ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Χρησιμοποίησε κόλλα για εξατμίσεις.
Θα μπουν πολύ ποιο εύκολα.
Επίσης ελπίζω να έχεις βγάλει τελείως τα τελικά.
Θέλει χειρουργικές κινήσεις περιστροφής του Υ για να μπουν...
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Χρησιμοποίησε κόλλα για εξατμίσεις.
Θα μπουν πολύ ποιο εύκολα.
Επίσης ελπίζω να έχεις βγάλει τελείως τα τελικά.
Θέλει χειρουργικές κινήσεις περιστροφής του Υ για να μπουν...
Έχω λύσει τα τελικά μαζί με τους λαιμούς(ολόκληρα)
Μαλλον θέλουν τελείως βγάλσιμο αλλά δεν νομίζω να αφήσουν περισσότερο χώρο.
Τι θέμα είναι να περάσω τα φρέσκα ζοαν χωρίς να τα καταστρέψω.
Αλλά δεν χρειάζεται να λυθεί κάτι άλλο!
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχω λύσει τα τελικά μαζί με τους λαιμούς(ολόκληρα)
Μαλλον θέλουν τελείως βγάλσιμο αλλά δεν νομίζω να αφήσουν περισσότερο χώρο.
Τι θέμα είναι να περάσω τα φρέσκα ζοαν χωρίς να τα καταστρέψω.
Αλλά δεν χρειάζεται να λυθεί κάτι άλλο!
Τα τελικά τελείως βγάλσιμο.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Τα είχα αλλάξει πρόσφατα, δεν μπορώ να καταλάβω τι σε δυσκολεύει.. Βγάλσιμο τελικά,μετά ύψιλον και για να τα βάλεις το αντίστροφο..
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Τα είχα αλλάξει πρόσφατα, δεν μπορώ να καταλάβω τι σε δυσκολεύει.. Βγάλσιμο τελικά,μετά ύψιλον και για να τα βάλεις το αντίστροφο..
Δεν μπορούσε να πάει πίσω το Η για να το βγάλω;)
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Αφού λοιπόν έβγαλα άκρη, καλό θα ήταν να το εξηγήσουμε να βοηθηθεί κανένας χριστιανός ορθόδοξος Η μη, για το πως αλλάζουμε ζοαν (φλατζες) στους λαιμούς εξατμίσεων.


  1. Λύνουμε namber plate (δεξιά αριστερά)
  2. Λύνουμε σφιχτηρες που πιάνουν τους λαιμούς των εξάτμισεων (κάτω από την σέλα - κάθισμα οδηγού)
  3. Λύνουμε τα τελικά εξατμίσεων και όλες τις βίδες που τα ενώνουν με το Η.
  4. Λύνουμε τον λασπωτηρα του αμορτισέρ.
  5. Με λίγο κούνημα και όμορφες κινήσεις τραβάμε πίσω το Η να ελεύθεροσουμε τους λαιμούς ώστε να μπουν τα νέα ζοαν.
  6. Ανοίγουμε με μυτοτσιμπηδο (προσεκτικά γιατί μπορεί να κοπούν)
τα λαμαρίνακια στο Η για έχουν χώρο να μπουν τα νέα ζοαν.
7. Χρησιμοποιούμε κόλλα εξατμίσεων για καλύτερη εφαρμογή

8. αναμένουμε τα ανταλλακτικά

Υ. Γ. Τα κλειδιά που χρειάζονται βρείτετα μόνοι σας!


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αφού λοιπόν έβγαλα άκρη, καλό θα ήταν να το εξηγήσουμε να βοηθηθεί κανένας χριστιανός ορθόδοξος Η μη, για το πως αλλάζουμε ζοαν (φλατζες) στους λαιμούς εξατμίσεων.


  1. Λύνουμε namber plate (δεξιά αριστερά)
  2. Λύνουμε σφιχτηρες που πιάνουν τους λαιμούς των εξάτμισεων (κάτω από την σέλα - κάθισμα οδηγού)
  3. Λύνουμε τα τελικά εξατμίσεων και όλες τις βίδες που τα ενώνουν με το Η.
  4. Λύνουμε τον λασπωτηρα του αμορτισέρ.
  5. Με λίγο κούνημα και όμορφες κινήσεις τραβάμε πίσω το Η να ελεύθεροσουμε τους λαιμούς ώστε να μπουν τα νέα ζοαν.
  6. Ανοίγουμε με μυτοτσιμπηδο (προσεκτικά γιατί μπορεί να κοπούν)
τα λαμαρίνακια στο Η για έχουν χώρο να μπουν τα νέα ζοαν.
7. Χρησιμοποιούμε κόλλα εξατμίσεων για καλύτερη εφαρμογή

8. αναμένουμε τα ανταλλακτικά

Υ. Γ. Τα κλειδιά που χρειάζονται βρείτετα μόνοι σας!


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βάλε και καινούριους σφιγκτήρες επί της ευκαιρίας...
Ωραία δουλειά...! ;)
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Βάλε και καινούριους σφιγκτήρες επί της ευκαιρίας...
Ωραία δουλειά...! ;)
Δεν χαλάνε αυτοί είναι ktm :)
 

Aoua

Μέλος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
WR-200
Transalp 600
ΚΤΜ 990
Παιδες τα φωτα σας. Μου ξεραθηκε και ξεκολλησε ο διακοπτης των αλαρμ μαζι με το τριγωνακι που εφαρμοζει πανω στο κοντερ (990 adv 2010).
Στην ΚΤΜ μου παν 100 ευρω για αυτο το απλο διακοπτακι!!!
Γνωριζοντας οτι στα περισσοτερα μηχανακια ξερενεται και φευγει σκεφτηκα μηπως το εχει αντιμετωπισει καποιος διαφορετικα, καποια πατεντα κτλ.
Δεν με ενδιαφερει να το χρησιμοποιω σαν αλαρμ, απλα πρεπει να καλυψω το κενο με κατι (ισως ενα εικονισμα...???!!!!).
 

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-TRANSALP650-SRX
Παιδες τα φωτα σας. Μου ξεραθηκε και ξεκολλησε ο διακοπτης των αλαρμ μαζι με το τριγωνακι που εφαρμοζει πανω στο κοντερ (990 adv 2010).
Στην ΚΤΜ μου παν 100 ευρω για αυτο το απλο διακοπτακι!!!
Γνωριζοντας οτι στα περισσοτερα μηχανακια ξερενεται και φευγει σκεφτηκα μηπως το εχει αντιμετωπισει καποιος διαφορετικα, καποια πατεντα κτλ.
Δεν με ενδιαφερει να το χρησιμοποιω σαν αλαρμ, απλα πρεπει να καλυψω το κενο με κατι (ισως ενα εικονισμα...???!!!!).
Να στείλω απο Κρήτη Αγιοκωσταντινατο? χαχα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Υπάρχει λύση την έχω δει και στο facebook στα γκρουπ των 950 990 και στο advrider απλά δεν θυμάμαι link τώρα να σου στείλω
 

antonis_dov

Μέλος
Περιοχή
Δάφνη
Όνομα
Αντωνης
Μοτό
KTM 990 Adventure 2010
Παιδες τα φωτα σας. Μου ξεραθηκε και ξεκολλησε ο διακοπτης των αλαρμ μαζι με το τριγωνακι που εφαρμοζει πανω στο κοντερ (990 adv 2010).
Στην ΚΤΜ μου παν 100 ευρω για αυτο το απλο διακοπτακι!!!
Γνωριζοντας οτι στα περισσοτερα μηχανακια ξερενεται και φευγει σκεφτηκα μηπως το εχει αντιμετωπισει καποιος διαφορετικα, καποια πατεντα κτλ.
Δεν με ενδιαφερει να το χρησιμοποιω σαν αλαρμ, απλα πρεπει να καλυψω το κενο με κατι (ισως ενα εικονισμα...???!!!!).
Ακριβως το ιδιο και σε μενα...
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure,94' TTR250
Και εμένα το ίδιο είχε πάθει. Έβαλα 2 ρελε για led φλας. Και άλλαξα αριστερό διακόπτη τιμονιού με άλλον από άλλο μηχανάκι που έχει διακόπτη αλαρμ. Δουλεύει τέλεια εδώ και χρόνια. Λίνκ από ινφο μόλις τελειώσω την δουλεία.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Έχει μεταφέρει κανείς τα κουμπιά από το καντράν στον αριστερό διακόπτη;
Θυμάμαι ότι υπήρχε powerpart σε powerprice αλλά και πιο φτηνή λύση με "γενικού τύπου" αδιάβροχα κουμπιά αλλά είναι ΑΚΟΜΑ ένα από τα άπειρα που διάβασα και τώρα δεν θυμαμαι που το είδα
 

Christos S

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
KTM 950 ADVENTURE
BMW R1200GS ADVENTURE
KTM EXC 300
Παιδες τα φωτα σας. Μου ξεραθηκε και ξεκολλησε ο διακοπτης των αλαρμ μαζι με το τριγωνακι που εφαρμοζει πανω στο κοντερ (990 adv 2010).
Στην ΚΤΜ μου παν 100 ευρω για αυτο το απλο διακοπτακι!!!
Γνωριζοντας οτι στα περισσοτερα μηχανακια ξερενεται και φευγει σκεφτηκα μηπως το εχει αντιμετωπισει καποιος διαφορετικα, καποια πατεντα κτλ.
Δεν με ενδιαφερει να το χρησιμοποιω σαν αλαρμ, απλα πρεπει να καλυψω το κενο με κατι (ισως ενα εικονισμα...???!!!!).
Στο car. gr έχει μια αγγελία στα ανταλλακτικά ένας που φτιάχνει καπάκια για τα όργανα και για το κουμπί του ABS, 3D printed. Για ψαξτο, ίσως φτιάχνει και το κουμπί.

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
άκυροΝ, τώρα κατάλαβα για ποιό λέμε.

"άσχημη" λύση: Hazard warning button

ακόμα δεν θυμάμαι που στο καλό είχα δει την "σωστή".
 
Τελευταία επεξεργασία:

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure,94' TTR250
άκυροΝ, τώρα κατάλαβα για ποιό λέμε.

"άσχημη" λύση: Hazard warning button

ακόμα δεν θυμάμαι που στο καλό είχα δει την "σωστή".
Αυτό είναι το θέμα που είχα συμβουλευτεί. Στην αρχή στην θέση του μαμά διακόπτη είχα βάλει φωτιζόμενο διακόπτη, αλλά προτίμησα να το έχω στον αριστερό διακοπτη.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 
Top Bottom