Shogun
Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Μου έκανε τα ίδια έως ότου άλλαξα το κάτω τρομπάκι.
Έκτοτε σταμάτησε.
Αν σβήνει με το μοτέρ να κλωτσάει κ να πετάγεται μπρός το μηχανάκι ,σημαίνει οτι δεν γίνεται σωστή αποσύμπλεξη.
Κάτι που (συνήθως) σημαίνει πρόβλημα απώλειας πίεσης (στεγανότητας) της κάτω ή άνω τρόμπας.
Ελεγξε οπτικά για διαρροή την επάνω ,κ την κάτω (δύσκολο εκεί που είναι).
Ανοιξε το καπάκι της επάνω ,και ,ΑΝ δεις το υγρό χαμηλά ,χωρίς να έχεις εμφανή εξωτερική διαρροή επάνω ,τότε έχει μάλλον κλ@σει το oring της κάτω.
Γέμισε με λάδι ,κάνε εξαέρωση ,κ αν σταματήσει το πρόβλημα ,τότε σιγουρεύεις οτι είναι η κάτω.
Αν με γεμάτο το δοχείο κ εξαερωμένο το κύκλωμα ,το πρόβλημα συνεχίζει ,τότε πιθανά η διαρροή είναι εσωτερικά στο εμβολάκι της επάνω τρόμπας.
Αν όλα τα αποπάν βαίνουν καλώς ,τότε...
Σπανιότερο θέμα ,αλλά έχει συμβεί ,είναι να έχει στραβώσει το ωστήριο του συμπλέκτη.
ΣΠΑΝΙΟ επαναλαμβάνω.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν το μηχανάκι σβήνει άμεσα ,χωρίς ιδιαίτερη "κλωτσιά" εμπρός ,τότε πιθανά να υπάρχει πρόβλημα στον μικροδιακόπτη του στάντ ,ή στον μικροδιακόπτη συμπλέκτη ,ή στον GearSensor.
ΠωλείταιΚΤΜ 990 με μικρό προβληματάκι στη τρόμπα, ΟΛΟ το υπολοιπο καινούριο, τιμή ευκαιρίας