ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Υπάρχουν λες καμια διαφορά μεταξύ του μαμά η αυτών;
Μόνο εάν βάλεις φίλτρο - πρόγραμμα ( κιτ καρμπυρατέρ) - εξάτμιση θα δεις κάποια διαφορά.
Και πάλι εάν κανείς χώμα θα συνιστούσα το χάρτινο ως πιο ασφαλές.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όλο χαρά τάπα για καφέ και βουτιά

Στην επιστροφή σβήνει ένα χιλιόμετρο μετά την εκκίνηση, λέω έλα ρε γμτ... Και μετά σβήνει πάλι πάνω σε προσπέραση... Και μετά όλα οκ.

Δεν το λύσαμε το πρόβλημα.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Όλο χαρά τάπα για καφέ και βουτιά

Στην επιστροφή σβήνει ένα χιλιόμετρο μετά την εκκίνηση, λέω έλα ρε γμτ... Και μετά σβήνει πάλι πάνω σε προσπέραση... Και μετά όλα οκ.

Δεν το λύσαμε το πρόβλημα.
Σου κάνει νάζια για να μην το δώσεις μου φαίνεται...
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Σου κάνει νάζια για να μην το δώσεις μου φαίνεται...
Μπορείς να το δεις και σαν μια ακόμα δυνατότητα επιλογών:
Θες ξεγνοιασιά και άνεση? Να ξέρεις ότι θα πας και θα έρθεις άνετα τουριστικά? Πατάς μιζα Βαυαρίας.
Θες περιπέτεια σε βόλτα σπεσιαλ ταπα και τα σχετικά? Πατάς μίζα Αυστρίας! Θα πάρει? θα σβήσει? Θα βηξει? Τρου αντβε που θα σου λείψει! :cool:
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μετά το σέρβις παίρνει όπως πριν, άρα η διόρθωση που έκανε ο Κώστας στο σύστημα των καυσαερίων ήταν απαραίτητη. Η βλακεία με το τυχαίο σβήσιμο πάλι, τι να πω.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα καθώς εκανα ένα μικρό ταξίδι παρατήρησα αυτήν την μικρή διαρροή από το αριστερό ντεπόζιτο μέσα.τι μπορεί ν είναι αυτή η τρύπα ; https://i.postimg.cc/J4mbDwZz/IMG-1678.jpg
Καλησπέρα.
Δεν είναι το ρεζερβουάρ αυτό.
Είναι πλαστικό κάλυμμα και στο μέσα μέρος έχει κάποιο σωληνάκι εξαέρωσης του ρεζερβουάρ που ξεκινάει από ψηλά.
Μήπως έβαλες παραπάνω βενζίνη?
 

Lefterakis

Μέλος
Όνομα
Λευτερης
Μοτό
Tiger 1050
Ίσως είχα βάλει παραπάνω βενζίνη από ότι θυμάμαι γιατί εκανα ταξίδι είναι φυσιολογικό να βγάλει από εκεί βενζίνη αντί να στάξει κάτω από το σωληνάκι;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ίσως είχα βάλει παραπάνω βενζίνη από ότι θυμάμαι γιατί εκανα ταξίδι είναι φυσιολογικό να βγάλει από εκεί βενζίνη αντί να στάξει κάτω από το σωληνάκι;
Εσωτερικά του καλύμματος υπάρχει μια πλαστική γωνία όπου και κουμπώνει το προαναφερθέν σωληνάκι.
Εάν για κάποιο λόγο βγάλει βενζίνη θα την βγάλει εκεί.
Γι'αυτό υπάρχει και η τρύπα...
 

Aoua

Μέλος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
WR-200
Transalp 600
ΚΤΜ 990
Καλησπερα παρεα, λοιπον εχω το μοτορι παρκαρισμενο στο γκαραζ (ADV 990 '10) εδω και εναν χρονο περιπου κ το βαζω μπρος καθε 2 βδομαδες και δουλευει κανα 10 λεπτο στο ρελαντι κ καθε 1-2 μηνες το παω κ μια βολτα. Το θεμα ειναι οτι μου κολλαει τις στροφες στο γκαζι πλεον, δηλ στις 5-6000 στροφες κλεινω το γκαζι κ αυτο παραμενει εκει για αρκετα δευτερολεπτα πρωτου να αρχισουν να πεφτουν οι στροφες. εχει κανεις ιδεα του τι συμβαινει να ξερω πρωτου το παω στο μαστορα? Ευχαριστω!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπερα παρεα, λοιπον εχω το μοτορι παρκαρισμενο στο γκαραζ (ADV 990 '10) εδω και εναν χρονο περιπου κ το βαζω μπρος καθε 2 βδομαδες και δουλευει κανα 10 λεπτο στο ρελαντι κ καθε 1-2 μηνες το παω κ μια βολτα. Το θεμα ειναι οτι μου κολλαει τις στροφες στο γκαζι πλεον, δηλ στις 5-6000 στροφες κλεινω το γκαζι κ αυτο παραμενει εκει για αρκετα δευτερολεπτα πρωτου να αρχισουν να πεφτουν οι στροφες. εχει κανεις ιδεα του τι συμβαινει να ξερω πρωτου το παω στο μαστορα? Ευχαριστω!
Καλησπέρα!
Μέτρα το TPS πρώτα.
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Καλησπέρα!
Μέτρα το TPS πρώτα.
Νομίζω ότι ο άνθρωπος ίσως να μην γνωρίζει πως να μετρήσει το TPS, δεδομένου ότι ρωτάει για μια αρκετά προφανή βλάβη των 990.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Νομίζω ότι ο άνθρωπος ίσως να μην γνωρίζει πως να μετρήσει το TPS, δεδομένου ότι ρωτάει για μια αρκετά προφανή βλάβη των 990.
Μόνος του μόνο εάν έχει το λογισμικό που απαιτείται.
Διαφορετικά σε κάποιο συνεργείο.
 

Jericho

Μέλος
Όνομα
Χάρης
Μοτό
Suzuki DR-Z 400 SM
Καλησπέρα στο forum ! :)

Νέος κάτοχος 950, με μερικές απορίες :

- Πως μετράμε αξιόπιστα τα λάδια ; Δοκίμασα τον κλασσικό τρόπο, ζέσταμα, διπλό σταντ, σβήσιμο, μέτρηση 1 λεπτό μετά, τη μία φορά ο δείκτης ήταν στη μέση, την άλλη φορά ήταν στο κάτω μέρος :p Ή απλά το παίρνω απόφαση πως κάθε φορά θα βλέπω κάτι διαφορετικό στο δείκτη ;

- Τι λάδια να προτιμήσω για αλλαγή ; Μάρκα ; Ιξώδες ; 15-50 ; 10-50 ; 10-60 ; Ή ό,τι κ αν βάλω θα τσιμπήσει οπότε μικρή σημασία έχει ;

- Για 2ο βεντιλατέρ που να κοιτάξω ; Κρήτη εδώ βλέπετε, παράρτημα Σαχάρας. Η καλύτερη επιλογή είναι της Twalcom ;

- Πονάει κάπου συγκεκριμένα κ πρέπει να το κοιτάζω τακτικά ; Ναι, έχω διαβάσει και τις 223 σελίδες του θέματος :D

- Προτάσεις για προβολείς, μπας κ βελτιωθεί η κατάσταση το βράδυ ; Έχει δοκιμάσει κάποιος αυτούς ; Toekomst Ogen F150 Motorfiets Led Spotlight 6500 Lm Elektrische Voertuig Extra Road Ver En Dichtbij Licht Tangens Licht Knipperende Lens - AliExpress 201355758

- Όταν το σβήσω μυρίζει βενζίνη 2-3 μέρες. Να φανταστώ είναι η βενζίνη που εξατμίζεται από τα λεκανάκια των καρμπυρατέρ ;

Ευχαριστώ εκ προτέρων !
 
Top Bottom