ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
να ξερεις θα εβγαζα χερι σε καθε στροφη και δεν θα εβαζα φλας.
Αν έχει ωραία οπίσθια στο πεζοδρόμιο πριν την στροφή, εννοείται.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
μονο για τις δεξιες βολευει, στις αριστερες ειναι ρισκο
ενώ η αγορά ΚΤΜ.... βίβερε περικωλοζαμέντε!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Αν έχει ωραία οπίσθια στο πεζοδρόμιο πριν την στροφή, εννοείται.
Νομιζω διαβασες οτι " ...θα εβαζα χερι ... και δεν θα έβγαζα φλας"
:laugh::laugh:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Άμα δεν είναι καλό το led δε φαίνεται καθόλου τη μέρα.

Το κατάλαβα με χριστοπαναγία που απομακρύνοταν.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τα κινεζικα δε φεγγουν, τα κτμ κοβονται, καλα ειπα πιο πριν, τελικα βαζουμε φλασακια γιαμαχα για σιγουρια?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Άμα δεν είναι καλό το led δε φαίνεται καθόλου τη μέρα.

Το κατάλαβα με χριστοπαναγία που απομακρύνοταν.
Αααα, αυτο ειναι το λεγομενο φαινομενο christopanagia doppler effect .
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ερώτηξη:

Πόσο πολύ κόβουμε το πλαστικό του λασπωτήρα; Είχα και μιά ιδέα να βάλω ροδέλα/αποστάτη στις κάτω βίδες, απομακρύνεται αρκετά από το ψαλίδι έτσι, αλλά δεν έχει τόσο μεγάλο μήκος η βίδα. *μήκος έχει για να μην τα λέω λάθος, εγώ δεν αισθάνομαι πολύ καλά με τις ξυλόβιδες, που μπορεί να μην έχω λόγο, τι να πω, δεν τις έχω συνηθίσει.

Πιθανότατα θα πάρω του 990 στο εγγύς μέλλον γιατί έχει ένα σπάσιμο αυτός ψηλά (24 ευρώ τον έχουν οι Γερμανοί), μέχρι τότε να μην κάνει άλλη ζημιά είναι το θέμα.


Με πιο σωστή επιλογή λέξεων στο παπιοπαπιοφύγε το βρήκα
MUD GUARD CUTTING SWINGARM: Take a look at your plastic mudguard that protects your rear shock from debris from the rear tire.
See how it lightly brushes (some bike yes, some bikes no) against the swingarm on the sides? Over the next 25,000 miles that will actually grind a hole in your swingarm. Pull the mudguard off and trim 1/4" off of each side so that there is NO contact with the swingarm (remember to account for suspension compression.. so trim it further up than you think)
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ερώτηξη:

Πόσο πολύ κόβουμε το πλαστικό του λασπωτήρα; Είχα και μιά ιδέα να βάλω ροδέλα/αποστάτη στις κάτω βίδες, απομακρύνεται αρκετά από το ψαλίδι έτσι, αλλά δεν έχει τόσο μεγάλο μήκος η βίδα. *μήκος έχει για να μην τα λέω λάθος, εγώ δεν αισθάνομαι πολύ καλά με τις ξυλόβιδες, που μπορεί να μην έχω λόγο, τι να πω, δεν τις έχω συνηθίσει.

Πιθανότατα θα πάρω του 990 στο εγγύς μέλλον γιατί έχει ένα σπάσιμο αυτός ψηλά (24 ευρώ τον έχουν οι Γερμανοί), μέχρι τότε να μην κάνει άλλη ζημιά είναι το θέμα.
Ρε μην τρελαίνεσαι...
Φάε με μια φαλτσέτα το επίμαχο σημείο και μην ασχοληθείς ξανά...
Δεν πρόκειται να σπάσει το ψαλίδι... ;)
Και άντε καμιά βόλτα γιατί έχει ωραία μέρα...:ok:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ερώτηξη:

Πόσο πολύ κόβουμε το πλαστικό του λασπωτήρα; Είχα και μιά ιδέα να βάλω ροδέλα/αποστάτη στις κάτω βίδες, απομακρύνεται αρκετά από το ψαλίδι έτσι, αλλά δεν έχει τόσο μεγάλο μήκος η βίδα. *μήκος έχει για να μην τα λέω λάθος, εγώ δεν αισθάνομαι πολύ καλά με τις ξυλόβιδες, που μπορεί να μην έχω λόγο, τι να πω, δεν τις έχω συνηθίσει.

Πιθανότατα θα πάρω του 990 στο εγγύς μέλλον γιατί έχει ένα σπάσιμο αυτός ψηλά (24 ευρώ τον έχουν οι Γερμανοί), μέχρι τότε να μην κάνει άλλη ζημιά είναι το θέμα.
Βαλε μακρυτερη σωστη βιδα και ενα-δυο παξιμαδια μεγαλυτερου Μ για αποστατη. Μη κοψεις λασπωτηρα.
Με την ευκαιρια τσεκαρε και το ψαλιδι για ρωγμες στην περιοχη εδρασης του αμορτισερ. Ειναι συχνο φαινομενο να ραγιζουν.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κυριακή ημέρα σχόλη σήμερα και έλεγα να το κάνω μιά σβέλτη μήπως το πάω στα αρχαία που έλεγαν πιο πάνω που βλέπουν την λίμνη, σιδερόκωλη 20 λεπτά, να προσποιηθώ ότι πάτησα χώμα.

Θα κάνω και μιά δοκιμή πως καθεται αν βρω παξιμάδια στο σπίτι, ξυλόβιδες σίγουρα δεν έχω. Τουλάχιστον έχουμε τον κωδικό EJOT PT SCREW K60X20 WS=6
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μπήκαν ροδελες στις κάτω (σίδερο)βίδες, θα το ξαναδώ αν έδωσε λύση.
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Εγώ το έφαγα από την δεξιά πλευρά. Και επίσης κόλλα του και χρυσή ταινία για θερμοκρασία. Αργά ή γρήγορα σπάει όχι από κραδασμούς ή πέτρες αλλά από την θερμοκρασία των λαιμων.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Βαλε μακρυτερη σωστη βιδα και ενα-δυο παξιμαδια μεγαλυτερου Μ για αποστατη. Μη κοψεις λασπωτηρα.
Με την ευκαιρια τσεκαρε και το ψαλιδι για ρωγμες στην περιοχη εδρασης του αμορτισερ. Ειναι συχνο φαινομενο να ραγιζουν.

Τώρα...Τον Απο-ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ !!! :ha
 

fortman

Μέλος
Όνομα
Mannol
Μοτό
KTM 950
Θέλω να παραγγείλω το κιτ αντλίας νερού του cj.Η άδεια γράφει 2010,αλλά νομίζω είναι μοντέλο 2009.Υπάρχει τρόπος να μάθω χωρίς ανοίξω το καπάκι ποιον άξονα θέλω;Μακρύ ή κοντό;Ευχαριστώ.
Free VIN Check Reports - jyarp086000001746 vin decoder
Μπες εδω, βαλε στο πλαισιο αναζητησης τον αριθμο πλαισιου και μαθε πληροφοριες για τη μοτοσυκλετα σου
 

nosPa21

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
640 990
Είδα κάπου εδώ ότι ο amyroukai ψάχνει να βρει άκρη με τους κωδικούς χρωμάτων για το 950 και είπα να γράψω εδώ ότι ξέρω, για να μη χαλάσω και το άλλο νήμα.

Δυστυχώς Γιάννη ταμπελάκι με κωδικό χρώματος δε θα βρεις. Ο κωδικός που ψάχνεις αναγράφεται στο part number του συγκεκριμένου εξαρτήματος.
Συγκεκριμένα, αν πας στο spare parts manual του Ευρωπαϊκού 950, χρονιάς 2005 και χρώματος πορτοκαλί και ψάξεις τον κωδικό για το αριστερό πλαστικό, θα βρεις τον κωδικό 6000805000070. Τα τελευταία 2 ψηφία λοιπόν είναι ο κωδικός του χρώματος που θα πάρεις το πλαστικό αν το παραγγείλεις με αυτο τον κωδικό απο την ΚΤΜ και αν ήταν διαθέσιμο :rolleyes:. Αν είχες για παράδειγμα το ασημί 950 του 2003, το ίδιο πλαστικό είναι το 6000805000084.

Αυτοί οι κωδικοί οι οποίοι υποθέτω είναι για εσωτερική χρήση αντιστοιχούν σε πραγματικούς κωδικούς χρωμάτων διαφόρων κατασκευαστών/εταιριών και θα τους βρείς σε αυτή τη λίστα τέρμα δεξιά.

Δυστυχώς για το συγκεκριμένο πορτοκαλί, το καλό, το φανταχτερό, αυτό με το γκλίτερ που όλοι το κράζουν αλλά όλοι σταματάνε και το χαζεύουνε :p αυτό που γράφει δεξιά στην λίστα δεν είναι κωδικός χρώματος καμίας εταιρίας αλλά μία περιγραφή που είναι άχρηστη.
Αν πας σε χρωματοπωλείο και πεις φτιάξε μου μισό κιλό "βάση SIKKENS IVECO IC 185, βερνίκι διάφανο με 3% JADE HELICONE" δε θα βγάλει άκρη ο μάστορας.
Υποθέτω ότι το SIKKENS IVECO IC 185 είναι το πορτοκαλί (βάση) και μετά λέει βερνίκι με 3% JADE HELICONE...
Το JADE HELICONE είναι η ονομασία του γκλίτερ (πέρλα) που κάνει τη διαφορά αλλά δεν μπαίνει ετσι απλά στο βερνίκι. Η πέρλα εφαρμόζεται στη δεύτερη φάση της βαφής, καθώς το χρώμα είναι "τριπλής", μόνη της, μετά την βάση (πορτοκαλί) και πριν το βερνίκι (σκέτο).

Έτσι είμαστε πάλι στο μηδέν. Δεν έχουμε τον κωδικό του χρώματος!

Όταν ήθελα να βάψω το 640 μου με το συγκεκριμένο χρώμα, το 70, κατέληξα να το βάψω με το STANDOX KTM 206. Δεν θυμάμαι πώς συνέδεσα το Basislack SIKKENS IVECO IC 185, Klarlack mit 3% JADE HELICONE με το STANDOX KTM 206 γιατί έχουνε μεσολαβήσει 4 χρόνια και μία δόση Astra απο τότε αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι αυτό είναι το σωστό χρώμα!

Το σωστό χρώμα για κάποιον που θέλει να βάψει όλο το μηχανάκι όμως, και όχι για κάποιον που θέλει να βαψει κανα δυο πλαστικά και να τα "ταιριάξει" με τα μαμά. Γιατί?
Η εταιρία η οποία είχε παράξει τη συγκεκριμένη πέρλα JADE HELICONE έχει κλείσει εδώ και πολλά χρόνια και έτσι έχει αντικατασταθεί σε όλες τις συνταγές χρωμάτων με άλλες εναλλακτικές οι οποίες "βγάζουν" σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα.

Δε ξέρω αν άξιζε όλη αυτή η ανάλυση στην τελική αλλά αν σου έλεγα "φίλε ο κωδικός είναι Standox KTM 206" και πήγαινες να κουμπώσεις τα βαμμένα πλαστικά δίπλα στα μαμά και έβλεπες τη διαφορά, θα είχες θέμα. Από την άλλη, είναι μία πληροφορία που δε νομίζω να υπάρχει έτσι συγκεντρωμένη κάπου αλλού.

Γιάννη όπως το βλέπω οι επιλογές σου είναι ή να βάψεις όλα τα πορτοκαλί πλαστικά με το 206 ή να τα αφήσεις όπως είναι με τα σημάδια του πολέμου :ok:

Όλα τα παραπάνω μπορεί να είναι μπούρδες και ανακρίβειες, αλλά στην τελική μιλάμε για μηχανάκια 17 ετών πλέον...κουβέντα να γίνεται.
 
Top Bottom