ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το φις της μαμάς που αφαιρείς δεν μπορεις να το προσαρμόσεις στην καινούργια αντλία για να κουμπώσει όπως πριν;
Λοιπόν βρήκα την παλιά και λείπει το φις.
Οπότε λογικά θα χρειαστεί μετατροπή το καλώδιο για να μπει η aftermarket.
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Μήπως μπορείς να μας πείς πού τα πήρες τα κρβουνάκια; Γιατί όταν έψαχνα μου είπαν οτι αυτά που είναι για ηλ εργαλεία δεν κάνουν λόγω του ρεύματος μεγάλης έντασης γύρω στα 120Αh;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μήπως μπορείς να μας πείς πού τα πήρες τα κρβουνάκια; Γιατί όταν έψαχνα μου είπαν οτι αυτά που είναι για ηλ εργαλεία δεν κάνουν λόγω του ρεύματος μεγάλης έντασης γύρω στα 120Αh;
Θα σου στείλω αργότερα Γιώργο.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μήπως μπορείς να μας πείς πού τα πήρες τα κρβουνάκια; Γιατί όταν έψαχνα μου είπαν οτι αυτά που είναι για ηλ εργαλεία δεν κάνουν λόγω του ρεύματος μεγάλης έντασης γύρω στα 120Αh;
Γιώργο τα είχα πάρει από μαγαζί με ανταλακτικά αυτοκινήτου.
Οι διαστάσεις που πρέπει να έχει το κάθε καρβουνάκι για να χωρέσει στην καρβουνοθήκη είναι Μήκος = 12 χιλ. Πλάτος = 13,5 χιλ Ύψος = 11 χιλ.
Συνήθως για μίζες αυτοκινήτων είναι μεγαλύτερα από τις παραπάνω διαστάσεις, οπότε θα πρέπει να τα "φας" αναλόγως.
Εδώ φαίνεται το καινούργιο καρβουνάκι, μαζί με το καινούργιο - τριμένο καρβουνάκι


 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Κάτι σχετικά με τις αντλίες. Έψαχνα και εγώ λύση για την αντλία μου. Έβαλα την Facet και μου κράτησε καμμιά 20αριά χιλ χλμ. Χρειάστηκε επίσης αντεπίστροφη βαλβίδα, για να μην μου πλημμυρίσει τον κύλινδρο, που το έπαθα μιά φορά. Επίσης είχε διάφορες δυσκολίες στην τοποθέτηση-στήριξη. Επίσης, επειδή χρησιμοποιεί πιστονάκι για να σπρώχνει τι καύσιμο, είναι ευαίσθητη σε σκουπιδάκια και χρειάζεται φίλτρο. Οι κυλινδρικές που δείχνετε φαίνονται πολύ ενδιαφέρουσες. Δεν αναφέρουν πουθενά αν έχουν ηλεκτρονικά κυκλώματα solid state ή αν έχουν επαφές σαν τις μανήσιες. Η λύση του MrBean είναι το μέλλον. Το τέλειο είναι να τοποθετήσει κανείς την πλακέτα του MrBean σε καινούργια αντλία σαν αυτές που βρήκατε. Άν μπορεί κάποιος που πήρε τέτοια αντλία, ας την ανοίξει να πάρει μερικές φωτό, να δούμε πώς είναι μέσα;
Γειά χαρά.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κάτι σχετικά με τις αντλίες. Έψαχνα και εγώ λύση για την αντλία μου. Έβαλα την Facet και μου κράτησε καμμιά 20αριά χιλ χλμ. Χρειάστηκε επίσης αντεπίστροφη βαλβίδα, για να μην μου πλημμυρίσει τον κύλινδρο, που το έπαθα μιά φορά. Επίσης είχε διάφορες δυσκολίες στην τοποθέτηση-στήριξη. Επίσης, επειδή χρησιμοποιεί πιστονάκι για να σπρώχνει τι καύσιμο, είναι ευαίσθητη σε σκουπιδάκια και χρειάζεται φίλτρο. Οι κυλινδρικές που δείχνετε φαίνονται πολύ ενδιαφέρουσες. Δεν αναφέρουν πουθενά αν έχουν ηλεκτρονικά κυκλώματα solid state ή αν έχουν επαφές σαν τις μανήσιες. Η λύση του MrBean είναι το μέλλον. Το τέλειο είναι να τοποθετήσει κανείς την πλακέτα του MrBean σε καινούργια αντλία σαν αυτές που βρήκατε. Άν μπορεί κάποιος που πήρε τέτοια αντλία, ας την ανοίξει να πάρει μερικές φωτό, να δούμε πώς είναι μέσα;
Γειά χαρά.
Ευχαριστούμε για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες!
Οι κυλινδρικές έχουνε και αυτές πιστόνι οπότε λογικά θα δουλεύει με τον ίδιο τρόπο όπως οι Facet.
Έκανα βλακεία και δεν κράτησα την παλιά αλλιώς θα μπορούσα να την ανοίξω.
Πάντως εντός του κυλινδρικού τμήματος δεν έχει ακουστεί κάποια βλάβη.
Οι βλάβες που βγάζουνε είναι συνήθως στην πλακέτα τους.
Γι'αυτό και η λύση του Dr bean φαντάζει ιδανική...
Αν και διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για μελλοντική βλαβη με το κίτ στα ktm950 λόγω της θέσης που βρίσκεται η αντλία.
Γιώργη θα ήθελα πληροφορίες σχετικά με την ανεπίστροφη βαλβίδα που ανέφερες.
Τον τύπο της και την πίεση της.
Ευχαριστώ.
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Στο ADVrider κατέληξαν οτι η 40171 είναι η κατάλληλη, με σωστή πίεση και χωρίς να πλημυρίζει τους κυλίνδρους όταν μένει σβηστή για πολύ ώρα και με γεμάτα τεπόζιτα. Απαραίτητα με φίλτρο.
Βαλβίδα αντεπιστροφής για αποφυγή πλημυρίσματος των κυλίνδρων από Ορφέως 111, Ρούφ, 210-3427913.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στο ADVrider κατέληξαν οτι η 40171 είναι η κατάλληλη, με σωστή πίεση και χωρίς να πλημυρίζει τους κυλίνδρους όταν μένει σβηστή για πολύ ώρα και με γεμάτα τεπόζιτα. Απαραίτητα με φίλτρο.
Βαλβίδα αντεπιστροφής για αποφυγή πλημυρίσματος των κυλίνδρων από Ορφέως 111, Ρούφ, 210-3427913.
Ναι το γνωρίζω αυτό.
Απλά θα έχω στα χέρια μου σε λίγες μέρες την 40105 και έλεγα να την δοκιμάσω.
Οι ανεπίστροφες δηλαδή είναι ενός τυπου ή πρέπει να υπολογιστεί κάτι για να βρεθεί η κατάλληλη...?
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Ευχαριστούμε για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες!
Οι κυλινδρικές έχουνε και αυτές πιστόνι οπότε λογικά θα δουλεύει με τον ίδιο τρόπο όπως οι Facet.
Έκανα βλακεία και δεν κράτησα την παλιά αλλιώς θα μπορούσα να την ανοίξω.
Πάντως εντός του κυλινδρικού τμήματος δεν έχει ακουστεί κάποια βλάβη.
Οι βλάβες που βγάζουνε είναι συνήθως στην πλακέτα τους.
Γι'αυτό και η λύση του Dr bean φαντάζει ιδανική...
Αν και διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για μελλοντική βλαβη με το κίτ στα ktm950 λόγω της θέσης που βρίσκεται η αντλία.
Γιώργη θα ήθελα πληροφορίες σχετικά με την ανεπίστροφη βαλβίδα που ανέφερες.
Τον τύπο της και την πίεση της.
Ευχαριστώ.
Η κυλινδρική δουλεύει πιθανότατα σαν τη μανήσια με μεμβράνη που σπρώχνει το καύσιμο μέσα από αντεπίστροφες βαλβίδες και όχι πιστονάκι.

 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Οι αντεπίστροφες έχουν ένα ελατήριο που όταν υποχωρεί, επιτρέπουν να περάσει το υγρό. Θεωρητικά έχουν μία πίεση πάνω από την οποία ανοίγουν, αλλά δεν ξέρω πόση είναι αυτή. Εγώ την άνοιξα και πείραξα λίγο το ελατήριο για να ανεβάσω την πίεση που ανοίγει.
 

Attachments

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Μπλέκεις όμως με όλα τα κλαπατσίμπαλα, φίλτρο, αντεπίστροφη, γωνίες κ.λ.π.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Οπότε μάλλον με βλέπω για το κίτ του Dr Bean...
Εάν βρω τρόπο να το παραγγείλω βεβαίως...
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Μπαίνεις στο φόρουμ και του στέλνεις p.m. είναι πολύ εντάξει τύπος. 40€ + 3€ αποστολή.


Γειά χαρά.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μπαίνεις στο φόρουμ και του στέλνεις p.m. είναι πολύ εντάξει τύπος. 40€ + 3€ αποστολή.


Γειά χαρά.
Ευχαριστώ!
 

Stathis

"όποιος φοβάται ,πέφτει και κοιμάται"
Περιοχή
Λαμία
Όνομα
Στάθης
Μοτό
KTM LC8 990 Adventure '11
Εμενα δε μου τα καιει καθολου τα EXS. Στη προηγουμενη αλλαγη συμπληρωσα σε 6000 χλμ γυρω στα 200ml.. Σε αντιθεση με τα Motorex που τα επινε σαν νερακι
με Bel-Ray EXS και με IPONE δεν μου έκαψε ποτέ ,ούτε σταγόνα..........με Motorex συνέχεια έκαιγε !!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Η νύχτα προβλέπεται μεγάλη...



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom