ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι τα φλας.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι βαθύτερο.

Διαβάζουμε τόσα χρόνια μάχες και συγκριτικά ΚΤΜ εναντίον BMW, 990 VS 1200.

Τι γράφετε ρε φίλοι και φίλες και ΑΡΔ στα περιοδικά και στα σάιτ και στα ίντερνετΣ αλήθεια, τι; Σοβαρά τώρα, πείτε πόσα λεφτά έχει η λίστα "Πέτσα" των μοτοσικλετών, πείτε το νούμερο.

Υπάρχει δηλαδή άνθρωπος που καβάλησε το GS, έκανε 100 χιλιόμετρα, μετά καβάλησε το 9Χ0 και έκανε άλλα τόσα και είπε "α, δύο μηχανάκια ίδιας κατηγορίας, ας κάνω ένα συγκριτικό". Και δεν έσκασε στα γέλια μετά, το εννοούσε. ΟΚ, πες πόσα πήρες γιατί δεν πιστεύω ούτε στη μάνα σου ούτε στον σταυρό που κάνεις ούτε στην τιμή και την υπόληψη σου, ούτε στον όρκο των δημοσιογράφων και ας μην υπάρχει τέτοιος, είδαμε χαΐρι και από άλλα επαγγέλματα που ορκίζονται. Και καθόμαστε και εμείς τόσα χρόνια και το συζητάμε. Και καλά, μερικοί δεν ξέρουμε, αλλά μερικοί ξέρουν και επιμένουν στην συζήτηση και πλέον απορώ γιατί.

Μήλα και πορτοκάλια, pun intended. Το ένα το καβαλάς και ξεκαβαλάς όταν βαρεθείς να οδηγείς. Το άλλο είναι σχεδιασμένο από αντίγραφα σχεδίων μεσαιωνικού βασανιστή με ειδικότητα στην αργή εξόντωση των πυελικών μυών, του όσχεου και του προστάτη, μάλιστα έχει και δόνηση. Εντάξει το τελευταίο ίσως να μην είναι κακό, δεν έχει γίνει μιά μελέτη όμως σχετικά με την διάδοση της προστατίτιδας στους χρήστες της σέλας της μοτοσικλέτας. Φήμες λένε ότι αυτό ήταν το πρωτότυπο αλλά έγιναν αλλαγές γιατί δεν επιβίωσε κανένας δοκιμαστής. Judas Cradle
Είναι εξαιρετική στις φωτογραφίες όμως και πραγματικά δεν καταλαβαίνεις καν ότι υπάρχει όταν οδηγείς όρθιος.

Δεν λέω ποιό είναι ποιό επίτηδες να δω αν θα το μαντέψετε. Ζητώ συγγνώμη από τον εαυτό μου που έχω εμπλακεί σε τέτοιες συζητήσεις και νόμιζα ότι είχα άποψη για το θέμα. Θαυμάζω κάθε έναν που έχει ταξιδέψει με αυτό το αινιγματικό όχημα.

Θα έλεγα και άλλα, αλλά γυρνώντας σπίτι με τούμπαρε η βρωμιάρα. Όχι κυριολεκτικά ευτυχώς, θα δικαιολογούσε το φλας βέβαια, αλλά μοτέρ και πλαίσιο, ακόμα και τα φρένα σε μιά φάση που ξεχάστηκα και παραλίγο να φύγω από βουνοπλαγιά, ήταν ευχάριστα. Έχουμε και λέμε, τιμόνι, μαρσπιέ, σέλα, φλας, ίσως πιο κοντή ζελατίνα. Τα φώτα λίγο που τα είδα τεστ στην γειτονιά είναι ΟΚ με τις λεντόλαμπες (η μεγάλη σκάλα όντως ανάβει δεν ανάβει σχεδόν το ίδιο είναι) οπότε γελάω με το 2/2 χιλιάρια χωρίς φώτα, μην πω ότι ίσως του 950 να είναι καλύτερα σε επαρχιακό γιατί δεν "κόβει" η δέσμη τόσο αυστηρά.

Κατά τα λοιπά, για να πω και κάτι σοβαρό, το πρακτικό του πράγματος είναι ότι το ιδανικό μηχανάκι για ό,τι κουταμάρα μου κατέβει στο μυαλό είναι (ίσως) το νέο 1290R το οποίο θα πρέπει να οδηγήσω και να βάλω στο σόπινγκ λίστ του 2023 καλώς εχόντων των πραγμάτων, εννοείται από Αγγλία, αντικαθιστώντας το XR και το 950.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Κατά τα λοιπά, για να πω και κάτι σοβαρό, το πρακτικό του πράγματος είναι ότι το ιδανικό μηχανάκι για ό,τι κουταμάρα μου κατέβει στο μυαλό είναι (ίσως) το νέο 1290R το οποίο θα πρέπει να οδηγήσω και να βάλω στο σόπινγκ λίστ του 2023 καλώς εχόντων των πραγμάτων, εννοείται από Αγγλία, αντικαθιστώντας το XR και το 950.
To ιδανικο μηχανακι για σενα ειναι GS...τελεία και παύλα...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To ιδανικο μηχανακι για σενα ειναι GS...τελεία και παύλα...
Εγώ βλέπω ότι πολύ το μελετάς, οι ψυχολόγοι το λένε προβολή. Κάνε το ερωτηματικό σου GS, come to the dark side, we have comfortable saddles.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι τα φλας.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι βαθύτερο.

Διαβάζουμε τόσα χρόνια μάχες και συγκριτικά ΚΤΜ εναντίον BMW, 990 VS 1200.

Τι γράφετε ρε φίλοι και φίλες και ΑΡΔ στα περιοδικά και στα σάιτ και στα ίντερνετΣ αλήθεια, τι; Σοβαρά τώρα, πείτε πόσα λεφτά έχει η λίστα "Πέτσα" των μοτοσικλετών, πείτε το νούμερο.

Υπάρχει δηλαδή άνθρωπος που καβάλησε το GS, έκανε 100 χιλιόμετρα, μετά καβάλησε το 9Χ0 και έκανε άλλα τόσα και είπε "α, δύο μηχανάκια ίδιας κατηγορίας, ας κάνω ένα συγκριτικό". Και δεν έσκασε στα γέλια μετά, το εννοούσε. ΟΚ, πες πόσα πήρες γιατί δεν πιστεύω ούτε στη μάνα σου ούτε στον σταυρό που κάνεις ούτε στην τιμή και την υπόληψη σου, ούτε στον όρκο των δημοσιογράφων και ας μην υπάρχει τέτοιος, είδαμε χαΐρι και από άλλα επαγγέλματα που ορκίζονται. Και καθόμαστε και εμείς τόσα χρόνια και το συζητάμε. Και καλά, μερικοί δεν ξέρουμε, αλλά μερικοί ξέρουν και επιμένουν στην συζήτηση και πλέον απορώ γιατί.

Μήλα και πορτοκάλια, pun intended. Το ένα το καβαλάς και ξεκαβαλάς όταν βαρεθείς να οδηγείς. Το άλλο είναι σχεδιασμένο από αντίγραφα σχεδίων μεσαιωνικού βασανιστή με ειδικότητα στην αργή εξόντωση των πυελικών μυών, του όσχεου και του προστάτη, μάλιστα έχει και δόνηση. Εντάξει το τελευταίο ίσως να μην είναι κακό, δεν έχει γίνει μιά μελέτη όμως σχετικά με την διάδοση της προστατίτιδας στους χρήστες της σέλας της μοτοσικλέτας. Φήμες λένε ότι αυτό ήταν το πρωτότυπο αλλά έγιναν αλλαγές γιατί δεν επιβίωσε κανένας δοκιμαστής. Judas Cradle
Είναι εξαιρετική στις φωτογραφίες όμως και πραγματικά δεν καταλαβαίνεις καν ότι υπάρχει όταν οδηγείς όρθιος.

Δεν λέω ποιό είναι ποιό επίτηδες να δω αν θα το μαντέψετε. Ζητώ συγγνώμη από τον εαυτό μου που έχω εμπλακεί σε τέτοιες συζητήσεις και νόμιζα ότι είχα άποψη για το θέμα. Θαυμάζω κάθε έναν που έχει ταξιδέψει με αυτό το αινιγματικό όχημα.

Θα έλεγα και άλλα, αλλά γυρνώντας σπίτι με τούμπαρε η βρωμιάρα. Όχι κυριολεκτικά ευτυχώς, θα δικαιολογούσε το φλας βέβαια, αλλά μοτέρ και πλαίσιο, ακόμα και τα φρένα σε μιά φάση που ξεχάστηκα και παραλίγο να φύγω από βουνοπλαγιά, ήταν ευχάριστα. Έχουμε και λέμε, τιμόνι, μαρσπιέ, σέλα, φλας, ίσως πιο κοντή ζελατίνα. Τα φώτα λίγο που τα είδα τεστ στην γειτονιά είναι ΟΚ με τις λεντόλαμπες (η μεγάλη σκάλα όντως ανάβει δεν ανάβει σχεδόν το ίδιο είναι) οπότε γελάω με το 2/2 χιλιάρια χωρίς φώτα, μην πω ότι ίσως του 950 να είναι καλύτερα σε επαρχιακό γιατί δεν "κόβει" η δέσμη τόσο αυστηρά.

Κατά τα λοιπά, για να πω και κάτι σοβαρό, το πρακτικό του πράγματος είναι ότι το ιδανικό μηχανάκι για ό,τι κουταμάρα μου κατέβει στο μυαλό είναι (ίσως) το νέο 1290R το οποίο θα πρέπει να οδηγήσω και να βάλω στο σόπινγκ λίστ του 2023 καλώς εχόντων των πραγμάτων, εννοείται από Αγγλία, αντικαθιστώντας το XR και το 950.
χα,χα......που να κάνεις βόλτα και το TENERE700.....μετά το μισάωρο ο πόνος είναι αφόρητος......
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι τα φλας.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι βαθύτερο.

Διαβάζουμε τόσα χρόνια μάχες και συγκριτικά ΚΤΜ εναντίον BMW, 990 VS 1200.

Τι γράφετε ρε φίλοι και φίλες και ΑΡΔ στα περιοδικά και στα σάιτ και στα ίντερνετΣ αλήθεια, τι; Σοβαρά τώρα, πείτε πόσα λεφτά έχει η λίστα "Πέτσα" των μοτοσικλετών, πείτε το νούμερο.

Υπάρχει δηλαδή άνθρωπος που καβάλησε το GS, έκανε 100 χιλιόμετρα, μετά καβάλησε το 9Χ0 και έκανε άλλα τόσα και είπε "α, δύο μηχανάκια ίδιας κατηγορίας, ας κάνω ένα συγκριτικό". Και δεν έσκασε στα γέλια μετά, το εννοούσε. ΟΚ, πες πόσα πήρες γιατί δεν πιστεύω ούτε στη μάνα σου ούτε στον σταυρό που κάνεις ούτε στην τιμή και την υπόληψη σου, ούτε στον όρκο των δημοσιογράφων και ας μην υπάρχει τέτοιος, είδαμε χαΐρι και από άλλα επαγγέλματα που ορκίζονται. Και καθόμαστε και εμείς τόσα χρόνια και το συζητάμε. Και καλά, μερικοί δεν ξέρουμε, αλλά μερικοί ξέρουν και επιμένουν στην συζήτηση και πλέον απορώ γιατί.

Μήλα και πορτοκάλια, pun intended. Το ένα το καβαλάς και ξεκαβαλάς όταν βαρεθείς να οδηγείς. Το άλλο είναι σχεδιασμένο από αντίγραφα σχεδίων μεσαιωνικού βασανιστή με ειδικότητα στην αργή εξόντωση των πυελικών μυών, του όσχεου και του προστάτη, μάλιστα έχει και δόνηση. Εντάξει το τελευταίο ίσως να μην είναι κακό, δεν έχει γίνει μιά μελέτη όμως σχετικά με την διάδοση της προστατίτιδας στους χρήστες της σέλας της μοτοσικλέτας. Φήμες λένε ότι αυτό ήταν το πρωτότυπο αλλά έγιναν αλλαγές γιατί δεν επιβίωσε κανένας δοκιμαστής. Judas Cradle
Είναι εξαιρετική στις φωτογραφίες όμως και πραγματικά δεν καταλαβαίνεις καν ότι υπάρχει όταν οδηγείς όρθιος.

Δεν λέω ποιό είναι ποιό επίτηδες να δω αν θα το μαντέψετε. Ζητώ συγγνώμη από τον εαυτό μου που έχω εμπλακεί σε τέτοιες συζητήσεις και νόμιζα ότι είχα άποψη για το θέμα. Θαυμάζω κάθε έναν που έχει ταξιδέψει με αυτό το αινιγματικό όχημα.

Θα έλεγα και άλλα, αλλά γυρνώντας σπίτι με τούμπαρε η βρωμιάρα. Όχι κυριολεκτικά ευτυχώς, θα δικαιολογούσε το φλας βέβαια, αλλά μοτέρ και πλαίσιο, ακόμα και τα φρένα σε μιά φάση που ξεχάστηκα και παραλίγο να φύγω από βουνοπλαγιά, ήταν ευχάριστα. Έχουμε και λέμε, τιμόνι, μαρσπιέ, σέλα, φλας, ίσως πιο κοντή ζελατίνα. Τα φώτα λίγο που τα είδα τεστ στην γειτονιά είναι ΟΚ με τις λεντόλαμπες (η μεγάλη σκάλα όντως ανάβει δεν ανάβει σχεδόν το ίδιο είναι) οπότε γελάω με το 2/2 χιλιάρια χωρίς φώτα, μην πω ότι ίσως του 950 να είναι καλύτερα σε επαρχιακό γιατί δεν "κόβει" η δέσμη τόσο αυστηρά.

Κατά τα λοιπά, για να πω και κάτι σοβαρό, το πρακτικό του πράγματος είναι ότι το ιδανικό μηχανάκι για ό,τι κουταμάρα μου κατέβει στο μυαλό είναι (ίσως) το νέο 1290R το οποίο θα πρέπει να οδηγήσω και να βάλω στο σόπινγκ λίστ του 2023 καλώς εχόντων των πραγμάτων, εννοείται από Αγγλία, αντικαθιστώντας το XR και το 950.
Συνηγορος διαβολου εδω, ενισταμαι κυριε προεδρε. Οχι για το ΑΡΔ τοσο πολυ, οσο για το οτι επι σειρα ετων τα μεγαλυτερα μηχανακια αντβε απο 2003 εως 2008 ηταν το 1200, το 950/990, και... αυτα. Το 2008 εμφανιστηκαν και τα ΧΤ660Ζ, F800GS, 800XC, και λιγο αργοτερα και το ΧΤ1200Ζ. Μεχρι το 2014 λοιπον που βγηκε το 1190 λογικο ηταν η συγκριση με το 1200 να γινεται με το 990 απο πλευρας Αυστριας. Το αν συγκρινονται τα δυο μηχανακια γενικα , οχι, ειναι η μερα με τη νυχτα, εκει που πασχει το ενα υπερισχυει το αλλο και ταναπαλιν. Αλλα οπως και να το κανεις επι σειρα ετων ηταν οι δυο ναυαρχιδες αντβε των δυο εταιριων.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
χα,χα......που να κάνεις βόλτα και το TENERE700.....μετά το μισάωρο ο πόνος είναι αφόρητος......
Το έκανα. Δεν μου φάνηκε τόσο χάλια. Ούτε το challenge μου φάνηκε τόσο χάλια ενώ έχει σέλα πραγματικά σανίδα και φλούδα.

Το μόνο ελαφρυντικό που δίνω είναι η μακροχρόνια απουσία μου από σέλα για τόσες ώρες που παρά την έλλειψη της παραμικρής ενόχλησης το Σάββατο, ίσως είχε δημιουργηθεί κούραση και έκανε το πρόβλημα (που όλοι δέχονται ότι υπάρχει σε κάποιο βαθμό) πιο έντονο.



Η πιο ψύχραιμη απάντηση είναι η εξής:
Το μηχανάκι είναι δρομέας μεγάλων χωμάτινων αποστάσεων, όχι τουρίστας. Κακώς τοποθετήθηκε στην ίδια κατηγορία με το GS από τον κόσμο και τα μέσα, είναι τόσο τραγικά “άλλο” μηχανάκι που αλήθεια με κάνει να απορώ με αυτά που διαβάζω τόσα χρόνια. Είναι τραγικά “άλλο” μηχανάκι από το 1290 και τώρα καταλαβαίνω γιατί οι 9Χ0άρηδες έπαθαν σοκ με το επόμενο μοντέλο (δεν έχω επαφή με τα 1190/10Χ0 εκτός από στατική). Το 1290 (και το 790/890) είναι ένα σύγχρονο μηχανάκι που τα κάνει όλα, πιθανότατα κάνει οτιδήποτε κάνει το 9Χ0 στο χώμα με άλλη αίσθηση και απέχει λιγότερο από τα GS στην άσφαλτο αλλά είναι στην ίδια κατηγορία.

