ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
το παρακατω ποστ αφορα αποκλειστικα βλαμμενους, οποτε αμα δεν ειστε, αφηστε και συνεχιστε ελευθερα

λοιπον, μετα απο λιγη μαθηματικουρα και μερικες προσομοιωσεις, φαινεται τελικα οτι η υποψια που ειχα παντα για τις εξατμισεις του 950/990 ειναι μαλλον σωστη...το lc8 ειναι ενα μοτερ στην ουσια sbk που αποδιδει ΠΟΛΥ λιγοτερο απο οσο θα επρεπε....βασικος περιορισμος στο μοτερ ειναι οχι στην εισαγωγη, αλλα στους λαιμους οι οποιοι ειναι απλα...σωληνες, που σκοπο εχουν να ενωσουν την εξοδο των βαλβιδων με τα τελικα...το οτι επελεξαν και σχετικα στενους σε διαμετρο λαιμους εγινε διοτι μιας και απλα μιλαμε για σωληνες σκετους και με μηκος ειδικα για τον μπροστα μισο χιλιομετρο, οτιδηποτε αλλο θα εκανε ακομα χειροτερα τα πραγματα...

απ οτι φαινεται το ταπεινο 950 με τα καρμπυρατερακια ειναι ικανο με ενα σωστο συστημα εξατμισης και λιγο πειραγμα στο μηκος της εισαγωγης να εχει αποδοση ιδια με αυτην του superduke πρωτης γενιάς :eek:
οχι και ιδιαιτερα ασχημα...το μονο που μενει ειναι να βρεθει χρονος και εξατμισας να εκτελεσει με ακριβεια την αποστολη ωστε να δουμε αν η θεωρεία εχει εφαρμογη και στην πραξη
Δυναμόμετρο πριν και μετά μη ξεχάσεις.
 

Thimiosbar

Μέλος
Περιοχή
Όμορφο Δίστρατο
Όνομα
Θυμιος
Μοτό
Suzuki drz 400Ε 2007/KTM 990 Adventure
Moυ μυριζει πολυ λαθος συντηρηση και "πουστια" απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη που το μπαλωσε οπως οπως να το δωσει
και τωρα τι εχει το μενου? επισκευη αντλιασ? η αλλο ειναι το προβλημα???
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E

Xristos sx

Μέλος
Όνομα
Xristos sx
Μοτό
Adv 950 ktm
Είναι καποιος που έχει βγάλει την μαμά βάση πινακίδας κ το πίσω φανάρι σε 9&0 αντβεντουρ και έχει βάλει άλλη ποιο λεπτεπίλεπτη;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είναι καποιος που έχει βγάλει την μαμά βάση πινακίδας κ το πίσω φανάρι σε 9&0 αντβεντουρ και έχει βάλει άλλη ποιο λεπτεπίλεπτη;
Ο Γιάννης Aldebaran κάτι έχει κάνει...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Είναι καποιος που έχει βγάλει την μαμά βάση πινακίδας κ το πίσω φανάρι σε 9&0 αντβεντουρ και έχει βάλει άλλη ποιο λεπτεπίλεπτη;
Έχω βάλει της twalcom. Έχει απείρως καλύτερο φανάρι και έχει υποδοχή για τα εργοστασιακά φλας.
Η πινακίδα αφαιρείται και τοποθετείται πανευκολα.
Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.

 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Καλημέρα πεδες!
Άλλαζα τακάκια πίσω και μου έπεσε απο μέσα αυτο το έλασμα γιατί έχει σπάσει το ενα δοντακι.
Τι δουλειά κάνει ακριβώς και πόσο καίριο ειναι να αντικατασταθεί?
Αμα κυκλοφορώ χωρίς αυτό τι θα συμβεί?


Sent from my super duper pooper scooper!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αυτο το ελασμα λειτουργει σαν ελατηριο και κραταει στην σωστη και χωρις τζογο θεση τα τακακια Αν δεν το βαλεις τοτε αν και εφοσον τα τακακια μπουνε και δεν φευγουν τοτε σε λιγο χρονο θα γινει ζημια στο αλουμινιο της δαγκανας εκει οπου θυληκωνουν τα τακακια
Και λογικα ο τζογος που θα υπαρχει θα επηρεαζει και το φρενο
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ότι λέει ο Κώστας από πάνω... :ok:
Επίσης να συμπληρώσω ότι εκτός των άλλων παίζει και το ρόλο του οδηγού για το τακάκι που πιέζεται από το έμβολο...
Εάν το δουλέψεις χωρίς αυτό θα σου φάει γρήγορα το αλουμίνιο της δαγκάνας και το σκαλοπάτι που θα δημιουργηθεί μόνο προβλήματα θα προκαλέσει.(παθών...)
Συν το ότι θα πρέπει να αντικαταστήσεις το κομμάτι της δαγκάνας αυτό με καινούριο...
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Διάνοια οποίος είναι, θα που πει
Εάν το νέο φίλτρο βενζίνης μπαίνει σωστά οταν
βιδώνουμε το πάνω σώμα (λαμακια της αντλίας)
στην κούπα.
Γιατί δεν έμπαινε από πριν με χέρι δηλαδή.
Και κάθεται στραβά έτσι?

Η αντλία είναι ίσια σαν σύνολο.


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Τι γνώμη έχετε?

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Αν αλλάζεις τα φίλτρα συστηματικά δε θεωρώ ότι απαιτείται κάτι περισσότερο στην τρόμπα βενζίνης του 950-990. Δεν έχω διαβάσει πουθενά να υπάρχει πρόβλημα με τα υπάρχοντα.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Γιατί κάτι έχεις κάνει λάθος.
Μάλλον, αν και πάτησε σωστά!
Θα το ξανά λύσω να δω το φίλτρο αν κούμπωσε

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Αν αλλάζεις τα φίλτρα συστηματικά δε θεωρώ ότι απαιτείται κάτι περισσότερο στην τρόμπα βενζίνης του 950-990. Δεν έχω διαβάσει πουθενά να υπάρχει πρόβλημα με τα υπάρχοντα.
Έχω τώρα 20500χλμ και είχα προγραμματίσει να τα αλλάξω στις 22500χλμ.
Άρχισε να κάνει κομπιασματα με ψηλές στροφές και όντως τα φίλτρα ήταν κατάμαυρα!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καλό κουμπωμα στο φίλτρο !!!

Το δικό σου λάθος είναι στο ελαστικό παρέμβυσμα που έχει στον πάτο.
Μπαίνει με απολύτως συγκεκριμένο τρόπο.
Στην περίπτωσή σου ,έχει κάτσει στραβά ,κ σου απο-κεντράρει το σύστημα.
Και το πάνω μέρος στραβά πάει.
Απλά έσφιξαν τα μεταλικά μέρη με παραμόρφωση.
Λύσε-Δέσε ,μέχρι που όλα να μπαίνουν κ να κάθονται μόνα τους ,χωρίς ζόρι ,μη σου πώ κ με ανοχές μεταξύ τους.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Το λύνω και θα ενημερώσω!
Το φίλτρο που είχε μαμά είναι ποιο κοντό!
Θα βγάλω φώτο σύγκριση


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom