ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ναι αλλα θα τα εχεις σε pdf να τα δειχνεις στους φιλους σου

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ το κόλλησα στη ζελατίνα αλλά στις πρώτες λάσπες έφυγε :(
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Θα βαράνε κόφτες πάνω στο τύμπανο του δυναμόμετρου και το χαμόγελο θα φτάνει στα αυτιά.....άσε....θα σου βγάλουν και καμια 10άρια άλογα παραπάνω και θα είσαι και άρχοντας!
Ασε που σου λενε ολοι να υπογραψεις χαρτι, οτι δεν ευθυνονται για οποιαδηποτε ζημια......................... :waiting:
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ναι αλλα θα τα εχεις σε pdf να τα δειχνεις στους φιλους σου

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ασε φίλε.....τα έχουμε κάνει.............ΚΑΙ αυτά........γι αυτό λέω μακρυάααααα.......
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays

kirosen

Μέλος
Όνομα
s
Μοτό
ktm 990 adventure 06
Και η λειτουργία του ψεκασμού βελτιώνεται ,κ η κατανάλωση.
Υπάρχουν λύσεις.
Οι οποίες αφορούν μια σειρά ενεργειών ,και άλλη "χαρτογράφηση" μεταξύ αυτών.
Υπάρχει δυνατότητα επίσης ,να φοράς 2 διαφορετικούς χάρτες ταυτόχρονα στην ECU ,με άμεση δυνατότητα επιλογής k αλλαγής μεταξύ τους.
Και άλλα πολλά υπάρχουν...
Μια χαρά φτιάχνει. Θα καταργήσεις το lamda και θα πας να φτιάξεις τη χαρτογράφηση σε δυναμομετρο. Το κλειδί για να βελτιωθεί η απόκριση που θες είναι να γίνει δουλειά στο χάρτη ανάφλεξης, κάτι που οι περισσότεροι δυναμομετραδες κάνουν την πάπια όταν τους το ζητάς. Αν εξηγήσεις τι θες και αναφέρεις αυτή τη λεξουλα κλειδί, θα φτάσεις στο επιθυμητό αποτελεσμα
Κάτι τέτοιο πιστεύω κι εγώ γι αυτό και ήθελα να ξέρω αν το έχει επιχειρήσει κανείς και τι άκρη έβγαλε με τους δυναμομετράδες. Απ' όσο έχω ψάξει σαν βασική αιτία αναφέρεται ο πλούσιος χάρτης ανάφλεξης χαμηλά οπότε μάλλον το πρόβλημα και η θεραπεια βρίσκεται εκεί. Στη σειρά ενεργειων που λέει ο el-Gatto να υποθέσω ότι περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αλλαγη φίλτρου (ανοιχτό) κ αφαίρεση του SAS. Βέβαια αν ρυθμιστεί κατάλληλα ο χαρτης νομίζω αυτές οι παρεμβάσεις ειναι περιττές
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Στοιχηματίζω ότι μετά την επίσκεψη στους "μάστορες δυναμομετράδες" της Αθήνας το μηχανάκι θα είναι χειρότερο από πριν..

δεν ειναι καθολου απιθανο, παιζει πολυ πλεμπα δυστυχως και ασχετοσυνη...υπαρχουν καλοι και ικανοι ομως, με λιγη αναζητηση μπορει κανεις να τους βρει...

για οποιον δε θελει να μπλεξει με δυναμομετρα, υπαρχει και η λυση του PCV με autotune, πανω κατω κοστιζει τα ιδια λεφτα με μια δυναμομετρηση και φτιαχνει το μειγμα τελεια (δεν πειραζει το χαρτη αναφλεξης ομως, αλλα απο καυσιμο θα ειναι ολοσωστο και καλυτερο απο τα περισσοτερα δυναμομετρα)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παίζω και μαθαίνω...
Τοποθετώντας το Κιτ του Dr bean σε μία παλιά τρόμπα mitsubishi (μάλλον η πρώτη που φορούσε το μηχανάκι).
Το πείραμα δεν πέτυχε διότι στο πρώτο λεπτό λειτουργίας σε κάποιο σημείο του σώματος της τρόμπας άρχισε να τρέχει βενζίνα πιθανόν και από το σημείο του εμβόλου.
Πράγμα όμως που σταμάτησε πολύ σύντομα αλλά παρόλα αυτά η τρόμπα δεν λειτουργεί.
Μάλλον υπολειτουργεί για να είμαι ακριβής.
Μια δουλεύει μια όχι.
Το μηχανάκι φυσικά δεν μπορεί να κινηθεί μιας και δεν παίρνει μπροστά εύκολα,όταν πάρει δεν ανεβάζει στροφές και διάφορα ευχάριστα...
Υποψιάζομαι ότι τα έχει παίξει η μεμβράνη της τρόμπας μιας και ήταν χρόνια στο ράφι.
Θα με ενδιέφερε βέβαια και η γνώμη σας...
Θα δοκιμάσω αύριο να το βάλω σε μια άλλη που έχω και θα ενημερώσω σχετικά.


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Όπως είπαν και παραπάνω είναι δύσκολο να ομαλοποιησεις την απόκριση στα 990 αλλά όχι ακατόρθωτο. Στα smt/smr ειχε γίνει πολύ δουλειά και δοκιμές από τον Αυστραλό kevxtx ο οποίος κατεληξε στους παρακάτω συνδυασμους:
  1. Αφαίρεση αισθητήρων λ
  2. Αφαίρεση των δευτερεύουσων πεταλούδων
  3. Πιο ελευθερο φιλτροκουτι
  4. Κοντή Χοανη/stack μπροστά από RC8
  5. Custom χαρτογράφηση (καύσιμο και αναφλεξης) με αλλαγή ώστε να δουλεύει μόνο open loop
  6. Μοντα στη μαμά γκαζιερα ώστε να γίνει πιο ομαλή στο αρχικό ανοιγμα
Στο smt μου έχω όλα τα παραπάνω εκτός από τις βγαλμένες δευτερευουσες γιατί μου το ζήτησε ο προγραμματιστής που μου έκανε τον χάρτη. Το αποτέλεσμα θεωρώ είναι πολύ καλό και φυσικά πολύ καλύτερο από ότι ήταν πριν τις αλλαγές ή με κονσέρβα χάρτη. Πιθανών αν το φτιάχναμε χωρίς τις δευτερεύουσες να ήταν λίγο διαφορετικό (καλύτερο ή χειρότερο δεν ξερω).

Για το autotune έχει αναφερθεί πως κάνει εξαιρετική δουλειά αν γνωρίζεις πως θα πάρεις τα σωστά trims στον χάρτη. Ιδανιλα θελει ευθεια και σχετικα ανηφορικο δρομο για να δουλεψεις ολο το φασμα των στροφων και ανοιγματα γκαζιου. Το κάνεις μερικές φορές, σώσεις τα trims και τέλος. Μπορείς να φτιάξεις πχ έναν καλοκαιρινό και έναν χειμερινό χάρτη ή έναν οικονομικό και έναν race.
Αν το έχεις συνέχεια ανοιχτό, επειδή κίνησε και αλλάζουν συνεχως τα δεδομένα (θερμοκρασίες, υγρασία, πιέσεις, κλείσιμο γκαζιού κλπ) το πιο πιθανό είναι πως δεν θα έχεις πότε σωστό χάρτη.

Αυτά από τις πολλές ώρες που είχα περάσει διαβαζοντας μολις πηρα το smt ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παίζω και μαθαίνω...

Τοποθετώντας το Κιτ του Dr bean σε μία παλιά τρόμπα mitsubishi (μάλλον η πρώτη που φορούσε το μηχανάκι).
Το πείραμα δεν πέτυχε διότι στο πρώτο λεπτό λειτουργίας σε κάποιο σημείο του σώματος της τρόμπας άρχισε να τρέχει βενζίνα πιθανόν και από το σημείο του εμβόλου.
Πράγμα όμως που σταμάτησε πολύ σύντομα αλλά παρόλα αυτά η τρόμπα δεν λειτουργεί.
Μάλλον υπολειτουργεί για να είμαι ακριβής.
Μια δουλεύει μια όχι.
Το μηχανάκι φυσικά δεν μπορεί να κινηθεί μιας και δεν παίρνει μπροστά εύκολα,όταν πάρει δεν ανεβάζει στροφές και διάφορα ευχάριστα...
Υποψιάζομαι ότι τα έχει παίξει η μεμβράνη της τρόμπας μιας και ήταν χρόνια στο ράφι.
Θα με ενδιέφερε βέβαια και η γνώμη σας...
Θα δοκιμάσω αύριο να το βάλω σε μια άλλη που έχω και θα ενημερώσω σχετικά.


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε συνέχεια της χθεσινής κουβέντας αντικαταστάθηκε το κυρίως μέρος της τρόμπας με μια σχεδόν καινούρια αλλά παρόλα αυτά το κιτ του Dr Bean εξακολουθεί να μην λειτουργεί.
Μάλλον λειτουργεί αλλά όχι όπως πρέπει.
Τουλάχιστον δεν υπάρχει διαρροή πλέον.
Ανοίγοντας τον διακόπτη το έμβολο θα έπρεπε να ανεβοκατέβαινε γρήγορα πάνω κάτω.
Αντί αυτού γίνεται όπως στο παρακάτω βίντεο...
Καμιά ιδέα κανείς γιατί συμβαίνει αυτό?

New video by ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
 

TOUFast_950

Μέλος
Όνομα
dimitris
Μοτό
KTM 950 adv
Σε συνέχεια της χθεσινής κουβέντας αντικαταστάθηκε το κυρίως μέρος της τρόμπας με μια σχεδόν καινούρια αλλά παρόλα αυτά το κιτ του Dr Bean εξακολουθεί να μην λειτουργεί.
Μάλλον λειτουργεί αλλά όχι όπως πρέπει.
Τουλάχιστον δεν υπάρχει διαρροή πλέον.
Ανοίγοντας τον διακόπτη το έμβολο θα έπρεπε να ανεβοκατέβαινε γρήγορα πάνω κάτω.
Αντί αυτού γίνεται όπως στο παρακάτω βίντεο...
Καμιά ιδέα κανείς γιατί συμβαίνει αυτό?

New video by ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
Φιλε δεν εχω αποψη απλα λεω κατι.... Υπάρχει περίπτωση να το επηρεάζει η απόσταση που πλέον έχει? Μήπως το έμβολο δεν κάνει τη διαδρομή του ολόκληρη εννοώ. Απ ότι θυμάμαι η μαμα "πλακέτα" δεν στέκεται τοσο ψηλα απμτο σώμα της τρομπας

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Φιλε δεν εχω αποψη απλα λεω κατι.... Υπάρχει περίπτωση να το επηρεάζει η απόσταση που πλέον έχει? Μήπως το έμβολο δεν κάνει τη διαδρομή του ολόκληρη εννοώ. Απ ότι θυμάμαι η μαμα "πλακέτα" δεν στέκεται τοσο ψηλα απμτο σώμα της τρομπας

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν νομίζω...
Η εγκατάσταση έγινε σύμφωνα με το manual του κατασκευαστή.
Δουλεύει αλλά με πολύ μικρότερη ταχύτητα απ'ότι θα έπρεπε.
Ως εκ τούτου δεν κάνει δουλειά...
 

AggelosSmt

Μέλος
Όνομα
Aggelos
Μοτό
Smt
Καλησπέρα σε όλους έχω πάρει κάνα 3μηνο ένα smt990 του 09 και εδώ και 1 μήνα είναι μέσα (συνεργείο) και δεν μπορούν να βρούνε τι έχει.
Το μηχανάκι μου κάνει το εξής, όταν ζεσταθεί στο ρελαντί αρχίζει και κάνει αριθμιες μέχρι που κάποια στιγμή σβήνει και όταν το ανοίξω το μηχανάκι στης 7χιλιαδες στροφές μπερδεύει φουλ και κόβει σαν κοφτές ένα πράγμα και πετάει φλόγες και σκάει. Στο υπόλοιπο εύρος δουλεύει άριστα. Δηλαδή το πάω βόλτα χαλαρά και όλα μια χαρά σαν να μην έχει τίποτα. Έχω αλλάξει 2 συνεργεία και τίποτα.. Τώρα έκλεισαν για καλοκαίρι. Έχουν τσεκάρει tps την τρομπα βενζίνης και δείχνουν κανονικά ( βασικά η τρόμπα πέφτει στοις 7) Αλλά μου λέει ο μάστορας δεν φταίει η τρόμπα Γιατί στο ρελαντί δουλεύει κανονικά και κάνει αριθμιες.. κάτι άλλο την ρίχνει.. Μήπως έχει πάθει κανεις τίποτα παρόμοιο και μπορεί να με βοηθήσει
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν έχω ιδέα από κτμια.... Σου κάνω παρέα μέχρι να σου δώσουν φώτα οι γνώστες.
Σε ποιά συνεργεία πηγες?
 

AggelosSmt

Μέλος
Όνομα
Aggelos
Μοτό
Smt
Δεν έχω ιδέα από κτμια.... Σου κάνω παρέα μέχρι να σου δώσουν φώτα οι γνώστες.
Σε ποιά συνεργεία πηγες?
Δεν θα ήθελα να πω ονόματα Γιατί είναι (κακο)
Σκέψου το πήγα στο 1ο μέσα στην αντιπροσωπία και εκι μου είπε είναι η πίπα που συνδέετε με το μπουζι το πλήρωσα και τελικά τίποτα
Και μετά το πήγα σε έναν αλον που τρέχει με ktm και το έψαξε και δεν μπορούσε να βρει Ούτε αυτός τώρα έκλεισαν για καλοκαίρι
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλησπέρα σε όλους έχω πάρει κάνα 3μηνο ένα smt990 του 09 και εδώ και 1 μήνα είναι μέσα (συνεργείο) και δεν μπορούν να βρούνε τι έχει.
Το μηχανάκι μου κάνει το εξής, όταν ζεσταθεί στο ρελαντί αρχίζει και κάνει αριθμιες μέχρι που κάποια στιγμή σβήνει και όταν το ανοίξω το μηχανάκι στης 7χιλιαδες στροφές μπερδεύει φουλ και κόβει σαν κοφτές ένα πράγμα και πετάει φλόγες και σκάει. Στο υπόλοιπο εύρος δουλεύει άριστα. Δηλαδή το πάω βόλτα χαλαρά και όλα μια χαρά σαν να μην έχει τίποτα. Έχω αλλάξει 2 συνεργεία και τίποτα.. Τώρα έκλεισαν για καλοκαίρι. Έχουν τσεκάρει tps την τρομπα βενζίνης και δείχνουν κανονικά ( βασικά η τρόμπα πέφτει στοις 7) Αλλά μου λέει ο μάστορας δεν φταίει η τρόμπα Γιατί στο ρελαντί δουλεύει κανονικά και κάνει αριθμιες.. κάτι άλλο την ρίχνει.. Μήπως έχει πάθει κανεις τίποτα παρόμοιο και μπορεί να με βοηθήσει
Για δώσε και άλλες πληροφορίες.
Ποτέ ξεκίνησε να στο παρουσιάζει?
Πριν στο παρουσιάσει έκανες κάτι εσύ ή ο μηχανικός σου? Πχ, στο παρουσίασε μετά από σέρβις ας πουμε?
Εχεις πειράξει καθόλου την χαρτογράφηση?
Έχεις συνδέσει μόνος σου το tune ecu για να πειραματιστεις (ρελαντι π.χ η κάτι άλλο)
Πόσα χλμ έχεις?
Τρόμπα ποτέ έκανες σέρβις (άλλαξες φίλτρα?)

Γενικά ότι μπορείς να θυμιθεις θα βοηθήσει.

