ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Να δεις και πόση ισχύ βγάζει η γεννήτρια, και πόση καταναλώνει η μοτο βάση μανιουαλ, Ε Βάλε και τα χρονάκια που έχει..
Ρε το μηχανάκι είναι τζόβενο...
Στο άνθος της ηλικίας του... :p
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Με ένα μικρό της einhell κοντά στα 12 ευρώ από πρακτικερ που έχω, δεν αντιμετωπίζω κανένα θέμα. Βέβαια πλέον έχω κάνει μπριζα sae που φεύγει κατευθείαν από την μπαταρία. Το έχω χρησιμοποιήσει και στο ttr χωρίς θέμα.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Να δεις και πόση ισχύ βγάζει η γεννήτρια, και πόση καταναλώνει η μοτο βάση μανιουαλ, Ε Βάλε και τα χρονάκια που έχει..
Μάλλον το θέμα οφείλεται στην μεγάλη ισχύ της ηλεκτρικής τρόμπας (180W) το οποίο προφανώς δεν σηκώνει το σύστημα.
Την δούλεψα γύρω στα 2 με 3 λεπτά στο σύνολο.
Ελπίζω να μην έχω δημιουργήσει κάπου πρόβλημα...
Αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι η μοναδική η οποία μπορεί να "σκάσει" το λάστιχο σε περίπτωση φούιτ...
Φουσκώνει εντυπωσιακά γρήγορα...


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μάλλον το θέμα οφείλεται στην μεγάλη ισχύ της ηλεκτρικής τρόμπας (180W) το οποίο προφανώς δεν σηκώνει το σύστημα.
Την δούλεψα γύρω στα 2 με 3 λεπτά στο σύνολο.
Ελπίζω να μην έχω δημιουργήσει κάπου πρόβλημα...
Αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι η μοναδική η οποία μπορεί να "σκάσει" το λάστιχο σε περίπτωση φούιτ...
Φουσκώνει εντυπωσιακά γρήγορα...


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
βαλτη κατευθειαν στη μπαταρια...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
βαλτη κατευθειαν στη μπαταρια...
Κάπως έτσι θα γίνει Μανώλη.
Αχρειαστη βέβαια να είναι...
Ευτυχώς υπάρχει και το σετ για να κουμπώνει κατευθείαν στην μπαταρία με κροκοδειλάκια.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μάλλον το θέμα οφείλεται στην μεγάλη ισχύ της ηλεκτρικής τρόμπας (180W) το οποίο προφανώς δεν σηκώνει το σύστημα.
Την δούλεψα γύρω στα 2 με 3 λεπτά στο σύνολο.
Ελπίζω να μην έχω δημιουργήσει κάπου πρόβλημα...
Αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι η μοναδική η οποία μπορεί να "σκάσει" το λάστιχο σε περίπτωση φούιτ...
Φουσκώνει εντυπωσιακά γρήγορα...


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
o_O Μλκ...που τη βρήκες αυτή...15 Α - 180 W !!!

Kατ'αρχήν ACC1 & 2 έχουν 10άρες ασφάλειες.
Θα μου πείς την άλλαξα σε 15.
Θα σου πω όμως οτι έχουν κ 0,50 καλώδιο ,που αν του ζητήσεις να περάσουν 180W θα λιώσει.
Επίσης ,αν μετρήσεις έξοδο W στα πηνία σου ,θα διαπιστώσεις ότι στο ρελαντί βγάζουν 22-23 W.
Kάνε τα μαθηματικά κ πράξε αναλόγως.

Βάλτη στο ΤΑΨΙ κι εκεί μόνο απ'ευθείας από μπαταρία ,ή καν'τη δώρο σε φίλο με Τρακτέρ.

Ζημιά δεν έκανες ,αλλά αυτή που μπορείς να κάνεις με παρατεταμένη χρήση είναι να ρουφήξεις τα στοιχεία της μπαταρίας με μπουρί ,κ ότι προκύψει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ε ναι ρε συ Θανο, αυτο ειναι σαν να εχεις 3Χ60αρες λαμπες αλογονου αναμμενες ταυτοχρονα, χωρις να μετραμε και την πραγματικη λαμπα του 950. Βαλε και το οτι το ρευμα περναει απο λεπτο καλωδιο οπως λεει και ο Γατος, ανεβαινει η αντισταση, αρα στην πραξη το 180 γινεται 200φευγα...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
o_O Μλκ...που τη βρήκες αυτή...15 Α - 180 W !!!

