ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Hlias___s3

Μέλος
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
adventure 950 2003. T SUZUKI TLR 1000 V2
Σε χαμηλες θερμοκρασιες ειναι απολυτα φυσιολογικο να συμβαινει αυτο. Μου εχει συμβει και μενα και αφου ζεσταθουν καλα τα λαδια δεν υπηρχε κανενα θεμα. Καντο μια βολτα πρωτα μεχρι να πιασει θερμοκρασια το μοτερ, η τουλαχιστον αστο στο ρελαντι μεχρι να αναψει το βεντιλατερ.
Θα το δοκιμάσω αύριο!
 

Hlias___s3

Μέλος
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
adventure 950 2003. T SUZUKI TLR 1000 V2
Λοιπον με τα απο μερες με παλιοκαιρο...δοκιμασα και με ζεστα και με κρυα λαδια και ειδα οτι με ζεστο λαδι δεν το κανει καθολου...
αν κανω πως ξεκιναω με κρυα λαδια και το ζορισω πατιναρει αρκετα...
θα βγαλω και τα δισκακια του συμπλεκτη να τους ριξω μια ματια καλου κακου.εχει κανεις τα specs για το παχος?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Λοιπον με τα απο μερες με παλιοκαιρο...δοκιμασα και με ζεστα και με κρυα λαδια και ειδα οτι με ζεστο λαδι δεν το κανει καθολου...
αν κανω πως ξεκιναω με κρυα λαδια και το ζορισω πατιναρει αρκετα...
θα βγαλω και τα δισκακια του συμπλεκτη να τους ριξω μια ματια καλου κακου.εχει κανεις τα specs για το παχος?
Tι λαδια εχει τωρα μεσα? Ιξωδες εννοω, οχι μάρκα.

Ακυρο, τωρα είδα οτι εχεις 10w60, τσαμπα θα ανοιξεις καπακι, ειναι λογω λαδιων φυσιολογικο, δεν ειχα καταλαβει τι εννοουσες οτι παει να φύγει. Ολα τα μηχανάκια το κανουν με κρυο λαδι, ειδικα αν ειναι 60αρι.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Α
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
Λοιπον με τα απο μερες με παλιοκαιρο...δοκιμασα και με ζεστα και με κρυα λαδια και ειδα οτι με ζεστο λαδι δεν το κανει καθολου...
αν κανω πως ξεκιναω με κρυα λαδια και το ζορισω πατιναρει αρκετα...
θα βγαλω και τα δισκακια του συμπλεκτη να τους ριξω μια ματια καλου κακου.εχει κανεις τα specs για το παχος?
Μην μπεις στον κοπο. Ανοιξε συμπλεκτη αν δεις να πατιναρει στο γκαζι η αν εχει προβλημα με ζεστο λαδι. Αφου δεν κανει ουτε το ενα ουτε το αλλο, αστο ησυχο! Ισως αυτο που θα επρεπε να κανεις ειναι να βαλεις φρεσκα λαδια.
 

Hlias___s3

Μέλος
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
adventure 950 2003. T SUZUKI TLR 1000 V2
Μην μπεις στον κοπο. Ανοιξε συμπλεκτη αν δεις να πατιναρει στο γκαζι η αν εχει προβλημα με ζεστο λαδι. Αφου δεν κανει ουτε το ενα ουτε το αλλο, αστο ησυχο! Ισως αυτο που θα επρεπε να κανεις ειναι να βαλεις φρεσκα λαδια.
Τα λάδια είναι καινούργια πριν 100 χλμ τα έκανα αλλαγή....πριν καμιά δεκαριά μέρες...
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λοιπον με τα απο μερες με παλιοκαιρο...δοκιμασα και με ζεστα και με κρυα λαδια και ειδα οτι με ζεστο λαδι δεν το κανει καθολου...
αν κανω πως ξεκιναω με κρυα λαδια και το ζορισω πατιναρει αρκετα...
θα βγαλω και τα δισκακια του συμπλεκτη να τους ριξω μια ματια καλου κακου.εχει κανεις τα specs για το παχος?
Το έχω ξαναγράψει και πιο πίσω πως μου έκανε τα ίδια σε σημείο να μην ξεκινάει ή να ξεκινάει δύσκολα όταν ήταν κρύο και σε ελάχιστη ανηφόρα κάτι το οποίο σταμάτησε με την αλλαγή της κάτω τρόμπας συμπλέκτη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Λοιπον με τα απο μερες με παλιοκαιρο...δοκιμασα και με ζεστα και με κρυα λαδια και ειδα οτι με ζεστο λαδι δεν το κανει καθολου...
αν κανω πως ξεκιναω με κρυα λαδια και το ζορισω πατιναρει αρκετα...
θα βγαλω και τα δισκακια του συμπλεκτη να τους ριξω μια ματια καλου κακου.εχει κανεις τα specs για το παχος?
Κατσε γιατι αλλο ελεγες πριν. Αλλο πατιναρει, αλλο παει να ξεκινήσει με πατημενο συμπλέκτη. Βασικά ειναι εντελως αντίθετα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Α
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
Τα λάδια είναι καινούργια πριν 100 χλμ τα έκανα αλλαγή....πριν καμιά δεκαριά μέρες...
Σωστη εξαερωση εχει γινει στο συμπλεκτη?
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure,94' TTR250
Οι διαρροές δεν έχουν τελειωμό...Μετά από βόλτα το σάββατο κοντά στα 160χλμ.όλο πασαλιμένο από κάτω το μοτέρ.Το έπλυνα να δω που βγάζει αλλά νομίζω απο πιο ψηλά έχει διαρροή.Πρόσφατα είχα αλλάξει ένα σωρό τσιμούχες φλάντζες κλπ.Δεν έχανε απο πέρσι.Θα παραγγείλω πάλι μια σειρά απο τους συνήθης υπόπτους.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Οι διαρροές δεν έχουν τελειωμό...Μετά από βόλτα το σάββατο κοντά στα 160χλμ.όλο πασαλιμένο από κάτω το μοτέρ.Το έπλυνα να δω που βγάζει αλλά νομίζω απο πιο ψηλά έχει διαρροή.Πρόσφατα είχα αλλάξει ένα σωρό τσιμούχες φλάντζες κλπ.Δεν έχανε απο πέρσι.Θα παραγγείλω πάλι μια σειρά απο τους συνήθης υπόπτους.
εκει στα μπουζι μπορει να χανει
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οι διαρροές δεν έχουν τελειωμό...Μετά από βόλτα το σάββατο κοντά στα 160χλμ.όλο πασαλιμένο από κάτω το μοτέρ.Το έπλυνα να δω που βγάζει αλλά νομίζω απο πιο ψηλά έχει διαρροή.Πρόσφατα είχα αλλάξει ένα σωρό τσιμούχες φλάντζες κλπ.Δεν έχανε απο πέρσι.Θα παραγγείλω πάλι μια σειρά απο τους συνήθης υπόπτους.
Πλυνε, στεγνωσε καλα, απλωσε παντου ταλκ.

Ναι, για το μηχανακι μιλαω.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Α
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
Οι διαρροές δεν έχουν τελειωμό...Μετά από βόλτα το σάββατο κοντά στα 160χλμ.όλο πασαλιμένο από κάτω το μοτέρ.Το έπλυνα να δω που βγάζει αλλά νομίζω απο πιο ψηλά έχει διαρροή.Πρόσφατα είχα αλλάξει ένα σωρό τσιμούχες φλάντζες κλπ.Δεν έχανε απο πέρσι.Θα παραγγείλω πάλι μια σειρά απο τους συνήθης υπόπτους.
Φλατζα βασης πισω κυλινδρου?
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure,94' TTR250
εκει στα μπουζι μπορει να χανει
Στα μπουζί;Φλάντζες καπακίου βαλβίδων άλλαξα περσι ,έχαναν.Τώρα δεν φαίνεται κάτι μάλλον από εκεί.

Πλυνε, στεγνωσε καλα, απλωσε παντου ταλκ.

Ναι, για το μηχανακι μιλαω.
χαχα.Ναι έτσι θα γίνει.