Το R2R στο 9X0 είναι αληθές, του ζητάμε όμως να κάνει κάτι άλλο και φταίει το μάρκετινγκ για αυτή την παρανόηση, το ότι είναι "το κορυφαίο της εταιρίας" είναι άσχετο. Πας μπαρότσαρκα και μπουφέ all you can eat με τον Έλιουντ Κιπτσόγκε; Ο άνθρωπος είναι μαραθωνοδρόμος, προφανώς και να περπατήσει μπορεί από μαγαζί σε μαγαζί και μπύρα μπορεί να πιεί και φαγητό τρώει. Δεν είναι αυτή η ζωή του, δεν “φτιάχτηκε” για αυτό, δεν προπονείται για αυτό. Λέει ένα ρητό ότι αν θες να μάθεις σε ένα γουρούνι να χορεύει χάνεις το χρόνο σου και ταλαιπωρείς το γουρούνι.

Χτες το πρωί λοιπόν έβλεπε η μικρή βιντεάκια με ζώα, μετά κάτσαμε μαζί να δούμε μερικά. Το παιδικό youtube δεν έχει σχέση με μηχανάκια (μάλλον, δεν έχω ψάξει κιόλας) αλλά έχει βιντεάκια με ζώα που κάνουν οτιδήποτε. Από παπαγάλους που τραγουδάνε Λέιντι Γκάγκα μέχρι γατιά που μεγάλωσαν με σκύλους και γαβγίζουν. Άρα κάτι γίνεται ακόμα και εκεί που με την πρώτη ματιά “δεν γίνεται”. Το θέμα είναι να μην ταλαιπωρηθεί κανείς.

Χτες προσπαθούσα να βρω πατήματα. Πιθανολογώ ότι βιαστήκαμε με τον Κώστα/γάτο (είναι τραγικά πολλοί οι Κωνσταντίνοι στο φόρουμ) να αλλάξουμε το ύψος στα καλάμια γιατί κάναμε το τιμόνι πιο “αργό” φέρνοντας τα πρόσωπο με την τιμονόπλακα, θα επανέλθω στο θέμα σε μερικές μέρες όμως. Το μηχανάκι είναι παλιομοδίτικα “ένα κομμάτι” από μπρος μέχρι πίσω και είναι λογικό γιατί η σύνδεση με το τότε αγωνιστικό δεν είναι στα χαρτιά μόνο. Είναι ωραία αίσθηση μερικές φορές, είναι περίεργη άλλες. Δεν σε βοηθάει να το πας, πρέπει να το πιέσεις. Δεν θα σου πει όχι, δεν θα σε διευκολύνει. Και εδώ είναι το ζουμί, το πως θα γίνει πιο “εύκολο”. Το τιμόνι δεν με βολεύει, ούτε στην άσφαλτο ούτε στο “αγκώνες ψηλά” γιατί βάζει τα χέρια μου πολύ κοντά στο σώμα. Δεν με βολεύει σαν ύψος, είναι χαμηλά και δεν δίνει καλό μοχλό γυροσκοπικού στην άσφαλτο και για να έρθουν οι ώμοι πάνω από αυτό (που έτσι λέει η θεωρία ότι είναι η σωστή θέση στο όρθιο) η ζελατίνα έρχεται στην σωστή θέση για αποκεφαλισμό του αναβάτη. Στο όρθιο φαίνεται ότι θέλουν κατέβασμα τα μαρσπιέ για να έχει το γόνατο κάπου να πιαστεί. Για την σέλα τα είπα. Και προφανώς ένας έμπειρος χωμάτινος θα γελάσει γιατί θα το πάρει και θα το δέσει κόμπο όπως είναι και θα απορώ “πως το κάνει” αλλά είμαι τραγικά μακριά από τέτοια ικανότητα. Το ίδιο ισχύει και για την άσφαλτο. Στον οποίο χωμάτινο θα φανεί και φυσιολογικό το να σπρώχνει το μηχανάκι από κάτω του, αντί να οδηγεί στριτάδικα, δείχνει να ανταποκρίνεται πιο θετικά έτσι.

Dual-sportizing the Dakar racer, γιατί η ΚΤΜ δεν το έκανε επαρκώς, μάλλον το έκανε για τους racers και όχι για το πόπολο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το έκανα. Δεν μου φάνηκε τόσο χάλια. Ούτε το challenge μου φάνηκε τόσο χάλια ενώ έχει σέλα πραγματικά σανίδα και φλούδα.

