ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την πρώτη λίστα την είχα δει στο advrider, η δεύτερη είναι σαφώς πιο εύκολη στην αναζήτηση.

Ευχαριστώ θερμά (αποθήκευσα την δεύτερη λίστα για ευνόητους λόγους).

Γιάννη όπως το βλέπω οι επιλογές σου είναι ή να βάψεις όλα τα πορτοκαλί πλαστικά με το 206 ή να τα αφήσεις όπως είναι με τα σημάδια του πολέμου :ok:
Υπάρχει και η τρίτη λύση, μεταχειρισμένα χωρίς σημάδια.
Θεωρητική συζήτηση για την ώρα, οι ουλές του πολέμου είναι κάτω από το γκλίτερ και από το μαύρο πλαστικό χαμηλά. Είναι εκεί, είναι σχεδόν αόρατες, δεν θα αποτελέσουν πρόβλημα μέχρι να θελήσω να αντικαταστήσω το γκλίτερ με κάτι πιο... κλιμακτηριακά σοβαρό :p
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Δηλαδή αν πας σε χρωματοπωλείο και πεις θέλω το STANDOX KTM 206, θα καταλάβουν...;
Δε θα ήταν πιο εύκολο(;) να πεις θέλω RAL2009 με 3% πέρλα ξερωγω... και να περάσεις μια στρώση βερνίκι στο τέλος...
Βέβαια πάντα για την περίπτωση που θέλει κάποιος να βάψει όλα τα πορτοκαλί πλαστικά και όχι να "ταιριάξει" με υφιστάμενα...

Μπορεί η απορία μου να φαίνεται αστεία, αλλά σοβαρά ρωτάω, δεν έχω ιδέα από τη διαδικασία βαφής. :thnkg:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Υπάρχουν μαγαζιά με φασματογραφο χρωματος
Μην παιδεύεστε
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δηλαδή αν πας σε χρωματοπωλείο και πεις θέλω το STANDOX KTM 206, θα καταλάβουν...;
Δε θα ήταν πιο εύκολο(;) να πεις θέλω RAL2009 με 3% πέρλα ξερωγω... και να περάσεις μια στρώση βερνίκι στο τέλος...
Βέβαια πάντα για την περίπτωση που θέλει κάποιος να βάψει όλα τα πορτοκαλί πλαστικά και όχι να "ταιριάξει" με υφιστάμενα...

Μπορεί η απορία μου να φαίνεται αστεία, αλλά σοβαρά ρωτάω, δεν έχω ιδέα από τη διαδικασία βαφής. :thnkg:

Το προβλημα με τους κωδικους ειναι οτι τα χρωματα αλλαζουν με τον καιρο λογω ηλικιας οποτε αν βαψεις ενα μονο πλαστικο με συγκεκριμενο κωδικο, τοτε πιθανοτατα θα διαφερει απο τα υπολοιπα. Οποιοδηποτε σοβαρο μαγαζι ομως μπορει να βγαλει το χρωμα που χρειαζεσαι με φασματογραφο οποτε παιρνεις αυτο που χρειαζεσαι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δηλαδή αν πας σε χρωματοπωλείο και πεις θέλω το STANDOX KTM 206, θα καταλάβουν...;
Δε θα ήταν πιο εύκολο(;) να πεις θέλω RAL2009 με 3% πέρλα ξερωγω... και να περάσεις μια στρώση βερνίκι στο τέλος...
Βέβαια πάντα για την περίπτωση που θέλει κάποιος να βάψει όλα τα πορτοκαλί πλαστικά και όχι να "ταιριάξει" με υφιστάμενα...

Μπορεί η απορία μου να φαίνεται αστεία, αλλά σοβαρά ρωτάω, δεν έχω ιδέα από τη διαδικασία βαφής. :thnkg:
Το bandit είχε επίσης τριπλής βαφή, με συγκεκριμένες οδηγίες για τις στρώσεις ώστε να βγει η απόχρωση.
Πήγα με τον κωδικό και μου λέει "το μαμά είναι τριπλής, αν θες στο φτιάχνω διπλής για ευκολία".

Οπότε ναι, ο κωδικός σε ένα καλό κατάστημα με βαφές αρκεί. Και μετά ισχύει και αυτό που έγραψε και ο Pumba πιο πάνω για την γήρανση.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Καλησπέρα..Στην τάπα του ψυγείου νερού αλλάζουν τα λάστιχα η χρειάζεται αλλαγή όλη η τάπα?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παραδοσιακά όλη. Συνήθως εκτός από τα λάστιχα κουράζεται και το ελατήριο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Panus

Μέλος
Όνομα
Panos
Μοτό
KTM 990 Super Duke
Γεια σε όλους, Πανος εδω, νεο μελος.
Ψάχνομαι γιατι εχω ενα θέμα με την μπροστά αριστερή μπουκάλα του 990 μου (ΚΤΜ super duke 990 μοντέλο του 08, 30,000 χλμ, πρόσφατη αγορά used )

πηρα το μηχανάκι και το εβαλα κατευθείαν μέσα για μεγάλο σερβις στα παντα ολα.

μετά το πρόσφατο σέρβις λοιπον ,χάνει λάδι η αριστερη μπουκαλα
την ξανα ειδε ο τεχνικός
και απο τοτε χάνει περισσότερο λάδι.
η δεξια μπουκάλα μια χαρα κανένα θεμα,
είχατε παρόμοια εμπειρία;

ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γεια σε όλους, Πανος εδω, νεο μελος.
Ψάχνομαι γιατι εχω ενα θέμα με την μπροστά αριστερή μπουκάλα του 990 μου (ΚΤΜ super duke 990 μοντέλο του 08, 30,000 χλμ, πρόσφατη αγορά used )

πηρα το μηχανάκι και το εβαλα κατευθείαν μέσα για μεγάλο σερβις στα παντα ολα.

μετά το πρόσφατο σέρβις λοιπον ,χάνει λάδι η αριστερη μπουκαλα
την ξανα ειδε ο τεχνικός
και απο τοτε χάνει περισσότερο λάδι.
η δεξια μπουκάλα μια χαρα κανένα θεμα,
είχατε παρόμοια εμπειρία;

ευχαριστώ εκ των προτέρων
Kαλησπερα και καλως ηρθες.

Για να καταλαβω, πηγες το μηχανακι για φουλ σερβις χωρις να χανει.
Εκει εκαναν φουλ σερβις -συμπεριλαμβανομενων και τσιμουχων/λαδιων μπροστινου?

Αν ναι και μετα το σερβις εχανε η μπουκαλα, και μετα τον επανελεγχο απο αυτον που και καλα το εφτιαξε την πρωτη φορα εχανε περισσοτερο, τοτε τι κανει νιαουνιαου...
Το πας πισω στον "μαστορα" να το ξαναλυσει και να ξανααλλαξει τσιμουχα χωρις να σε χρεωσει τιποτα.
 

Panus

Μέλος
Όνομα
Panos
Μοτό
KTM 990 Super Duke
Kαλησπερα και καλως ηρθες.

Για να καταλαβω, πηγες το μηχανακι για φουλ σερβις χωρις να χανει.
Εκει εκαναν φουλ σερβις -συμπεριλαμβανομενων και τσιμουχων/λαδιων μπροστινου?

Αν ναι και μετα το σερβις εχανε η μπουκαλα, και μετα τον επανελεγχο απο αυτον που και καλα το εφτιαξε την πρωτη φορα εχανε περισσοτερο, τοτε τι κανει νιαουνιαου...
Το πας πισω στον "μαστορα" να το ξαναλυσει και να ξανααλλαξει τσιμουχα χωρις να σε χρεωσει τιποτα.

το πήγα για μεγάλο σέρβις με το που το πήρα
και σέρβις στις αναρτήσεις γιατί δεν είχε κάνει ποτέ και ήτανε μπετό. (για το σέρβις των αναρτήσεων μπρος/πίσω χρεώθηκα 250 ευρώ αρα λογικά πρέπει να άλλαξε τα πάντα όλα μέσα)

δεν ειχα προσέξει να δακρύζει... μπορεί να δάκρυζε και να το ειχε σκουπίσει ο προηγούμενος κάτοχος, δεν ξέρω.

το πήρα μετα τα σερβις και είδα λιγο δάκρυ στην αριστερή μπουκάλα.

του το ξαναπήγα να μου βάλει και καινούριους δίσκους μπροστά, να μου κάνει και το sas delete κλπ
και του είπα κοίταξέ μου και τη μπουκάλα γιατι ειδα λιγο δάκρυ,

προχθές την Παρασκευή το πήρα πάλι, οκ μου λεει το κοίταξα δεν είναι κάτι.

θα το πάω βέβαια αυριο απο κει γιατί τώρα δε μιλάμε για δάκρυ, μιλάμε για τρέξιμο κανονικό κάνει λιμνούλα από κάτω, έχει χάσει αρκετό λαδι

δεν εχω παράπονο απο τον άνθρωπο (μεχρι στιγμής τουλάχιστον)(μιλάμε για εξουσιοδοτημένο ΚΤΜ σερβις) ισα ισα έχει κανει σε ολα πολυ καλή δουλεία.
έκτος απο αυτό το σημείο, όπου εγω γιαυτό ρώτησα και δω, γιατί μπορεί να μου λεγε καποιος οτι υπάρχει κάποια παθογένεια πχ στο συγκεκριμένο μοντέλο ή κάτι τέτοιο... γιατι δε πιστεύω οτι μου κανε απατεωνιά ή απροσεξία... λογικά θα τη βρει τη λύση
απλα βιάστηκα να ρωτήσω και εδω αν υπάρχει παρόμοια εμπειρία. από την πρεμούρα μου, καταλαβαίνεις
 
Τελευταία επεξεργασία:

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Λογικά σου άλλαξε μόνο λάδια στο μπροστινό κ για αυτό χάνει..Σε τόσο παλιό μηχανάκι θέλουν αλλαγή και οι τσιμουχες κ οι ξύστρες του μπροστινού αν θες να κάνεις σωστή δουλειά..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
το πήγα για μεγάλο σέρβις με το που το πήρα
και σέρβις στις αναρτήσεις γιατί δεν είχε κάνει ποτέ και ήτανε μπετό. (για το σέρβις των αναρτήσεων μπρος/πίσω χρεώθηκα 250 ευρώ αρα λογικά πρέπει να άλλαξε τα πάντα όλα μέσα)

δεν ειχα προσέξει να δακρύζει... μπορεί να δάκρυζε και να το ειχε σκουπίσει ο προηγούμενος κάτοχος, δεν ξέρω.

το πήρα μετα τα σερβις και είδα λιγο δάκρυ στην αριστερή μπουκάλα.

του το ξαναπήγα να μου βάλει και καινούριους δίσκους μπροστά, να μου κάνει και το sas delete κλπ
και του είπα κοίταξέ μου και τη μπουκάλα γιατι ειδα λιγο δάκρυ,

προχθές την Παρασκευή το πήρα πάλι, οκ μου λεει το κοίταξα δεν είναι κάτι.

