ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Γενικα οποιαδηποτε μεταβολη σε εισαγωγη/εξαγωγη αλλαζει τον τροπο που λειτουργει το καρμπ. Οταν λες οτι το ρυθμισες τι ακριβως εννοεις; Πως το ρυθμισες;
Δεν το έκανα εγώ.
Ο μάστορας στο service τα ρύθμισε (με κάποια αλλαγή στα ζιγκλέρ) αλλά φορούσε το χάρτινο φίλτρο αέρα.
Δεν υπάρχει κάποιο θέμα με την λειτουργία τους.Ίσα ίσα...
Εμπειρικά ρωτάω...
Διότι εαν προχωρήσεις σε αντικατάσταση του φίλτρου με ITG πχ βάζεις βαθιά χέρι στα καρμπυρατέρ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα, γενικα πλεον και να μη γνωριζεις, υπαρχει πολυ μεγαλο database. Δεν θελω να σε απογοητευσω, αλλα πολυ αμφιβαλω αν εισαι εστω και λιγο σωστος σε τζετινγκ απο τη στιγμη που εχει μπει χερι και χωρις κανενα συγκεκριμενο τροπο, οποτε καλο θα ηταν να ξεκινησεις λιγο πιο σωστα αν σκοπευεις να κανεις αλλαγες
 

Stathis

"όποιος φοβάται ,πέφτει και κοιμάται"
Περιοχή
Λαμία
Όνομα
Στάθης
Μοτό
KTM LC8 990 Adventure '11
Mιά επιπλέον μόντα επί του ίδιου θέματος ,είναι η προσθήκη ενός έξτρα διακόπτη ,που συνδέεται στον αισθητήρα του ψυγείου και μας επιτρέπει να ενεργοποιούμε το βεντιλατέρ κατά βούληση.
Ο διακόπτης έχει έξυπνη λειτουργία και διατηρεί την κανονική αυτόματη λειτουργία του(των) βεντιλατέρ ,το οποίο πλέον ενεργοποιείται είτε χειροκίνητα κατα βούληση ,είτε αυτόματα μέσω της υφιστάμενης βαλβίδας θερμοκρασίας.
Οι λειτουργίες είναι ταυτόχρονες κ δεν αναιρούν η μία την άλλη.

Με την τοποθέτηση του :
Μπορούμε να κρατάμε την θερμοκρασία του κινητήρα σε χαμηλά επίπεδα σε χαμηλές ταχύτητες και στην κίνηση
Είναι Ιδανικό όταν χρειάζεται να δουλεύει ο κινητήρας με ακινητοποιημένη τη μοτοσυκλέτα όπως στη ρύθμιση μείγματος
Ελέγχουμε απόλυτα τη λειτουργία του βεντιλατερ

Η μόντα είναι επίσης Ελληνικής κατασκευής ,κι έρχεται με τους κονέκτορες που χρησιμοποιούνται από τον κατασκευαστή ώστε να τοποθετείται απευθείας στην πλεξούδα της μοτοσυκλέτας χωρίς μετατροπές. Επίσης, ο διακόπτης έρχεται με αδιάβροχο σετ τοποθέτησης και έχει αδιάβροχη κατασκευή οπότε και μπορεί να τοποθετηθεί παντού στη μοτοσυκλέτα με ασφάλεια.

αυτή τη λύση επέλεξα και εγώ και είμαι παραπάνω από ικανοποιημένος!!
 

petalidas

Μέλος
Περιοχή
αθηνα νεα ιωνια
Όνομα
Γιαννης Ρουμελιωτης
Μοτό
KTM ADVE 950
για παμε ..
ενα προβλημα για δυνατα μηχανολογικα μυαλα ..
στα γρηγορα το κυριως προβλημα.
torque limiter failure...η λυση? καπακι βολαν απο 990 καθως και τα 2 γραναζια που συνδεουν το βολαν με τη μιζα... .... τα βρηκαμε μεταχειρισμενα τα αγορασαμε .. τριψαμε ... βαψαμε το καπακι .. ολα like new.......
αμ δεεε ομως
κατα τη συναρμολογιση ολα εδειχναν ενταξη .. κατα την τοποθετηση-σφιξιμο καπακιου .. τπτ ..
Σαν να ζοριζει κατι τη μιζα και να μην γυρναει.
λυσιμο 1.....2... φορες .. και την τριτη λοιπον εγινε εμφανες το προβλημα

