ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
κατι ασχετο - σχετικο με τις μοντες


Ενδιαφερεται κανεις για custom ρυθμιζομενες billet ρυθμιζομενες τιμονοπλακες? Ειμαι σε συζητηση για ρυθμιζομενες σε offset και πιο φαρδιες για να χωρανε 4πιστονα φρενα, οποτε το οφελος ειναι και στο handling, και στην στιβαροτητα, και στην πιθανη αναβαθμιση φρενων. Αν καποιος ενδιαφερεται ας ενημερωσει.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 950 ADV
κατι ασχετο - σχετικο με τις μοντες


Ενδιαφερεται κανεις για custom ρυθμιζομενες billet ρυθμιζομενες τιμονοπλακες? Ειμαι σε συζητηση για ρυθμιζομενες σε offset και πιο φαρδιες για να χωρανε 4πιστονα φρενα, οποτε το οφελος ειναι και στο handling, και στην στιβαροτητα, και στην πιθανη αναβαθμιση φρενων. Αν καποιος ενδιαφερεται ας ενημερωσει.
Προσανατολίζεσαι σε έτοιμη λύση ,ή σχεδιασμό κ κατασκευή ;
Για ρίξε ινφος...ενδιαφέρον.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Προσανατολίζεσαι σε έτοιμη λύση ,ή σχεδιασμό κ κατασκευή ;
Για ρίξε ινφος...ενδιαφέρον.
Σχεδιασμο/κατασκευη, δεν υπαρχουν ρυθμιζομενες τιμονοπλακες για τα μηχανακια αυτα δυστυχως. Δεν θα γινει απο εμενα αλλα απο ελληνα ο οποιος προμηθευει κιολας γνωστες εταιρειες εξωτερικου. Το κονσεπτ ειναι πως με το ρυθμιζομενο offset, θα μπορει κανεις να εχει λιγο πιο ελαφρυ/γρηγορο μπροστινο ειδικα για αργα χωματινα κομματια οπως το super enduro στα 20χιλ, ενω θα μπορεις να πεσεις αρκετα παρακατω σε offset ωστε να υπαρχει η καταλληλη σταθεροτητα για οσους θελουν να χρησιμοποιουν μικροτερους τροχους (19αρη η ακομα και 17αρη μπροστα)

Μιας και μιλαμε για κατασκευη απο το μηδεν, μπορει να σχεδιαστει οπως θεμε οποτε αν ανοιξει λιγο η αποσταση των καλαμιων (στις διαστασεις των superduke, supermoto) θα μπορουν να μπουν 4πιστονα φρενα μπροστα (ειτε μονα ειτε διπλα). Τα στοκ φρενα μπορουν με μια μικροτερη (και αν ειναι ακτινικη ακομα καλυτερα) τρομπα να κανουν θαυματα, αλλα η αισθηση μιας 4πιστονης ειναι σαφως ανωτερη, και οι επιλογες σε τακακια περισσοτερες. Φυσικα η πολυ πιο στιβαρη τιμονοπλακα δινει πολυ καλυτερη αισθηση του μπροστινου τροχου στο δρομο και στο χωμα. Τα μακρυα καλαμια των 9χ0 θα επωφεληθουν σιγουρα απο κατι τετοιο (νομιζω και το αγωνιστικο 3πλη billet τιμονοπλακα ειχε).
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 950 ADV
Σχεδιασμο/κατασκευη, δεν υπαρχουν ρυθμιζομενες τιμονοπλακες για τα μηχανακια αυτα δυστυχως. Δεν θα γινει απο εμενα αλλα απο ελληνα ο οποιος προμηθευει κιολας γνωστες εταιρειες εξωτερικου. Το κονσεπτ ειναι πως με το ρυθμιζομενο offset, θα μπορει κανεις να εχει λιγο πιο ελαφρυ/γρηγορο μπροστινο ειδικα για αργα χωματινα κομματια οπως το super enduro στα 20χιλ, ενω θα μπορεις να πεσεις αρκετα παρακατω σε offset ωστε να υπαρχει η καταλληλη σταθεροτητα για οσους θελουν να χρησιμοποιουν μικροτερους τροχους (19αρη η ακομα και 17αρη μπροστα)

Μιας και μιλαμε για κατασκευη απο το μηδεν, μπορει να σχεδιαστει οπως θεμε οποτε αν ανοιξει λιγο η αποσταση των καλαμιων (στις διαστασεις των superduke, supermoto) θα μπορουν να μπουν 4πιστονα φρενα μπροστα (ειτε μονα ειτε διπλα). Τα στοκ φρενα μπορουν με μια μικροτερη (και αν ειναι ακτινικη ακομα καλυτερα) τρομπα να κανουν θαυματα, αλλα η αισθηση μιας 4πιστονης ειναι σαφως ανωτερη, και οι επιλογες σε τακακια περισσοτερες. Φυσικα η πολυ πιο στιβαρη τιμονοπλακα δινει πολυ καλυτερη αισθηση του μπροστινου τροχου στο δρομο και στο χωμα. Τα μακρυα καλαμια των 9χ0 θα επωφεληθουν σιγουρα απο κατι τετοιο (νομιζω και το αγωνιστικο 3πλη billet τιμονοπλακα ειχε).
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά.
Αλλά ,ποιός θα σχεδιάσει ;
Πάνω σε ποιό πλάνο ;
Τις προδιαγραφές ,ποιός θα τις καθορίσει ;
Εννοώ ,ότι ο σχεδιαστής πρέπει να είναι αυτός που έχει τη γνώση του ΠΩΣ θα πρέπει να σχεδιαστούν-κατασκευαστούν ,κ να προτείνει μια συγκεκριμένη λύση.
Αν είναι κ τιμολογημένη εκ των προτέρων ,ακόμα καλύτερα.

Αυτό: "Τα στοκ φρενα μπορουν με μια μικροτερη (και αν ειναι ακτινικη ακομα καλυτερα) τρομπα να κανουν θαυματα,.."
επίσης είναι άκρως ενδιαφέρον ,κ υλοποιήσιμο εύκολα.
Εχεις υπ'όψιν σου κάτι δοκιμασμένο επιτυχώς ;
Ποιές τρόμπες είναι οι κατάλληλες για μια τέτοιου είδους αναβάθμιση;

Επίσης ,επειδή έχω υπ'όψιν μου κι εγώ κάποιον Ελληνα ,ο οποίος έχει σχεδιάσει κ κόψει 3πλη billet τιμονοπλακα ,για τον Πέτρο μιλάμε κι οι δυό ;
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κώστα έχει τοποθετήσει φίλος σε 950 adventure s ακτινική από superduke με εξαιρετικά αποτελέσματα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά.
Αλλά ,ποιός θα σχεδιάσει ;
Πάνω σε ποιό πλάνο ;
Τις προδιαγραφές ,ποιός θα τις καθορίσει ;
Εννοώ ,ότι ο σχεδιαστής πρέπει να είναι αυτός που έχει τη γνώση του ΠΩΣ θα πρέπει να σχεδιαστούν-κατασκευαστούν ,κ να προτείνει μια συγκεκριμένη λύση.
Αν είναι κ τιμολογημένη εκ των προτέρων ,ακόμα καλύτερα.

Αυτό: "Τα στοκ φρενα μπορουν με μια μικροτερη (και αν ειναι ακτινικη ακομα καλυτερα) τρομπα να κανουν θαυματα,.."
επίσης είναι άκρως ενδιαφέρον ,κ υλοποιήσιμο εύκολα.
Εχεις υπ'όψιν σου κάτι δοκιμασμένο επιτυχώς ;
Ποιές τρόμπες είναι οι κατάλληλες για μια τέτοιου είδους αναβάθμιση;

Επίσης ,επειδή έχω υπ'όψιν μου κι εγώ κάποιον Ελληνα ,ο οποίος έχει σχεδιάσει κ κόψει 3πλη billet τιμονοπλακα ,για τον Πέτρο μιλάμε κι οι δυό ;
ποιος ειναι ο Πετρος? στειλε πμ αν ειναι :oops:

Οι τιμονοπλακες δεν ειναι πυρηνικη φυσικη, η γεωμετρια τους ειναι που μετραει και το να υπαρχει ακριβεια στις διαστασεις, γενικα οτι και να κανεις σε σχεση με τις στοκ τιμονοπλακες (σε ολα τα μηχανακια) ειναι αναβαθμιση (μιας και λογω χυτης κατασκευης, ειναι κλασσικο μερος που το cost cutting εχει αμεσο effect στο πως λειτουργει το μπροστινο). Ο συγκεκριμενος παντως εμπορευεται ηδη τιμονοπλακες και απ οτι ξερω συνεργαζεται και με γνωστες αναρτησοεταιρειες.

Οσο για τα φρενα, οσο μικροτερη ειναι μια τρομπα, τοσο περισσοτερη πιεση ασκειται στα φρενα λογω μεγαλυτερης υδραβλικης πιεσης στο κυκλωμα. Οι ακτινικες εχουν μεγαλυτερο κερδος στο μηχανικο μοχλισμο μιας και το σημειο πιεσης ειναι πιο μακρυα απο το εμβολο και το υπομοχλιο ειναι μικροτερο, οποτε εχεις παραπανω δυναμη στο εμβολο απο μηχανικη αποψη.

Με μια 14αρα ακτινικη (πχ rcs14) παντως μπλοκαρεις το μπροστινο με δυο δαχτυλα. Το θεμα φρενου βεβαια ειναι και λιγο υποκειμενικο στο τι αρεσει στον καθενα. Αν πας για 14αρα τρομπα, καλο ειναι να φορας τα στοκ brembo HH τακακια, αλλα τακακια φλεξαρουν περισσοτερο και το καταλαβαινεις στη μανετα (κι ομως, φλεξαρουν). Η αισθηση στη μανετα οσο μικραινει το εμβολο ειναι πιο μαλακη.


Κώστα έχει τοποθετήσει φίλος σε 950 adventure s ακτινική από superduke με εξαιρετικά αποτελέσματα.
Το sd εχει 18αρα τρομπα και σε καθε περιπτωση, το φρενο θα ειναι χειροτερο. Καποιοι βεβαια εντυπωσιαζονται απο την μπετο μανετα, και το φρεναρισμα καμμια φορα ειναι λιγο πιο αποτομο και ατσουμπαλο, επειδη χρησιμοποιεις ολα τα δαχτυλα μπας και καταφερεις να φρεναρεις. Σε καθε περιπτωση, οσο πιο μεγαλο εμβολο, τοσο λιγοτερη πιεση στα τακακια (βασικοι νομοι φυσικης, P=F/A).
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...Το sd εχει 18αρα τρομπα και σε καθε περιπτωση, το φρενο θα ειναι χειροτερο. Καποιοι βεβαια εντυπωσιαζονται απο την μπετο μανετα, και το φρεναρισμα καμμια φορα ειναι λιγο πιο αποτομο και ατσουμπαλο, επειδη χρησιμοποιεις ολα τα δαχτυλα μπας και καταφερεις να φρεναρεις. Σε καθε περιπτωση, οσο πιο μεγαλο εμβολο, τοσο λιγοτερη πιεση στα τακακια (βασικοι νομοι φυσικης, P=F/A).
Ότι μου είπε λέω...
Και η γνώμη του σε μένα μετράει μιας και απ' ότι ξέρω το κυνηγάει γενικά το μηχανάκι αλλά το ποιο σημαντικό είναι ότι είναι αγωνιζόμενος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα εντούρο και επίσημος οδηγός της Honda Hellas οπότε ότι επεμβάσεις έχει κάνει στο μηχανάκι του δεν μπορώ να τις θεωρήσω τυχαίες και ανούσιες.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ότι μου είπε λέω...
Και η γνώμη του σε μένα μετράει μιας και απ' ότι ξέρω το κυνηγάει γενικά το μηχανάκι αλλά το ποιο σημαντικό είναι ότι είναι αγωνιζόμενος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα εντούρο και επίσημος οδηγός της Honda Hellas οπότε ότι επεμβάσεις έχει κάνει στο μηχανάκι του δεν μπορώ να τις θεωρήσω τυχαίες και ανούσιες.
Η δουλεια οσων τρεχουν ειναι να οδηγανε γρηγορα, οχι να ξερουν πως δουλευουν τα πραγματα στο παρασκηνιο, και εχω γνωρισει αρκετους αγωνιζομενους με εντελως λαθος πραγματα και σεταρισματα, σε σημειο να απορεις πως οδηγανε. Δεν ειναι καλο παραδειγμα αναβατων, οι περισσοτεροι ξυνουν αυτια με λαστιχο του κηπου τυλιγμενο γυρω απο τις ζαντες.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κώστα έχει τοποθετήσει φίλος σε 950 adventure s ακτινική από superduke με εξαιρετικά αποτελέσματα.
Mηπως εχει βαλει ταυτοχρονα και 4πιστονες? Εκει η 18αρα οντως θα δουλευε ταμαμ.
