ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πάρε 2 τέτοιες να'χεις κ μία καβάτζα μαζί σου.
Ιδια με την μαμά είναι (ακριβές αντίγραφο) με προέλευση Κίνα.


Γενικά ,μπορείς να ψάξεις για
ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ HONDA XLV 1000 VARADERO / XRV 750 AFRICA TWIN
και θα βρείς πολλές παρόμοιες εναλλακτικές

 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ολοκληρώθηκε το σέρβις που έκανα στις αναρτήσεις στο 950adve 05

Το πισω πήγε στον Τασουλη και έγινε σέρβις αλλάχτηκε το μπαμ στοπ , λάδια τσιμουχακια κτλ. Πιστεύω ότι έχει γίνει κάτι λάθος στην προφορτιση .

Το εμπρός έγινε όλο βίδες , λάδια ,τσιμουχες , ξύστρες , έγινε ριβαλβινγκ και αλλάχτηκαν τα ελατήρια με άλλα πιο σκληρά

Το αποτέλεσμα στο εμπρός είναι εντυπωσιακό , δεν σου τινάζει τα χέρια και καταπίνει τα πάντα .
Το πίσω δεν ειναι κακό , θα το δουλέψω λίγο ακόμα .

Να ευχαριστήσω τους pumba για τις πληροφορίες που μοιράστηκε απλόχερα κ με έπεισε να κάνω κάποια πράγματα ,όπως και την συνταγή για το σιμαρισμα

Τον achalatsis που είναι το ktm manual παντού κ πάντα .

Τον el-Gatto για διάφορα λυσε-δεσε κ δεν θα έπαιρνα κτμ αν δεν ήταν αυτός .

Και τον @geez σκληρός καρεολης (αλλιώς αντμιν τις καρδιάς μας ) για τα σιμαρισματα κ το αλκοόλ στο μπαλκόνι .



Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

NikPap

Μέλος
Όνομα
Νίκος Παππάς
Μοτό
Ktm 950
Πάρε 2 τέτοιες να'χεις κ μία καβάτζα μαζί σου.
Ιδια με την μαμά είναι (ακριβές αντίγραφο) με προέλευση Κίνα.


Γενικά ,μπορείς να ψάξεις για
ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ HONDA XLV 1000 VARADERO / XRV 750 AFRICA TWIN
και θα βρείς πολλές παρόμοιες εναλλακτικές

Καλησπέρα, σήμερα άλλαξα τρομπα στο 950 με μια σαν αυτή που έδειξες στο λινκ. Έκανα 60χλμ βόλτα για δοκιμή όλα οκ. Το απόγευμα που πήγα να πάρω τη μηχανή έκανε πάλι τα ίδια. Να έκανα κάτι λάθος ???
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καλησπέρα, σήμερα άλλαξα τρομπα στο 950 με μια σαν αυτή που έδειξες στο λινκ. Έκανα 60χλμ βόλτα για δοκιμή όλα οκ. Το απόγευμα που πήγα να πάρω τη μηχανή έκανε πάλι τα ίδια. Να έκανα κάτι λάθος ???
Μισό...να δω...

 
Τελευταία επεξεργασία:

Christos S

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
KTM 950 ADVENTURE
BMW R1200GS ADVENTURE
KTM EXC 300
Καλησπέρα, σήμερα άλλαξα τρομπα στο 950 με μια σαν αυτή που έδειξες στο λινκ. Έκανα 60χλμ βόλτα για δοκιμή όλα οκ. Το απόγευμα που πήγα να πάρω τη μηχανή έκανε πάλι τα ίδια. Να έκανα κάτι λάθος ???

Τελικα?
Εβαλα και εγω μια τετοια,δεν το εχω βολταρει ακομα γιατι ειναι σε φασει επισκευεης
αλλα ο μαστορας μου ειπε οτι η τρομπα δουλευει κανονικα
 

NikPap

Μέλος
Όνομα
Νίκος Παππάς
Μοτό
Ktm 950
Τελικα?
Εβαλα και εγω μια τετοια,δεν το εχω βολταρει ακομα γιατι ειναι σε φασει επισκευεης
αλλα ο μαστορας μου ειπε οτι η τρομπα δουλευει κανονικα
[/QUOTE

Καλησπέρα, δεν δουλεύει σωστά αυτή που αγόρασα (σαν αυτή του link πάνω δλδ κινέζικη) οπότε πήρα Japan σαν αυτή που φόραγε από τη μάνα του και είναι όλα οκ. Πιθανά αυτή που πήρα να μην είχε σωστή παροχή σε καύσιμο, λιγότερα λίτρα την ώρα δλδ. Αλλά πέρα από αυτό κόλλησε κιόλας στα 60χλμ που έκανα, την χτύπησα λίγο και πήρε πάλι μπροστά χωρίς να δουλεύει σωστά το μηχανάκι όμως.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αφού λοιπόν της έβαζα χέρι όποτε μου το ζητούσε είπα να προχωρήσω βαθύτερα χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στην ρύθμιση βαλβίδων που ήθελα να της κάνω :happy:
Μετά τα προκαταρκτικά και την αφαίρεση των περιττών πλαστικών ρεζερβουάρ,κάγκελων ,φιλτροκουτιού και καρμπυρατέρ έφτασα στο επίμαχο σημείο...
Επίσης με προσοχή αφαιρέθηκαν τα καπάκια των κεφαλών,μπουζί και γενικά ότι εμπόδιζε την διαδικασία.Το ψυγείο δεν χρειάστηκε να βγει τελείως αλλά ξεβιδώθηκε από την βάση του και μετακινήθηκε προς τα εμπρός.
Πίσω κύλινδρος.


Και ο μπροστά.


Αφού έφερα τους εκκεντροφόρους στο ΑΝΣ και κλείδωσα τον στρόφαλο έγιναν οι μετρήσεις στα διάκενα.
Οι τέσσερις βαλβίδες εξαγωγής ήταν μέσα στα όρια οπότε δεν πειράχτηκαν.
Σε αντίθεση με τις εισαγωγής η οποίες ήταν πολύ κλειστές.
Δεν μπόρεσα δηλαδή να περάσω φίλερ 0,05mm...
Παρόλα αυτά η καπελοθήκη γύριζε με το χέρι ακόμα (ευτυχώς)
Έξω λοιπόν οι δυο εκκεντροφόροι εισαγωγής και μολύβι και χαρτί ανα χείρας για να υπολογίσουμε τι νούμερο καπελώτα χρειάζεται.

Εδώ τα σημάδια χρονισμού στον εμπρός κύλινδρο.


Στον πίσω κύλινδρο τα πήγα περίφημα σε αντίθεση με τον εμπρός που χρειάστηκε να βγεί δυο φορές αλλάζοντας καπελώτα ώστε να έρθει στο προβλεπόμενο διάκενο.

Το εργαλείο που χρησιμοποίησα για να γυρίζω τον στρόφαλο.


Επίσης αλλάχτηκαν και τα μπουζί με ιριδίου της NGK- CR8EIX και περιμένω να δω εάν θα υπάρξει κάποια διαφορά στην λειτουργία του μοτέρ.


Και μιας και το μηχανάκι ήταν βίδες λέω δεν φορτίζεις και την μπαταρία...
Από τον Ιούλη του '17 πάνω και πρώτη φορά φορτίζεται εκτός μοτοσυκλέτας και μετά από 3 περίπου βαρβάτους χειμώνες εδώ πάνω...
Και υπόψιν ότι δεν με έχει αφήσει ποτέ...


Μετά από αυτό ακολούθησε με αντίστροφη φορά το ντύσιμό της και η λειτουργία του μπορώ να πω είναι αρκετά πιο ήσυχη σε σχέση με πριν.
Οπότε καλά τα πήγα αφού δεν έγινε Τσάλεντζερ το μοτέρ...:roflmao:
Να ευχαριστήσω τον Γατούλη μας el-Gatto για τις τηλεφωνικές οδηγίες καθώς και τον Βάγιο (πρώην μηχανικό) για την ευγενική παραχώρηση των ροπόκλειδων, του μικρόμετρου και γενικά οτιδήποτε χρειάστηκα για τη δουλειά αυτήν...:friendship:

Το μόνο που μένει τώρα είναι να σταματήσει να βρέχει...;)
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Αφού λοιπόν της έβαζα χέρι όποτε μου το ζητούσε είπα να προχωρήσω βαθύτερα χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στην ρύθμιση βαλβίδων που ήθελα να της κάνω :happy:
Μετά τα προκαταρκτικά και την αφαίρεση των περιττών πλαστικών ρεζερβουάρ,κάγκελων ,φιλτροκουτιού και καρμπυρατέρ έφτασα στο επίμαχο σημείο...
Επίσης με προσοχή αφαιρέθηκαν τα καπάκια των κεφαλών,μπουζί και γενικά ότι εμπόδιζε την διαδικασία.Το ψυγείο δεν χρειάστηκε να βγει τελείως αλλά ξεβιδώθηκε από την βάση του και μετακινήθηκε προς τα εμπρός.
Πίσω κύλινδρος.


Και ο μπροστά.


Αφού έφερα τους εκκεντροφόρους στο ΑΝΣ και κλείδωσα τον στρόφαλο έγιναν οι μετρήσεις στα διάκενα.
Οι τέσσερις βαλβίδες εξαγωγής ήταν μέσα στα όρια οπότε δεν πειράχτηκαν.
Σε αντίθεση με τις εισαγωγής η οποίες ήταν πολύ κλειστές.
Δεν μπόρεσα δηλαδή να περάσω φίλερ 0,05mm...
Παρόλα αυτά η καπελοθήκη γύριζε με το χέρι ακόμα (ευτυχώς)
Έξω λοιπόν οι δυο εκκεντροφόροι εισαγωγής και μολύβι και χαρτί ανα χείρας για να υπολογίσουμε τι νούμερο καπελώτα χρειάζεται.

Εδώ τα σημάδια χρονισμού στον εμπρός κύλινδρο.


Στον πίσω κύλινδρο τα πήγα περίφημα σε αντίθεση με τον εμπρός που χρειάστηκε να βγεί δυο φορές αλλάζοντας καπελώτα ώστε να έρθει στο προβλεπόμενο διάκενο.

Το εργαλείο που χρησιμοποίησα για να γυρίζω τον στρόφαλο.


Επίσης αλλάχτηκαν και τα μπουζί με ιριδίου της NGK- CR8EIX και περιμένω να δω εάν θα υπάρξει κάποια διαφορά στην λειτουργία του μοτέρ.


Και μιας και το μηχανάκι ήταν βίδες λέω δεν φορτίζεις και την μπαταρία...
Από τον Ιούλη του '17 πάνω και πρώτη φορά φορτίζεται εκτός μοτοσυκλέτας και μετά από 3 περίπου βαρβάτους χειμώνες εδώ πάνω...
Και υπόψιν ότι δεν με έχει αφήσει ποτέ...


Μετά από αυτό ακολούθησε με αντίστροφη φορά το ντύσιμό της και η λειτουργία του μπορώ να πω είναι αρκετά πιο ήσυχη σε σχέση με πριν.
Οπότε καλά τα πήγα αφού δεν έγινε Τσάλεντζερ το μοτέρ...:roflmao:
Να ευχαριστήσω τον Γατούλη μας el-Gatto για τις τηλεφωνικές οδηγίες καθώς και τον Βάγιο (πρώην μηχανικό) για την ευγενική παραχώρηση των ροπόκλειδων, του μικρόμετρου και γενικά οτιδήποτε χρειάστηκα για τη δουλειά αυτήν...:friendship:

Το μόνο που μένει τώρα είναι να σταματήσει να βρέχει...;)

μπράβο λεβέντη μου!!!! είσαι Θεός... μα τι λέω.... ΗΜΙΘΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
M-AntaRRa τα'κανε...αλλά τέλος πάντων....:ha
...αγαπάμε thenos :friendship:
Γατούλη....
Τους ηλικιωμένους τους συμβουλεύομαι...
Δεν τους συμμερίζομαι...:p
Αγαπάμε el-Gatto

:friendship:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
αμα δεν υπαρχει προσβαση σε καπελοτα μπορεις παντα να ''κατεβασεις'' τα δικα σου. Μια μεγαλη επιπεδη επιφανεια και γυαλοχαρτο θα κανουν αψογη δουλεια
 
Top Bottom