Το μόνο ελαφρυντικό που δίνω είναι η μακροχρόνια απουσία μου από σέλα για τόσες ώρες που παρά την έλλειψη της παραμικρής ενόχλησης το Σάββατο, ίσως είχε δημιουργηθεί κούραση και έκανε το πρόβλημα (που όλοι δέχονται ότι υπάρχει σε κάποιο βαθμό) πιο έντονο.



Η πιο ψύχραιμη απάντηση είναι η εξής:
Το μηχανάκι είναι δρομέας μεγάλων χωμάτινων αποστάσεων, όχι τουρίστας. Κακώς τοποθετήθηκε στην ίδια κατηγορία με το GS από τον κόσμο και τα μέσα, είναι τόσο τραγικά “άλλο” μηχανάκι που αλήθεια με κάνει να απορώ με αυτά που διαβάζω τόσα χρόνια. Είναι τραγικά “άλλο” μηχανάκι από το 1290 και τώρα καταλαβαίνω γιατί οι 9Χ0άρηδες έπαθαν σοκ με το επόμενο μοντέλο (δεν έχω επαφή με τα 1190/10Χ0 εκτός από στατική). Το 1290 (και το 790/890) είναι ένα σύγχρονο μηχανάκι που τα κάνει όλα, πιθανότατα κάνει οτιδήποτε κάνει το 9Χ0 στο χώμα με άλλη αίσθηση και απέχει λιγότερο από τα GS στην άσφαλτο αλλά είναι στην ίδια κατηγορία.

Το R2R στο 9X0 είναι αληθές, του ζητάμε όμως να κάνει κάτι άλλο και φταίει το μάρκετινγκ για αυτή την παρανόηση, το ότι είναι "το κορυφαίο της εταιρίας" είναι άσχετο. Πας μπαρότσαρκα και μπουφέ all you can eat με τον Έλιουντ Κιπτσόγκε; Ο άνθρωπος είναι μαραθωνοδρόμος, προφανώς και να περπατήσει μπορεί από μαγαζί σε μαγαζί και μπύρα μπορεί να πιεί και φαγητό τρώει. Δεν είναι αυτή η ζωή του, δεν “φτιάχτηκε” για αυτό, δεν προπονείται για αυτό. Λέει ένα ρητό ότι αν θες να μάθεις σε ένα γουρούνι να χορεύει χάνεις το χρόνο σου και ταλαιπωρείς το γουρούνι.

Χτες το πρωί λοιπόν έβλεπε η μικρή βιντεάκια με ζώα, μετά κάτσαμε μαζί να δούμε μερικά. Το παιδικό youtube δεν έχει σχέση με μηχανάκια (μάλλον, δεν έχω ψάξει κιόλας) αλλά έχει βιντεάκια με ζώα που κάνουν οτιδήποτε. Από παπαγάλους που τραγουδάνε Λέιντι Γκάγκα μέχρι γατιά που μεγάλωσαν με σκύλους και γαβγίζουν. Άρα κάτι γίνεται ακόμα και εκεί που με την πρώτη ματιά “δεν γίνεται”. Το θέμα είναι να μην ταλαιπωρηθεί κανείς.

