ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και μου θυμίζει από TPS αυτό, όταν κοιτούσα νήματα με το τι όλεθρος με περιμένει αν περάσω στην πορτοκαλί πλευρά.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το φίλτρο, εξάτμιση, πρόγραμμα μάλλον θέλουν έλεγχο.
Οπως να μετρηθεί και το TPS που προαναφέρθηκε.
Αποκλείω την τρόμπα μιας και δουλεύει μετά τις 3000σαλ. όπου υπάρχουν περισσότερες απαιτήσεις για καύσιμο.
Καλώς όρισες!
 

antonis1975

Μέλος
Περιοχή
Περιστερι
Όνομα
antonis
Μοτό
suzuki vstrom 650 2008
Καλημέρα οτι ειπαν και οι προηγούμενη .Καλο ειναι να γινει ενα καθαρισμα τις αντλιας βενζινης, μέτρηση πιέσεις αυτής για να δεις σε τη κατάσταση είναι και στη συνέχεια μια ρύθμιση στις πεταλουδες .Τα κοψίματα στα κάνει οταν η σταθμη της βενζίνης είναι χαμηλη?Αν ναι δώσε βάση στην αντλία.
 

Husky510

Μέλος
Περιοχή
Νέα Ερυθραία
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 990 SMT
Ξεκίνησε να τα κάνει 5-6 χλμ αφού άναψε λαμπάκι, μετά το γέμισα 100άρα, αλλά συνεχίζει ακάθεκτο :p
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Αν ήταν φίλτρα βενζίνης δεν θα ανέβαζε στροφές.....εσένα το πρόβλημα είναι μέχρι τις 3.000στροφες.....θα σου πρότεινα να μην το κουνάς το μηχανάκι μέχρι να δείς τι είναι γιατί μπορεί να τα κάνεις χειρότερα τα πράματα όσο το οδηγάς και μάλιστα ταπα όπως λές......
 

Defsta

Ο ιπτάμενος...
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Multistrada 1000
950 Adventure
Για service την πίσω ανάρτηση, Τασουλης ή Κ-shock ή κάτι άλλο?
Γνώμες -προτασεις?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχει νόημα η μεταφορά της μπαταρίας όπως βλέπουμε στο παρακάτω thread


λόγω ποιο εύκολης πρόσβασης και μόνο...?
Δεν είναι λόγω αλλαγής κέντρου βάρους χειρότερα?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Χαίρομαι που κάνεις το ερώτημα, έχει απασχολήσει πολύ κόσμο


Μια περίληψη...

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στην τελευταία βόλτα στο 1/3 περίπου της διαδρομής έκανε διακοπές έντονες, κράτημα στροφών ψηλά και σβησιματα.
Το f1 έδειχνε σφάλμα στο TPS.
Όταν επέστρεψα μετρήθηκε και ήταν εκτός ορίων.
Έτσι λοιπόν πήρα τα εργαλεία μου και ένα πολύμετρο και ξεκίνησα το χειρουργείο.
Όπως θα δείτε παρακάτω η ρύθμιση του
μπορεί να γίνει χωρίς να βγουν τα σώματα ψεκασμού ανοίγοντας μία τρύπα στο ύψος της βίδας TPS στο φιλτροκούτι ίσα-ίσα για να περάσει το torx.
Στο τέλος καλύπτουμε την τρύπα που ανοίξαμε αυτοσχεδιάζοντας.
Χρησιμοποίησα λαστιχένιο ποδαράκι από μικρό κομπρεσέρ για ελαστικά...
Η τιμή που μου έδινε στη φάση της βλάβης ήταν περίπου 0.670 και μετά τη ρύθμιση ήρθε στα 0.590 πού είναι το φυσιολογικό.
Ελπίζω δε να παραμείνει εκεί και να μην προκύψει κάτι άλλο ώστε να χρειαστεί αντικατάσταση του.
Για την ώρα έχει σβήσει το f1, έχει διαφορά στο πως παίρνει μπρος και το ρελαντί του είναι πλέον σταθερότατο.


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τα έλεγα εγώ ;;; Δεν άκουγες , κάτσε τώρα με το πολυμετρο .

Έδωσες το λουλούδι για την σακαφιωρα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ρε φίλε είναι ψυχοθεραπεία το κατσαβίδιασμα...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εσείς της θεωρίας μείνετε στο διάβασμα... :p
Το αστείο το πιάνω, αλλά η μόνη σοβαρή απάντηση είναι η συντήρηση είναι ενδιαφέρουσα, οι επισκευές ηλίθιων βλαβών είναι απλά χαμένος χρόνος και πας καρφί για γλίτωσες.gr
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εχω πεπεισθει οτι τα "προβληματα" των tps στα ψεκαστα μοντελα, στην ουσια ειναι προβληματα του stepper motor.

Τα tps ειναι ενας απλος ροοστατης, παρα πολυ απλο component και ΔΕΝ ΞΕΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ, και σιγουρα δεν χαλαει ευκολα. Αυτο που συμβαινει ομως, ειναι οτι καθε φορα, σεταρεις το tps με κλειστο γκαζι, οπου ειναι η θεση που εχει αποφασισει να αραξει το stepper motor. Αυτη η θεση λοιπον θα αλλαξει σε καποια φαση οταν αρχισουν τα προβληματα και εσυ αυτο που βλεπεις ειναι στην ουσια, ρελαντι και λαθος ταση του tps.

Οταν λοιπον επαναφερεις το tps στην τιμη που οριζει ο κατασκευαστης, εχεις θεσει το μηδεν σε διαφορετικες θεσεις για ολο το χαρτη, οποτε και ολη η συμπεριφορα του κινητηρα ειναι αλλου για αλλου. Γιατι συμβαινει αυτο; Δεν ξερω. Ισως κακο compensation network, ισως θορυβος που επιρεαζει ειτε τον εγκεφαλο ειτε καποιες γραμμες σηματος, δεν ξερει κανεις με βεβαιοτητα. Υποψιαζομαι ομως οτι αυτος ειναι και ο λογος του 15min reset που λεει η κτμ. Αμφιβαλλω οτι υπαρχει καποιο reset μετα απο 15 λεπτα ρελαντι (απο αποψη engineering ειναι απλα ηλιθιο) ομως μοιαζει σαν ενα λογικο χρονικο διαστημα λειτουργιας οπου εκασφαλιζει οτι ολα εχουν ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας και ονομαστικες καταστασεις, για να μπορεσεις να επεμβεις και να εχεις ενα σταθερο αποτελεσμα.

Προσωπικα, θα πεταγα το στεππερ μοτορ. Ειναι κατι που βασανιζει τους κατοχους ολων των 9χ0 και ακομα κανεις δεν εχει βρει τη λυση.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Εχω πεπεισθει οτι τα "προβληματα" των tps στα ψεκαστα μοντελα, στην ουσια ειναι προβληματα του stepper motor.

Τα tps ειναι ενας απλος ροοστατης, παρα πολυ απλο component και ΔΕΝ ΞΕΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ, και σιγουρα δεν χαλαει ευκολα. Αυτο που συμβαινει ομως, ειναι οτι καθε φορα, σεταρεις το tps με κλειστο γκαζι, οπου ειναι η θεση που εχει αποφασισει να αραξει το stepper motor. Αυτη η θεση λοιπον θα αλλαξει σε καποια φαση οταν αρχισουν τα προβληματα και εσυ αυτο που βλεπεις ειναι στην ουσια, ρελαντι και λαθος ταση του tps.

Οταν λοιπον επαναφερεις το tps στην τιμη που οριζει ο κατασκευαστης, εχεις θεσει το μηδεν σε διαφορετικες θεσεις για ολο το χαρτη, οποτε και ολη η συμπεριφορα του κινητηρα ειναι αλλου για αλλου. Γιατι συμβαινει αυτο; Δεν ξερω. Ισως κακο compensation network, ισως θορυβος που επιρεαζει ειτε τον εγκεφαλο ειτε καποιες γραμμες σηματος, δεν ξερει κανεις με βεβαιοτητα. Υποψιαζομαι ομως οτι αυτος ειναι και ο λογος του 15min reset που λεει η κτμ. Αμφιβαλλω οτι υπαρχει καποιο reset μετα απο 15 λεπτα ρελαντι (απο αποψη engineering ειναι απλα ηλιθιο) ομως μοιαζει σαν ενα λογικο χρονικο διαστημα λειτουργιας οπου εκασφαλιζει οτι ολα εχουν ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας και ονομαστικες καταστασεις, για να μπορεσεις να επεμβεις και να εχεις ενα σταθερο αποτελεσμα.

Προσωπικα, θα πεταγα το στεππερ μοτορ. Ειναι κατι που βασανιζει τους κατοχους ολων των 9χ0 και ακομα κανεις δεν εχει βρει τη λυση.
Η αλλη αποψη ειναι πως φταιει (και) ο τζογος στο αξονακι πανω στο οποιο καθεται το tps.
Τα προβληματα και οι ελλειψεις δεν εχουν τελος. Ιδανικα οχηματα για να μαθαινουν μαθητες σε σχολες μηχανικων.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η αλλη αποψη ειναι πως φταιει (και) ο τζογος στο αξονακι πανω στο οποιο καθεται το tps.
Τα προβληματα και οι ελλειψεις δεν εχουν τελος. Ιδανικα οχηματα για να μαθαινουν μαθητες σε σχολες μηχανικων.
Ολα τα tps εχουν τζογο. Οσο για τις σχολες, δεν θα το λεγα, τα υποτιμουμε. Διδακτορικο παιρνει, οχι μια απλη πιστοποιηση.
 
Top Bottom