ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Χριαζετε να κανο αυτό που λεει στο μανιούαλ να συκοσο το μπροστα μερος μισο μετρο ψηλα η απλα θα βαζο παραφλου οταν βλεπω την σταθμη να κατευενει
Αν το λέει στο μανιουαλ τότε ποια είναι η απορία σου; Μήπως μπορεί να γίνει και αλλιώς και οι Αυστριακοί είναι λίγο υπερβολικοί;
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
Χριαζετε να κανο αυτό που λεει στο μανιούαλ να συκοσο το μπροστα μερος μισο μετρο ψηλα η απλα θα βαζο παραφλου οταν βλεπω την σταθμη να κατευενει
Αν μπορείς κάνε το, αλλιώς βάλε μέχρι το max και για κάποια χλμ θα χρειάζεται να συμπληρώνεις.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Βάλε μέχρι το max περίμενε λίγο να πέσει η στάθμη(3-4 λεπτά) κ επαναλαβε 3-4 φορες.. θα πάρει περίπου 1,5 λίτρα.. Μετά το βάζεις να λειτουργήσει κ μόλις ζεσταθεί κ ανοίξει ο θερμοστάτης θα πέσει η στάθμη κ συμπληρωνεις το υπόλοιπο.Εγω έτσι το έκανα..
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Α
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
Βαλτο στο κεντρικο σταντ, βγαλε πισω ροδα και αν δεν εχεις γρυλο να το σηκωσεις δεστο απο την ουρα σε καποιο σταθερο χαμηλο σημειο.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
πόρκα κρίση
Αν γυρίσω το 6 ανάποδα θα μπερδέψω πολύ κόσμο.
Βαλ το οπως ειναι.
Γιατι, το amyroukai ειναι απ την καλη? :inlove:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η αληθεια ειναι οτι δεν χρειαζεται, απλα γεμιζεις, κανεις μια 5λεπτη βολτα, γυρνας πισω να ξαναγεμισεις και εφυγες. Η λυση του τροχου ειναι οδηγια για τα συνεργεια, για να αποφυγουν την οδηγηση, αλλα και το ζεσταμα του κινητηρα που δεν θα τους αφησει να δουλεψουν στο μθηχανακι μεχρι να κρυωσει.
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure,94' TTR250
Είμαι 65 κιλά χωρίς εξοπλισμό.Αδειο το μηχανάκι τέρμα ανοιχτή η πίσω προφόρτιση,είναι κούτσουρο.Μπροστά την έχω 1 στροφή ανοιχτή (απο τερμα κλειστή).Φορτωμένος πίσω πάλι τερμα ανοιχτή και το sag περίπου 50μμ (ιδανικά 60μμ θα ήταν καλά).Μπροστά τερμα κλειστή 80μμ.Σε επικοινωνία με εταιρία που εμπορευεται ελατήρια,πίσω πάλι μου προτείνουν το μαμά 150 N/mm που δεν μου κάνει,ενώ μπροστά δίνουν 6.0 N/mm (δεν γνωρίζω τα μαμά τι είναι).Μου φαίνεται κουλό.Η racetech στο υπολογιστή δίνει και 130 που δεν υπάρχει.Τι κάνω;Καμιά πρόταση;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το site στης racetech δινει οτι να ναι τιμες στα ελατηρια, αλλα ειναι πολυ πιθανο να χρειαζεσαι πιο μαλακο ελατηριο πισω. Μπροστα θες σιγουρα πιο σκληρα ελατηρια. Πριν ασχοληθεις με ττο ελατηριο του αμορτισερ, δοκιμασες να ξεσφιξεις την βιδα της συμπιεσης (και αρχη και γρηγορη) στο αμορτισερ?
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure,94' TTR250
Στην επαναφορά στο αμορτισέρ την εχω ανοιξει σχεδον ολη.Ισως να πάρω μονο εμπρος ελατήρια ώστε να είναι περίπου το ίδιο εμπρός πίσω το σαγκ..Ούτως η άλλως μπροστά τερματίζει στο χώμα συχνά.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Στην επαναφορά στο αμορτισέρ την εχω ανοιξει σχεδον ολη.Ισως να πάρω μονο εμπρος ελατήρια ώστε να είναι περίπου το ίδιο εμπρός πίσω το σαγκ..Ούτως η άλλως μπροστά τερματίζει στο χώμα συχνά.

