Στο οποίο ακουμπάει πάνω η αλυσίδα...?Παιδες μεταλλικο ειναι ολο το γραναζι και εχουν προσθεσει λαστιχο που λειτουργει ως αντικραδασμικο.
Στο οποίο ακουμπάει πάνω η αλυσίδα...?Παιδες μεταλλικο ειναι ολο το γραναζι και εχουν προσθεσει λαστιχο που λειτουργει ως αντικραδασμικο.
Νομιζω πως ναι. Ουτως η αλλως τις μεγαλυτερες πιεσεις τις παιρνουν τα δοντια του γραναζιου.Στο οποίο ακουμπάει πάνω η αλυσίδα...?
Βρήκα την φωτό των Ognibene.Νομιζω πως ναι. Ουτως η αλλως τις μεγαλυτερες πιεσεις τις παιρνουν τα δοντια του γραναζιου.
Ισως να κανω λαθος, αλλα μου φαινεται δυσκολο να συμβαινει αυτο που ειπε ο κονκοστ, δηλαδη το λαστιχο να παρεμβαλεται μεταξυ 2 μεταλικων δακτυλιων και να λειτουργει σαν σινεμπλοκ.
@el-Gatto σε ζητάνε...Καλημέρα σε όλους. Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά με πολλές γνώσεις πλέον αφού διάβασα και τις 128 σελίδες για τις ιδιαιτερότητες των KTM μας.θα ήθελα και εγώ μια βοήθεια. Έχω ένα 990 adventure r με 40000 χλμ και πρόσφατα άλλαξα όλες τις φλάντζες του μοτέρ γιατί είχα μια μικρή διαρροή στην πίσω φλάντζα κυλίνδρου.δεν έβαλα όμως καθόλου φλαντζοκολα γιατί δεν είδα κάτι στο manual.νομιζω ότι έκανα μαλ...α γιατί αφού το έδεσα μετά από 1000 χλμ είδα ένα δάκρυ στην μπροστά φλάντζα τώρα.μηπως πρέπει να τσεκαρω το σφίξιμο από τις βίδες η να λύσω και να τις περάσω πάλι με λίγη φλαντζοκολα. Και και ακόμα. Όταν έβαλα τον τεντωτηρα της καδένας δεν έβαλα κάπου λάδι και κάπου διάβασα ότι πρέπει να γεμίζει με λάδι.θα έχω κάποιο πρόβλημα η γεμίζει μόνος του.γιατι έχω την εντύπωση ότι ακούω ένα σαν σφύριγμα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν προέρχεται από την μηχανή η την εξάτμιση η από την αλυσίδα.κανει έναν ήχο όπως κάτι kle Kawasaki όταν κλείνω το γκάζι και δεν το κάνει πάντα.
Για την φλάντζα δεν γνωρίζω,αλλά όσον αφορά τους τεντωτήρες γεμίζουν λάδι μόνοι τους όταν τους τοποθετήσεις.Καλημέρα σε όλους. Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά με πολλές γνώσεις πλέον αφού διάβασα και τις 128 σελίδες για τις ιδιαιτερότητες των KTM μας.θα ήθελα και εγώ μια βοήθεια. Έχω ένα 990 adventure r με 40000 χλμ και πρόσφατα άλλαξα όλες τις φλάντζες του μοτέρ γιατί είχα μια μικρή διαρροή στην πίσω φλάντζα κυλίνδρου.δεν έβαλα όμως καθόλου φλαντζοκολα γιατί δεν είδα κάτι στο manual.νομιζω ότι έκανα μαλ...α γιατί αφού το έδεσα μετά από 1000 χλμ είδα ένα δάκρυ στην μπροστά φλάντζα τώρα.μηπως πρέπει να τσεκαρω το σφίξιμο από τις βίδες η να λύσω και να τις περάσω πάλι με λίγη φλαντζοκολα. Και και ακόμα. Όταν έβαλα τον τεντωτηρα της καδένας δεν έβαλα κάπου λάδι και κάπου διάβασα ότι πρέπει να γεμίζει με λάδι.θα έχω κάποιο πρόβλημα η γεμίζει μόνος του.γιατι έχω την εντύπωση ότι ακούω ένα σαν σφύριγμα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν προέρχεται από την μηχανή η την εξάτμιση η από την αλυσίδα.κανει έναν ήχο όπως κάτι kle Kawasaki όταν κλείνω το γκάζι και δεν το κάνει πάντα.
Κάτσε να βρει χρόνο από τα. Πιτσι.... Με σας που εμπλεξε@el-Gatto σε ζητάνε...
@el-Gatto σε ζητάνε...
Κάτσε να βρει χρόνο από τα. Πιτσι.... Με σας που εμπλεξε
με πηρε τηλ. η Μαρω.....ειναι σπιτι....διαβαζει....
@christof40 Δώστε μας τα φώτα σας...Καλημέρα σε όλους. Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά με πολλές γνώσεις πλέον αφού διάβασα και τις 128 σελίδες για τις ιδιαιτερότητες των KTM μας.θα ήθελα και εγώ μια βοήθεια. Έχω ένα 990 adventure r με 40000 χλμ και πρόσφατα άλλαξα όλες τις φλάντζες του μοτέρ γιατί είχα μια μικρή διαρροή στην πίσω φλάντζα κυλίνδρου.δεν έβαλα όμως καθόλου φλαντζοκολα γιατί δεν είδα κάτι στο manual.νομιζω ότι έκανα μαλ...α γιατί αφού το έδεσα μετά από 1000 χλμ είδα ένα δάκρυ στην μπροστά φλάντζα τώρα.μηπως πρέπει να τσεκαρω το σφίξιμο από τις βίδες η να λύσω και να τις περάσω πάλι με λίγη φλαντζοκολα. Και και ακόμα. Όταν έβαλα τον τεντωτηρα της καδένας δεν έβαλα κάπου λάδι και κάπου διάβασα ότι πρέπει να γεμίζει με λάδι.θα έχω κάποιο πρόβλημα η γεμίζει μόνος του.γιατι έχω την εντύπωση ότι ακούω ένα σαν σφύριγμα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν προέρχεται από την μηχανή η την εξάτμιση η από την αλυσίδα.κανει έναν ήχο όπως κάτι kle Kawasaki όταν κλείνω το γκάζι και δεν το κάνει πάντα.
Μας αρέσουν οι ναζιάρες...!Κάτσε να βρει χρόνο από τα. Πιτσι.... Με σας που εμπλεξε
@el-Gatto σε ζητάνε...
Πήζω "ρεμάλια" κι εσείς με "δουλεύετε" κι από πάνω...σας την έχω "στημένη" ,να ξέρετε...Κάτσε να βρει χρόνο από τα. Πιτσι.... Με σας που εμπλεξε
Φανταζομαι μιλάς για τις φλάτζες των κυλίνδρων.Καλημέρα σε όλους. Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά με πολλές γνώσεις πλέον αφού διάβασα και τις 128 σελίδες για τις ιδιαιτερότητες των KTM μας.θα ήθελα και εγώ μια βοήθεια. Έχω ένα 990 adventure r με 40000 χλμ και πρόσφατα άλλαξα όλες τις φλάντζες του μοτέρ γιατί είχα μια μικρή διαρροή στην πίσω φλάντζα κυλίνδρου.δεν έβαλα όμως καθόλου φλαντζοκολα γιατί δεν είδα κάτι στο manual.νομιζω ότι έκανα μαλ...α γιατί αφού το έδεσα μετά από 1000 χλμ είδα ένα δάκρυ στην μπροστά φλάντζα τώρα.μηπως πρέπει να τσεκαρω το σφίξιμο από τις βίδες η να λύσω και να τις περάσω πάλι με λίγη φλαντζοκολα. Και και ακόμα. Όταν έβαλα τον τεντωτηρα της καδένας δεν έβαλα κάπου λάδι και κάπου διάβασα ότι πρέπει να γεμίζει με λάδι.θα έχω κάποιο πρόβλημα η γεμίζει μόνος του.γιατι έχω την εντύπωση ότι ακούω ένα σαν σφύριγμα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν προέρχεται από την μηχανή η την εξάτμιση η από την αλυσίδα.κανει έναν ήχο όπως κάτι kle Kawasaki όταν κλείνω το γκάζι και δεν το κάνει πάντα.
ξυπνησες επιτελους λεβεντη μου .....?????Πήζω "ρεμάλια" κι εσείς με "δουλεύετε" κι από πάνω...σας την έχω "στημένη" ,να ξέρετε...
Φανταζομαι μιλάς για τις φλάτζες των κυλίνδρων.
Φλατζόκολα μην βάλεις.(καινούργιες φλάτζες έβαλες)
Τις ροπές να τις ελέγξεις πάλι ,ΝΑΙ.
Αν η σύσφιξη δεν γίνει ΑΚΡΙΒΩΣ by the book (σειρά-λάδι στα σπειρώματα-σωστό δυναμόκλειδο) τότε το fail καραδοκεί.
Κάτι σαν σφύριγμα ,ακούγεται από παρασφιγμένη καδένα.
Από χαλαρή ,ακούγεται κροτάλισμα.
Μήπως κάτι δεν έχεις μοντάρει σωστά σε λαιμούς-εξατμίσεις;
Κανα χαλασμένο ζοάν ,ίσως;
Ε ναι...ΟΚ...αν είδε τέτοια εικόνα ,κ απλά έδεσε ,τότε σαφώς κ θα συνεχίσει να υφίσταται το πρόβλημα ,κ σαφώς χρειάζεται διαφορετική διαδικασία επισκευής.
Πάντως ,γενικά ,το μπλάστρωμα με φλατζόκολες ,δεν λύνει το πρόβλημα ,το καμουφλάρει.
Προτιμώ να παιδευτώ για να το λύσω ,παρά να το αφήσω για αργότερα ,ή για τον επόμενο.
Προσωπική άποψη.
Στην τελική
ή ανοίγεις κ μετά μοντάρεις σωστά
ή μπλαστρώνεις εξ'αρχής κ δεν ανοίγεις καθόλου.