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Mηπως εχει βαλει ταυτοχρονα και 4πιστονες? Εκει η 18αρα οντως θα δουλευε ταμαμ.
Όχι, απλά άλλες δισκόπλακες στην ίδια διάμετρο.
Δεν θυμάμαι μάρκα όμως...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Mηπως εχει βαλει ταυτοχρονα και 4πιστονες? Εκει η 18αρα οντως θα δουλευε ταμαμ.
Δεν χωρανε 4πιστονες, βρισκουν στις ακτινες. Η μονη δαγκανα που (οριακα) χωραει ειναι η motomaster.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Διάβασα όλο το νήμα σε δύο μέρες. Δεν έπρεπε. Έπρεπε να συνεχίσω να βλέπω το "show off your bike" στο ομόηχο ξένο φόρουμ μόνο. Ignorance is bliss.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Διάβασα όλο το νήμα σε δύο μέρες. Δεν έπρεπε. Έπρεπε να συνεχίσω να βλέπω το "show off your bike" στο ομόηχο ξένο φόρουμ μόνο. Ignorance is bliss.
Και τι κατάλαβες νεαρέ μου?
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Οτι θελει να το πουλήσει :p
Πέρα από την πλάκα... Το συγκεκριμένο θέμα, όπως και αρκετά άλλα, είναι εγκυκλοπαιδεια.
Και μπράβο σε όσους έχουν γράψει και έχουν δώσει λύσεις.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Πέρα από την πλάκα... Το συγκεκριμένο θέμα, όπως και αρκετά άλλα, είναι εγκυκλοπαιδεια.
Και μπράβο σε όσους έχουν γράψει και έχουν δώσει λύσεις.
Πράγματι είναι εγκυκλοπαιδεια..
Το μηχανάκι το συγκεκριμένο είναι μηχαναρα με τα ολα της
Απλα πολυ απαιτητική στη συντήρηση
Έχω φιλο που το έδωσε με 130000 χλμ,και δεν είχε ποτέ προβλήματα, αλλά το συντηρουσε μόνος, και ολα αλλαγη πάντα νωρίτερα
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Πράγματι είναι εγκυκλοπαιδεια..
Το μηχανάκι το συγκεκριμένο είναι μηχαναρα με τα ολα της
Απλα πολυ απαιτητική στη συντήρηση
Έχω φιλο που το έδωσε με 130000 χλμ,και δεν είχε ποτέ προβλήματα, αλλά το συντηρουσε μόνος, και ολα αλλαγη πάντα νωρίτερα
Τον πίεσε η γυναίκα?
Θεωρώ ότι είναι η νούμερο ένα αιτία πώλησης ΚΤΜ :inlove:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Τον πίεσε η γυναίκα?
Θεωρώ ότι είναι η νούμερο ένα αιτία πώλησης ΚΤΜ :inlove:
Ναι, ειδικά όταν τρώει πιο πολλά λεφτά από μια πολύτεκνη οικογένεια. Γιάγκο η το ΚΤΜ η τα παιδιά μας θα ταΐζουμε και μπαίνει αγγελία "πωλούνται παιδιά πακέτο, εκπτώσεις στην εφορία, προνόμια σε παιδικούς σταθμούς, ειδικό καθεστώς αγοράς αυτοκινήτου, λόγω διατήρησης ΚΤΜ, δίδεται δώρο όλη τους η γκαρνταρόμπα η ανταλλάσσονται με ψηλή ανάρτηση 265 χιλιοστά".

Κάτι στάζει
Δεν παίρνει μπρος
Δεν δουλεύει σωστά
Χάνονται υγρά γενικώς
Δεν έχει σημασία ποια είναι η ερώτηση, η απάντηση είναι ότι το κάνεις βίδες.

Eλεηcον
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Μετα απο 130κ καταλαβε ποσο μπουρδελο ειναι το μηχανακι. Ενημερωστε τον να ξερει οτι καβαλαγε μπουρδελο, και να ψαχτει αμεσα για vstrom εξιμισο
Το λες για πλάκα και το είχε πει για πλάκα και ο sothrhs κάποια στιγμή μέσα στο νήμα και μετά το έκανε, γέλασα πολύ με την συνειδητοποίηση.
 
Top Bottom