ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ερώτησης...
Μήπως γνωρίζει κάποιος το μήκος του db killer των Acrapovic που φοράνε συνήθως στα 950/990...?
Η εξωτερική διάμετρος είναι 48mm και η εσωτερική 32mm.
Ευχαριστώ...
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Κοντά είναι γύρω στα 10 εκατοστά!

Θέλεις ακριβώς να μετρήσω?
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κοντά είναι γύρω στα 10 εκατοστά!

Θέλεις ακριβώς να μετρήσω?
Πολύ ευχαρίστως αλλά εσύ νομίζω έχεις με το carbon καπάκι...
Οπότε μάλλον θα διαφέρει...
Για μέτρησέ το όταν μπορέσεις...
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Καλησπέρα.Για να αλλαξω το γραφιτο δαχτυλιδι στην ενωση της εξατμισης του πισω κυλινδρου πρεπει να βγαλω το υποπλαισιο?
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
ναι Θάνο.
Εάν μιλάμε για τα ζουάν τότε δεν χρειάζεται.
Βγάζεις τα τελικά, ξεβιδώνεις τις βάσεις του Υ και έπειτα με περιστροφή του παράλληλα με τράβηγμα προς τα πίσω προσπαθείς να το βγάλεις.
Δεν είναι εύκολη διαδικασία ειδικά το βάλε...
Προτείνω στην τοποθέτηση να χρησιμοποιήσεις κάποια αλοιφή στεγανοποίησης για εξατμίσεις διότι θα μπουν πολύ ποιο εύκολα και χωρίς ζημιά στα δαχτυλίδια.
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
σε ευχαριστώ πολυ Θάνο.Εχεις καποια αλοιφη να προτείνεις?
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
σε ευχαριστώ πολυ Θάνο.Εχεις καποια αλοιφη να προτείνεις?
Δυστυχώς δεν την βρήκα αλλά πρέπει να ήταν όπως η παρακάτω...
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Η μπορείς να χαλαρώσεις του λαιμούς από τους κυλίνδρους για να αποφύγεις την ζημιά..Σε καινούργια ζουαν δεν νομίζω να είναι απαραίτητη η αλυφη..
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Η μπορείς να χαλαρώσεις του λαιμούς από τους κυλίνδρους για να αποφύγεις την ζημιά..Σε καινούργια ζουαν δεν νομίζω να είναι απαραίτητη η αλυφη..
Πάντα να βάζετε πάστα υψηλων θερμοκρασιών. Ακόμα και μετά από χρόνια, και οι βίδες λύνουν άνετα και οι μεταλλοπλαστικες βγαίνουν άνετα και καθαρίζουν τα πρόσωπα εύκολα!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Husqvarna 701 Enduro LR | 2020
boxer thenos Αυτή η πάστα υψηλών θερμοκρασιών, που πρέπει να μπεί?
Πάνω στο γραφιτένιο δαχτυλίδι ή κάπου αλλού?

Ή γενικά δεν υπάρχει πρόβλημα, να μπει σε όποια βίδα και σημείο έρχεται σε επαφή η εξάτμιση με τη σωλήνα?
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
boxer thenos Αυτή η πάστα υψηλών θερμοκρασιών, που πρέπει να μπεί?
Πάνω στο γραφιτένιο δαχτυλίδι ή κάπου αλλού?

Ή γενικά δεν υπάρχει πρόβλημα, να μπει σε όποια βίδα και σημείο έρχεται σε επαφή η εξάτμιση με τη σωλήνα?
Πάστα στεγανοποίησης είναι Γιώργο.
Ανάμεσα στο δαχτυλίδι και στο μέταλλο.
Όταν δεν υπάρχει δαχτυλίδι ανάμεσα στα δύο κομμάτια σωλήνα της εξάτμισης.
Σε βίδα δεν βλέπω κανένα λόγο να μπει.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Και στις βίδες που έχουν να κάνουν με την εξάτμιση καλό είναι κάτι να μπει για να λύσουν στο μέλλον πιο εύκολα.

Η Supertrapp ( τί θυμήθηκα τώρα ... :D) έδινε ειδική πάστα για τις βίδες των εξατμίσεων της
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
boxer thenos Αυτή η πάστα υψηλών θερμοκρασιών, που πρέπει να μπεί?
Πάνω στο γραφιτένιο δαχτυλίδι ή κάπου αλλού?

Ή γενικά δεν υπάρχει πρόβλημα, να μπει σε όποια βίδα και σημείο έρχεται σε επαφή η εξάτμιση με τη σωλήνα?
Όταν λύνω εξάτμιση, λαιμούς κτλ, στο δέσιμο, βάζω σε όλα.
Στην μεταλλοπλαστικη και από τις δύο μεριές, στα σπειρώματα των βιδών, ακόμα και στο πίσω μέρος της εξάτμισης (εκεί που ολισθαίνει στην σωλήνα του λαιμού όταν την σπρώχνουμε για να πάει στη θέση της)
Κάνει το επόμενο λύσιμο, παιχνιδάκι!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Husqvarna 701 Enduro LR | 2020
thenos jon t boxer ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η ερώτησή μου δεν ήταν τυχαία.
Στο 701, ολοκαίνουργιο, μετά από 30ΚΜ που το πήγα σπίτι άλλαξα εξάτμιση (χωρίς κάποια πάστα ή οτιδήποτε) και μετά από ένα χρόνο όταν πήγα να την βγάλω το γραφιτένιο δαχτυλίδι είχε μείνει κολλημένο. Έπρεπε να κοπεί και να μπει καινούργιο.

Τώρα με το Τ7 (παρέλαβα ήδη την εξάτμιση μου λείπει η μηχανή όμως) λέω να γίνει σωστά η δουλειά και με αφορμή τα παραπάνω ποστ θα αγοράσω. 10 ευρώ κοστίζει, δεν είναι απαγορευτική η τιμή.
 

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
ktm990
xt600e
καλησπερα στην παρεα!!
ηρθε η ωρα για service - λαδιια -φιλτρα κτλ.
αξιζει το σετ αυτο https://makinaparts.com/ktm/4170-00050000065-oil-filter-service-kit-ktm-lc8-950-990-filtro-ladioy-set-.html
και αν οχι που μπορω να βρω την λεγομενη οθονη ( τα αλλα γνωριζω) .

επισης απο λαδακι τι λετε denicol ( το οποιο το διαβασα απο εδω μεσα δεν το εχω χρησιμοποιηση) η μοτορεχ ( το οποιο το εχω δουλεψει σε εντουρο αλλα στο 990 μου φανηκε να τσιμπαει με το παραπανω) χωρις ομως να εχω δουλεψει κατι αλλο γιατι θα ειναι το πρωτο service απο την αγορα και μετα στa 5000χλμ

Ευχαριστω!
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
καλησπερα στην παρεα!!
ηρθε η ωρα για service - λαδιια -φιλτρα κτλ.
αξιζει το σετ αυτο 00050000065 Φίλτρο Λαδιού Σετ KTM LC8-950-990
και αν οχι που μπορω να βρω την λεγομενη οθονη ( τα αλλα γνωριζω) .

επισης απο λαδακι τι λετε denicol ( το οποιο το διαβασα απο εδω μεσα δεν το εχω χρησιμοποιηση) η μοτορεχ ( το οποιο το εχω δουλεψει σε εντουρο αλλα στο 990 μου φανηκε να τσιμπαει με το παραπανω) χωρις ομως να εχω δουλεψει κατι αλλο γιατι θα ειναι το πρωτο service απο την αγορα και μετα στa 5000χλμ

Ευχαριστω!
Ανάλογα τα χλμ που έχεις, αλλάζεις το σιτακι.
Αυτό καθαρίζεται και αλλάζεις μόνο το φίλτρο λαδιού.
Λάδια motorex 10/60 οδηγία των αυστριακών και καλύτερο Σασμάν
 
Top Bottom