Για την συμπιεση λεω, τις δυο βιδες στο πανω μερος. Ποσο sag εχεις μονος σου χωρις προφορτιση και τι διαδρομη εχεις πισω;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
210mm είναι. Μόνος πίσω σχεδόν καθόλου σαγκ. Συμπίεση μπροστά δεν θυμάμαι πρέπει να κοιτάξω.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

Θα μπορουσες να δοκιμασεις σιγουρα μαλακοτερο ελατηριο. Αλλα δοκιμασε να παιξεις λιγο με τις βιδες τις συμπιεσης, αν δεν το εχεις κανει ηδη, κανει τεραστια διαφορα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Στην επαναφορά στο αμορτισέρ την εχω ανοιξει σχεδον ολη.Ισως να πάρω μονο εμπρος ελατήρια ώστε να είναι περίπου το ίδιο εμπρός πίσω το σαγκ..Ούτως η άλλως μπροστά τερματίζει στο χώμα συχνά.
Βtw, αν εχεις χαλαρωσει εντελως την επαναφορα (κατω βιδα) το αμορτισερ πισω πρεπει να ειναι εντελως σωβρακο. Σιγουρα χαλαρωσε πολυ τις συμπιεσεις, και αν εχεις εντελως μαλακη την επαναφορα, σφιξε την
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Είμαι 65 κιλά χωρίς εξοπλισμό.Αδειο το μηχανάκι τέρμα ανοιχτή η πίσω προφόρτιση,είναι κούτσουρο.Μπροστά την έχω 1 στροφή ανοιχτή (απο τερμα κλειστή).Φορτωμένος πίσω πάλι τερμα ανοιχτή και το sag περίπου 50μμ (ιδανικά 60μμ θα ήταν καλά).Μπροστά τερμα κλειστή 80μμ.Σε επικοινωνία με εταιρία που εμπορευεται ελατήρια,πίσω πάλι μου προτείνουν το μαμά 150 N/mm που δεν μου κάνει,ενώ μπροστά δίνουν 6.0 N/mm (δεν γνωρίζω τα μαμά τι είναι).Μου φαίνεται κουλό.Η racetech στο υπολογιστή δίνει και 130 που δεν υπάρχει.Τι κάνω;Καμιά πρόταση;
Το πίσω είναι πολύ σκληρό και το μπροστα πολύ μαλακό (4,9Ν/mm). Πραγματικά δεν ξέρω τι σκεφτόταν οι Αυστριακοί...
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure,94' TTR250
Βtw, αν εχεις χαλαρωσει εντελως την επαναφορα (κατω βιδα) το αμορτισερ πισω πρεπει να ειναι εντελως σωβρακο. Σιγουρα χαλαρωσε πολυ τις συμπιεσεις, και αν εχεις εντελως μαλακη την επαναφορα, σφιξε την
Αν σφιξω όμως την επαναφορά μετά σηκώνεται απότομα νομίζω. Γιαυτό και την άνοιξα.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αν σφιξω όμως την επαναφορά μετά σηκώνεται απότομα νομίζω. Γιαυτό και την άνοιξα.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

Αμα τη σφιξεις θα σηκωνεται πιο αργα. Επαναφορα = πως επαναφερεται το αμορτισερ στη θεση ισορροπιας του όταν συμπιεστεί. Οταν πας στο συν, ανεβαινει πιο αργα. Αν το εχεις βαλει στο τερμα πλην, το πισω μερος σου ειναι επικινδυνο. Χαλαρωσε τη συμπιεση (αρκετα) και ξεκινα με καμμια 10αρια κλικ στην επαναφορα.
 
Top Bottom