Φλατζα βασης πισω κυλινδρου?
2009,δεν είχαν υποτίθεται θέμα.Τα πιο παλιά ναι.Ελπίζω να μην είναι η φλάντζα βάσης...Πολύ λύσιμο για αρχή σεζόν...
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
μπουζι εχουν και εσωτερικα για τη στεγανοποιηση κανα 2 ορινγκ αν θυμαμαι,αν βγαζει λαδι απ την τρυπα που βγαινουν τα νερα,αυτα ειναι..
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
Οι διαρροές δεν έχουν τελειωμό...Μετά από βόλτα το σάββατο κοντά στα 160χλμ.όλο πασαλιμένο από κάτω το μοτέρ.Το έπλυνα να δω που βγάζει αλλά νομίζω απο πιο ψηλά έχει διαρροή.Πρόσφατα είχα αλλάξει ένα σωρό τσιμούχες φλάντζες κλπ.Δεν έχανε απο πέρσι.Θα παραγγείλω πάλι μια σειρά απο τους συνήθης υπόπτους.
Κοίτα ανάμεσα στο V των κυλίνδρων ,κάτω από τη μίζα.
Αν έχει λιμνάσει εκεί λάδι ,τότε έχει κλ@σει η βαλβίδα πίεσης λαδιού.(βλ.συνήθης ύποπτος)
Αν όχι ,κοίτα κάτω από το γρανάζι κίνησης κ πάνω από το πλάγιο στάντ.
Αν τρεχουν λάδια απ'εκεί ,τσεκάρεις o-ring του Gear-Sensor ,τσιμούχα ωστηρίου συμπλέκτη ,τσιμούχα άξονα λεβιέ ταχυτήτων.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Κ εμένα κάθε τόσο όλο κ κάπου θα χάνει από κάνα oring.. Δεν το έχω δει αυτό σε άλλη μηχανή.. Εντάξει το κόστος είναι αστείο αλλά πιο πολύ είναι το σπάσιμο..
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
Σκέφτομαι έξω απ'το κουτί και λέω υπερβολικά γρασσα στην καδενα.
Τα μαζεύει στο μπροστά γρανάζι και λούζει το μοτέρ από κάτω (παθών).
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure,94' TTR250
μπουζι εχουν και εσωτερικα για τη στεγανοποιηση κανα 2 ορινγκ αν θυμαμαι,αν βγαζει λαδι απ την τρυπα που βγαινουν τα νερα,αυτα ειναι..
Ναι αλλάχτηκαν και αυτά περσι.Ελπίζω να μην είναι πάλι αυτά.

Κοίτα ανάμεσα στο V των κυλίνδρων ,κάτω από τη μίζα.
Αν έχει λιμνάσει εκεί λάδι ,τότε έχει κλ@σει η βαλβίδα πίεσης λαδιού.(βλ.συνήθης ύποπτος)
Αν όχι ,κοίτα κάτω από το γρανάζι κίνησης κ πάνω από το πλάγιο στάντ.
Αν τρεχουν λάδια απ'εκεί ,τσεκάρεις o-ring του Gear-Sensor ,τσιμούχα ωστηρίου συμπλέκτη ,τσιμούχα άξονα λεβιέ ταχυτήτων.
Ναι αυτά εννοούσα συνήθεις υπόπτους.Έχουν αλλαχθεί προ 2ετίας αλλά μάλλον θα τα παραγγείλω να τα έχω αν χρειαστούν.

Κ εμένα κάθε τόσο όλο κ κάπου θα χάνει από κάνα oring.. Δεν το έχω δει αυτό σε άλλη μηχανή.. Εντάξει το κόστος είναι αστείο αλλά πιο πολύ είναι το σπάσιμο..
Αστείο κόστος αλλά φασαρία να τα αλλάξεις.

Σκέφτομαι έξω απ'το κουτί και λέω υπερβολικά γρασσα στην καδενα.
Τα μαζεύει στο μπροστά γρανάζι και λούζει το μοτέρ από κάτω (παθών).
Σήμερα που πήγα δουλειά και στην πόλη για κάτι πράγματα.Δεν έχασε τπτ.Πουθενά σταγόνα.Ίσως να είναι το τουτόρο τελικά και το γρανάζι να τα πετάει γύρω γύρω...
Ακόμα το έχω χωρίς ποδιά ώστε να το παρακολουθώ.
Μυρίζει λίγο καμένη λαδίλα μόλις ζεσταθεί βέβαια.
 
Top Bottom