Kατ'αρχήν ACC1 & 2 έχουν 10άρες ασφάλειες.
Θα μου πείς την άλλαξα σε 15.
Θα σου πω όμως οτι έχουν κ 0,50 καλώδιο ,που αν του ζητήσεις να περάσουν 180W θα λιώσει.
Επίσης ,αν μετρήσεις έξοδο W στα πηνία σου ,θα διαπιστώσεις ότι στο ρελαντί βγάζουν 22-23 W.
Kάνε τα μαθηματικά κ πράξε αναλόγως.

Βάλτη στο ΤΑΨΙ κι εκεί μόνο απ'ευθείας από μπαταρία ,ή καν'τη δώρο σε φίλο με Τρακτέρ.

Ζημιά δεν έκανες ,αλλά αυτή που μπορείς να κάνεις με παρατεταμένη χρήση είναι να ρουφήξεις τα στοιχεία της μπαταρίας με μπουρί ,κ ότι προκύψει.
Ε ναι ρε συ Θανο, αυτο ειναι σαν να εχεις 3Χ60αρες λαμπες αλογονου αναμμενες ταυτοχρονα, χωρις να μετραμε και την πραγματικη λαμπα του 950. Βαλε και το οτι το ρευμα περναει απο λεπτο καλωδιο οπως λεει και ο Γατος, ανεβαινει η αντισταση, αρα στην πραξη το 180 γινεται 200φευγα...
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παίδες!
Η αλήθεια είναι ότι είναι αυτοκινητάδικη και με έχει βολέψει πολύ και το μέγεθος..
Αλλά από ότι φαίνεται δεν...
 

kwstasaspr

Μέλος
Όνομα
kwstas
Μοτό
ktm 990 adventure 2008
Πηνία ήταν ,κατι πήγε στραβά στην περιέλιξη(αν έγινε) ή στην τοποθέτηση κ ξαναβραχυκύκλωσαν.
Μπορεί να έχουν δημιουργήσει πρόβλημα κ στον σταθεροποιητή τάσης ,αλλά για να σιγουρέψεις το τί γινεται θέλει έλεγχο στο κύκλωμα.
Βασικά πήγαινε εκεί που το φτιαξες κ πλήρωσες να το δουν.
Μια εβδομάδα δεν είναι αποδεκτός χρόνος σωστής λειτουργίας για μια τέτοια επισκευή.
πηγα σε εναν αλλο μαστορα μ ειπε οτι ειναι στο στεπερ,δεν εχουν σχεση τα πηνεια
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Όταν λες στεπερ; στεπερ μοτορ που λενε το βηματικο μοτέρ στα ψεκαστικα σώματα;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
πηγα σε εναν αλλο μαστορα μ ειπε οτι ειναι στο στεπερ,δεν εχουν σχεση τα πηνεια
Και τι σχέση έχει το στέπερ μότορ με την μή παραγωγή ρεύματος...???
Και γιατί σε άλλον κι όχι σε αυτόν που μόλις πλήρωσες...???
Τέλος πάντων ,δικό σου θέμα ,χειρίσου το όπως νομίζεις.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Και τι σχέση έχει το στέπερ μότορ με την μή παραγωγή ρεύματος...???
Και γιατί σε άλλον κι όχι σε αυτόν που μόλις πλήρωσες...???
Τέλος πάντων ,δικό σου θέμα ,χειρίσου το όπως νομίζεις.
Το στεπερ μοτορ με την παραγωγή ρεύματος δεν έχει καμία σχέση, όντως. Αλλά έχω διαβάσει ότι μπορεί να σχετίζεται με το σβήσιμο κατά το πάτημα του συμπλεκτη.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το στεπερ μοτορ με την παραγωγή ρεύματος δεν έχει καμία σχέση, όντως. Αλλά έχω διαβάσει ότι μπορεί να σχετίζεται με το σβήσιμο κατά το πάτημα του συμπλεκτη.
Ναι Παντελή ,οχι ακριβώς ,αλλά περίπου ,είναι λίγο πιό περίπλοκο.

Το θέμα όμως που περιέγραψε το παληκάρι αφορούσε μη παραγωγή τάσης ,το οποίο λύθηκε με αλλαγή(επισκευή?) πηνίων για μια εβδομάδα ,κ επανήλθε.
Οταν δεν υπάρχει παραγωγή τάσης ,η μπαταρία πέφτει ,κ η μοτοσυκλέτα σβήνει ,γιατί δεν έχει ρεύμα η μπαταρία ώστε να τροφοδοτήσει αντλία καυσίμου-μπέκ-πολλαπλασιαστές-κλπ ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά εξαρτήματα που χρειάζονται ώστε να λειτουργεί.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Καλησπέρα.. σκέφτομαι να κάνω επισκευή στην τρόμπα νερού στο 990 adv του 2007 διότι βλέπω μια μικρή διαρροή προς τα εξω... Αν πάρω ανταλλακτικά από ktm είναι βελτιωμένα κάπου διάβασα η θα έχω πάλι θέμα; Σκέφτομαι να αλλάξω όλες τις φλάντζες-τσιμουχες,αξονακι κ ρουλεμάνακία...τα ανταλλακτικά στιχοιζουν περίπου στα 100€, γνωρίζει κάποιος κόστος επισκευής σε συνεργείο να δω αν αξίζει η να το επιχειρήσω μόνος μου;
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αμα σταζει εξωτερικα δεν σημαινει οτι εχει κατι η τρομπα, απλα τα τσιμουχακια του καπακιου μαλλον χανουν.

