Από παλιά.....Αν είσαι καλός στο βελονάκι... Φαινεται
Από παλιά.....Αν είσαι καλός στο βελονάκι... Φαινεται
Νομιζω οτι ο κοφτης στα 990 είναι στις 9250 απο εργοστασιο.Καλημέρα στο φόρουμ! Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.Εχω παρατηρήσει ότι η μότο δεν ανεβάζει τις στροφές που θα έπρεπε να ανεβάζει. Στις 9 περίπου είναι σα να έχει φτάσει στον κόφτη. Αν δεν κάνω λάθος θα έπρεπε να ανεβάζει κανονικά μέχρι τις 10500.ισως κάνω λάθος.. Σε όλο το υπόλοιπο φάσμα δουλεύει κανονικότατα. Ούτε διακοπές ούτε τίποτα. Οπότε ζητώ τα φώτα σας. Ευχαριστω
Είναι 950 adventure η μότοΝομιζω οτι ο κοφτης στα 990 είναι στις 9250 απο εργοστασιο.
Ο κοφτης ειναι στις 9κατι.Καλημέρα στο φόρουμ! Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.Εχω παρατηρήσει ότι η μότο δεν ανεβάζει τις στροφές που θα έπρεπε να ανεβάζει. Στις 9 περίπου είναι σα να έχει φτάσει στον κόφτη. Αν δεν κάνω λάθος θα έπρεπε να ανεβάζει κανονικά μέχρι τις 10500.ισως κάνω λάθος.. Σε όλο το υπόλοιπο φάσμα δουλεύει κανονικότατα. Ούτε διακοπές ούτε τίποτα. Οπότε ζητώ τα φώτα σας. Ευχαριστω
Καλησπέρα.Καλησπερα παιδια.
Ερωτηση που λογικα θα εχει 1000ειπωθει αλλα δεν εβγαλα ακρη με την αναζητηση στο φορουμ!
Σε 950adventure παρατιρησα οτι με πατημενο τον συμπλετη και πατωντας γκαζι η μηχανει κανει ελαφρος μια κινηση να ξεκινησει...
Σημερα και μετα απο αυτο αλλαξα το λαδι στην αντλια του συμπλετη εβαλα το blood της magura
εβγαλα το κατω κυλινδρακι αλλα δεν ειδα καμια διαροη.
εκανα αλλαγη λαδιων και ολων των φιλτρων με γνησια και λαδι motorex 10w-60
Το μοτο μου εχει 28.000χλμ παρα τα χρονια του...
καμια ιδεα η καποιο λινκ????
Ξέχασα να αναφέρω ότι το έκανα και αυτό καθάρισα το jet και είχε τεράστια διαφορά στην αίσθηση του λεβιέ και στη εύρεση της Νεκράς που ήταν λίγο χαλιάΔοκίμασε να καθαρίσεις το clutch oil Jet που βρίσκεται πάνω από το γρανάζι μετάδοσης και πίσω από την τρόμπα συμπλεκτη. Οδηγίες θα βρεις στο διαδίκτυο ή σε βίντεο για να μη σε κουράζω. Κάνει διάφορα πάντως και ειδικά στην εύρεση της νεκρας εν κινήσει.
Ναι με ταχύτητα μέσα πατάω γκάζι και η μηχανη κουνιέται ελαφρά...Καλησπέρα.
Προφανώς εννοείς με ταχύτητα στο σασμάν...
Η πάνω τρόμπα σε τι κατάσταση είναι?
Θυμάμαι και στο δικό μου είχα τέτοια συμπτώματα και το κατάλαβα μόνο όταν αντικατέστησα την κάτω τρόμπα.Ναι με ταχύτητα μέσα πατάω γκάζι και η μηχανη κουνιέται ελαφρά...
Η πάνω τρόμπα δεν είχε σημάδια διαρροής ούτε ήταν βρώμικο το παλιό υγρό συμπλέκτη....
Συμβαινει και με κρυο μοτερ και με ζεστο?Καλησπερα παιδια.
Ερωτηση που λογικα θα εχει 1000ειπωθει αλλα δεν εβγαλα ακρη με την αναζητηση στο φορουμ!
Σε 950adventure παρατιρησα οτι με πατημενο τον συμπλετη και πατωντας γκαζι η μηχανει κανει ελαφρος μια κινηση να ξεκινησει...
Σημερα και μετα απο αυτο αλλαξα το λαδι στην αντλια του συμπλετη εβαλα το blood της magura
εβγαλα το κατω κυλινδρακι αλλα δεν ειδα καμια διαροη.
εκανα αλλαγη λαδιων και ολων των φιλτρων με γνησια και λαδι motorex 10w-60
Το μοτο μου εχει 28.000χλμ παρα τα χρονια του...
καμια ιδεα η καποιο λινκ????
Κολλημενοι δισκοι, αερας στο κυκλωμα συμπλεκτη, τσιμουχες που εχουν εσωτερικη διαρροη μπορουν να τα προκαλεσουν αυτα. Επειδη αυτο που περιγραφεις ειναι πολυ γενικο και υποκειμενικο, μπορεις να δεις τι κανει οταν το μηχανακι ειναι στο κεντρικο σταντ με τον πισω τροχο στον αερα? Σημ: μια μικρη κινηση του τροχου ειναι αποδεκτηΚαλησπερα παιδια.
Ερωτηση που λογικα θα εχει 1000ειπωθει αλλα δεν εβγαλα ακρη με την αναζητηση στο φορουμ!
Σε 950adventure παρατιρησα οτι με πατημενο τον συμπλετη και πατωντας γκαζι η μηχανει κανει ελαφρος μια κινηση να ξεκινησει...
Σημερα και μετα απο αυτο αλλαξα το λαδι στην αντλια του συμπλετη εβαλα το blood της magura
εβγαλα το κατω κυλινδρακι αλλα δεν ειδα καμια διαροη.
εκανα αλλαγη λαδιων και ολων των φιλτρων με γνησια και λαδι motorex 10w-60
Το μοτο μου εχει 28.000χλμ παρα τα χρονια του...
καμια ιδεα η καποιο λινκ????
Όχι το μπαλάκι το τσεκαρα είναι μέσα.Μηπως σε καποια αλλαγη/επισκευη που ειχες βγαλει την κάτω τρομπα σου έπεσε το μπιλακι που εχει μεσα, εκει που παταει το αξονακι?
Το έχω δοκιμάσει μόνο με κρύο (πέντε λεπτά δούλεμα στο ρελαντί) δεν το έχω βγάλει ακόμα βόλτα στο δρόμο για να κάνει χλμ....Συμβαινει και με κρυο μοτερ και με ζεστο?
Κολλημενοι δισκοι, αερας στο κυκλωμα συμπλεκτη, τσιμουχες που εχουν εσωτερικη διαρροη μπορουν να τα προκαλεσουν αυτα. Επειδη αυτο που περιγραφεις ειναι πολυ γενικο και υποκειμενικο, μπορεις να δεις τι κανει οταν το μηχανακι ειναι στο κεντρικο σταντ με τον πισω τροχο στον αερα? Σημ: μια μικρη κινηση του τροχου ειναι αποδεκτη
Σε χαμηλες θερμοκρασιες ειναι απολυτα φυσιολογικο να συμβαινει αυτο. Μου εχει συμβει και μενα και αφου ζεσταθουν καλα τα λαδια δεν υπηρχε κανενα θεμα. Καντο μια βολτα πρωτα μεχρι να πιασει θερμοκρασια το μοτερ, η τουλαχιστον αστο στο ρελαντι μεχρι να αναψει το βεντιλατερ.Το έχω δοκιμάσει μόνο με κρύο (πέντε λεπτά δούλεμα στο ρελαντί) δεν το έχω βγάλει ακόμα βόλτα στο δρόμο για να κάνει χλμ....
Και τα δύο...ήταν περίπου ένα χρόνο στο γκαράζ. Και την μέρα που παρατηρεισα ότι κάνει την χαζομάρα αυτή είχα αλλάξει τα λάδια...Δεν ειναι φυσιολογικο αυτο. Αλλαξες προσφατα λαδια μηπως η ειχες καιρο το μηχανακι ακινητο;