ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ερωτησεις..
1.τα φιλτρα βενζινας του gerf,φανταζομαι για να εγινε και η σχετικη ερευνα ειναι πιο φθηνα(δεν θελω να αναφερθει κοστος,αλλα ολοι ξερουμε ποσο κανουν τα μαμα.ειναι ετσι?
2.για να τα βαλεις τα αφτερ,εχει καμια διαφορα στην τοποθετηση?(υποψιν μαμα εχω τοποθετησει παλιοτερα)
3.κανα ψυγειο λαδιου θα βαλετε?:yew:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μια ερώτηση. Το φτερό από το 950 super enduro δεν μπαίνει ?
To φτερό των 950sup.end & 690end(έως 2008) είναι το ίδιο (ίδιος κωδικός)
Από το 2009 άλλαξε σχεδιαστικά ,σε αυτό που εικονίζεται παραπάνω.
Τελευταία ,όσες φορές το ψάξαμε-παραγγείλαμε στην ΚΤΜ ,η απάντηση ήταν ότι: "Δεν υπάρχει πλέον κ έχει αντικατασταθεί με τον νέο κωδικό (2009 κι έπειτα)
Αλήθεια...ψέμματα...δεν γνωρίζω παραπάνω...

Επίσης στα fork protector από όσο ξέρω δεν πιάνει η τρίτη βίδα. Μήπως από το 950 super enduro πιάνει και η τρίτη βίδα? Έχει δοκιμάσει κανείς ??
Πιθανά να πιάνουν όλες...πιθανά κ όχι.
Για να το δούμε αυτό ,θα πρέπει να τα έχουμε στο χέρι κ να κάνουμε δοκιμές ,πρίν παραγγείλουμε.
Δυστυχώς πλέον ,καμιά αντιπροσωπία δεν διαθέτει στοκ.
Οτι χρειαστείς ,πρέπει να το παραγγείλεις-πληρώσεις ,για να'ρθει.
Οπότε βασιζόμενοι στα παραπάνω ανταλλακτικά που σίγουρα κάνουν ,+ το ότι τα FORK PROTECTORS του 85SX '03 είναι πάμφθηνα ,συμβιβαζόμαστε κάνοντας μιά μικρή πατέντα στην στήριξή τους.

Μακάρι κάποιος ,να έχει δοκιμάσει κάτι άλλο κ να μπεί κ να το αναφέρει κι εδώ.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ερωτησεις..
1.τα φιλτρα βενζινας του gerf,φανταζομαι για να εγινε και η σχετικη ερευνα ειναι πιο φθηνα(δεν θελω να αναφερθει κοστος,αλλα ολοι ξερουμε ποσο κανουν τα μαμα.ειναι ετσι?
Ναί ,είναι ασύγκριτα οικονομικότερα.
Περισσότερες λεπτομέρειες όμως ,καλύτερα να αναφέρει ο ίδιος ο Γιώργος(gefr)

2.για να τα βαλεις τα αφτερ,εχει καμια διαφορα στην τοποθετηση?(υποψιν μαμα εχω τοποθετησει παλιοτερα)
Oxι ,καμία διαφορά ,είναι η ίδια ακριβώς διαδικασία.

3.κανα ψυγειο λαδιου θα βαλετε?:yew:
Οχι ,θα περιμένουμε κάτι κι απο σένα ρε Μάνο.
Εναλλακτικά ,μπορείς να μας φιλοξενήσεις το καλοκαιράκι στο Λεωνίδι ,κ να σε βοηθήσουμε στο πρότζεκτ ,μεταξύ καφέ κ μπύρας....:D
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ναί ,είναι ασύγκριτα οικονομικότερα.
Περισσότερες λεπτομέρειες όμως ,καλύτερα να αναφέρει ο ίδιος ο Γιώργος(gefr)


Oxι ,καμία διαφορά ,είναι η ίδια ακριβώς διαδικασία.


Οχι ,θα περιμένουμε κάτι κι απο σένα ρε Μάνο.
Εναλλακτικά ,μπορείς να μας φιλοξενήσεις το καλοκαιράκι στο Λεωνίδι ,κ να σε βοηθήσουμε στο πρότζεκτ ,μεταξύ καφέ κ μπύρας....:D
αμε γιατι οχι....το εχω στο προγραμμα....
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
αμε γιατι οχι....το εχω στο προγραμμα....
Το'χεις πάρει ήδη το περτικαλί ρε μπαγάσα ,κ φοβάσαι να το μολογήσεις ??? :laugh:


ΥΓ: Εφυγα τώρα ,πάω μαστροΚλούνη ,με περιμένει μαζί μ'ένα αφηνιασμένο άτι. ;)
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Ας ξεκινήσω με μιά μοντα η οποία θεωρείται must !!!
Γάτε, πρέπει να βγει το ψυγείο για να μπει το 2ο βεντιλατέρ; Κάπου είχα πετύχει στο advrider τοποθέτηση επιτόπου: http://advrider.com/index.php?threads/lc8-adventure-second-fan-install.661407/#post-15225005 Αυτή τη μόντα τη σκέφτομαι καιρό... Θα βάλετε κανα χεράκι με @christof40 (ότ)αν το πάρω απόφαση; :D By the way, είμαι σταθερά στις 4 μπάρες, το δεύτερο βεντιλατέρ θα βοηθήσει απλώς να κατεβαίνει πιο γρήγορα η θερμοκρασία όταν ανεβαίνει >5 μπάρες, σωστά; Εφόσον, υπάρχει κίνηση βέβαια γιατί αλλίως @@ ροή αέρα...

Τα ανεμιστήρια πού τα βρίσκουμε, να δούμε καμιά τιμή (με pm αν παίζει θέμα);

Επιπλέον, πού βρίσκουμε τα Motion Pro bleederάκια; Τα ΟΕΜ κάνουν ~28 ευρώ!

Πολύ ωραίο θέμα άνοιξες πάλι ρε μπαγάσα! :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

freco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χίος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Tracer 9
Απ ότι έχω διαβάσει στο αμερικάνικο φλόρουμ, τα μόνα fork protector που ταιριάζουν σχεδόν ακριβώς και δε χρειάζονται λαμάκια και μόντες, είναι από 690 SMC, περί τα 50 δολλάρια κόστος.
Αυτά :



Κι εδώ πάνω στο SMC που φαίνονται καλύτερα.

 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γάτε, πρέπει να βγει το ψυγείο για να μπει το 2ο βεντιλατέρ; Κάπου είχα πετύχει στο advrider τοποθέτηση επιτόπου: http://advrider.com/index.php?threads/lc8-adventure-second-fan-install.661407/#post-15225005 Αυτή τη μόντα τη σκέφτομαι καιρό... Θα βάλετε κανα χεράκι με @christof40 (ότ)αν το πάρω απόφαση; :D By the way, είμαι σταθερά στις 4 μπάρες, το δεύτερο βεντιλατέρ θα βοηθήσει απλώς να κατεβαίνει πιο γρήγορα η θερμοκρασία όταν ανεβαίνει >5 μπάρες, σωστά; Εφόσον, υπάρχει κίνηση βέβαια γιατί αλλίως @@ ροή αέρα...

Τα ανεμιστήρια πού τα βρίσκουμε, να δούμε καμιά τιμή (με pm αν παίζει θέμα);

Επιπλέον, πού βρίσκουμε τα Motion Pro bleederάκια; Τα ΟΕΜ κάνουν ~28 ευρώ!

Πολύ ωραίο θέμα άνοιξες πάλι ρε μπαγάσα! :friendship:
Οχι ,δεν χρειάζεται να βγεί το ψυγείο για να μπεί το 2ο βεντ. ,εμείς το'χαμε βγάλει για άλλους λόγους.

Το 2ο βεντ. θα βοήθήσει να κατεβαίνει πιό γρήγορα η θερμοκρασία ,καθώς κ να μην ανεβαίνει σε 5η μπάρα όταν κινείσαι σε δύσκολες συνθήκες.
Αυτό βέβαια προυποθέτει σωστή αντλία ,καθαρό κύκλωμα ψύξης ,καθαρό ψυγείο ,και υγιές ψυκτικό.

Το έγραψα κ πιό πάνω ,120 € κοστίζει το συγκεκριμένο kit ,το βρίσκεις στο καρ.γρ απο Ελληνικό κατάστημα.
Οταν αποφασίσεις να το βάλεις ,στο παίρνω εγώ(είναι πολύ κοντά μου το μαγαζί που τα πουλάει) και το βάζουμε.

Τα Motion Pro bleederάκια τα πήρα απο κατάστημα ΚΤΜ (τα είχε σαν φτηνότερη εναλλακτική) δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο ,αλλά η τιμή υπάρχει πάνω στο τιμολόγιο ,το οποίο έδωσα στον Παντελή (αφού δικά του ήταν τα πράγματα) ,οπότε αν διαβάσει εδώ κ κάνει τον κόπο να το δεί ,μας το θυμίζει.
Υπάρχουν κι άλλες εναλλακτικές πάντως ,αρκετές ,google it.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ (ακολουθεί σεντόνι...)

Συχνά πυκνά διαβάζω στο νετ ,κι ακούω-διαπιστώνω απο κοντά ,προβλήματα με την λειτουργία του συστήματος συμπλέκτη & σασμάν των LC8.
Απο απλά φαινόμενα δυσλειτουργίας του (υπερβολικό θόρυβο στο κούμπωμα 1ης - δυσκολία εύρεσης νεκράς σε στάση - ασάφεια στις αλλαγές)
μέχρι στραβωμένο ωστήριο συμπλέκτη ,ραγισμένες καμπάνες ,σπασμένο έμβολο κάτω αντλίας συμπλεκτη ,
και άλλα πιό δυσάρεστα ευτράπελα...

Οι περισσότεροι θεωρούν ότι ..."έτσι είνα αυτά (τα ΚΤΜ) ,χαλάνε..."

Δεν νομίζω οτι είναι ακριβώς έτσι...

Μιλάμε για ένα μοτέρ σχεδιασμένο για αγωνιστική χρήση ,το οποίο βγήκε στις γραμμές παραγωγής.
Το συγκεκριμένο "εργαλείο" ,χρησιμοποιεί εξελιγμένο σύστημα κυκλώματος λίπανσης ,με μπεκάκια ψεκασμού ΠΑΝΤΟΥ !!!
Οταν ένα μπεκάκι ψεκασμού ,που είναι υπεύθυνο για την λίπανση ενός μηχανισμού , βουλώσει (για όποιον λόγο) ,τότε η λίπανση θα είναι από μηδαμινή έως μηδενική ,και το αποτέλεσμα θα είναι υπερβολική φθορά και βλάβη.

Η ΚΤΜ στο φάκινγκ μάνιουαλ ,αναφέρει λεπτομερώς τις εργασίες ελέγχων-ρυθμίσεων-καθαρισμών-αντικαταστέσεων που πρέπει να γίνονται ,καθώς κ τον χρόνο-χλμ ,που ΠΡΕΠΕΙ αυτά να γίνονται.

Αν λοιπόν ,εκτός απο καταλόγους για αΣεσορΑιζζζζ και εξατμίσεις ,ανοίξουμε κ διαβάσουμε το φακινγκ μανιουαλ ,θα δούμε ότι:



Οπως βλέπετε λοιπόν ,κάθε 15000 χλμ -σε κάθε ΜΕΓΑΛΟ SERVICE δηλαδή- ΠΡΕΠΕΙ by the book να γίνει
(πρασινο πλαίσιο) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ CLUTCH PRESSURE BOOSTER SYSTEM
το οποίο για να λειτουργεί σωστά κ να προσφέρει επαρκή λίπανση στο σύστημα ,ΠΡΕΠΕΙ by the book να γίνει
(κοκκινο πλαίσιο) ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ OIL JET FOR THE CLUTCH LUBRICATION

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα μπεκάκι μορφής ζιγκλέρ ,το οποίο αναλαμβάνει την απρόσκοπτη υπό πίεση παροχή λαδιού ,στο σύστημα του συμπλέκτη.


Τι έχει δείξει η ως τώρα εμπειρία μας επί του θέματος ;
Στα 10 oil jets που ανοίξαμε ,τα 9 ήταν εντελώς βουλωμένα (σε κατάσταση σα να μην είχαν ανοιχτεί ποτέ) κ το 1 μισο-βουλωμένο...*
*(όλα τα μηχανάκια είχαν πάει κανονικά για τα προβλεπόμενα services)

Τι είδαμε μετά τον καθαρισμό του ;
Γλυκύτερη και πιό αθόρυβη λειτουργία του σασμάν.

ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν:
Στο service ,ζητήστε να ελεγθεί κ να καθαριστεί το CLUTCH OIL JET !!!

Αν δεν εχετε τρόπο να διαπιστώσετε ΑΝ έχει καθαριστεί έως τώρα ,φροντίστε να το καθαρίσετε το συντομότερο δυνατόν !!!


Ακολουθεί φωτορεπορτάζ

Για να έχετε πρόσβαση στην βίδα-τάπα που το ασφαλίζει ,πρέπει να λυθεί ότι βλέπετε να λείπει από εδώ




Αφού ξεβιδώσετε την τάπα




...υπάρχει μια λίγο...ιδιόμορφη διαδικασία για να βγεί (την οποία αδυνατώ να περιγράψω λεπτομερώς με γραπτό λόγο) ,αλλά αν το'χετε με την μουτζούρα ,θα το πάρετε στο χέρι




Στην περίπτωση που είναι τελείως βουλωμένο ,χρησιμοποιήστε κάποιο καθαριστικό σπρέϋ ,και μετά περάστε απο την οπή σύρμα καλωδίου ,και δουλέψτε το ώστε να καθαρίσει καλά η οπή παροχής απο την μάκα.



Ξανά καθαριστικό σπρέϋ ,κ φύσημα με κομπρεσσέρ.


Ξαναβάλτε το στην θέση του ...


...βιδώστε το όσο κ όπως πρέπει ,κλείστε την τάπα ,μοντάρετε όλα όσα έχετε βγάλει ,κι είστε έτοιμοι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ (ακολουθεί σεντόνι...)

Συχνά πυκνά διαβάζω στο νετ ,κι ακούω-διαπιστώνω απο κοντά ,προβλήματα με την λειτουργία του συστήματος συμπλέκτη & σασμάν των LC8.
Απο απλά φαινόμενα δυσλειτουργίας του (υπερβολικό θόρυβο στο κούμπωμα 1ης - δυσκολία εύρεσης νεκράς σε στάση - ασάφεια στις αλλαγές)
μέχρι στραβωμένο ωστήριο συμπλέκτη ,ραγισμένες καμπάνες ,σπασμένο έμβολο κάτω αντλίας συμπλεκτη ,
και άλλα πιό δυσάρεστα ευτράπελα...

Οι περισσότεροι θεωρούν ότι ..."έτσι είνα αυτά (τα ΚΤΜ) ,χαλάνε..."

Δεν νομίζω οτι είναι ακριβώς έτσι...

Μιλάμε για ένα μοτέρ σχεδιασμένο για αγωνιστική χρήση ,το οποίο βγήκε στις γραμμές παραγωγής.
Το συγκεκριμένο "εργαλείο" ,χρησιμοποιεί εξελιγμένο σύστημα κυκλώματος λίπανσης ,με μπεκάκια ψεκασμού ΠΑΝΤΟΥ !!!
Οταν ένα μπεκάκι ψεκασμού ,που είναι υπεύθυνο για την λίπανση ενός μηχανισμού , βουλώσει (για όποιον λόγο) ,τότε η λίπανση θα είναι από μηδαμινή έως μηδενική ,και το αποτέλεσμα θα είναι υπερβολική φθορά και βλάβη.

Η ΚΤΜ στο φάκινγκ μάνιουαλ ,αναφέρει λεπτομερώς τις εργασίες ελέγχων-ρυθμίσεων-καθαρισμών-αντικαταστέσεων που πρέπει να γίνονται ,καθώς κ τον χρόνο-χλμ ,που ΠΡΕΠΕΙ αυτά να γίνονται.