Σε καθε περιπτωση αν δεν ξερεις τι γινεται εκει καλο ειναι να κανεις μια προληπτικη αλλαγη. Το κομματι που ειχε προβλημα ηταν ο αξονας της τρομπας αλλα η κτμ εβγαλε αναβαθμισμενο κομματι. Τωρα το αν μπορεις να το κανεις μονος σου, εξαρταται απο το ποσο πιανουν τα χερια σου. Αλλα οχι, δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολη διαδικασια, αλλα το ευκολο και το δυσκολο ειναι παντα σχετικο.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Χάνει από δύο σημεία παραφλου.. χάνει από το ο-ρινγκ που είναι σε σχήμα ς και από την φλατζα του Κάρτερ,αλλά για να αλλαχθούν όλα αυτά θέλει λύσιμο όλη η τρόμπα για αυτό είπα να αλλάξω τα πάντα κ αξονακι-τσιμουχα κ ρουλεμάνακία..καλά δεν χάνει καμία σπουδαία ποσότητα,σε 2000χλμ έχει χάσει 20 μλ,απλά προληπτικά πιο πολύ..στην τσιμουχα που είναι το αξονακι χρειάζεται κάποιο ειδικό γρασω εσωτερικά;επίσης σε καινούργια φλατζα Κάρτερ χρειάζεται να βάλω κάτι(φλατζοκολλα) η όχι εφόσον είναι καινούργια,απλά την βάζω πάνω κ βιδωνω?.. εννοείται θα σφιχτει με ροποκλειδο... αυτό που δεν ξέρω αν τα καταφέρω είναι τα ρουλεμάνακία στο βγάλε βάλε..καθώς κ η φτερωτή αν ξεβιδωνει εύκολα η θέλει κάποιο ειδικό εργαλείο για κόντρα..
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Σου κάνω παρέα μέχρι να σου απαντήσουν τα παιδιά που ξέρουν.
Παίζει να είναι το μόνο που δεν είχα ασχοληθεί στο δικό μου, καθότι την είχε αλλάξει ο προηγούμενος εντελώς προληπτικά.
 

TOUFast_950

Μέλος
Όνομα
dimitris
Μοτό
KTM 950 adv
Γειά σου φίλε καλή επιτυχία σ αυτο που πας να κάνεις. Λοιπόν. Το μέγεθος της διαροης σ αυτή την περίπτωση σ ενδιαφέρει γιατί περνάει το νσρονστα λαδια και κόβουν κι όχι για το αν χρειάζεται συμπλήρωμα. Η φτερωτή θελει κοντρα ναι αλλά μπορείς να κάνεις κάτι αυτοσχέδιο εκεινη τη στιγμή. Προσοχή ειναι πλαστική!!! Το ρουλεμαν που έχει εκει ειναι πολυ μικρο κι αλουμινίου φωλια του πολύ πολύ ευαίσθητη!!! Γιαυτο θες εξολκεα για το βγαλε και προσοχή στο βαλε με κατι να το πρέσαρεις. Δεν πρέπει να βάλεις ουτε γράσο εκει ουτε τίποτα!! Μόνο thread lock στα σπείρωμα της βίδας της φτερωτής. Τέλος αν πάρεις φλατζα ktm δεν χρειάζεται τίποτα απολύτως από κόλλες κτλ. Αν βάλεις αυτές μάρκετ ίσως.... σε καθε περίπτωση καθάρισε τα απομεινάρια της παλιάς πολυ καλα!! Καλη επιτυχία!

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Καλησπέρα..Η διαρροή όπως ανέφερα πιο πάνω είναι εξωτερική,δεν ξέρω αν χάνει προς τα μέσα...Για γρασω αν χρειάζεται εννοώ εσωτερικά της τσιμουχας που εφάπτεται με το αξονακι? Ρουλεμάνακία από ότι κατάλαβα έχει δύο?Κόλλα σπειρωμάτων βλέπω κάποιες λένε μεσαία κ άλλες ισχυρή,ποια είναι η διαφορά?
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom