Το πετσοκομα πηγαινε στην αναφορά τιμής του ΤΑ ....είναι η μέρα του σημεραΝαι οκ το κατάλαβα από το αρχικό νούμερο ανταλλακτικών.
Η φάση ήταν μινιμαλ σε ταλαιπωρία όμως, ούτε να φάω πίκρα να περιμένω οδική σε μια ΕΟ που ήταν ακίνητη, ούτε να χάσω την εργασιακή ημέρα. Βλέπεις ότι το "ούτε να πέσω πάνω σε κανένα αυτοκίνητο με την χαζομάρα που έγινε ξαφνικά" δεν το βάζω στην συζήτηση. Σε 20 ετών μηχανή δεν με ενοχλεί η ζημιά τέτοιου είδους, θα μπορούσα να αλλάξω όλο τον μηχανισμό πιθανότατα και μόνος μου αλλά ακόμα θα περίμενα ανταλλακτικά και θα είχα και μια μέρα οδήγησης χαμένη, εκτός από μια ημέρα δουλειά. Ας είναι το τελευταίο μουαχαχαχαχαχα
Δεν φταίμε αν οι κάτοχοι αντιδρούν σαν την Ελένη Λουκά μόλις διαβάσουν οτιδήποτε εκτός από εγκώμια, σαν να ψαρεύεις σε βαρέλι είναι.Το πετσοκομα πηγαινε στην αναφορά τιμής του ΤΑ ....είναι η μέρα του σημερα![]()
Ετσι όπως το είπες....Έχω δει κλειδιά από Suzuki να φεύγουν σε χωματόδρομο με σκόνη να βλέπεις έως τον μπροστινό τροχο…
Θα σέβεσαι…![]()
Άσπαστο! Τέρας αξιοπιστίας λέμε!Τελικά αυτό το οποίο με άφησε στη μέση της εθνικής ήταν η βάση της μανέτας του συμπλέκτη. Άγνωστο πότε απέκτησε κάποιο ράγισμα έφτασε η ώρα της να σπάσει. Όπως είπα συνάνταλλακτικό 20 ετών, ακόμα κι αν ήταν κόπωση μετάλλου δεν το χρεώνω ως "ζημιά ΚΤΜ".
Αλλάχτηκε η μανέτα και τα λαστιχάκια μέσα στην τρόμπα.
Το μηχανάκι συνεχίζει να δουλεύει κανονικά, ο doctor bean συνεχίζει να είναι στο σακουλάκι του.
![]()
Για την προστασία του και μόνο θα έλεγα ναι.Είναι χωρίς τζάμι και μετά από συζητήσεις με τον σχεδιαστή η αλήθεια είναι ότι δεν του πάει το τζάμι
Τα είδα στο τασομάγαζο, αλλά το θέμα είναι πόσο καλά φωτίζουν.
Μετά από τα πειράματα με το μαμά φανάρι έφτασα το ultimate version
Μπαίνοντας εδώ Βρίσκεις τα πάντα από ανταλλακτικά.- Η τάπα χρονισμού στο βολάν έχει o-ring ; Αν ναι, θυμάται κανείς διαστάσεις ;
- Εδώ κ 2-3 μέρες, βάζοντας μπροστά από κρύο, αντιπαθεί σφόδρα το τσοκ και αν το κρατήσω κάνει σκασίματα η δεξιά εξάτμιση, δηλαδή ο μπροστά κύλινδρος. Φταίει οτι ζέστανε ο καιρός ή έχει βουλώσει κανένα idle air jet και δουλεύει πολύ πλούσιο με τσοκ ;
Δεν έχει τόσο κρύο, παίρνει και χωρίς στην Αθήνα, εδώ στο χωριό πρωινό θέλει λίγο για μερικά δευτερόλεπτα- Εδώ κ 2-3 μέρες, βάζοντας μπροστά από κρύο, αντιπαθεί σφόδρα το τσοκ και αν το κρατήσω κάνει σκασίματα η δεξιά εξάτμιση, δηλαδή ο μπροστά κύλινδρος. Φταίει οτι ζέστανε ο καιρός ή έχει βουλώσει κανένα idle air jet και δουλεύει πολύ πλούσιο με τσοκ ;
Όταν κάνεις το 2ο, τσέκαρε και το συνδεσμο που συγχρονίζει (part number 60031056000), μπορεί να έχει φθορά όπως εδώ. Υπάρχει (ή κατασκευάζεις) βελτιωμενη version....
Όσο για το δεύτερο, το κάνει μόνο στη χρήση τσοκ στην εκκίνηση. Πρέπει να ρίξω ένα καθάρισμα στα καρμπυρατέρ και ένα συγχρονισμό μου φαίνεται...