργει σαν σινεμπλοκ.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Νομιζω πως ναι. Ουτως η αλλως τις μεγαλυτερες πιεσεις τις παιρνουν τα δοντια του γραναζιου.

Ισως να κανω λαθος, αλλα μου φαινεται δυσκολο να συμβαινει αυτο που ειπε ο κονκοστ, δηλαδη το λαστιχο να παρεμβαλεται μεταξυ 2 μεταλικων δακτυλιων και να λειτουργει σαν σινεμπλοκ.
Βρήκα την φωτό των Ognibene.
Αριστερά (πάνω) φαίνεται να λειτουργεί σαν silend block,στην δεξιά φαίνεται να είναι πρεσαριστό απ'έξω...
'Αντε βγάλε άκρη...:wacky:
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Πριόνι.
Όπως το δείχνει η ογκνιμπεν στην αριστερό φωτό επάνω,αν υποθέσουμε οτι είναι σωστό,τότε το γρανάζι θα αποτελείται από ...

Σίδερο στο κεντρο

Καουτσούκ περιμετρικά του σιδερένιου κεντρου

Σίδερο περίμετρικα του καουτσούκ.

Με το που θα κανείς μερικά χιλιόμετρα το σιδερένιο κέντρο με το οδοντωτό γραναζωμα θα αρχίσει να περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό του μιας και λόγο τριβής θα φάει το καουτσούκ. Όποτε και θα περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό του και θα παράγει θερμότητα λόγο τριβής και μόνο.

Αν είναι το γρανάζι όπως στο σημείο Β τότε το γρανάζι απότελειται από....

Σίδερο ολόκληρο και απλά έχει δημιουργηθεί πατουρα περιμετρικά για να χωθεί το καουτσούκ. Όπως στη δεύτερη φωτό.


Αυτά βλέπω εγώ στην φωτό.
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Πριόνι.
Τώρα όσο αφορά το γρανάζι θα συμφωνήσω με προλαλήσαντες ότι είναι όλο μεταλλικό και απλά έχει καουτσούκ στα πλαγιά για μείωση κραδασμών

Τα συνεμπλοκ του πίσω τροχού φωλιάζουν σε δικές τους θέσεις και έχουν κόντρα μέταλλο ενδιάμεσα. Αν δεν υπήρχαν οι φωλιές θα κάνανε γύρω γύρω όλοι.
 

m0r00s

Μέλος
Όνομα
Μαριος
Μοτό
Ktm 990 adventure r
Καλημέρα σε όλους. Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά με πολλές γνώσεις πλέον αφού διάβασα και τις 128 σελίδες για τις ιδιαιτερότητες των KTM μας.θα ήθελα και εγώ μια βοήθεια. Έχω ένα 990 adventure r με 40000 χλμ και πρόσφατα άλλαξα όλες τις φλάντζες του μοτέρ γιατί είχα μια μικρή διαρροή στην πίσω φλάντζα κυλίνδρου.δεν έβαλα όμως καθόλου φλαντζοκολα γιατί δεν είδα κάτι στο manual.νομιζω ότι έκανα μαλ...α γιατί αφού το έδεσα μετά από 1000 χλμ είδα ένα δάκρυ στην μπροστά φλάντζα τώρα.μηπως πρέπει να τσεκαρω το σφίξιμο από τις βίδες η να λύσω και να τις περάσω πάλι με λίγη φλαντζοκολα. Και και ακόμα. Όταν έβαλα τον τεντωτηρα της καδένας δεν έβαλα κάπου λάδι και κάπου διάβασα ότι πρέπει να γεμίζει με λάδι.θα έχω κάποιο πρόβλημα η γεμίζει μόνος του.γιατι έχω την εντύπωση ότι ακούω ένα σαν σφύριγμα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν προέρχεται από την μηχανή η την εξάτμιση η από την αλυσίδα.κανει έναν ήχο όπως κάτι kle Kawasaki όταν κλείνω το γκάζι και δεν το κάνει πάντα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημέρα σε όλους. Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά με πολλές γνώσεις πλέον αφού διάβασα και τις 128 σελίδες για τις ιδιαιτερότητες των KTM μας.θα ήθελα και εγώ μια βοήθεια. Έχω ένα 990 adventure r με 40000 χλμ και πρόσφατα άλλαξα όλες τις φλάντζες του μοτέρ γιατί είχα μια μικρή διαρροή στην πίσω φλάντζα κυλίνδρου.δεν έβαλα όμως καθόλου φλαντζοκολα γιατί δεν είδα κάτι στο manual.νομιζω ότι έκανα μαλ...α γιατί αφού το έδεσα μετά από 1000 χλμ είδα ένα δάκρυ στην μπροστά φλάντζα τώρα.μηπως πρέπει να τσεκαρω το σφίξιμο από τις βίδες η να λύσω και να τις περάσω πάλι με λίγη φλαντζοκολα. Και και ακόμα. Όταν έβαλα τον τεντωτηρα της καδένας δεν έβαλα κάπου λάδι και κάπου διάβασα ότι πρέπει να γεμίζει με λάδι.θα έχω κάποιο πρόβλημα η γεμίζει μόνος του.γιατι έχω την εντύπωση ότι ακούω ένα σαν σφύριγμα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν προέρχεται από την μηχανή η την εξάτμιση η από την αλυσίδα.κανει έναν ήχο όπως κάτι kle Kawasaki όταν κλείνω το γκάζι και δεν το κάνει πάντα.
@el-Gatto σε ζητάνε...:happy:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημέρα σε όλους. Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά με πολλές γνώσεις πλέον αφού διάβασα και τις 128 σελίδες για τις ιδιαιτερότητες των KTM μας.θα ήθελα και εγώ μια βοήθεια. Έχω ένα 990 adventure r με 40000 χλμ και πρόσφατα άλλαξα όλες τις φλάντζες του μοτέρ γιατί είχα μια μικρή διαρροή στην πίσω φλάντζα κυλίνδρου.δεν έβαλα όμως καθόλου φλαντζοκολα γιατί δεν είδα κάτι στο manual.νομιζω ότι έκανα μαλ...α γιατί αφού το έδεσα μετά από 1000 χλμ είδα ένα δάκρυ στην μπροστά φλάντζα τώρα.μηπως πρέπει να τσεκαρω το σφίξιμο από τις βίδες η να λύσω και να τις περάσω πάλι με λίγη φλαντζοκολα. Και και ακόμα. Όταν έβαλα τον τεντωτηρα της καδένας δεν έβαλα κάπου λάδι και κάπου διάβασα ότι πρέπει να γεμίζει με λάδι.θα έχω κάποιο πρόβλημα η γεμίζει μόνος του.γιατι έχω την εντύπωση ότι ακούω ένα σαν σφύριγμα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν προέρχεται από την μηχανή η την εξάτμιση η από την αλυσίδα.κανει έναν ήχο όπως κάτι kle Kawasaki όταν κλείνω το γκάζι και δεν το κάνει πάντα.
Για την φλάντζα δεν γνωρίζω,αλλά όσον αφορά τους τεντωτήρες γεμίζουν λάδι μόνοι τους όταν τους τοποθετήσεις.
Υπάρχει περίπτωση να ακούγονται όταν η ποσότητα του λαδιού είναι μικρότερη απ' ότι πρέπει.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλημέρα σε όλους. Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά με πολλές γνώσεις πλέον αφού διάβασα και τις 128 σελίδες για τις ιδιαιτερότητες των KTM μας.θα ήθελα και εγώ μια βοήθεια. Έχω ένα 990 adventure r με 40000 χλμ και πρόσφατα άλλαξα όλες τις φλάντζες του μοτέρ γιατί είχα μια μικρή διαρροή στην πίσω φλάντζα κυλίνδρου.δεν έβαλα όμως καθόλου φλαντζοκολα γιατί δεν είδα κάτι στο manual.νομιζω ότι έκανα μαλ...α γιατί αφού το έδεσα μετά από 1000 χλμ είδα ένα δάκρυ στην μπροστά φλάντζα τώρα.μηπως πρέπει να τσεκαρω το σφίξιμο από τις βίδες η να λύσω και να τις περάσω πάλι με λίγη φλαντζοκολα. Και και ακόμα. Όταν έβαλα τον τεντωτηρα της καδένας δεν έβαλα κάπου λάδι και κάπου διάβασα ότι πρέπει να γεμίζει με λάδι.θα έχω κάποιο πρόβλημα η γεμίζει μόνος του.γιατι έχω την εντύπωση ότι ακούω ένα σαν σφύριγμα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν προέρχεται από την μηχανή η την εξάτμιση η από την αλυσίδα.κανει έναν ήχο όπως κάτι kle Kawasaki όταν κλείνω το γκάζι και δεν το κάνει πάντα.
@christof40 Δώστε μας τα φώτα σας...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
@el-Gatto σε ζητάνε...:happy:
Κάτσε να βρει χρόνο από τα. Πιτσι.... Με σας που εμπλεξε:p
Πήζω "ρεμάλια" κι εσείς με "δουλεύετε" κι από πάνω...σας την έχω "στημένη" ,να ξέρετε...


Καλημέρα σε όλους. Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά με πολλές γνώσεις πλέον αφού διάβασα και τις 128 σελίδες για τις ιδιαιτερότητες των KTM μας.θα ήθελα και εγώ μια βοήθεια. Έχω ένα 990 adventure r με 40000 χλμ και πρόσφατα άλλαξα όλες τις φλάντζες του μοτέρ γιατί είχα μια μικρή διαρροή στην πίσω φλάντζα κυλίνδρου.δεν έβαλα όμως καθόλου φλαντζοκολα γιατί δεν είδα κάτι στο manual.νομιζω ότι έκανα μαλ...α γιατί αφού το έδεσα μετά από 1000 χλμ είδα ένα δάκρυ στην μπροστά φλάντζα τώρα.μηπως πρέπει να τσεκαρω το σφίξιμο από τις βίδες η να λύσω και να τις περάσω πάλι με λίγη φλαντζοκολα. Και και ακόμα. Όταν έβαλα τον τεντωτηρα της καδένας δεν έβαλα κάπου λάδι και κάπου διάβασα ότι πρέπει να γεμίζει με λάδι.θα έχω κάποιο πρόβλημα η γεμίζει μόνος του.γιατι έχω την εντύπωση ότι ακούω ένα σαν σφύριγμα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν προέρχεται από την μηχανή η την εξάτμιση η από την αλυσίδα.κανει έναν ήχο όπως κάτι kle Kawasaki όταν κλείνω το γκάζι και δεν το κάνει πάντα.
Φανταζομαι μιλάς για τις φλάτζες των κυλίνδρων.
Φλατζόκολα μην βάλεις.(καινούργιες φλάτζες έβαλες)
Τις ροπές να τις ελέγξεις πάλι ,ΝΑΙ.
Αν η σύσφιξη δεν γίνει ΑΚΡΙΒΩΣ by the book (σειρά-λάδι στα σπειρώματα-σωστό δυναμόκλειδο) τότε το fail καραδοκεί.

Κάτι σαν σφύριγμα ,ακούγεται από παρασφιγμένη καδένα.
Από χαλαρή ,ακούγεται κροτάλισμα.

Μήπως κάτι δεν έχεις μοντάρει σωστά σε λαιμούς-εξατμίσεις;
Κανα χαλασμένο ζοάν ,ίσως;
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Πήζω "ρεμάλια" κι εσείς με "δουλεύετε" κι από πάνω...σας την έχω "στημένη" ,να ξέρετε...



Φανταζομαι μιλάς για τις φλάτζες των κυλίνδρων.
Φλατζόκολα μην βάλεις.(καινούργιες φλάτζες έβαλες)
Τις ροπές να τις ελέγξεις πάλι ,ΝΑΙ.
Αν η σύσφιξη δεν γίνει ΑΚΡΙΒΩΣ by the book (σειρά-λάδι στα σπειρώματα-σωστό δυναμόκλειδο) τότε το fail καραδοκεί.

Κάτι σαν σφύριγμα ,ακούγεται από παρασφιγμένη καδένα.
Από χαλαρή ,ακούγεται κροτάλισμα.

Μήπως κάτι δεν έχεις μοντάρει σωστά σε λαιμούς-εξατμίσεις;
Κανα χαλασμένο ζοάν ,ίσως;
ξυπνησες επιτελους λεβεντη μου .....?????
 

m0r00s

Μέλος
Όνομα
Μαριος
Μοτό
Ktm 990 adventure r
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες θα ξανά κάνω ένα τσεκ και θα ενημερώσω την παρέα αν βρω κάτι.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
φιλε μου καλημερα

δε θελω να σε απογοητευσω αλλα αν ειχες διαρροη απο τη βαση του κυλιδρου, πιθανοτατα θα ειχες και μια τετοια εικονα

