ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ducati Desertx
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
amyroukai Για φλασάκια, επειδή είναι ένα παρα πολύ γνωστό θέμα των 990, είτε σε δέσιμο είτε σε πέσιμο , είτε ανεβαίνοντας εσύ ο/η πίσω κλπ θα διαλύσουν , προτείνω να βάλεις του 1190 νομίζω, τα έιχαν και σε προσφορά 80 ευρώ και τα 4 , δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα, τα βάζεις και ξεμπέρδεψες
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Η τσιπικη λυση ειναι κολλημα του σπασμενου με θερμοκολλα και μετα δυο-τρεις στρωσεις duct tape.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
LED Kinezoi + flasher
ή
KTM lc4-lc8 Kinezoi copy paste
Παίρνεις μια 12άδα ,κι εχεις κάβα.

Αρκεί να ψωνίζεις προληπτικά (παράγγειλα 4, ενώ τα φλας μου όλα ΟΚ)
ή να μην βιάζεσαι (να ζήσεις με κόλλα ή ταινία μεχρι να'ρθουν)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
LED Kinezoi + flasher
ή
KTM lc4-lc8 Kinezoi copy paste
Παίρνεις μια 12άδα ,κι εχεις κάβα.

Αρκεί να ψωνίζεις προληπτικά (παράγγειλα 4, ενώ τα φλας μου όλα ΟΚ)
ή να μην βιάζεσαι (να ζήσεις με κόλλα ή ταινία μεχρι να'ρθουν)
βγαινουν και τα στρογγυλα των 950 σε κινεζοβιτσ?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η ταινία και η κόλλα στην πρωινή βόλτα έπαθαν ΕΠΙΚ φέιλ.

Μαμά φλασάκια, καλώδια κλπ βγαίνουν ευρώ 170 περίπου, με περιθώριο για λίγο ακόμα.

Τα μαμά του 1ΧΧ0 στο versand.de έχουν 40κάτι το ένα, Νικόλα χίλια ευχαριστώ, θα ρωτήσω (σήμερα έμπλεξα με την πολεοδομία, πετυχαίνοντας όμως έναν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ υπάλληλο που με γλίτωσε από πολύ κόπο και αναμονή, χαλάλι ο χρόνος).


Και τώρα το καλό.

Το πολύ καλό.

Δεν ξέρω από που να το πιάσω, οπότε ας το πιάσω από το μακρινό άκρο.

Πόσοι παρακολουθείτε τα μοτο-τεχνολογικά νέα είναι άγνωστο, πιθανόν να έχετε διαβάσει (ή να έχετε οδηγήσει) για τα πρώτα μηχανάκια με ηλεκτρονικές αναρτήσεις, τα οποία είχαν πρόβλημα στην είσοδο της στροφής. Το μοντέλο τύπου "skyhook", δανείζομαι τον όρο από την Ντουκάτι αλλά δεν ήταν η μόνη που το είχε σαν πρότυπο, προσπαθούσε να κρατήσει την μοτοσικλέτα όσο γίνεται πιο επίπεδη, να κόψει την βύθιση στα φρένα εμπρός και την βύθιση στην επιτάχυνση πίσω. Πως το έκανε αυτό, αλλάζοντας αποσβέσεις και προφορτίσεις... Το αποτέλεσμα (αναλόγως την μοτοσικλέτα) ήταν περίεργο λένε. Παρά το γεγονός ότι το XR θεωρείται ένα από αυτά τα "παλιακά" και η ανάρτηση στο νέο είναι στα χαρτιά τραγικά πολύ βελτιωμένη με πολύ μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων και πιο "φυσιολογική" συμπεριφορά, δεν ένιωσα ποτέ ενόχληση.

Ακριβώς το αντίθετο δηλαδή με το 950. Όταν το πήρα από τον Κώστα ήταν "περίεργα" ρυθμισμένο και εμπρός και πίσω. Προφόρτιση, συμπίεση και επαναφορά δεν είχαν καμία σχέση πχ στα δύο καλάμια μεταξύ τους, είχε μεγάλη στατική αντίσταση στην βύθιση, το οποίο έχω διαβάσει ότι είναι "ελάττωμα" που διορθώθηκε στα επόμενα αλλά ήταν ταυτόχρονα τραγικά μαλακό για τα κιλά μου. Το πίσω ήταν από σέρβις αλλά κάτι είναι περίεργο με την γρήγορη συμπίεση, παρά τις διαβεβαιώσεις του τεχνικού. Το ρύθμισα σε πρώτη φάση στις "σπορ" ρυθμίσεις, όπου πχ μπροστά η συμπίεση ήταν ήδη έτσι (10 κλικ), διορθώσαμε λίγο την προφόρτιση πίσω με τον Γάτο και θεωρητικά ήταν ΟΚ. Πρακτικά έβαλα την γρήγορη συμπίεση στο normal μετά τα πρώτα ελάχιστα χιλιόμετρα και το υπόλοιπο έμεινε στο σπορ.

Τι καλό είχε το μηχανάκι έτσι; Ήταν τέλειο για ανοιχτό δρόμο, φρένα και επιταχύνσεις, "στριτάδικο" και γνώριμο. Ήταν το μαύρο του το χάλι οπουδήποτε εκτός από ανοιχτό δρόμο όμως, το σπορ δηλαδή ήταν απλά ΛΟΛ γιατί δεν είναι έτσι τα σπορ μηχανάκια, ούτε κατά διάνοια. Είπε ο pumba σε κάποια φάση (το είχε γράψει και ο Κώστας κατά το παρελθόν στο φόρουμ) ότι έχει κάνει αλλαγή στο εμπρός φυσίγγιο και πως το manual δεν είναι πιά σχετικό, αλλά κανείς δεν ξέρει ΤΙ είναι σχετικό για "βασικές ρυθμίσεις", σίγουρα όχι αυτό που είχε κάνει ο Κώστας.

Σήμερα το πρωί αφήνω την μικρή στο σχολείο και λέω ας βάλω το standard και γυρίζω όλα τα ρυθμιστικά πιο χαλαρά. Θα έπρεπε να δώσω λίγο παραπάνω προφόρτιση και εμπρός και πίσω αλλά δεν είχα πρόχειρο το 24 και τέλος πάντων είπα να μην φάω όλο το πρωί, ότι ήταν εύκολο μόνο. Ανεβαίνω να φύγω, κάθεται το μηχανάκι, κατσουφιάζω προκαταβολικά για την υπερβολική μετακίνηση στην πρώτη γκαζιά, το υπερβολικό βύθισμα στο πρώτο φρενάρισμα ίσα που άγγιξα την μανέτα και... Στρίβει. Το περίεργο που είναι θα μου πεις. ΕΣΤΡΙΨΕ. Δεν το πάλεψα για να στρίψει, και το ίδιο έκανε και στην επόμενη στροφή και σε όλες τις επόμενες και έχω μείνει χαζός. ΟΚ, το τιμόνι είναι στενό και χαμηλά, αλλά πλέον ενοχλεί πολύ λιγότερο γιατί δεν χρειάζεται να το πολεμήσεις, στρίβει. Στρίβει κανονικά, ΟΚ όχι με την ελαφρότητα που δίνει η γεωμετρία στο XR ή το μικρότερο βάρος στο Χ αλλά πλέον κάνει ο,τι του πω όπως το πω. Μειονέκτημα ότι έχει χαθεί η αμεσότητα στο φρένο, ειδικά σε απότομο φρένο. ΟΚ κάτι "πρέπει" να χάσεις και φαντάζομαι ότι ανάμεσα στα 10 και στα 15 κλικ κάπου θα έχει μιά ισορροπία, αλλά λεπτομέρειες τώρα. Η σέλα παραμένει χάλια, αλλά με βρήκε πιο ξεκούραστο σήμερα.

Χιούστον, έχουμε μηχανάκι. Χοροπηδάω διακριτικά από χαρά.

Πάνο επιτρέπεται να γαμοσταυρίσω λίγο για τον πλαστικό λασπωτήρα των 950, που άλλαξε στα 990 ή παραγράφηκε το αδίκημα στην δεκαετία; Μάλλον δακρύζει και το αριστερό ρυθμιστικό στο καλάμι, θα το ξαναδώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
[QUOTE="amyroukai, post: 388483, member: 1646]
Πάνο επιτρέπεται να γαμοσταυρίσω λίγο για τον πλαστικό λασπωτήρα των 950, που άλλαξε στα 990 ή παραγράφηκε το αδίκημα στην δεκαετία; Μάλλον δακρύζει και το αριστερό ρυθμιστικό στο καλάμι, θα το ξαναδώ.

[/QUOTE]

Ειναι ακομα τα μπαλακια τσουρεκια, οποτε με λιγη μουρμουρα παραπανω δεν θα αλλαξουν και πολλα.

Οι αναρτησεις με τις μεγαλες διαδρομες στα 9χ0 ειναι ευχη και καταρα, οπως σε ολα τα μηχανακια με αντιστοιχα συνολα αναρτησεων, και το φανταστικο απο το επικινδυνο σε πολλες περιπτωσεις, απεχει μερικα κλικ. Οποιος ειδικα εχει ασχοληθει με competition supermoto μπορει να καταλαβει τι λεω.

Δυστυχως δε μπορω να βοηθησω ιδιαοτερα στο πως να σεταρεις τα ρυθμιστιρια, εκτος αν θες να περιμενεις μεχρι το καλοκαιρι να ριξουμε μια ματια μαζι. Για αρχη θα σου ελεγα να ριξεις σιγουρα λιγο τα μουτρα, ξεκινα με 10χιλ και βλεπεις, με τα σκληρα ελατηρια ισως θελει παραπανω, ασε το μανουαλ και προσπαθησε να καταλαβεις ποιο ειναι το προβλημα. Πρωτα ομως πρεπει να ερθει σωστα απο αποψη γεωμετριας, δηλαδη μπρος πισω υψος ωστε να παει οπως θες, και μετα να ασχοληθεις με συμπιεσεις/επαναφορες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι για μουρμούρα, απλά για λίγη ώρα (καλά, ακόμα) σκέφτηκα να πάρω άλλο ψαλίδι. Μπορεί να το κάνω, δεν έχω αποφασίσει, όπως κρέμεται η απόφαση για αριστερό ντεπόζιτο και φιλέτο.


Δεν πειράζει, θα το βρω το θέμα, είμαι τόσο ανακουφισμένος που ΔΟΥΛΕΥΕΙ το μηχανάκι όπως φανταζόμουν ότι πρέπει που.... Δεν έχω άλλα λόγια.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν είναι για μουρμούρα, απλά για λίγη ώρα (καλά, ακόμα) σκέφτηκα να πάρω άλλο ψαλίδι. Μπορεί να το κάνω, δεν έχω αποφασίσει, όπως κρέμεται η απόφαση για αριστερό ντεπόζιτο και φιλέτο.


Δεν πειράζει, θα το βρω το θέμα, είμαι τόσο ανακουφισμένος που ΔΟΥΛΕΥΕΙ το μηχανάκι όπως φανταζόμουν ότι πρέπει που.... Δεν έχω άλλα λόγια.
Γιατι να παρεις αλλο ψαλιδι;

Τα καλαμια παντως δεν εχουν θεματα τριβων, αν εχεις τετοια περιεργα καλο ειναι κα τσεκαρεις αμα ειναι στραβοβιδωμενος ο αξονας, αν εχουν τσογους που αμφιβαλω. Επισης για βυθισματα κλπ, καλο ειναι να τσεκαρεις την σταθμη του λαδιου, αν εχει μπει λαθος ποσοτητα, που ειναι πολυ πιθανο, επιρεαζει τρομερα την λειτουργία του πηρουνιου. Γενικα αν βλεπεις περιεργα πραγματα στο πηρουνι, καλο ειναι να λυθει απο καποιον που ξερει και να βεβαιωσει οτι ολα ειναι οκ. Επισης, καλο θα ηταν να μπουν και ελατηρια στα κιλα σου, αυτα που εχει ειναι αρκετα μαλακα για τις κοντες διαδρομες
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Για τα φλας, παρε ενα τετοιο:


Kαι βαλε μετα ο,τι φλασακι LED γουσταρεις απο την αγορα, κανα 40αρι η 4αδα ακομα και Ελλαδα. Ή παιρνεις τη γνησια 4αδα LED απο την ΚΤΜ με 80€.
Το αλιεξπρες τα εχει 2ε. Εδω κανουν να ερθουν περιπου μια βδομαδα τα πραγματα απο ντιπ τσαινα. :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είδα μιά βλάβη στο advrider που έχει γίνει και σε αυτό, από το τρίψιμο του λασπωτήρα/προφυλακτήρα αμορτισέρ στο αλουμίνιο του ψαλιδιού, το τρώει και κάνει χαρακιές που αν δεν τις δεις στην αρχή τους γίνονται κωμικά βαθιές, δεν ξέρω πότε γίνονται επικίνδυνες δομικά. Εδώ είμαστε στην αρχή ευτυχώς και με λίγο κόψιμο/στένεμα του λασπωτήρα θα λυθεί.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το αλιεξπρες τα εχει 2ε. Εδω κανουν να ερθουν περιπου μια βδομαδα τα πραγματα απο ντιπ τσαινα. :p
Eδω ομως κανουν κανα μηνα να ερθουν , αναλογως των ορεξεων των ΕΛΤΑ, και δεν αντεχω να διαβαζω τη γκρινια του για το γ@μ0φλασακι αλλον ενα μηνα! :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα μπει ξυλόβιδα που θα πάει σύννεφο :p

Τα ξηλώνω κιόλας και βάζω αυτοκόλλητα τύπου σουπερσπορτάδικα μίνι στις τρύπες ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ πλέον, το βασικό πρόβλημα λύθηκε.
 

AlxT

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
990 Adv '09
Είδα μιά βλάβη στο advrider που έχει γίνει και σε αυτό, από το τρίψιμο του λασπωτήρα/προφυλακτήρα αμορτισέρ στο αλουμίνιο του ψαλιδιού, το τρώει και κάνει χαρακιές που αν δεν τις δεις στην αρχή τους γίνονται κωμικά βαθιές, δεν ξέρω πότε γίνονται επικίνδυνες δομικά. Εδώ είμαστε στην αρχή ευτυχώς και με λίγο κόψιμο/στένεμα του λασπωτήρα θα λυθεί.

True story.. δεν ειναι τοσο βαθιο οσο δειχνει αλλα συμβαινει.. εφαγα 1 ποντο απο καθε πλευρα του και ηρεμησα. το φοβερο ειναι οτι το πλαστικο δεν ειχε καταλαβει τπτ.

Untitled by Alexandros Tsotos, on Flickr
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Το καλό είναι ότι όποιος εισχωρήσει στο θέμα αυτό(βαθιά όσο οι σελίδες του), για τα 990-950, θα μάθει τόσο να λύνει - δένει το μηχάνημα
όσο και που θα βρει τα κομμάτια :)

Εδώ μας τρέχουνε οι φλατζες λάδια, κροταλιζουν οι αλυσίδες, για φλας θα ψάχνουμε?
Δεν πάμε καμιά βόλτα?
Τα κατεμ θέλουν 1000χλμ βόλτα 1 μήνα μέσα!
Απολαύστε υπεύθυνα!!!:)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να φτιάξω την σέλα (ή να βάλω πρόβατο/χαλάκι από το ΙΚΕΑ που κάνουν στις ΗΠΑ) και πάμε. Είναι λίγο παραπάνω στο 950.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Να φτιάξω την σέλα (ή να βάλω πρόβατο/χαλάκι από το ΙΚΕΑ που κάνουν στις ΗΠΑ) και πάμε. Είναι λίγο παραπάνω στο 950.

Αφου ειναι χαμηλο φτιαξε μια ισια σελα που να ειναι και φαρδια. Κανει και στα ποδια μεγαλη διαφορα, εξαλλου αυτη ειναι και η κανονικη του.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αφου ειναι χαμηλο φτιαξε μια ισια σελα που να ειναι και φαρδια. Κανει και στα ποδια μεγαλη διαφορα, εξαλλου αυτη ειναι και η κανονικη του.
Η σέλα τώρα είναι η στοκ του S.
Η σέλα του Κώστα ήταν πιο φαρδιά (δεν πονούσαν τα οπίσθια) αλλά είχε σκαλοπάτι που περιόριζε κοντά στο τιμόνι και με περισσότερο λυγισμένα γόνατα.
Σηκώνοντας και άλλο την σέλα και κάνοντας πιο φαρδιά στο πίσω μέρος (έχω δει τι θα ήθελα από το advrider και έχω αποθηκεύσει φωτογραφίες να δείξω σε σελά) θα γίνει απαραίτητη η αλλαγή στο τιμόνι με αποστάτες σε πρώτη φάση.
 
Top Bottom