ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Jericho

Μέλος
Όνομα
Χάρης
Μοτό
KTM 950 Adventure S - Suzuki DR-Z 400
Rade Garage ?

Πόσο κόστισε ; Δυνατό φαίνεται, τουλάχιστον το κίτρινο.
 

Pantsouki

Meoni’s dream bike
Περιοχή
Κραβαρα
Όνομα
Παντελής
Μοτό
Ktm 950 adv
Rade Garage ?

Πόσο κόστισε ; Δυνατό φαίνεται, τουλάχιστον το κίτρινο.
pantsoukis garage! Βάση προβολια σε 3d printed και πολλές ώρες μελέτη και επεξεργασία,το έφτιαξα με ένα φιλαράκι
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
pantsoukis garage! Βάση προβολια σε 3d printed και πολλές ώρες μελέτη και επεξεργασία,το έφτιαξα με ένα φιλαράκι
Πολύ καλή δουλειά φαίνεται...!
Μπράβο για την προσπάθεια!
(παραγγελίες δέχεστε...? :secret:)
 

Pantsouki

Meoni’s dream bike
Περιοχή
Κραβαρα
Όνομα
Παντελής
Μοτό
Ktm 950 adv
Πολύ καλή δουλειά φαίνεται...!
Μπράβο για την προσπάθεια!
(παραγγελίες δέχεστε...? :secret:)
Θα γίνει τέλειο πρώτα και μετά θα πωλείται κανονικά! Επίσης έλεγα να έβαζα στα drl πορτοκαλί χρώμα αλλά δεν ήξερα πως θα είναι.
Κάντε με ένα add στο ινστα pan_tsouki για να σας πω να μιλήσετε με το φιλαράκι που φτιάχνει τα 3d printed parts
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Tiger
Θα γίνει τέλειο πρώτα και μετά θα πωλείται κανονικά! Επίσης έλεγα να έβαζα στα drl πορτοκαλί χρώμα αλλά δεν ήξερα πως θα είναι.
Κάντε με ένα add στο ινστα pan_tsouki για να σας πω να μιλήσετε με το φιλαράκι που φτιάχνει τα 3d printed parts
Ένα κινέζικο που έχω πάρει για την βέσπα αλλάζεις την πολικότητα στο drl και γίνεται πορτοκάλι.
 

Pantsouki

Meoni’s dream bike
Περιοχή
Κραβαρα
Όνομα
Παντελής
Μοτό
Ktm 950 adv
Ωραια δουλεια. Πως ανοιξες το φαναρι; Εχει αρκετη κολλα.
Θερμοπιστολο και σιγά σιγά άνοιγμα με ένα κατσαβίδι σαν μοχλό και το άλλο να ανοίγω σιγά σιγά,μετά καλό καθάρισμα να φύγουν οι κόλλες και κόλλημα πάλι με μπαμπριζοκολα
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Θερμοπιστολο και σιγά σιγά άνοιγμα με ένα κατσαβίδι σαν μοχλό και το άλλο να ανοίγω σιγά σιγά,μετά καλό καθάρισμα να φύγουν οι κόλλες και κόλλημα πάλι με μπαμπριζοκολα
Με θερμοπιστολο που δοκιμασα, δε μαλακωνει η κολλα, αλλα το πλαστικο. Οποτε απλα υποθετω οτι "στραβωνοντας" το πλαστικο με τη ζεστη, κοβεις και την κολλα μαζι;
 

Pantsouki

Meoni’s dream bike
Περιοχή
Κραβαρα
Όνομα
Παντελής
Μοτό
Ktm 950 adv
Με θερμοπιστολο που δοκιμασα, δε μαλακωνει η κολλα, αλλα το πλαστικο. Οποτε απλα υποθετω οτι "στραβωνοντας" το πλαστικο με τη ζεστη, κοβεις και την κολλα μαζι;
Θέλει προσεκτικά σιγά σιγά να κάνεις μοχλό για να «σπάσει» λίγο η κόλλα και συνεχίζεις μέχρι να πάρει κενό.Δεν είναι εύκολη δουλειά και θέλει προσοχή
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Θέλει προσεκτικά σιγά σιγά να κάνεις μοχλό για να «σπάσει» λίγο η κόλλα και συνεχίζεις μέχρι να πάρει κενό.Δεν είναι εύκολη δουλειά και θέλει προσοχή
Εσύ δεν είσαι;...ωραίο φαίνεται όπως έρχεσαι
 

Pantsouki

Meoni’s dream bike
Περιοχή
Κραβαρα
Όνομα
Παντελής
Μοτό
Ktm 950 adv

Jericho

Μέλος
Όνομα
Χάρης
Μοτό
KTM 950 Adventure S - Suzuki DR-Z 400
Υπέρ και κατά του 2ου βεντιλατέρ ; Υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει πρόβλημα στα πηνία ;

Αξίζει να τοποθετηθεί και βαλβίδα θερμοκρασίες με όριο 93° - 98° C ; Ή θα ανάβει ακόμα συχνότερα το βεντιλατέρ απλά - που ήδη αν είσαι σε κίνηση λειτουργεί αρκετά ;

Επίσης, υπάρχουν βελτιωμένοι τεντωτήρες καδένας / aftermarket ;

Το μόνο που έχω δει είναι νέο κωδικό ανταλλακτικού για την τάπα τους, που υποθέτω τους σπρώχνει πιο μέσα ;
 

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Υπέρ και κατά του 2ου βεντιλατέρ ; Υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει πρόβλημα στα πηνία ;

Αξίζει να τοποθετηθεί και βαλβίδα θερμοκρασίες με όριο 93° - 98° C ; Ή θα ανάβει ακόμα συχνότερα το βεντιλατέρ απλά - που ήδη αν είσαι σε κίνηση λειτουργεί αρκετά ;

Επίσης, υπάρχουν βελτιωμένοι τεντωτήρες καδένας / aftermarket ;

Το μόνο που έχω δει είναι νέο κωδικό ανταλλακτικού για την τάπα τους, που υποθέτω τους σπρώχνει πιο μέσα ;
Εγώ με δεύτερο βεντιλατερ αρκετά χρόνια δεν είχα τον παραμικρό πρόβλημα,έχω βάλει κι διακόπτη για να το ανοίγω εγώ χωρίς να παρακάμπτω την αυτόματη λειτουργία του,η βαλβίδα του βεντιλατερ ωστόσο που βάζουν ανοίγει στους 98 και κλείνει στους 93 σε σχέση με τη μαμά που ανογει στους 102! Είναι καλή μοντα ωστόσο!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Ερώτηση στην ομάδα,σε επισκευή μπροστινής ανάρτησης με τα κλασικά αλλαγή τσιμουχες ξύστρες λάδια,η ανάρτηση είναι σαν να μην λειτουργεί στα πρώτα χιλιοστά βυθίσματος,υπάρχει πιθανότητα να χρειάζονται αλλαγή και τα κουζινέτα που υπάρχουν εσωτερικά;
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ερώτηση στην ομάδα,σε επισκευή μπροστινής ανάρτησης με τα κλασικά αλλαγή τσιμουχες ξύστρες λάδια,η ανάρτηση είναι σαν να μην λειτουργεί στα πρώτα χιλιοστά βυθίσματος,υπάρχει πιθανότητα να χρειάζονται αλλαγή και τα κουζινέτα που υπάρχουν εσωτερικά;
Πιθανόν να θέλουν αλλαγή αλλά για σιγουριά θα πρέπει να γίνει οπτικός έλεγχος. Η φθορά φαίνεται εύκολα και είναι σχεδόν σίγουρο ότι αν δεν έχουν αλλαχτεί να θέλουν...
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Πολλές μπορεί να είναι οι αιτίες.
Οι εργασίας που αναφέρεις από ποιον έγιναν? Στάθμη λαδιού κλπ σύμφωνα με τον κατασκευαστή?
Πριν δούλευε?
Κάτι εύκολο είναι να ελεγχθεί αν έχει γίνει σωστή ευθυγραμιση του μπροστινού.
 
Top Bottom