φωτο απο το περιφημο θρεντ του pyndon








αν λοιπον ειδες κατι τετοιο στο σημειο που ενωνεται το καρτερ με τον κυλιδρο, τοτε ναι, θα επρεπε να βαλεις φλατζοκολλα, η εστω καποιο υλικο που θα μπορουσε να σφραγισει την περιοχη. Η φλατζα σφραγιζει την περιοχη μονο οταν εφαρμοζεται αναμεσα σε επιπεδες (φρεζαρισμενες) επιφανειες. Δυστυχως δεν υπαρχει ευκολος τροπος να φτιαχτει. Θα σου ελεγα οστοσο, να μην ξανακατεβασεις μοτερ, αν παρατειρεις παλι διαρρροη. Απλα ελεγξε αν οντως χανει απο εκει. Αν ναι, θα σου ελεγα να βαλεις απλα φλατζοκολλα περιμετρικα του κυλιδρου (να βγαλεις και τη μιζα να βαλεις αναμεσα στο V, εκει ειναι το πιο ευπαθες σημειο). Αυτο θα ελατωσσει την διαρροη, η και θα την σταματησει εντελως. Τωρα στα του τεντωτηρα, δουλευει αυτοματα με την πιεση λαδιου οποτε μην αγχωνεσαι
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ε ναι...ΟΚ...αν είδε τέτοια εικόνα ,κ απλά έδεσε ,τότε σαφώς κ θα συνεχίσει να υφίσταται το πρόβλημα ,κ σαφώς χρειάζεται διαφορετική διαδικασία επισκευής.

Πάντως ,γενικά ,το μπλάστρωμα με φλατζόκολες ,δεν λύνει το πρόβλημα ,το καμουφλάρει.
Προτιμώ να παιδευτώ για να το λύσω ,παρά να το αφήσω για αργότερα ,ή για τον επόμενο.
Προσωπική άποψη.

Στην τελική
ή ανοίγεις κ μετά μοντάρεις σωστά
ή μπλαστρώνεις εξ'αρχής κ δεν ανοίγεις καθόλου.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ε ναι...ΟΚ...αν είδε τέτοια εικόνα ,κ απλά έδεσε ,τότε σαφώς κ θα συνεχίσει να υφίσταται το πρόβλημα ,κ σαφώς χρειάζεται διαφορετική διαδικασία επισκευής.

Πάντως ,γενικά ,το μπλάστρωμα με φλατζόκολες ,δεν λύνει το πρόβλημα ,το καμουφλάρει.
Προτιμώ να παιδευτώ για να το λύσω ,παρά να το αφήσω για αργότερα ,ή για τον επόμενο.
Προσωπική άποψη.

Στην τελική
ή ανοίγεις κ μετά μοντάρεις σωστά
ή μπλαστρώνεις εξ'αρχής κ δεν ανοίγεις καθόλου.

εξαρταται τη φυση του προβληματος και την περιπτωση...
υπαρχουν περιπτωσεις που η φλατζοκολλα ειναι προχειροδουλεια, υπαρχουν και περιπτωσεις που ειναι η μονη λυση...γενικα παντως στη βιομηχανια ειναι ΟΕΜ οδηγια σε παρα πολλες περιπτωσεις η χρηση κολλας, υφασματος, μεταξιου, χαλκου κλπ για διαρροες

στην προκειμενη περιπτωση, η λυση καποιας καλης κολλας ειναι η αντικειμενικα καλυτερη λυση. Αν δεν μπει κολλα η οποιοδηποτε μεσο για να σταματησει η διαρροη στο συγκεκριμενο σημειο, τοτε η λυση ειναι ειτε λυσιμο καρτερ/πλανισμα/γεμισμα/πλανισμα με αμφιβολα αποτελεσματα για την επιτυχια της δουλειας+λυσιμο ολοκληροτικο του κινητηρα χωρις να υπαρχει λογος, η αλλιως αγορα νεων καρτερ, με τα προβληματα που επισης θα επεφερε αυτη η διαδικασια

οταν λοιπον ουσιαστικα μιλαμε για αλλαγη κινητηρα, νομιζω πως δεν μιλαμε για την καλυτερη λυση, ποσο μαλλον οταν το προβλημα ειναι μια απλη διαρροη. Οπως ειπα και παραπανω, αυτες ειναι διαδικασιες που ακολουθουντε κατα κορον και σε αεροπορικο επιπεδο σαν οδηγιες κατασκευαστη (οκ για καποιον πχ μπορει η αλλαγη καρτερ των 1000+ε να μην ειναι τοσο προβλημα, το να πεταξεις ενα μπλοκ εκατομμυριων ομως για διαρροες δεν πολυπαιζει)

Ειναι περισσοτερο θεμα λοιπον αν γινει σωστα η δουλεια, καθαριστουν σωστα οι επιφανειες, χρησιμοποιηθει το σωστο υλικο για μονωση αυτο που θα κρινει αν εγινε σωστα η δουλεια η οχι...
 
Top Bottom