Δεν είμαι μηχανικός ούτε ξέρω πάρα πολλά από διαγνώσεις, απλά ότι παραπάνω γράψεις θα βοηθήσει στην τηλεδιαγνωση.
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Καλησπέρα σε όλους έχω πάρει κάνα 3μηνο ένα smt990 του 09 και εδώ και 1 μήνα είναι μέσα (συνεργείο) και δεν μπορούν να βρούνε τι έχει.
Το μηχανάκι μου κάνει το εξής, όταν ζεσταθεί στο ρελαντί αρχίζει και κάνει αριθμιες μέχρι που κάποια στιγμή σβήνει και όταν το ανοίξω το μηχανάκι στης 7χιλιαδες στροφές μπερδεύει φουλ και κόβει σαν κοφτές ένα πράγμα και πετάει φλόγες και σκάει. Στο υπόλοιπο εύρος δουλεύει άριστα. Δηλαδή το πάω βόλτα χαλαρά και όλα μια χαρά σαν να μην έχει τίποτα. Έχω αλλάξει 2 συνεργεία και τίποτα.. Τώρα έκλεισαν για καλοκαίρι. Έχουν τσεκάρει tps την τρομπα βενζίνης και δείχνουν κανονικά ( βασικά η τρόμπα πέφτει στοις 7) Αλλά μου λέει ο μάστορας δεν φταίει η τρόμπα Γιατί στο ρελαντί δουλεύει κανονικά και κάνει αριθμιες.. κάτι άλλο την ρίχνει.. Μήπως έχει πάθει κανεις τίποτα παρόμοιο και μπορεί να με βοηθήσει
Κοίτα πιο καλά την τρόμπα,καθαρισμό και αλλαγή των φίλτρων της.Ίσως ψηλά που ζητάει καύσιμο και κάνουν πιο πολλούς κύκλους τα μπεκ δεν φτάνει η παροχή της.Επίσης μου μοιάζει και λίγο για λάθος αβανς εκεί ψηλά.Δες και τα σώματα αν κάθονται σωστά.
 

AggelosSmt

Μέλος
Όνομα
Aggelos
Μοτό
Smt
Για δώσε και άλλες πληροφορίες.
Ποτέ ξεκίνησε να στο παρουσιάζει?
Πριν στο παρουσιάσει έκανες κάτι εσύ ή ο μηχανικός σου? Πχ, στο παρουσίασε μετά από σέρβις ας πουμε?
Εχεις πειράξει καθόλου την χαρτογράφηση?
Έχεις συνδέσει μόνος σου το tune ecu για να πειραματιστεις (ρελαντι π.χ η κάτι άλλο)
Πόσα χλμ έχεις?
Τρόμπα ποτέ έκανες σέρβις (άλλαξες φίλτρα?)

Γενικά ότι μπορείς να θυμιθεις θα βοηθήσει.

Δεν είμαι μηχανικός ούτε ξέρω πάρα πολλά από διαγνώσεις, απλά ότι παραπάνω γράψεις θα βοηθήσει στην τηλεδιαγνωση.
Μετά από σέρβις το έκανε στα λαδια και στο Φ.λαδιου. Δεν έχω πράξει τίποτα απλά εκι που το έβγαζα μια μέρα στην βόλτα το έκανε και μετά συνεργείο το μηχανάκι φοράει πρόγραμμα δεν ξέρω αν παίζει ρόλο. Έχει αλλαχτεί τρόμπα από τον προηγούμενο και έχει 44 χιλιαδες
 

AggelosSmt

Μέλος
Όνομα
Aggelos
Μοτό
Smt
Κοίτα πιο καλά την τρόμπα,καθαρισμό και αλλαγή των φίλτρων της.Ίσως ψηλά που ζητάει καύσιμο και κάνουν πιο πολλούς κύκλους τα μπεκ δεν φτάνει η παροχή της.Επίσης μου μοιάζει και λίγο για λάθος αβανς εκεί ψηλά.Δες και τα σώματα αν κάθονται σωστά.
Αυτό που έχει μπερδέψει τον μάστορα δεν είναι τα υψηλά αν ήταν μόνο ψηλά θα αλλάζαμε τρόμπα τους έχει μπερδέψει πολύ το ρελαντί και ότι όλα αυτά τα κάνει αφού ζεσταθεί δηλαδή μετά από κάνα 10λεπτο εν κίνηση ρελαντί θέλει κάνα 40λεπτο για να αρχίσει
 
Top Bottom