ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Dinospan

Μέλος
Όνομα
Ντίνος
Μοτό
Husqvarna 701 enduro
Ένα τιπ που μπορείς να κάνεις για να δεις το θέμα του αέρα είναι όταν το βάλεις μπροστά άστο ρελαντί και ρίξε λίγο σπρέι αιθέρα ή εκκίνησης όπως το λέμε γύρο από τα καρμπυρατέρ εκεί που κουμπώνουν να δεις αν αλλάζουν οι στροφές, αν ναι τότε ρουφάει από εκεί
 

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Γνωρίζει κανεις τι γίνεται με τα o-ring της τροφοδοσίας των καρμπυρατέρ;είναι 3 πολύ λεπτά που η Ktm τα δίνει πακέτο μαζί με το ρουξουνι με κωδικό 60031013000 γύρω στο 50αρι,στο αμερικανικό forum λένε πως οι διαστάσεις είναι 6,1x1,3 mm,γνωριζει κανεις αν υπάρχουν ευρέως στην αγορά;
 

Jericho

Μέλος
Όνομα
Χάρης
Μοτό
KTM 950 Adventure S - Suzuki DR-Z 400
Δες το part number 60031099000.
Επίσης, αν έχεις το χρόνο - χώρο, βγάλε απλά το ρουξούνι κ πήγαινε σε μαγαζί με βιομηχανικά είδη κ πάρε 7x1, 6,5x1,3, 6x1,5 ή ό,τι κοντινή διάσταση βρεις, σε Viton.

Θα το μετρήσουν κ θα σου δώσουν τα κατάλληλα, πάρε 2-3 νούμερα πάνω κάτω, συνολικό κόστος 3-4 €.
 

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Μια επισήμανση,επειδή πήγα να πάρω o-ring τα 7x1 δεν κάνουν είναι πολύ μικρά,όχι η διάμετρος αλλά το πάχος!
 

Jericho

Μέλος
Όνομα
Χάρης
Μοτό
KTM 950 Adventure S - Suzuki DR-Z 400
Μια επισήμανση,επειδή πήγα να πάρω o-ring τα 7x1 δεν κάνουν είναι πολύ μικρά,όχι η διάμετρος αλλά το πάχος!
Τελικά σε ποιο μέγεθος κατέληξες ;
 

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Σίγουρα το πάχος χρειάζεται να είναι πάνω από 1mm, δεν πήρα γιατί δεν είχε, το έκανα με μια πρόχειρη πατέντα,αλλά πιστεύω ότι απο 1,3 μέχρι 1,5 είναι ιδανική για να μπαίνει γλυκα!
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Ρε παιδιά κάπου έχει ξανα ειπωθεί , σορυ,
Τι λύσεις έχω που έχει κολλήσει η δεξιά τάπα βενζίνης ;
μπαίνει κλειδί αλλά τίποτα .
 

Jericho

Μέλος
Όνομα
Χάρης
Μοτό
KTM 950 Adventure S - Suzuki DR-Z 400
Αν έχεις προνοήσει κ έχεις αφαιρέσει την βίδα που την ασφαλίζει (πρέπει να είναι ανοικτή για να γίνει), μπορείς να την αφαιρέσεις λύνοντας τις 6 βίδες που έχει εξωτερικά.

Δοκίμασες λίγο WD40 μπας και ;
 

Jericho

Μέλος
Όνομα
Χάρης
Μοτό
KTM 950 Adventure S - Suzuki DR-Z 400
Περί καμπάνας ο λόγος :

Πόσο φυσιολογικό είναι να ακούγεται η καμπάνα ;

Καθάρισα το clutch oil jet μπας και - αλλά δεν άλλαξε κάτι, αν και το βρήκα βουλωμένο.

Όταν πατάω συμπλέκτη αλλάζει ο ήχος, οι ταχύτητες κουμπώνουν κανονικά, νεκρά βρίσκω πανεύκολα, γενικότερα το κιβώτιο δουλεύει κανονικά.

Είναι φυσιολογικό να ακούγεται σα να θυμίζει Ducati ;
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Περί καμπάνας ο λόγος :

Πόσο φυσιολογικό είναι να ακούγεται η καμπάνα ;

Καθάρισα το clutch oil jet μπας και - αλλά δεν άλλαξε κάτι, αν και το βρήκα βουλωμένο.

Όταν πατάω συμπλέκτη αλλάζει ο ήχος, οι ταχύτητες κουμπώνουν κανονικά, νεκρά βρίσκω πανεύκολα, γενικότερα το κιβώτιο δουλεύει κανονικά.

Είναι φυσιολογικό να ακούγεται σα να θυμίζει Ducati ;
Και μένα ακριβώς το ίδιο κάνει. Μάλλον δεν παίζει πρόβλημα, αλλά αν δεν ανοιχτεί για ελεγχο δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Αν έχεις προνοήσει κ έχεις αφαιρέσει την βίδα που την ασφαλίζει (πρέπει να είναι ανοικτή για να γίνει), μπορείς να την αφαιρέσεις λύνοντας τις 6 βίδες που έχει εξωτερικά.

Δοκίμασες λίγο WD40 μπας και ;
Δοκίμασα wd και τίποτα …
Την εσωτερική βίδα δυστυχώς δεν την έχω βγάλει δεν το θυμόμουν και έλεγα κομπλέ είμαι δεν έχω θέμα … αλλα τελικά έχω τώρα
Θα το πάω σε κλειδαρά και βλέπω
Ήμουν βόλτα την άνοιξα με το ζόρι μια φορά , την ψέκασα και λίγο λάδι που είχα μαζί αλλά τελικά όταν χρειάστηκε πριν γυρίσω να ξαναβάλω δεν άνοιξε ποτε
Αρα να βγάλω την εσωτερική βίδα απ το αριστερό όσο δουλεύει μην έχω και σε αυτό θέμα .;και τι κάνεις μετά το παίρνεις στο χέρι όλο και φτιάχνετε ;
 

Jericho

Μέλος
Όνομα
Χάρης
Μοτό
KTM 950 Adventure S - Suzuki DR-Z 400
Δοκίμασα wd και τίποτα …
Την εσωτερική βίδα δυστυχώς δεν την έχω βγάλει δεν το θυμόμουν και έλεγα κομπλέ είμαι δεν έχω θέμα … αλλα τελικά έχω τώρα
Θα το πάω σε κλειδαρά και βλέπω
Ήμουν βόλτα την άνοιξα με το ζόρι μια φορά , την ψέκασα και λίγο λάδι που είχα μαζί αλλά τελικά όταν χρειάστηκε πριν γυρίσω να ξαναβάλω δεν άνοιξε ποτε
Αρα να βγάλω την εσωτερική βίδα απ το αριστερό όσο δουλεύει μην έχω και σε αυτό θέμα .;και τι κάνεις μετά το παίρνεις στο χέρι όλο και φτιάχνετε ;
Ναι, μετά βγαίνει ολόκληρη η τάπα, έστω κ κλειστή.

Και η μαγκωμένη αν πας σε κλειδαρά θα στην ανοίξει, με λίγη τύχη κ χωρίς να στην καταστρέψει.
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Ναι, μετά βγαίνει ολόκληρη η τάπα, έστω κ κλειστή.

Και η μαγκωμένη αν πας σε κλειδαρά θα στην ανοίξει, με λίγη τύχη κ χωρίς να στην καταστρέψει.
Μετά από αρκετό wd και λίγο κοπάνιμα άνοιξε ..
Έβγαλα την εσωτερική βίδα και όλα οκ.και απ τις δύο τάπες εννοείται,

Παρατήρησα πως με το ένα κλειδί ανοίγει λίγο με δυσκολία , ίσως έχει φάει λίγο τα δοντάκια .
Θα πάω κάποια στιγμή σε κλειδαρά . Νομίζω δεν έχει ιμομπιλαιζερ σωστά.;; Κτμ 950.
Μεγάλη ανακούφιση όταν ξεμπλόκαρε το άτιμο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μετά από αρκετό wd και λίγο κοπάνιμα άνοιξε ..
Έβγαλα την εσωτερική βίδα και όλα οκ.και απ τις δύο τάπες εννοείται,

Παρατήρησα πως με το ένα κλειδί ανοίγει λίγο με δυσκολία , ίσως έχει φάει λίγο τα δοντάκια .
Θα πάω κάποια στιγμή σε κλειδαρά . Νομίζω δεν έχει ιμομπιλαιζερ σωστά.;; Κτμ 950.
Μεγάλη ανακούφιση όταν ξεμπλόκαρε το άτιμο.
Όχι δεν έχει immobilizer...
Θα πρότεινα να χρησιμοποιήσεις κάποιο σπρέι για κλειδαριές διότι το wd40 δεν πρόκειται να καθαρίσει την κλειδαριά από αυτά που έχει μέσα.
Ρίξε κάποιο λιπαντικό να ξεκολλήσει και έπειτα κάποιο καθαριστικό για να φύγουν οι βρωμιές από μέσα...
 

Dinospan

Μέλος
Όνομα
Ντίνος
Μοτό
Husqvarna 701 enduro
Περί καμπάνας ο λόγος :

Πόσο φυσιολογικό είναι να ακούγεται η καμπάνα ;

Καθάρισα το clutch oil jet μπας και - αλλά δεν άλλαξε κάτι, αν και το βρήκα βουλωμένο.

Όταν πατάω συμπλέκτη αλλάζει ο ήχος, οι ταχύτητες κουμπώνουν κανονικά, νεκρά βρίσκω πανεύκολα, γενικότερα το κιβώτιο δουλεύει κανονικά.

Είναι φυσιολογικό να ακούγεται σα να θυμίζει Ducati ;
Είναι φυσιολογικό όπως το περιγράφεις, αν δεν συνοδεύεται από κραδασμούς και δονήσεις μην αγχώνεσαι
 
Top Bottom