ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα σε όλους!! Μετά από 5 μήνες ακινησίας φορτίζω μπαταρία κάνω μια βόλτα. Σβήνω το αφήνω καμία ώρα, πάω να βάλω μπροστά μετά και ενώ δίνει ρεύμα μόλις πατάω μίζα νεκρά όλα.. μαυρίλα.
Λογικά ανορθωτης, μόλις κλείσω το κλειδί χτυπάω τον ανορθωτη κ πάλι τα ίδια.
Παίζει να είναι κάτι άλλο??

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπέρα.Για να φταίει ο ανορθωτής θα πρέπει να μην σου φορτίζει η μπαταρία.
Η μπαταρία είναι καλή?
Μου φαίνεται απίθανο να στην αδειάζει με δύο πατήματα της μίζας...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλησπέρα σε όλους!! Μετά από 5 μήνες ακινησίας φορτίζω μπαταρία κάνω μια βόλτα. Σβήνω το αφήνω καμία ώρα, πάω να βάλω μπροστά μετά και ενώ δίνει ρεύμα μόλις πατάω μίζα νεκρά όλα.. μαυρίλα.
Λογικά ανορθωτης, μόλις κλείσω το κλειδί χτυπάω τον ανορθωτη κ πάλι τα ίδια.
Παίζει να είναι κάτι άλλο??

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Aυτο για ψόφια μπαταρια που δεν παιρνει φορτιση ακουγεται.
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Καλησπέρα.Για να φταίει ο ανορθωτής θα πρέπει να μην σου φορτίζει η μπαταρία.
Η μπαταρία είναι καλή?
Μου φαίνεται απίθανο να στην αδειάζει με δύο πατήματα της μίζας...
Την μπαταρία την φορτισα Τώρα.. δεν έχει μείνει από μπαταρία παιδιά.. δίνει ρεύμα παντού κανονικά, κάνει τσεκ κ μόλις πατήσω μίζα, Όλα νεκρά χάνετε το ρεύμα από παντού.

Κλείνω το κλειδί χτυπάω μια τον ανόρθωτη ανοίγω έχει πάλι ρεύμα, πατάω μίζα κλακ κ τέλος πάλι.

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Την μπαταρία την φορτισα Τώρα.. δεν έχει μείνει από μπαταρία παιδιά.. δίνει ρεύμα παντού κανονικά, κάνει τσεκ κ μόλις πατήσω μίζα, Όλα νεκρά χάνετε το ρεύμα από παντού.

Κλείνω το κλειδί χτυπάω μια τον ανόρθωτη ανοίγω έχει πάλι ρεύμα, πατάω μίζα κλακ κ τέλος πάλι.

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μέτρα με ένα πολύμετρο πόσα volt έχει η μπαταρία με το μηχανάκι σβηστό.
Εάν είσαι από 11V και πάνω θα έπρεπε να παίρνει οριακά...
Δοκίμασε να βάλεις με καλώδια από άλλη μπαταρία εάν δεν έχεις να την αντικαταστήσεις.
Τον ανορθωτη γιατί τον χτυπάς...? :thumbsdown:
Να μου έλεγες ότι χτυπας την μίζα να καταλάβω...
Το starter κάτω δεξιά στο μέσα μέρος της ποδιάς λειτουργεί κανονικά...?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
δεν εχει νοημα να ανεβασεις βιντεακι. Αν η μπαταρια σου εχει ξεφορτισει, αυτο δε σημαινει οτι ειναι και εντελως νεκρη. Αν ειναι ξεφορτιστη μπορει να δωσει οση ενεργεια χρειαζονται τα διαφορα λαμπακια στη μοτο, δε μπορει ομως να δωσει την ενεργεια που χρειαζεται για να γυρισει τη μιζα (και εκει μπλεκουμε με εσωτερικες αντιστασεις, ρευματα βραχυκυκλωσης και λοιπες ιστοριες για αγριους :eek: )

μετρα την ταση της μπαταριας σου για αρχη με τον διακοπτη σβηστο, μετα βαλε το μπρος με οποιοδηποτε τροπο (αμαξι κλπ κλπ) και ξαναμετρα ταση με φωτα αναμενα...Μετα το ξανασυζηταμε αλλα πιθανοτατα ο ανορθωτης τα εχει παιξει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
9 στις 10 φορες που αλλαξα μπαταρια ηταν η ιδια φαση. Ακινητο οχημα για ημερες, ψοφια μπαταρια, τη φορτιζα με φορτιστη και καπακι επαιρνε οριακα μπροστα, μετα απο ωρα ομως παλι ψοφια. Ποτε δεν ηταν ανορθωτης, παντα ηταν μπαταρια που ειχε ερθει η ωρα της. Εδειχνε οτι κρατουσε ταση, αλλα δεν μπορουσε να δωσει ρευμα. Αυτο παθαινεις κι εσυ τωρα. Δεν ειναι ανορθωτης. Μετα απο 5 μηνες ακινησιας οι μπαταριες κλανουν, οχι οι ανορθωτες.

Βαλ' το μπροστα με καλωδια/σκαστο/ οπως μπορεις και μετρα ταση στη μπαταρια με λιγο ανοιχτο γκαζι για να πειστεις οτι δεν ειναι ανορθωτης.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
οποτε να μην βεβαιωσει οτι δεν ειναι προβλημα ανορθωτη που δεν κοστιζει κατι, να αγορασει κατευθειαν καινουρια μπαταρια...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
οποτε να μην βεβαιωσει οτι δεν ειναι προβλημα ανορθωτη που δεν κοστιζει κατι, να αγορασει κατευθειαν καινουρια μπαταρια...
Βαλ' το μπροστα με καλωδια/σκαστο/ οπως μπορεις και μετρα ταση στη μπαταρια με λιγο ανοιχτο γκαζι για να πειστεις οτι δεν ειναι ανορθωτης.
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Λοιπών Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια που προσπαθήσατε να μου δώσετε..
Το μηχανάκι δεν είχε τίποτα.
Ο ιδιοκτήτης έχει πρόβλημα
Όταν έβαλα την μπαταρία μετά την φόρτιση έσφιξα τον θετικό πόλο χωρίς να έχει το καλώδιο επάνω, ήταν πίσω από τον πόλο.. Κ απλά ακουμπούσε κ δούλευε.. Έτσι έκανα κάνα δεκαριά χιλιόμετρα.. Μετά σταμάτησε να κάνει σώμα κ κάπου, και όταν το κουνούσε λίγο εκεί κάτω έκανε σώμα έδινε ρεύμα αλλά λογικά βραχυκυκλωνε όταν παρά μίζα κ νεκρό.
Εν τέλει όλα μια χαρά βάλαμε τον θετικό πόλο κ πετάει το εργαλείο.

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λοιπών Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια που προσπαθήσατε να μου δώσετε..
Το μηχανάκι δεν είχε τίποτα.
Ο ιδιοκτήτης έχει πρόβλημα
Όταν έβαλα την μπαταρία μετά την φόρτιση έσφιξα τον θετικό πόλο χωρίς να έχει το καλώδιο επάνω, ήταν πίσω από τον πόλο.. Κ απλά ακουμπούσε κ δούλευε.. Έτσι έκανα κάνα δεκαριά χιλιόμετρα.. Μετά σταμάτησε να κάνει σώμα κ κάπου, και όταν το κουνούσε λίγο εκεί κάτω έκανε σώμα έδινε ρεύμα αλλά λογικά βραχυκυκλωνε όταν παρά μίζα κ νεκρό.
Εν τέλει όλα μια χαρά βάλαμε τον θετικό πόλο κ πετάει το εργαλείο.

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο ανορθωτής τι κάνει...?
Καλά είναι...?
Μετά το ξύλο που έφαγε ρωτάω... :fun
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Ο ανορθωτής τι κάνει...?
Καλά είναι...?
Μετά το ξύλο που έφαγε ρωτάω... :fun
Έλα ντε θα χάλαγε από τα κλοτσιδια που έφαγε

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Thimiosbar

Μέλος
Περιοχή
Όμορφο Δίστρατο
Όνομα
Θυμιος
Μοτό
Suzuki drz 400Ε 2007/KTM 990 Adventure
Καλησπέρα.Η oberon μου απάντησε πριν λιγες μέρες.Τους έστειλα φωτό απο την τρυπούλα που χάνει,ακόμα δεν μου απάντησαν.Σε άλλα νέα τώρα,σήμερα πήγα και έκανα χαρτογράφηση σε δυναμόμετρο.Πήρε τουλάχιστον 5 άλογα στις χαμηλές και 3 με 4 παντού,και φυσικά πολύ γραμμικο πλέον.Μέγιστη ροπή στις 5600.Μου έβγαλε όλο το σνορκελ για να παίρνει αέρα,αλλά και πάλι πολύ κλειστό είναι μου είπε και δεν περνάει εύκολα αέρας.(παρήγγειλα το power up kit της mwr και μάλλον θα ξαναβάλω το σνορκελ).Μεγαλύτερο πρόβλημα στον χάρτη είναι το πολύ ψηλό αβάνς στις ψηλές.Το διόρθωσε και αυτό και τώρα μπορώ να πώ ότι ανεβάζει αρκετά πιο γρήγορα στροφές.Τώρα μένει μια καλή δοκιμή στο δρόμο.
Σπυρο ποιοσ ελεγχει το μηχανακι σου στα γιαννενα????μεσα στη βδομαδα γινομαι και εγω ιδιοκτητης ΚΤΜ ειναι ο βαγγελησ στα γρεβενα αλλα θελω και ενα στα γιαννενα !!!!
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Σπυρο ποιοσ ελεγχει το μηχανακι σου στα γιαννενα????μεσα στη βδομαδα γινομαι και εγω ιδιοκτητης ΚΤΜ ειναι ο βαγγελησ στα γρεβενα αλλα θελω και ενα στα γιαννενα !!!!
Ουδείς. Το έχω αναλάβει εξ ολοκλήρου από μόνος μου. Καλοτάξιδο!

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Καλησπέρα σε όλους!! Μετά από 5 μήνες ακινησίας φορτίζω μπαταρία κάνω μια βόλτα. Σβήνω το αφήνω καμία ώρα, πάω να βάλω μπροστά μετά και ενώ δίνει ρεύμα μόλις πατάω μίζα νεκρά όλα.. μαυρίλα.
Λογικά ανορθωτης, μόλις κλείσω το κλειδί χτυπάω τον ανορθωτη κ πάλι τα ίδια.
Παίζει να είναι κάτι άλλο??

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μήπως η μπαταρία είναι για πέταμα!
 

Thimiosbar

Μέλος
Περιοχή
Όμορφο Δίστρατο
Όνομα
Θυμιος
Μοτό
Suzuki drz 400Ε 2007/KTM 990 Adventure
μάλλον δεν ήσουν και πολύ της περιποίησης, αλλά για τα 100 άλογα και το βάρος του, τόσος είναι ο μέσος όρος. Υπό προϋποθέσεις υψηλής φροντίδας, τα διπλασιάζει... Αλλά λέμε για λάδωμα σε κάθε ντεπόζιτο! Ανα 200 χλμ, λάδι. Το οποίο αποκλείεται να έκανες, όπως οι περισσότεροι.
Εχω ακουσει οτι τις λαδωνουν με βαλβολίνη 90αρα. πειρο πειρο και μετα σκουπιζουν με εανα πανι περασμενο με λαδι κινητηρα. ισχυει?? υπαρχει περίπτωση να ειναι καλο?
 
Top Bottom