η αποσταση 1 με την αποσταση 2 εχουν διαφορα .. αυτο δειχνει οτι η φλατζα που γραφει 30 πανω ως προς το γραναζι (4) ειναι παρακεντρα
επισης αν μετραγαμε την κορυφη του (3) με τις ακρες του γραναζιου απο τις πλευρες του γραναζιου 1,2 θα υπαρχει διαφορα αρα ο αφαλος (3) ως προς το γραναζι δεν ειναι ακριβως καθετος(αυτο φενετε δια γυμνου οφθαλμου αν δουμε και την ασφαλεια μεταξυ γραναζιου-αφαλου που απο τη μια κανει μεγαλυτερο "σκαλακι" απο οτι απο την αλλη πλευρα )
Πιθανες αιτιες ??
στραβοπρεσαρισμενο?
στραβο γραναζι
στραβος αφαλος ?
Πιθανες λυσεις???
ανοιγμα ολο σα γαρυφαλλο και ξανα κλεισιμο ?
Σκοπος οχι να παω σε καινουριο κατευθειαν αλλα να βρω την αιτια του προβληματος
Θεωρητικα η κατασκευη αφαλου και γραναζιου εχουν τελεια εφαρμογη αρα πως γκενεν αυτο ?
@Blue line για πες καμια γνωμη
@Carooly εσυ μου τα πες
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Καλησπέρα Γιάννη άργησα να σου απαντήσω γιατί ήθελα να δω την φωτογραφία από το Η/Υ και όχι από το κινητό.
Οι προτάσεις μου είναι :
1. Διάβασμα service manual έτσι ώστε να κατανοήσεις γιατί είχε την ανάγκη ο κατασκευαστής να φτιάξει διαιρούμενο γρανάζι (στοιχεία σύμπλεξης)
2. Πιάσιμο σε τόρνο ώστε να δεις αν όντως στραβογυρνάει (φέρ'το την Δευτέρα να το δούμε).
Αν όντως στραβογυρνάει μήπως το ξεπρεσάρισμα θα σε βάλει σε άλλους μπελάδες.
Τα φέρνεις την Δευτέρα και τα βλέπω από κοντά.
 

Giorgio

Μέλος
Όνομα
George Karakostas
Μοτό
KTM LC4 640 Adventure
για παμε ..
ενα προβλημα για δυνατα μηχανολογικα μυαλα ..
στα γρηγορα το κυριως προβλημα.
torque limiter failure...η λυση? καπακι βολαν απο 990 καθως και τα 2 γραναζια που συνδεουν το βολαν με τη μιζα... .... τα βρηκαμε μεταχειρισμενα τα αγορασαμε .. τριψαμε ... βαψαμε το καπακι .. ολα like new.......
αμ δεεε ομως
κατα τη συναρμολογιση ολα εδειχναν ενταξη .. κατα την τοποθετηση-σφιξιμο καπακιου .. τπτ ..
Σαν να ζοριζει κατι τη μιζα και να μην γυρναει.
λυσιμο 1.....2... φορες .. και την τριτη λοιπον εγινε εμφανες το προβλημα

η αποσταση 1 με την αποσταση 2 εχουν διαφορα .. αυτο δειχνει οτι η φλατζα που γραφει 30 πανω ως προς το γραναζι (4) ειναι παρακεντρα
επισης αν μετραγαμε την κορυφη του (3) με τις ακρες του γραναζιου απο τις πλευρες του γραναζιου 1,2 θα υπαρχει διαφορα αρα ο αφαλος (3) ως προς το γραναζι δεν ειναι ακριβως καθετος(αυτο φενετε δια γυμνου οφθαλμου αν δουμε και την ασφαλεια μεταξυ γραναζιου-αφαλου που απο τη μια κανει μεγαλυτερο "σκαλακι" απο οτι απο την αλλη πλευρα )
Πιθανες αιτιες ??
στραβοπρεσαρισμενο?
στραβο γραναζι
στραβος αφαλος ?
Πιθανες λυσεις???
ανοιγμα ολο σα γαρυφαλλο και ξανα κλεισιμο ?
Σκοπος οχι να παω σε καινουριο κατευθειαν αλλα να βρω την αιτια του προβληματος
Θεωρητικα η κατασκευη αφαλου και γραναζιου εχουν τελεια εφαρμογη αρα πως γκενεν αυτο ?
@Blue line για πες καμια γνωμη
@Carooly εσυ μου τα πες
Καλησπέρα και καλή χρόνια!
Παρεμβαίνω μόνο διότι αυτό που έγραψες για το «δισταγμό» της μίζας μου είναι γνωστό... σε 640 βέβαια... αρχικά νόμιζα ότι ήταν μπαταρία... δεν ήταν... ήταν το γρανάζι που δίνει κίνηση στο κινητήρα από μίζα και κάτι αλλά που δεν καταλαβαίνω.. είναι πάντως απλό πρόβλημα σχετικά για τα μαστορια που ασχολούνται με KTM... η επισκευή ήταν σχετικά απλή.
Ελπίζω να βοήθησα..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

petalidas

Μέλος
Περιοχή
αθηνα νεα ιωνια
Όνομα
Γιαννης Ρουμελιωτης
Μοτό
KTM ADVE 950
αυριο θα τσεκαρουμε με τορνο κ γραφτη με τον @Blue line το καπακι και το γραναζι ..
λυση ομως βρεθηκε αλλιως...
κολλημα το παλιο με μηδενικο κοστος και αντιο clacking noise.
για το γαμωτο ομως θα ψαξω να δω τι φταιει στο "καινουριο" καπακι γραναζι...
ξεχασα να πω πως το εκανα ολο "γαρυφαλο" και το ξαναπρεσαρισμα ειναι πολυ tricky και χρειάζεται οπωσδήποτε πρέσα
 
Τελευταία επεξεργασία:

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Χαιρετώ του πάντες όλους
Για εμας που έχουμε προβλήματα με φθαρμένα πλαστικά του χιλιομετροδείκτη και των στροφών μου ήρθε ενα mail απο ενα τυπάκι που τα φτιάχνει για 80$ + αποστολή απο Αμερική

KTM 950,990 speedo amd rev counter lenses

Εγω "δυστυχώς " πρόλαβα και τα έφτιαξα τα δικά μου με τον γνωστό τρόπο. Υλικά 30€ και γυρω στις 2-3 ωρες σε χρόνο. Με το αποτέλεσμα είμαι πολυ ευχαριστημένος αλλά εαν το ειχα λάβει το μήνυμα πιο νωρίς θα τα ειχα αγοράσει.

Cheers

Sent by my super duper secret pooper scooper
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Καλησπερα ,σε περίπτωση αλλαγής τρόμπας βενζίνης,σε κτμ 950 έχετε κάτι να προτείνεται η πάω σε μαμά κτμ;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπερα ,σε περίπτωση αλλαγής τρόμπας βενζίνης,σε κτμ 950 έχετε κάτι να προτείνεται η πάω σε μαμά κτμ;
Έχω βάλει πανομοιότυπη με τη δικιά του after market.
Θα σου δώσω πληροφορίες αργότερα...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπερα ,σε περίπτωση αλλαγής τρόμπας βενζίνης,σε κτμ 950 έχετε κάτι να προτείνεται η πάω σε μαμά κτμ;
Έχω βάλει αυτή... Benzinpumpe 10mm Anschlüsse mit Halterung, 49,00 € μέχρι στιγμής έχω γύρω στις 15.000Κμ και δουλεύει απροβλημάτιστα.
Όμως επειδή μου φαίνεται μάλλον για φασόν κατάσταση για δες και αυτήν...FOR KAWASAKI NINJA ZX6R ZX600 ZX 600 J G F 1995 1996 1997 1998 1999 FUEL PUMP | eBay
Έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με την αποπάνω...;)
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Με μια πρόχειρη ερώτηση σε κτμ,μου είπαν γυρο στα 180 ....νομιζω αξιζει το ρίσκο σε aftermarket λύση....να μην σου πω παίρνεις δυο και κρατάς καβάτζα....το θεμα ειναι κανει?βαζεις βγάζεις η θελει κατι ?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Με μια πρόχειρη ερώτηση σε κτμ,μου είπαν γυρο στα 180 ....νομιζω αξιζει το ρίσκο σε aftermarket λύση....να μην σου πω παίρνεις δυο και κρατάς καβάτζα....το θεμα ειναι κανει?βαζεις βγάζεις η θελει κατι ?
Η μόνη μετατροπή που χρειάζεται (χωρίς να θυμάμαι 100% εάν όντως ) είναι στο φις του ρεύματος.
Κατά τα άλλα οι παροχές είναι 10mm οπότε βγάζεις - βάζεις και κουμπώνει στην θέση της παλιάς κανονικά.
Τα χαρακτηριστικά των aftermarket (lt/h, bar, ρεύματα, κτλ.) είναι ίδια με της "γνήσιας".
 

chaosm

Μέλος
Η καλύτερη λύση να μην ασχοληθείς ξανά με τρόμπα είναι η μαμά τρόμπα με το kit του dr bean . -

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Η μόνη μετατροπή που χρειάζεται (χωρίς να θυμάμαι 100% εάν όντως ) είναι στο φις του ρεύματος.
Κατά τα άλλα οι παροχές είναι 10mm οπότε βγάζεις - βάζεις και κουμπώνει στην θέση της παλιάς κανονικά.
Τα χαρακτηριστικά των aftermarket (lt/h, bar, ρεύματα, κτλ.) είναι ίδια με της "γνήσιας".
Το φις της μαμάς που αφαιρείς δεν μπορεις να το προσαρμόσεις στην καινούργια αντλία για να κουμπώσει όπως πριν;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το φις της μαμάς που αφαιρείς δεν μπορεις να το προσαρμόσεις στην καινούργια αντλία για να κουμπώσει όπως πριν;
Δεν θυμάμαι καθόλου εαν χρειάζεται μετατροπή εκεί...
Και δεν έχω και την μηχανή εδώ για να το κοίταγα...
Εννοείται ότι εάν χρειαστεί γίνεται...;)
 
Top Bottom