Χτες προσπαθούσα να βρω πατήματα. Πιθανολογώ ότι βιαστήκαμε με τον Κώστα/γάτο (είναι τραγικά πολλοί οι Κωνσταντίνοι στο φόρουμ) να αλλάξουμε το ύψος στα καλάμια γιατί κάναμε το τιμόνι πιο “αργό” φέρνοντας τα πρόσωπο με την τιμονόπλακα, θα επανέλθω στο θέμα σε μερικές μέρες όμως. Το μηχανάκι είναι παλιομοδίτικα “ένα κομμάτι” από μπρος μέχρι πίσω και είναι λογικό γιατί η σύνδεση με το τότε αγωνιστικό δεν είναι στα χαρτιά μόνο. Είναι ωραία αίσθηση μερικές φορές, είναι περίεργη άλλες. Δεν σε βοηθάει να το πας, πρέπει να το πιέσεις. Δεν θα σου πει όχι, δεν θα σε διευκολύνει. Και εδώ είναι το ζουμί, το πως θα γίνει πιο “εύκολο”. Το τιμόνι δεν με βολεύει, ούτε στην άσφαλτο ούτε στο “αγκώνες ψηλά” γιατί βάζει τα χέρια μου πολύ κοντά στο σώμα. Δεν με βολεύει σαν ύψος, είναι χαμηλά και δεν δίνει καλό μοχλό γυροσκοπικού στην άσφαλτο και για να έρθουν οι ώμοι πάνω από αυτό (που έτσι λέει η θεωρία ότι είναι η σωστή θέση στο όρθιο) η ζελατίνα έρχεται στην σωστή θέση για αποκεφαλισμό του αναβάτη. Στο όρθιο φαίνεται ότι θέλουν κατέβασμα τα μαρσπιέ για να έχει το γόνατο κάπου να πιαστεί. Για την σέλα τα είπα. Και προφανώς ένας έμπειρος χωμάτινος θα γελάσει γιατί θα το πάρει και θα το δέσει κόμπο όπως είναι και θα απορώ “πως το κάνει” αλλά είμαι τραγικά μακριά από τέτοια ικανότητα. Το ίδιο ισχύει και για την άσφαλτο. Στον οποίο χωμάτινο θα φανεί και φυσιολογικό το να σπρώχνει το μηχανάκι από κάτω του, αντί να οδηγεί στριτάδικα, δείχνει να ανταποκρίνεται πιο θετικά έτσι.

Dual-sportizing the Dakar racer, γιατί η ΚΤΜ δεν το έκανε επαρκώς, μάλλον το έκανε για τους racers και όχι για το πόπολο.
Βλεπω το πιασες το νοημα γρηγορα ;)
Ξεκινα με 10mm κατω τις τιμονοπλακες και με τιμονι απο 950SE. Το στοκ τιμονι στα adv αρμοζει σε naked μηχανη οχι on-off.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δηλαδη εσυ νομιζες πως ειναι ενα gs με μεγαλους τροχους επειδη το εβαζαν στα ιδια συγκριτικα;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δηλαδη εσυ νομιζες πως ειναι ενα gs με μεγαλους τροχους επειδη το εβαζαν στα ιδια συγκριτικα;
Όχι γιατί είχα οδηγήσει 990 παλιότερα, δικάβαλος μάλιστα. Δεν θυμόμουν ότι είναι τόσο διαφορετικό, δέκα+ χρόνια και 30 κιλά πριν :p

Η απορία όμως είναι ειλικρινής, ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ δεν έχει γράψει ότι απλά δεν συγκρίνονται οι δύο μοτοσικλέτες. Το "πάρτε ΚΤΜ αν κάνετε πιο πολύ χώμα και BMW αν κάνετε πιο πολύ άσφαλτο" στην περίπτωση αυτών των μοτοσικλετών είναι το πιο "κακογραμμένο" συμπέρασμα που μπορεί να γραφτεί. Για τα 1290/1250 δεν χρειάζεται grain of salt.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όχι γιατί είχα οδηγήσει 990 παλιότερα, δικάβαλος μάλιστα. Δεν θυμόμουν ότι είναι τόσο διαφορετικό, δέκα+ χρόνια και 30 κιλά πριν :p

Η απορία όμως είναι ειλικρινής, ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ δεν έχει γράψει ότι απλά δεν συγκρίνονται οι δύο μοτοσικλέτες. Το "πάρτε ΚΤΜ αν κάνετε πιο πολύ χώμα και BMW αν κάνετε πιο πολύ άσφαλτο" στην περίπτωση αυτών των μοτοσικλετών είναι το πιο "κακογραμμένο" συμπέρασμα που μπορεί να γραφτεί. Για τα 1290/1250 δεν χρειάζεται grain of salt.
Κακογραμμένη αλήθεια...
Οποιος δεν κάνει χώμα με το ΚΤΜ, γιατί να το πάρει?
Και όποιος δεν ταξιδεύει πολύ με το gs, επίσης γιατί να το πάρει?
Το ένα είναι το καλύτερο στο χώμα και το άλλο στα ταξίδια.
Εχουν λυθει αυτές οι απορίες Γιάννο...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Πάρτε ιδέες.....
Να...
Τέτοια βιδεο βάζετε και μετά σπάνε τα φλασάκια και γκρεμίζεται ο κόσμος μας :p
 
Top Bottom