ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το σωληνάκι που λέμε είναι ένα από αυτά πίσω από το αριστερό καπάκι κινητήρα; Να ξέρω τι ψάχνω.
Πολύ ποιο εύκολο...
Δες το παρακάτω...


" Άμα περισσεύουν βίδες ξαναλύσε το μοτέρ σου..."
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 950 ADV
amyroukai
Η Τάπα έχει αλλαχτεί (καινούργια ΟΕΜ ΚΤΜ)
Ο θερμοστάτης έχει αλλαχτεί (καινούργιος ΟΕΜ ΚΤΜ)
Τα κολλάρα έχουν αλλαχτεί (SAMCO)
Σφικτήρες μπήκαν καινούργιοι (εμπορίου)

Η σταθμη στο παγουράκι ,σετάρεται (με κρύο μοτερ) ελάχιστα πάνω από το ΜΙΝ ,ωστε να φτάνει (με ζεστό μοτέρ) έως λίγο πριν το ΜΑΧ ,κ να μην χύνεται ασκόπως από το σωληνάκι υπερχείλισης.

Αν σετάρεις σταθμη κρυο στο ΜΑΧ+ --> ζεστό θα έχεις υπερχείλιση.

Επειδή την "πήρα" κι εγώ τη μυρουδιά ,όταν το είδα από κοντά την τελευταία φορά ,πιθανολογώ οτι ,μάλλον από κάποιο κολλάρο υπάρχει ελάχιστη διαρροή ,σε κατάσταση υψηλής θερμοκρασίας άρα κ πίεσης κυκλώματος
Αυτό είναι δυνατό να συμβεί ,γιατί όταν εφαρμόζεις-σφίγγεις τα σιλικονούχα κολλάρα κρύα ,το προβλεπόμενο σφίξιμο είναι συγκεκριμένο ,για να μην τραυματίσεις τη σιλικόνη ,αλλά στα SPECS εφαρμογής ,ορίζεται διαδικασία επενέλεγχου ροπής σφίξης των κολλιέδων κ ελέγχου διαρροής ,μετά από κάποιες ώρε λειτουργίας.
Αυτό συμβαίνει γιατί ,με τις θερμοκρασίες ,το υλικό μαλακώνει ,κ παίρνει την οριστική διαμόρφωση εφαρμογής επάνω στις υποδοχές σωληνών που εφαρμόζει ,κ είναι πιθανόν ,μετά το αρχικό σφίξιμο εφαρμογής ,κ υπο θερμοκρασία κ πίεση κυκλώματος ,να χάνει λίγο ,κάπου ,κ να χρειαστεί λίγο ακόμα σφίξιμο στους σφικτήρες.

Αν (όπως φαίνεται) η διαρροή είναι ελάχιστη ,με το που βγαίνει εξατμίζεται (βλ.μυρουδιά) και είναι πολύ δύσκολο να εντοπιστεί.

Ενας έλεγχος κ σφίξιμο όλων των σφικτηρων στα κολλάρα ,πιθανότατα θα δώσει λύση.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ,θέλει γδύσιμο γιε έλεγχο κ σύσφιξη.


ΥΓ: Αλλη μία περίπτωση (που απεύχομαι) είναι κάποια πολυ μικρή διαρροή από το ψυγείο (κάπου ανάμεσα στις ψύκτρες) οπου δεν φαίνεται ,κ επειδή το ψυγείο είναι καυτό ,κ η διαρροή ελάχιστη ,με το που βγαίνει καίγεται (μυρουδιά) κ εξατμίζεται.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
δεν μπορει να καιγεται πανω στο ψυγειο, αν μιλαμε για πολυ μιρκη διαρροη ισως προλαβαινει να εξατμιζεται, αλλα το πιθανοτερο ειναι να καταληγει στην εξατμιση. Λιγο ταλκ. Δεν υπαρχει λογος για UV, λιγο ταλκ πιθανοτατα να δωσει τη λυση. Επισης μια γρηγορη βολτα βοηθαει να φανει οτι ειναι να φανει, κτμ ειναι εξαλλου.

Οπως ειπε ο γατος το δοχειο διαστολης θα πρεπει να ειναι στο μιν οταν το μηχανακι ειναι κρυο, αν δεν ειναι, απλα βγαζεις υγρο και παρακολουθεις τη σταθμη. Αμα δεν βγαινει περιεργο ντουμανι απο την εξατμιση δε θα ασχολιομουν παντως, το να θελει φλατζα εξαλλου ειναι σχεδον απιθανο. Θα εκανα ομως ενα τσεκ στο φιλτρο λαδιο να βεβαιωθω οτι δεν εχουν μπει νερα στα λαδια.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Επειδή μύριζε και πριν την αλλαγή λαδιών, αν είχε νερό μέσα θα φαινόταν.

Δεν ανησυχώ γιατί έχω διαβάσει όλες τις σελίδες εδώ και τραγικά πολλές του advrider, δεν υπάρχει κανένα κακό σημάδι. Στην επόμενη αλλαγή θα κοιτάξουμε αν έχει λεκέδες κάπου, αν συνεχίσει να πέφτει η στάθμη και δεν μείνει σταθερή κάπου που της αρέσει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Λεω εγω τωρα, το παραγεμιζεις κρυο στο μαξ, ζεσταίνεται στη βολτα, ανεβαινει η σταθμη, ξερναει το επιπλεον απο υπερχείλιση, ισως σταζει απο κει πανω στον λαιμο εξατμισης και το καιει, κι εσυ την επομενη φορα κρυο βλεπεις οτι απο αυτα που ειχες βαλει λειπουν 200μλ, που στην πραγματικότητα ηταν εξτρα και τα αδειασε, και ου τω καθεξής...
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν πέφτει στην εξάτμιση το παραφλού.
Εάν έχει χάσει από κει θα το δεις και λόγω της ροής του αέρα που θα το έχει πάει προς τα πίσω... ;)
 

Panus

Μέλος
Όνομα
Panos
Μοτό
KTM 990 Super Duke
καλησπέρα παιδιά,
να ρωτήσω κάτι, δε μου δουλεύουν τα κουμπιά στο κοντέρ (990 του 08) ξέρουμε κανέναν ηλεκτρολόγο να το δει;

ευχαριστώ πολύ
 

Nikos ori

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Ktm adventure 950 2004
Καλημέρα νέος στο φόρουμ και θέλω την βοήθεια σας.με ποιον τρόπο ρυθμίζω το ρελαντί σε ktm adventure 950;ευχαριστώ
 

onroad

Superhero
Περιοχή
Στα Κραβαρα
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
τριπλ βλακ εντισιο
Στα αριστερά έχει μια μαύρη ντιζα με ένα περιστροφικό κεφαλάκι , γύρνα το .

Ιδανικά το ρελαντί μέσα στο φόρουμ το ρυθμίζουμε στις 5000rpm , στο δικό σου μηχανάκι ρυθμισε το εκεί που λέει το μανιουαλ .

Καλός ήρθες στην παρέα

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nikos ori

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Ktm adventure 950 2004
Στα αριστερά έχει μια μαύρη ντιζα με ένα περιστροφικό κεφαλάκι , γύρνα το .

Ιδανικά το ρελαντί μέσα στο φόρουμ το ρυθμίζουμε στις 5000rpm , στο δικό σου μηχανάκι ρυθμισε το εκεί που λέει το μανιουαλ .

Καλός ήρθες στην παρέα

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση .ελπίζω να το βρω γιατί είμαι άσχετος από την συγκεκριμένη μηχανή.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση .ελπίζω να το βρω γιατί είμαι άσχετος από την συγκεκριμένη μηχανή.
Που έχεις μπλέξει αγόρι μου... Καλοτάξιδο!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Μισό λεπτό έρχομαι





τιμημένα γηρατειά, το πληκτρολόγιο βολεύει πιότερο από το κινητό.


πάμε: Παλιό φλασέρ το μικρό μαύρο.
Νέο φλασέρ το μεγάλο μαύρο με τα καλώδια.

Παίρνεις το ρεύμα από το παλιό μικρό φλασέρ και το βάΝεις στο φισάκι του νέου φλασέρ που φαίνεται δίπλα του. Παίρνεις το καφέ από το ACC1 και το βάΝεις στο καφέ της νέας πλεξούδας. Είσαι έτοιμος.

Δηλαδή όχι.

Με το παλιό φλασέρ τα φλας (ΟΚ δεν έχω αλλάξει και τα τέσσερα ακόμα, ΙΣΩΣ να φταίει και αυτό) ανάβουν, αλλά προφανές σε γρήγορο ρυθμό.
Με το νέο δεν ανάβουν καν, τα δύο led πίσω ανάβουν πολύ αχνά και γρήγορα.

Αν δικαιολογείται από την αυξημένη κατανάλωση/αντίσταση των παλαιών πυρακτώσεως μπροστά, ΟΚ. Αν όχι, WTF....
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν δικαιολογείται από την αυξημένη κατανάλωση/αντίσταση των παλαιών πυρακτώσεως μπροστά, ΟΚ. Αν όχι, WTF....
Συνηθως ναι, σε αλλα φλασερ για λεντ πχ αμα βαλεις και τις 4 πυρακτώσεως τα καινε.
 
Top Bottom