ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
καλησπερα στην παρεα!!
ηρθε η ωρα για service - λαδιια -φιλτρα κτλ.
αξιζει το σετ αυτο 00050000065 Φίλτρο Λαδιού Σετ KTM LC8-950-990
και αν οχι που μπορω να βρω την λεγομενη οθονη ( τα αλλα γνωριζω) .

επισης απο λαδακι τι λετε denicol ( το οποιο το διαβασα απο εδω μεσα δεν το εχω χρησιμοποιηση) η μοτορεχ ( το οποιο το εχω δουλεψει σε εντουρο αλλα στο 990 μου φανηκε να τσιμπαει με το παραπανω) χωρις ομως να εχω δουλεψει κατι αλλο γιατι θα ειναι το πρωτο service απο την αγορα και μετα στa 5000χλμ

Ευχαριστω!
Σταμάτη μόνο το φίλτρο πάρε.
Τα άλλα καθαρίζονται όπως προαναφέρθηκε.
Όσον αφορά τα λάδια τις τελευταίες δύο ή τρείς αλλαγές τις έχω κάνει με liqui moly.
Καλά δουλεύει και το σασμάν και δεν έχει τρελή κατανάλωση λαδιού.
Και τα denicol από ότι ξέρω είναι πολύ καλά αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει.
 

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
ktm990
xt600e
καλημερα σας . γνωριζουμε NM απο τις βιδες στα καβαλετα ! αυτες που πιανουν τιμονοπλακα και αυτες που πιανουν μεταξυ τους αποστατες και καβαλετο !
ειναι 20 ΝΜ?

ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ( ΚΟΥΡΑΣΗ) ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ !!!
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αλλαγή λαδιών και φίλτρου την προηγούμενη εβδομάδα by the book.
Μαζί αλλάχτηκε και μία τσιμούχα πού βρίσκεται μέσα στο καπάκι του βολάν και η οποία ήταν υπεύθυνη για τις υπερβολικές αναθυμιάσεις στο φιλτροκούτι οι οποίες δεν ήταν μόνο αναθυμιάσεις αλλά και δηλαδή του κινητήρα.
Θα την δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες και ο κωδικός της είναι
0760122050, SHAFT SEAL RING 12X20X5 B
Εντύπωση μου έκανε με την πρώτη βόλτα μετά την αλλαγή πως ο κινητήρας έγινε πολύ πιο ήσυχος.
Πριν την αλλαγή ακουγόταν η καμπάνα του συμπλέκτη και οι καδένες των εκκεντροφόρων.
Να σημειώσω πως το λάδι που χρησιμοποίησα τώρα είναι το
ENI 10W60 full synthetic.
Το προηγούμενο ήταν το 10W50 Street race της liqui moly.


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Αλλαγή λαδιών και φίλτρου την προηγούμενη εβδομάδα by the book.
Μαζί αλλάχτηκε και μία τσιμούχα πού βρίσκεται μέσα στο καπάκι του βολάν και η οποία ήταν υπεύθυνη για τις υπερβολικές αναθυμιάσεις στο φιλτροκούτι οι οποίες δεν ήταν μόνο αναθυμιάσεις αλλά και δηλαδή του κινητήρα.
Θα την δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες και ο κωδικός της είναι
0760122050, SHAFT SEAL RING 12X20X5 B
Εντύπωση μου έκανε με την πρώτη βόλτα μετά την αλλαγή πως ο κινητήρας έγινε πολύ πιο ήσυχος.
Πριν την αλλαγή ακουγόταν η καμπάνα του συμπλέκτη και οι καδένες των εκκεντροφόρων.
Να σημειώσω πως το λάδι που χρησιμοποίησα τώρα είναι το
ENI 10W60 full synthetic.
Το προηγούμενο ήταν το 10W50 Street race της liqui moly.


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για το λάδι αυτό, ο μάστορας μου είπε ότι στα 5000 χλμ θα χρειαστεί να προσθέσω άλλο 1 lt..... Υπερβολικό μου φάνηκε....
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Για το λάδι αυτό, ο μάστορας μου είπε ότι στα 5000 χλμ θα χρειαστεί να προσθέσω άλλο 1 lt..... Υπερβολικό μου φάνηκε....
200ml στα 1000 km πες του μάστορα δεν είναι υπερβολική ποσότητα.
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όπως το λες, υπάρχει πιθανότητα να έχανες πίεση σε μέρος του κυκλώματος λίπανσης.
Υπάρχει περίπτωση να το καταλάβουμε αυτό από το σχεδιάγραμμα του κυκλώματος λαδιού?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Υπάρχει περίπτωση να το καταλάβουμε αυτό από το σχεδιάγραμμα του κυκλώματος λαδιού?
Πιθανό, ναι, αλλά αν λες ότι άλλαξε ο ήχος στον τεντωτήρα και στην καμπάνα μάλλον δεν χρειάζεται επιβεβαίωση. To λέω μήπως το πιστέψω γιατί προσπαθώ να κάνω δουλειά και δεν έχω δει ακόμα LOTR και GoT τα τελευταία και βγήκε και νέο Star Wars universe τρία επεισόδια και κρατιέμαι να μην τα παρατήσω όλα και χαθώ στην τηλεόραση, δεν χρειάζεται και άλλος αντιπερισπασμός τύπου "τι άλλο μπορεί να χαλάσει στο 950".


Επίσης να πω ότι σε περίπου 7500 χλμ έκαψε λιγότερα από 800ml γιατί δεν είμαι κοφτάκιας και σερφάρω στην ροπή του :p
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
200ml στα 1000 km πες του μάστορα δεν είναι υπερβολική ποσότητα.
ενημερωτικά μου το είπε, να έχω το νου μου να το κοιτάω.... υπερβολικό φάνηκε σε μένα
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Πιθανό, ναι, αλλά αν λες ότι άλλαξε ο ήχος στον τεντωτήρα και στην καμπάνα μάλλον δεν χρειάζεται επιβεβαίωση. To λέω μήπως το πιστέψω γιατί προσπαθώ να κάνω δουλειά και δεν έχω δει ακόμα LOTR και GoT τα τελευταία και βγήκε και νέο Star Wars universe τρία επεισόδια και κρατιέμαι να μην τα παρατήσω όλα και χαθώ στην τηλεόραση, δεν χρειάζεται και άλλος αντιπερισπασμός τύπου "τι άλλο μπορεί να χαλάσει στο 950".


Επίσης να πω ότι σε περίπου 7500 χλμ έκαψε λιγότερα από 800ml γιατί δεν είμαι κοφτάκιας και σερφάρω στην ροπή του :p
ναι αλλά το gntm 5 δεν το έχασες φαντάζομαι....
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Αλλαγή λαδιών και φίλτρου την προηγούμενη εβδομάδα by the book.
Μαζί αλλάχτηκε και μία τσιμούχα πού βρίσκεται μέσα στο καπάκι του βολάν και η οποία ήταν υπεύθυνη για τις υπερβολικές αναθυμιάσεις στο φιλτροκούτι οι οποίες δεν ήταν μόνο αναθυμιάσεις αλλά και δηλαδή του κινητήρα.
Θα την δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες και ο κωδικός της είναι
0760122050, SHAFT SEAL RING 12X20X5 B
Εντύπωση μου έκανε με την πρώτη βόλτα μετά την αλλαγή πως ο κινητήρας έγινε πολύ πιο ήσυχος.
Πριν την αλλαγή ακουγόταν η καμπάνα του συμπλέκτη και οι καδένες των εκκεντροφόρων.
Να σημειώσω πως το λάδι που χρησιμοποίησα τώρα είναι το
ENI 10W60 full synthetic.
Το προηγούμενο ήταν το 10W50 Street race της liqui moly.


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτά τα liqui moly δεν τα συμπάθησα ποτέ.
Μου έδιναν την εντύπωση οτι εχαναν τις ιδιότητες λίπανσης γρήγορα, ιδίως οταν ο κινητήρας ηταν πολύ ζεστος κοντα στις θερμοκρασίες του βεντιλατερ ένιωθα το σαζμαν ξερό κ άκουγα υψίσυχνους θορύβους απο τον κινητήρα.
Και στο crf κ στο ktm 1050 που είχα.
Τα πέταξα πριν την ώρα τους
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
ναι αλλά το gntm 5 δεν το έχασες φαντάζομαι....
the bachelor μόνο, ο onroad μας έκαψε με αυτό και με το πορτοκαλί απεριτίφ.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ρε παλικάρι thenos τι τα θες τα eni?
Βάλε motorex 10/60 να δεις γλύκα το Σασμάν
Και άλλαξε κάθε 7500χλμ
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ρε παλικάρι thenos τι τα θες τα eni?
Βάλε motorex 10/60 να δεις γλύκα το Σασμάν
Και άλλαξε κάθε 7500χλμ
Τα είχα συνονόματε και τα ρούφαγε πιο πολύ και από βενζίνη...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Τα είχα συνονόματε και τα ρούφαγε πιο πολύ και από βενζίνη...
Πες του Μωυσή ότι δεν έκανε ποτέ 7500 σε ένα χρόνο με το 990.
Να δούμε αν θα σπάσει το ρεκόρ με το 1090, ξεκίνησε με σπριντ και τον βλέπω να ξεφουσκώνει.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Πες του Μωυσή ότι δεν έκανε ποτέ 7500 σε ένα χρόνο με το 990.
Να δούμε αν θα σπάσει το ρεκόρ με το 1090, ξεκίνησε με σπριντ και τον βλέπω να ξεφουσκώνει.
7500χλμ το χρόνο κάνω γενικώς!
Μουσάτο, γελαστό αγόρι.
Τώρα με την γαλοπούλα ίσως περισσότερο :)
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Τα είχα συνονόματε και τα ρούφαγε πιο πολύ και από βενζίνη...
Το eni να δεις!!
Επισκευή μοτέρ Η κάτι πιο σύγχρονο :friend:
 

giamar

οn-offας
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
-Vstroma -astrea c100
Αυτά τα liqui moly δεν τα συμπάθησα ποτέ.
Μου έδιναν την εντύπωση οτι εχαναν τις ιδιότητες λίπανσης γρήγορα, ιδίως οταν ο κινητήρας ηταν πολύ ζεστος κοντα στις θερμοκρασίες του βεντιλατερ ένιωθα το σαζμαν ξερό κ άκουγα υψίσυχνους θορύβους απο τον κινητήρα.
Και στο crf κ στο ktm 1050 που είχα.
Τα πέταξα πριν την ώρα τους
Το ίδιο κι εγώ ,δεν κατσαν ποτέ καλά στην ασπρουλα
 
Top Bottom