θα το πάω βέβαια αυριο απο κει γιατί τώρα δε μιλάμε για δάκρυ, μιλάμε για τρέξιμο κανονικό κάνει λιμνούλα από κάτω, έχει χάσει αρκετό λαδι

δεν εχω παράπονο απο τον άνθρωπο (μεχρι στιγμής τουλάχιστον)(μιλάμε για εξουσιοδοτημένο ΚΤΜ σερβις) ισα ισα έχει κανει σε ολα πολυ καλή δουλεία.
έκτος απο αυτό το σημείο, όπου εγω γιαυτό ρώτησα και δω, γιατί μπορεί να μου λεγε καποιος οτι υπάρχει κάποια παθογένεια πχ στο συγκεκριμένο μοντέλο ή κάτι τέτοιο... γιατι δε πιστεύω οτι μου κανε απατεωνιά ή απροσεξία... λογικά θα τη βρει τη λύση
απλα βιάστηκα να ρωτήσω και εδω αν υπάρχει παρόμοια εμπειρία. από την πρεμούρα μου, καταλαβαίνεις
Κανενα μηχανακι δεν εχει τετοιο κουσουρι, αν τρεχει λαδι απο τη μπουκαλα θελει αλλαγη η τσιμουχα, εκτός αν εχει τραυματιστει τοσο πολυ το καλαμι και δεν πιανει η τσιμουχα. Και στις 2 περιπτωσεις ειναι ευθυνη του μαστορα.
 
Reactions: STF

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
το πήγα για μεγάλο σέρβις με το που το πήρα
και σέρβις στις αναρτήσεις γιατί δεν είχε κάνει ποτέ και ήτανε μπετό. (για το σέρβις των αναρτήσεων μπρος/πίσω χρεώθηκα 250 ευρώ αρα λογικά πρέπει να άλλαξε τα πάντα όλα μέσα)

δεν ειχα προσέξει να δακρύζει... μπορεί να δάκρυζε και να το ειχε σκουπίσει ο προηγούμενος κάτοχος, δεν ξέρω.

το πήρα μετα τα σερβις και είδα λιγο δάκρυ στην αριστερή μπουκάλα.

του το ξαναπήγα να μου βάλει και καινούριους δίσκους μπροστά, να μου κάνει και το sas delete κλπ
και του είπα κοίταξέ μου και τη μπουκάλα γιατι ειδα λιγο δάκρυ,

προχθές την Παρασκευή το πήρα πάλι, οκ μου λεει το κοίταξα δεν είναι κάτι.

θα το πάω βέβαια αυριο απο κει γιατί τώρα δε μιλάμε για δάκρυ, μιλάμε για τρέξιμο κανονικό κάνει λιμνούλα από κάτω, έχει χάσει αρκετό λαδι

δεν εχω παράπονο απο τον άνθρωπο (μεχρι στιγμής τουλάχιστον)(μιλάμε για εξουσιοδοτημένο ΚΤΜ σερβις) ισα ισα έχει κανει σε ολα πολυ καλή δουλεία.
έκτος απο αυτό το σημείο, όπου εγω γιαυτό ρώτησα και δω, γιατί μπορεί να μου λεγε καποιος οτι υπάρχει κάποια παθογένεια πχ στο συγκεκριμένο μοντέλο ή κάτι τέτοιο... γιατι δε πιστεύω οτι μου κανε απατεωνιά ή απροσεξία... λογικά θα τη βρει τη λύση
απλα βιάστηκα να ρωτήσω και εδω αν υπάρχει παρόμοια εμπειρία. από την πρεμούρα μου, καταλαβαίνεις
250€ σημαίνει πλήρες Service μπροστά και πίσω, εγώ αυτό καταλαβαίνω, δηλαδή μπροστά με αλλαγή τσιμούχες.

Αλλά υποθέτω μάλλον πώς δεν στις άλλαξε και βρήκε μέσα η ανάρτηση φρέσκο λαδάκι, έσφιξε αποσβέσεις και έκλασε η τσιμούχα.

Πάντως αν σου χρέωσε 250€ απλά για να σου αλλάξει ένα λάδι μπροστά και να σου κάνει ένα σερβις στο πίσω γεια χαρά χρεώσεις.. ότι να ναι.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
250€ σε αντιπροσωπεία για πλήρης σέρβις μπρος πίσω είναι λίγα,οπότε το πιο πιθανόν είναι να μην τις άλλαξε τις μπροστινές τσιμουχες..
 
Top Bottom