Αν λοιπόν ,εκτός απο καταλόγους για αΣεσορΑιζζζζ και εξατμίσεις ,ανοίξουμε κ διαβάσουμε το φακινγκ μανιουαλ ,θα δούμε ότι:



Οπως βλέπετε λοιπόν ,κάθε 15000 χλμ -σε κάθε ΜΕΓΑΛΟ SERVICE δηλαδή- ΠΡΕΠΕΙ by the book να γίνει
(πρασινο πλαίσιο) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ CLUTCH PRESSURE BOOSTER SYSTEM
το οποίο για να λειτουργεί σωστά κ να προσφέρει επαρκή λίπανση στο σύστημα ,ΠΡΕΠΕΙ by the book να γίνει
(κοκκινο πλαίσιο) ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ OIL JET FOR THE CLUTCH LUBRICATION

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα μπεκάκι μορφής ζιγκλέρ ,το οποίο αναλαμβάνει την απρόσκοπτη υπό πίεση παροχή λαδιού ,στο σύστημα του συμπλέκτη.


Τι έχει δείξει η ως τώρα εμπειρία μας επί του θέματος ;
Στα 10 oil jets που ανοίξαμε ,τα 9 ήταν εντελώς βουλωμένα (σε κατάσταση σα να μην είχαν ανοιχτεί ποτέ) κ το 1 μισο-βουλωμένο...*
*(όλα τα μηχανάκια είχαν πάει κανονικά για τα προβλεπόμενα services)

Τι είδαμε μετά τον καθαρισμό του ;
Γλυκύτερη και πιό αθόρυβη λειτουργία του σασμάν.

ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν:
Στο service ,ζητήστε να ελεγθεί κ να καθαριστεί το CLUTCH OIL JET !!!

Αν δεν εχετε τρόπο να διαπιστώσετε ΑΝ έχει καθαριστεί έως τώρα ,φροντίστε να το καθαρίσετε το συντομότερο δυνατόν !!!


Ακολουθεί φωτορεπορτάζ

Για να έχετε πρόσβαση στην βίδα-τάπα που το ασφαλίζει ,πρέπει να λυθεί ότι βλέπετε να λείπει από εδώ




Αφού ξεβιδώσετε την τάπα




...υπάρχει μια λίγο...ιδιόμορφη διαδικασία για να βγεί (την οποία αδυνατώ να περιγράψω λεπτομερώς με γραπτό λόγο) ,αλλά αν το'χετε με την μουτζούρα ,θα το πάρετε στο χέρι




Στην περίπτωση που είναι τελείως βουλωμένο ,χρησιμοποιήστε κάποιο καθαριστικό σπρέϋ ,και μετά περάστε απο την οπή σύρμα καλωδίου ,και δουλέψτε το ώστε να καθαρίσει καλά η οπή παροχής απο την μάκα.



Ξανά καθαριστικό σπρέϋ ,κ φύσημα με κομπρεσσέρ.


Ξαναβάλτε το στην θέση του ...


...βιδώστε το όσο κ όπως πρέπει ,κλείστε την τάπα ,μοντάρετε όλα όσα έχετε βγάλει ,κι είστε έτοιμοι.
:hailbig:
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ (ακολουθεί σεντόνι...)

Συχνά πυκνά διαβάζω στο νετ ,κι ακούω-διαπιστώνω απο κοντά ,προβλήματα με την λειτουργία του συστήματος συμπλέκτη & σασμάν των LC8.
Απο απλά φαινόμενα δυσλειτουργίας του (υπερβολικό θόρυβο στο κούμπωμα 1ης - δυσκολία εύρεσης νεκράς σε στάση - ασάφεια στις αλλαγές)
μέχρι στραβωμένο ωστήριο συμπλέκτη ,ραγισμένες καμπάνες ,σπασμένο έμβολο κάτω αντλίας συμπλεκτη ,
και άλλα πιό δυσάρεστα ευτράπελα...

Οι περισσότεροι θεωρούν ότι ..."έτσι είνα αυτά (τα ΚΤΜ) ,χαλάνε..."

Δεν νομίζω οτι είναι ακριβώς έτσι...

Μιλάμε για ένα μοτέρ σχεδιασμένο για αγωνιστική χρήση ,το οποίο βγήκε στις γραμμές παραγωγής.
Το συγκεκριμένο "εργαλείο" ,χρησιμοποιεί εξελιγμένο σύστημα κυκλώματος λίπανσης ,με μπεκάκια ψεκασμού ΠΑΝΤΟΥ !!!
Οταν ένα μπεκάκι ψεκασμού ,που είναι υπεύθυνο για την λίπανση ενός μηχανισμού , βουλώσει (για όποιον λόγο) ,τότε η λίπανση θα είναι από μηδαμινή έως μηδενική ,και το αποτέλεσμα θα είναι υπερβολική φθορά και βλάβη.

Η ΚΤΜ στο φάκινγκ μάνιουαλ ,αναφέρει λεπτομερώς τις εργασίες ελέγχων-ρυθμίσεων-καθαρισμών-αντικαταστέσεων που πρέπει να γίνονται ,καθώς κ τον χρόνο-χλμ ,που ΠΡΕΠΕΙ αυτά να γίνονται.

Αν λοιπόν ,εκτός απο καταλόγους για αΣεσορΑιζζζζ και εξατμίσεις ,ανοίξουμε κ διαβάσουμε το φακινγκ μανιουαλ ,θα δούμε ότι:



Οπως βλέπετε λοιπόν ,κάθε 15000 χλμ -σε κάθε ΜΕΓΑΛΟ SERVICE δηλαδή- ΠΡΕΠΕΙ by the book να γίνει
(πρασινο πλαίσιο) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ CLUTCH PRESSURE BOOSTER SYSTEM
το οποίο για να λειτουργεί σωστά κ να προσφέρει επαρκή λίπανση στο σύστημα ,ΠΡΕΠΕΙ by the book να γίνει
(κοκκινο πλαίσιο) ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ OIL JET FOR THE CLUTCH LUBRICATION

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα μπεκάκι μορφής ζιγκλέρ ,το οποίο αναλαμβάνει την απρόσκοπτη υπό πίεση παροχή λαδιού ,στο σύστημα του συμπλέκτη.


Τι έχει δείξει η ως τώρα εμπειρία μας επί του θέματος ;
Στα 10 oil jets που ανοίξαμε ,τα 9 ήταν εντελώς βουλωμένα (σε κατάσταση σα να μην είχαν ανοιχτεί ποτέ) κ το 1 μισο-βουλωμένο...*
*(όλα τα μηχανάκια είχαν πάει κανονικά για τα προβλεπόμενα services)

Τι είδαμε μετά τον καθαρισμό του ;
Γλυκύτερη και πιό αθόρυβη λειτουργία του σασμάν.

ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν:
Στο service ,ζητήστε να ελεγθεί κ να καθαριστεί το CLUTCH OIL JET !!!

Αν δεν εχετε τρόπο να διαπιστώσετε ΑΝ έχει καθαριστεί έως τώρα ,φροντίστε να το καθαρίσετε το συντομότερο δυνατόν !!!


Ακολουθεί φωτορεπορτάζ

Για να έχετε πρόσβαση στην βίδα-τάπα που το ασφαλίζει ,πρέπει να λυθεί ότι βλέπετε να λείπει από εδώ




Αφού ξεβιδώσετε την τάπα




...υπάρχει μια λίγο...ιδιόμορφη διαδικασία για να βγεί (την οποία αδυνατώ να περιγράψω λεπτομερώς με γραπτό λόγο) ,αλλά αν το'χετε με την μουτζούρα ,θα το πάρετε στο χέρι




Στην περίπτωση που είναι τελείως βουλωμένο ,χρησιμοποιήστε κάποιο καθαριστικό σπρέϋ ,και μετά περάστε απο την οπή σύρμα καλωδίου ,και δουλέψτε το ώστε να καθαρίσει καλά η οπή παροχής απο την μάκα.



Ξανά καθαριστικό σπρέϋ ,κ φύσημα με κομπρεσσέρ.


Ξαναβάλτε το στην θέση του ...


...βιδώστε το όσο κ όπως πρέπει ,κλείστε την τάπα ,μοντάρετε όλα όσα έχετε βγάλει ,κι είστε έτοιμοι.
Πολυ σωστός
Εισαι ωραίος


Sent from katemofono 990
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ (ακολουθεί σεντόνι...)

Συχνά πυκνά διαβάζω στο νετ ,κι ακούω-διαπιστώνω απο κοντά ,προβλήματα με την λειτουργία του συστήματος συμπλέκτη & σασμάν των LC8.
Απο απλά φαινόμενα δυσλειτουργίας του (υπερβολικό θόρυβο στο κούμπωμα 1ης - δυσκολία εύρεσης νεκράς σε στάση - ασάφεια στις αλλαγές)
μέχρι στραβωμένο ωστήριο συμπλέκτη ,ραγισμένες καμπάνες ,σπασμένο έμβολο κάτω αντλίας συμπλεκτη ,
και άλλα πιό δυσάρεστα ευτράπελα...

Οι περισσότεροι θεωρούν ότι ..."έτσι είνα αυτά (τα ΚΤΜ) ,χαλάνε..."

Δεν νομίζω οτι είναι ακριβώς έτσι...

Μιλάμε για ένα μοτέρ σχεδιασμένο για αγωνιστική χρήση ,το οποίο βγήκε στις γραμμές παραγωγής.
Το συγκεκριμένο "εργαλείο" ,χρησιμοποιεί εξελιγμένο σύστημα κυκλώματος λίπανσης ,με μπεκάκια ψεκασμού ΠΑΝΤΟΥ !!!
Οταν ένα μπεκάκι ψεκασμού ,που είναι υπεύθυνο για την λίπανση ενός μηχανισμού , βουλώσει (για όποιον λόγο) ,τότε η λίπανση θα είναι από μηδαμινή έως μηδενική ,και το αποτέλεσμα θα είναι υπερβολική φθορά και βλάβη.

Η ΚΤΜ στο φάκινγκ μάνιουαλ ,αναφέρει λεπτομερώς τις εργασίες ελέγχων-ρυθμίσεων-καθαρισμών-αντικαταστέσεων που πρέπει να γίνονται ,καθώς κ τον χρόνο-χλμ ,που ΠΡΕΠΕΙ αυτά να γίνονται.

Αν λοιπόν ,εκτός απο καταλόγους για αΣεσορΑιζζζζ και εξατμίσεις ,ανοίξουμε κ διαβάσουμε το φακινγκ μανιουαλ ,θα δούμε ότι:



Οπως βλέπετε λοιπόν ,κάθε 15000 χλμ -σε κάθε ΜΕΓΑΛΟ SERVICE δηλαδή- ΠΡΕΠΕΙ by the book να γίνει
(πρασινο πλαίσιο) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ CLUTCH PRESSURE BOOSTER SYSTEM
το οποίο για να λειτουργεί σωστά κ να προσφέρει επαρκή λίπανση στο σύστημα ,ΠΡΕΠΕΙ by the book να γίνει
(κοκκινο πλαίσιο) ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ OIL JET FOR THE CLUTCH LUBRICATION

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα μπεκάκι μορφής ζιγκλέρ ,το οποίο αναλαμβάνει την απρόσκοπτη υπό πίεση παροχή λαδιού ,στο σύστημα του συμπλέκτη.


Τι έχει δείξει η ως τώρα εμπειρία μας επί του θέματος ;
Στα 10 oil jets που ανοίξαμε ,τα 9 ήταν εντελώς βουλωμένα (σε κατάσταση σα να μην είχαν ανοιχτεί ποτέ) κ το 1 μισο-βουλωμένο...*
*(όλα τα μηχανάκια είχαν πάει κανονικά για τα προβλεπόμενα services)

Τι είδαμε μετά τον καθαρισμό του ;
Γλυκύτερη και πιό αθόρυβη λειτουργία του σασμάν.

ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν:
Στο service ,ζητήστε να ελεγθεί κ να καθαριστεί το CLUTCH OIL JET !!!

Αν δεν εχετε τρόπο να διαπιστώσετε ΑΝ έχει καθαριστεί έως τώρα ,φροντίστε να το καθαρίσετε το συντομότερο δυνατόν !!!


Ακολουθεί φωτορεπορτάζ

Για να έχετε πρόσβαση στην βίδα-τάπα που το ασφαλίζει ,πρέπει να λυθεί ότι βλέπετε να λείπει από εδώ




Αφού ξεβιδώσετε την τάπα




...υπάρχει μια λίγο...ιδιόμορφη διαδικασία για να βγεί (την οποία αδυνατώ να περιγράψω λεπτομερώς με γραπτό λόγο) ,αλλά αν το'χετε με την μουτζούρα ,θα το πάρετε στο χέρι




Στην περίπτωση που είναι τελείως βουλωμένο ,χρησιμοποιήστε κάποιο καθαριστικό σπρέϋ ,και μετά περάστε απο την οπή σύρμα καλωδίου ,και δουλέψτε το ώστε να καθαρίσει καλά η οπή παροχής απο την μάκα.



Ξανά καθαριστικό σπρέϋ ,κ φύσημα με κομπρεσσέρ.


Ξαναβάλτε το στην θέση του ...


...βιδώστε το όσο κ όπως πρέπει ,κλείστε την τάπα ,μοντάρετε όλα όσα έχετε βγάλει ,κι είστε έτοιμοι.


Μόλις έριξες φως σε ένα μεγάλο προβληματισμό μου...!!! Αναρωτιέμαι τόσο καιρό γιατί έχει τόσο σκληρή λειτουργία ο συμπλέκτης, γιατί κουμπώνει τόσο βίαια η πρώτη, δε βρίσκω τη νεκρά ορισμένες φορές...!!
Επιπλέον, αυτό που έχω παρατηρήσει κάποιες φορές, είναι όταν το τσουλάω με ταχύτητα και συμπλέκτη πατημένο έχει κάποια μικρή αντίσταση, δεν ξέρω αν οφείλεται στο ίδιο πράγμα.
Το μεγάλο service κοντοζυγώνει πάντως. Θενξ για το tip!!!

:friendship:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ (ακολουθεί σεντόνι...)

Συχνά πυκνά διαβάζω στο νετ ,κι ακούω-διαπιστώνω απο κοντά ,προβλήματα με την λειτουργία του συστήματος συμπλέκτη & σασμάν των LC8.
Απο απλά φαινόμενα δυσλειτουργίας του (υπερβολικό θόρυβο στο κούμπωμα 1ης - δυσκολία εύρεσης νεκράς σε στάση - ασάφεια στις αλλαγές)
μέχρι στραβωμένο ωστήριο συμπλέκτη ,ραγισμένες καμπάνες ,σπασμένο έμβολο κάτω αντλίας συμπλεκτη ,
και άλλα πιό δυσάρεστα ευτράπελα...

Οι περισσότεροι θεωρούν ότι ..."έτσι είνα αυτά (τα ΚΤΜ) ,χαλάνε..."

Δεν νομίζω οτι είναι ακριβώς έτσι...

Μιλάμε για ένα μοτέρ σχεδιασμένο για αγωνιστική χρήση ,το οποίο βγήκε στις γραμμές παραγωγής.
Το συγκεκριμένο "εργαλείο" ,χρησιμοποιεί εξελιγμένο σύστημα κυκλώματος λίπανσης ,με μπεκάκια ψεκασμού ΠΑΝΤΟΥ !!!
Οταν ένα μπεκάκι ψεκασμού ,που είναι υπεύθυνο για την λίπανση ενός μηχανισμού , βουλώσει (για όποιον λόγο) ,τότε η λίπανση θα είναι από μηδαμινή έως μηδενική ,και το αποτέλεσμα θα είναι υπερβολική φθορά και βλάβη.

Η ΚΤΜ στο φάκινγκ μάνιουαλ ,αναφέρει λεπτομερώς τις εργασίες ελέγχων-ρυθμίσεων-καθαρισμών-αντικαταστέσεων που πρέπει να γίνονται ,καθώς κ τον χρόνο-χλμ ,που ΠΡΕΠΕΙ αυτά να γίνονται.

Αν λοιπόν ,εκτός απο καταλόγους για αΣεσορΑιζζζζ και εξατμίσεις ,ανοίξουμε κ διαβάσουμε το φακινγκ μανιουαλ ,θα δούμε ότι:



Οπως βλέπετε λοιπόν ,κάθε 15000 χλμ -σε κάθε ΜΕΓΑΛΟ SERVICE δηλαδή- ΠΡΕΠΕΙ by the book να γίνει
(πρασινο πλαίσιο) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ CLUTCH PRESSURE BOOSTER SYSTEM
το οποίο για να λειτουργεί σωστά κ να προσφέρει επαρκή λίπανση στο σύστημα ,ΠΡΕΠΕΙ by the book να γίνει
(κοκκινο πλαίσιο) ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ OIL JET FOR THE CLUTCH LUBRICATION

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα μπεκάκι μορφής ζιγκλέρ ,το οποίο αναλαμβάνει την απρόσκοπτη υπό πίεση παροχή λαδιού ,στο σύστημα του συμπλέκτη.


Τι έχει δείξει η ως τώρα εμπειρία μας επί του θέματος ;
Στα 10 oil jets που ανοίξαμε ,τα 9 ήταν εντελώς βουλωμένα (σε κατάσταση σα να μην είχαν ανοιχτεί ποτέ) κ το 1 μισο-βουλωμένο...*
*(όλα τα μηχανάκια είχαν πάει κανονικά για τα προβλεπόμενα services)

Τι είδαμε μετά τον καθαρισμό του ;
Γλυκύτερη και πιό αθόρυβη λειτουργία του σασμάν.

ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν:
Στο service ,ζητήστε να ελεγθεί κ να καθαριστεί το CLUTCH OIL JET !!!

Αν δεν εχετε τρόπο να διαπιστώσετε ΑΝ έχει καθαριστεί έως τώρα ,φροντίστε να το καθαρίσετε το συντομότερο δυνατόν !!!


Ακολουθεί φωτορεπορτάζ

Για να έχετε πρόσβαση στην βίδα-τάπα που το ασφαλίζει ,πρέπει να λυθεί ότι βλέπετε να λείπει από εδώ




Αφού ξεβιδώσετε την τάπα




...υπάρχει μια λίγο...ιδιόμορφη διαδικασία για να βγεί (την οποία αδυνατώ να περιγράψω λεπτομερώς με γραπτό λόγο) ,αλλά αν το'χετε με την μουτζούρα ,θα το πάρετε στο χέρι




Στην περίπτωση που είναι τελείως βουλωμένο ,χρησιμοποιήστε κάποιο καθαριστικό σπρέϋ ,και μετά περάστε απο την οπή σύρμα καλωδίου ,και δουλέψτε το ώστε να καθαρίσει καλά η οπή παροχής απο την μάκα.



Ξανά καθαριστικό σπρέϋ ,κ φύσημα με κομπρεσσέρ.


Ξαναβάλτε το στην θέση του ...


...βιδώστε το όσο κ όπως πρέπει ,κλείστε την τάπα ,μοντάρετε όλα όσα έχετε βγάλει ,κι είστε έτοιμοι.
'Εγινε η παραπάνω εργασία σχετικά εύκολα.Όντως το μπεκ ήτανε βουλωμένο.Τώρα βλέπεις απέναντι και ψεκάζει κανονικά.
Test ride δεν έγινε ακόμα.Έλπίζω να προλάβω αργότερα.
Ευχαριστούμε πολύ για άλλη μια φορά ΤΑ ΜΑΣΤΟΡΙΑ που μοιράζονται τις γνώσεις τους και για την προσοχή τους στην λεπτομέρεια.Κώστα και Χριστόφορε...:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Δώσε κύριε Κώστα,δώσε!!!Πολλά μπράβο,"άνοιξε"μας τα μάτια:friendship:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Δώσε κύριε Κώστα,δώσε!!!Πολλά μπράβο,"άνοιξε"μας τα μάτια:friendship:
Μίλτο, για τσέκαρέ το κι εσύ να μου πεις... ;)
Και δώσε τα χαιρετίσματά μου στη Μόνικα, της λείπω καθόλου; :D
 

virus

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
αδιευκρινιστο
κατατοπιστικος και περιεκτικος οπως παντα :friendship:
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
αγαπαω advride:inlove: αγαπαω elgatto:inlove:
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Μίλτο, για τσέκαρέ το κι εσύ να μου πεις... ;)
Και δώσε τα χαιρετίσματά μου στη Μόνικα, της λείπω καθόλου; :D
Θα το δώ Γιάννο με την πρώτη ευκαιρία,σίγουρα θα θέλει καθάρισμα αφου όπως λέει και ο Κώστας 9 στα 10 θέλουν καθάρισμα(αν και το σασμάν της είναι βελούδο).
Όποτε θέλετε ελάτε να της δώσεις τα φιλάκια;),να κάνουμε και μπανάκια:friendship:
 
Reactions: yns

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Eγω με τη σειρα μου θα παρουσιασω πως γινεται η αλλαγη λαδιων και καποια αλλα πραγματακια που μου δειξανε ο @el-Gatto και ο @christof40 και τους ευχαριστω πολυ γι αυτο..

πρωτα βγάζουμε τον δεικτη λαδιου και μετα τη βίδα απο το δοχειο λαδιου για να τρεξει το λαδακι. Η βιδα βρισκεται στ αριστερα και στο μπροστινο μερος του δοχειου. Η ακριβης θεση της φαινεται στο μπαγκραουντ της δευτερης φωτο εκει που σταζει το λαδι. Καθαριζουμε τη βιδα απο τα ρινισματα!



Μετα ξεβιδώνουμε στην αριστερη πλευρα κάτω απο το δοχείο λαδιού και πισω απο την βιδα, το σωληνακι λαδιου και το απελευθερωνουμε!




Στη συνεχεια της βαζουμε δαχτυλο για να βγαλουμε το πολυτιμο φιλτρακι που κρυβεται στην τρυπα..Ο γατος προτιμησε να βαλει το μεσσαιο!




ελεγχουμε το φιλτρο μην ειναι χαλασμενο και το καθαριζουμε με καθαριστικο καρμπυρατερ και αερα..



Στη συνεχει βγαζουμε την ποδια και ξεβιδωνουμε την κυρια βίδα κατω απο το μοτερ για να σταξει και το υπολοιπο λαδι. Καθαριζουμε τη βίδα απο τα ρινισματα!




Αφου στραγγιξει παμε στην δεξια μερια του μοτερ και ξεβιδωνουμε το πλακε λαμακι για να βγει το πλακε φίλτρο(οθονη νομιζω το πε ο δασκαλος)! Αφου βγαλουμε την οθονη λοιπον γερνουμε το μηχανακι απο τα δεξια για να φυγει ολο το λαδι απο το μοτερ..προσοχη μην πεσουμε μαζι με το μηχανακι!!







Στη συνεχεια παμε μπροστα απο το μοτερ και ξεβιδωνουμε απο την αριστερη πλευρα την στρογγυλη ταπα του κυλινδρικου φίλτρου λαδιού!Το βγαζουμε και το αντικαθιστουμε με καινουριο! Συνισταται το φίλτρο να ναι η ktm, η hiflo η κατι που να μην ειναι made in china!






Ετσι θα πρεπει να ειναι ολα τα φιλτρα και οι βιδες πριν ξαναμπουν στη θεση τους. Για προληπτικους λογους αν θελουμε αλλαζουμε τα o-rings στα καπακια..


Τωρα θα πρεπει να μονταριστουν ολα για να βαλουμε τα λαδια!
Ξεκιναμε με ελεγχο μιας βαλβιδας λαδιου που υπαρχει στο σωληνακι της αριστερης μεριας που βγαλαμε πρωτο για να βγει το πρωτο φιλτρο.Αυτη η βαλβιδα ειναι μια μπιλια. Βαζουμε ενα πανι μην την γρατζουνισουμε και μ ενα κατσαβιδι την παταμε μαλακα να δουμε αν δουλευει..Θα πρεπει να δουλευει μαλακα με λιγη πιεση χωρις να κολλαει!




Αφου γινει ελεγχος και ολα ειναι οκ καθαριζουμε τις οπες απο τη μακα η απο βρωμιες και τοποθετουμε τα φιλτρα,τα καπακια και τις ταπες. Προσοχη το φιλτρο λαδιου θα πρεπει να μπει καλα και να μην παιζει και η οθονη γραφει top στο πανω σημειο της. ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΝΑ ΝΑΙ!!!





Στο τελος αφου βαλουμε τα φιλτρα ΣΩΣΤΑ και σφιξουμε τις βιδες βασει του φακινγκ μανιουαλ παιρνουμε το χωνι που το εχουμε προστατευμενο απο σκονες και βρωμιες και το φυλλαμε μεσα σε πλαστικη σακουλα και ριχνουμε το λαδακι.



Εγω βαζω denicol. Ειμαι αρκετα ικανοποιημενος και το συνιστω ανεπιφυλακτα!
Η διαδικασια ειναι η εξης βαζουμε 2,5 λιτρα μονοκοπανια και το βαζουμε να δουλεψει για ενα λεπτο στο ρελαντι. Μετα ανοιγουμε την ταπα παλι και βαζουμε 0,5 λιτρα ακομα. Αν δεν εχει φτασει στη σωστη σταθμη του μετρητη βαζουμε κι αλλο λιγο μεχρι να φτασει στο max.

Για τη σωστη μετρηση λαδιου: Η καλυτερη στιγμη ειναι μετα απο βολτα. Αφου γυρισουμε απο τη βολτα βαζουμε το μηχανακι διπλο σταντ σε επιπεδη επιφανεια και το αφηνουμε για ενα λεπτο με 4 μπαρες θερμοκρασιας στο ρελαντι να ηρεμησει. Μετα το σβηνουμε, το αφηνουμε μισο λεπτο και ανοιγουμε τον δεικτη μετρησης!Τον σκουπιζουμε και τον βαζουμε μεσα στο δοχειο λαδιου βιδωνοντας τον ΤΕΡΜΑ ΟΣΟ ΠΑΕΙ.... Το λαδι θα πρεπει να ειναι στο max ακριβως.


@el-Gatto επειδη ειναι οι ωρες δυσκολες πες αν εχω κανει κατι λαθος να το διορθωσω!
Μολις ξαναβρω χρονο θα βαλω για εξαερωση ψυγειου,καθαρισμα,αλλαγη παραφλου,κολλαρα νερου κλπ κλπ...stay tuned!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom