ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
απο τη διασταση δεν θα εχεις προβλημα, πισω με την καταλληλη ζαντα παιρνει μεχρι 170. Αμα πας να βαλεις 160 ομως στη ζαντα του αντβ χαλας το σχημα του ελαστικου.

Εγω ειπα για τα πιρελλι τρειλ 2, ειναι αξιολογοτατα και εχουν περισσοτερη αντοχη απο τα ΜΤ90 γιατι στο κεντρο ειναι λιγο πιο σκληρα. Τωρα για χρηση αποκλειστικα δρομου ισως θα ηταν καλη ιδεα να το γυρισεις σε 19 17 τροχους
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
αμα κανεις κυριως χρηση δε θα επρεπε να σε απασχολει...το 21/18 σεταπ εχει πλεονεκτημα μονο στη λασπη....με 19 17 ειναι ολα τα υπολοιπα μηχανακια της κατηγοριας και μια χαρα υπαρχουν επιλογες για τακουνια σε αυτες τις διαστασεις
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
επισης, αν εχει κανεις μπροστινο κεντρο απο αντβ, ας σφυριξει :yew:
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Κυλινδράκι συμπλέκτη oberon,αγορασμένο το 2017 χάνει υγρά.Έβλεπα να πέφτει η στάθμη και νόμιζα χάνει η πάνω.Πίσω έβλεπα λάδια αλλά νόμιζα είναι το tutoro.Σήμερα έλυσα το κάτω και βγήκε πλημύρα.Έστειλα mail και βλέπουμε.Όταν μου έχανε το μαμά είπα να πάρω αυτό για καλύτερα...
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Είχα διαβάσει ότι και σε άλλον είχε τύχει από δω μέσα;; Η αλλού το διάβασα..
Δε θυμάμαι να.σου πω Σπύρο
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κυλινδράκι συμπλέκτη oberon,αγορασμένο το 2017 χάνει υγρά.Έβλεπα να πέφτει η στάθμη και νόμιζα χάνει η πάνω.Πίσω έβλεπα λάδια αλλά νόμιζα είναι το tutoro.Σήμερα έλυσα το κάτω και βγήκε πλημύρα.Έστειλα mail και βλέπουμε.Όταν μου έχανε το μαμά είπα να πάρω αυτό για καλύτερα...
Eχουν εγγυηση εφ'ορου ζωης, θα στο αλλαξουν. Μηπως εχει στραβωσει ο πλαστικος αποστατης πισω απο το πιστονακι του συμπλεκτη? Εχεις ακομη τον πλαστικο της ΚΤΜ ή τον μεταλλικο της oberon?
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Τον μεταλλικό έχω της oberon.Απο ότι λέει στο site τους.12 μήνες εγγύηση και εφόρου ζωής υποστήριξη.Μάλλον επισκευή με κάποιο κόστος μου φαίνεται.Τώρα έχουν πάσχα δεν μου απάντησαν ακόμα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τον μεταλλικό έχω της oberon.Απο ότι λέει στο site τους.12 μήνες εγγύηση και εφόρου ζωής υποστήριξη.Μάλλον επισκευή με κάποιο κόστος μου φαίνεται.Τώρα έχουν πάσχα δεν μου απάντησαν ακόμα.
"Manufacturer's Warranty:
Oberon Performance's slave cylinder comes with a lifetime (return to base) warranty as standard - including parts and labour. "

Eφ'ορου ζωης ειναι, απλα για οσα ειναι πανω απο 12 μηνων πρεπει πρωτα να επικοινωνησεις μαζι τους, να σου πουν τι να κοιταξεις μηπως ειναι κατι απλο κι αν οχι να σου δωσουν το οκ να το στειλεις για επισκευη/αντικατασταση.
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
Την αγόρασα πριν 4 μήνες στην makan και μου είπαν ότι έχει εγγύηση εφ' όρου ζωής απλά την πρώτη χρονιά είναι και τα μεταφορικά δικά τους.
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Ένας φίλος στην Καστοριά έχει πάρει και του χάνει. Πήρε δεύτερη και του χάνει και αυτή. Τώρα στέλνει τη μία πίσω και φοράει την άλλη. Σε παπά θα τον στείλω για ευχέλαιο...
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Καλησπέρα παιδιά , φοβερή δουλειά ολο το section , εχω ενα adv του 2006 και εχω αρχίσει να του βάζω χέρι και εγώ σιγά σιγά ειδη εχουν βγει πλαστικα ντεπόζιτα και πέφτει καθάρισμα απο μέσα οτι μπορώ , ελπίζω να το δεσω ξανά το μηχανάκι ! :p

Εχω σκοπό να του κανω ενα καθαρισμα καλό να ριξω spray επαφών στις συνδέσεις / ανταπτοράκια και σπρέι σιλικόνις παντου σε σωληνακια τσιμουχάκια για αρχή και να δώ τι παίζει και αν χάνει γενικά βενζινες απο πουθενά γιατί πινει πολυ το άτιμο .. Εχω παρατηρίσει οτι το χειμώνα η καταναλωση ειναι ποιο υποφερτή ενώ το καλοκαίρι στα 180 χμ αναβει ρεζέρβα! :eek:

Γενικά εδώ επαρχία που είμαι δεν υπάρχουν συνεργεια ρε παιδιά , εχει κατι εξουσιοδοτημενα της πλακας που χρεωνουν τα μαλλιά τους και δουλεια δεν κανουν γενικά η πόλη εχει 1-2 καλους αλλα πάντα ειναι πιασμένοι , και όσο για τα μηχανακια που θελουν πολύ βαλε βγάλε σαν το 990 κτλ δεν πολυασχολουντε και τα διωχνουν , έτσι απο ότι καταλαβα αμα δεν κανεις μονος σου δουλειά , δουλειά δεν γίνετε εστω την βασική συντήριση της μοτοσυκλετας οπότε θα σας παρακολουθώ στενά απο εδώ και πέρα!

Εχω ειδη ανοιξει το

  1. φιλτροκουτι οι πεταλουδες μεσα ειναι τζάμι και το φίλτρο οκ .
  2. Επεσε καθαρισμα και περάστικαν με σιλικόνι σπρευ αρκετα πλαστικα ,όργανα σωληνακια που φαινοντε ταλαιπωρημενα και αρκετοι κονεκτορες με σπρευ επαφων
  3. Αυριο θα επέμβω μαλλον σε καποια σημεία και με τον ατμοκαθαριστή προσεκτικά
  4. Αν καταφέρω θελω να αλλάξω γρανάζια απο 17 /45 σε 16 /45 να δώ πως θα ανταποκριθεί στην καταναλωση αλλα και στις ροπές και το μεταξώνιο στην οδηγιση μιας και σπανια ταξιδευω πανω απο 150 160 χ.α.ω
  5. Να τσεκαρω αλυσίδα σύμφωνα με το μανουαλ
  6. Αλλαγή λαδιών και φυσικά ειμαι περίεργος να τσεκαρω το clutch oil jet 990 απο την τελευταία φορά που το εκανα σερβις σε εξουσιοδοτημενο (ερωτηση με τι καλώδιο ξεβουλώνετε την οπή ;)
υ.π 1 που μπορώ να βρώ κωδικους απο ανταλακτικα τσιμουχακια , σωληνακια κτλ , επίσης τι μάρκα γραναζια προτίνετε και απο που ;
2 Σκεφτομαι σοβαρά την αγορά ροπόκλειδου για να βαζω βγαζω ρόδες αξίζει κατι σε χειροκίνητο η όχι ,τι λέει το φόρουμ ;
3 Kαποιο καθαριστικό για ψαλιδι μπουκάλες για στιγματα κτλ ;
4 Γνωρίζει κανεις τους κωδικους χρώματος για το μαυρο γκρι του 2006 καθώς και για κάγκελα και βαλίτσα της κτμ που εχει ξεβαψει απο τον ήλιο , ψάχνω ακριβώς τους ίδιους κωδικούς.

Ευχαριστώ πολύ και χρόνια πολλά!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Όλα αυτά που ρωτάς, δυστυχώς είμαι από κινητό και δεν μπορώ να πολύψαξω...

Στα γρήγορα θα σου πω ότι καλά κάνεις και πιάνεσαι με το μηχανάκι. Να πάρεις τα εργαλεία που χρειαζεσαι να κάνεις τις δουλίτσες σου.

Τώρα, το 17/45 ειναι ήδη κοντό. Αν το βάλεις 16/45 θα είναι είναι ακόμη πιο κοντό. Και τα δύο γραναζωματα είναι για κυρίως χωματινη χρήση.
Ίσως και γιαυτό η υψηλή κατανάλωση. Εάν κάνεις χρήση παντού (χώμα, άσφαλτο, ταξίδι κλπ) τότε ίσως το 16/42 να είναι το ιδανικό. Είναι ωστόσο και το γραναζωμα που φοράνε τα 2010 και πάνω μοντέλα, από το εργοστάσιο.
Το δικό σου (2006) από την Μάνα του έχει 17/42.
Ξαναλέω όμως ότι ένα ένα 16/42 για μικτη χρηση θα είναι κομπλέ και θα σου ρίξει και την κατανάλωση ..

Ας μιλήσουν όμως και τα εμπειρα μας παιδιά

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eπαρχια που? Αθηνα εχει κανα-δυο αξιοπιστα συνεργεια, εξουσιοδοτημενα πρωην και νυν.

Το 17/45 σε 16/45 θα σου αυξησει τις στροφες για συγκεκριμενη ταχυτητα, αρα θεωρητικα θα εχεις μεγαλυτερη καταναλωση στην ιδια ταχυτητα, αλλα θα σου δωσει ευκολοτερη επιταχυνση. Εαν θες το αντιθετο, να ταξιδευεις εθνικη με χαμηλοτερες στροφες στην ιδια ταχυτητα, πρεπει να αφαιρεσεις δοντια απο το πισω γραναζι, να πας πχ σε 17/42.

Επισης και το 16/45 και το 17/42 θα σου αυξησουν (ελαχιστα) το μεταξονιο καθως θα πρεπει να πανε ακομη πιο πισω οι τεντωτηρες της αλυσιδας για να αντισταθμισεις το μποσικο που θα δημιουργηθει απο τη μειωση δοντιων. Μεγαλυτερο μεταξονιο σημαινει καλυτερη ευσταθια στις ευθειες και λιγοτερη ευκινησια στις στροφες, αλλα μιλαμε παλι για απειροελαχιστες διαφορες.

Τωρα , για τις ερωτησεις:

  1. Eνα ευχρηστο σαιτ που χρησιμοποιω εγω για κωδικους ειναι αυτο> KTM fiche finder spare parts for the KTM
  2. Ροποκλειδο για αξονες, δαγκανες, γραναζια και γενικα δουλειες πλαισιου να παρεις, αλλα δεν αξιζει να δωσεις ενα σκασμο λεφτα για ακριβο. Εγω εχω ενα των 50€ που διπλοτσεκαρω για την ακριβεια του τακτικα με τη βοηθεια ζυγαριας χειρος για αποσκευες. Παντως για τους αξονες δεν θες και την τρομερη ακριβεια, δλδ αν ο πισω αξονας ειναι στα 95 ή 105Νm αντι για 100Νm δεν χαθηκε και ο κοσμος. Τα μεγαλα και σχετικα φθηνα δυναμοκλειδα απο 25 εως 120Nm ειναι εκει στο 50αρικο. Για ψιλοδουλειες και δουλειες μοτερ ομως (βιδες κεφαλης, εκκεντροφορων, κτλ) που ζητανε 10-15-20Νm καλο θα ηταν να επενδυσεις σε ενα καλο και ακριβες μικρο δυναμοκλειδο, γιατι εκει και η παραμικρη αποκλιση εχει μεγαλη σημασια.
  3. Ψαλιδι και μπουκαλες καθαριζονται ανετα με WD40 ή παραφινελαιο/κηροζινη/φωτιστικο πετρελαιο.
  4. Για κωδικους χρωματος δε μπορω να σε βοηθησω, ισως ξερει καποιο αλλο παιδι. Απο εμπειρια ομως θα σου ελεγα οτι κανενας κωδικος χρωματος δεν ειναι ακριβης, καλυτερα να πας σε μαγαζι με χρωματα αυτοκινητων να σου ταιριαξουν το χρωμα ακριβως.
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
Όλα αυτά που ρωτάς, δυστυχώς είμαι από κινητό και δεν μπορώ να πολύψαξω...

Στα γρήγορα θα σου πω ότι καλά κάνεις και πιάνεσαι με το μηχανάκι. Να πάρεις τα εργαλεία που χρειαζεσαι να κάνεις τις δουλίτσες σου.

Τώρα, το 17/45 ειναι ήδη κοντό. Αν το βάλεις 16/45 θα είναι είναι ακόμη πιο κοντό. Και τα δύο γραναζωματα είναι για κυρίως χωματινη χρήση.
Ίσως και γιαυτό η υψηλή κατανάλωση. Εάν κάνεις χρήση παντού (χώμα, άσφαλτο, ταξίδι κλπ) τότε ίσως το 16/42 να είναι το ιδανικό. Είναι ωστόσο και το γραναζωμα που φοράνε τα 2010 και πάνω μοντέλα, από το εργοστάσιο.
Το δικό σου (2006) από την Μάνα του έχει 17/42.
Ξαναλέω όμως ότι ένα ένα 16/42 για μικτη χρηση θα είναι κομπλέ και θα σου ρίξει και την κατανάλωση ..

Ας μιλήσουν όμως και τα εμπειρα μας παιδιά

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


17/45 και 16/42 είναι ίδια όσον αφορά το πόσο κοντά είναι. με 6η στις 5000 στροφές έχω 130km/hr. Με το 16/45 έχω 125.

17/42 δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Καλησπέρα.Η oberon μου απάντησε πριν λιγες μέρες.Τους έστειλα φωτό απο την τρυπούλα που χάνει,ακόμα δεν μου απάντησαν.Σε άλλα νέα τώρα,σήμερα πήγα και έκανα χαρτογράφηση σε δυναμόμετρο.Πήρε τουλάχιστον 5 άλογα στις χαμηλές και 3 με 4 παντού,και φυσικά πολύ γραμμικο πλέον.Μέγιστη ροπή στις 5600.Μου έβγαλε όλο το σνορκελ για να παίρνει αέρα,αλλά και πάλι πολύ κλειστό είναι μου είπε και δεν περνάει εύκολα αέρας.(παρήγγειλα το power up kit της mwr και μάλλον θα ξαναβάλω το σνορκελ).Μεγαλύτερο πρόβλημα στον χάρτη είναι το πολύ ψηλό αβάνς στις ψηλές.Το διόρθωσε και αυτό και τώρα μπορώ να πώ ότι ανεβάζει αρκετά πιο γρήγορα στροφές.Τώρα μένει μια καλή δοκιμή στο δρόμο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα.Η oberon μου απάντησε πριν λιγες μέρες.Τους έστειλα φωτό απο την τρυπούλα που χάνει,ακόμα δεν μου απάντησαν.Σε άλλα νέα τώρα,σήμερα πήγα και έκανα χαρτογράφηση σε δυναμόμετρο.Πήρε τουλάχιστον 5 άλογα στις χαμηλές και 3 με 4 παντού,και φυσικά πολύ γραμμικο πλέον.Μέγιστη ροπή στις 5600.Μου έβγαλε όλο το σνορκελ για να παίρνει αέρα,αλλά και πάλι πολύ κλειστό είναι μου είπε και δεν περνάει εύκολα αέρας.(παρήγγειλα το power up kit της mwr και μάλλον θα ξαναβάλω το σνορκελ).Μεγαλύτερο πρόβλημα στον χάρτη είναι το πολύ ψηλό αβάνς στις ψηλές.Το διόρθωσε και αυτό και τώρα μπορώ να πώ ότι ανεβάζει αρκετά πιο γρήγορα στροφές.Τώρα μένει μια καλή δοκιμή στο δρόμο.
Το power kit της mwr είναι τα δυο τρίγωνα που μπαίνουν αριστερά και δεξιά στο φιλτροκούτι?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Καλησπέρα.Η oberon μου απάντησε πριν λιγες μέρες.Τους έστειλα φωτό απο την τρυπούλα που χάνει,ακόμα δεν μου απάντησαν.Σε άλλα νέα τώρα,σήμερα πήγα και έκανα χαρτογράφηση σε δυναμόμετρο.Πήρε τουλάχιστον 5 άλογα στις χαμηλές και 3 με 4 παντού,και φυσικά πολύ γραμμικο πλέον.Μέγιστη ροπή στις 5600.Μου έβγαλε όλο το σνορκελ για να παίρνει αέρα,αλλά και πάλι πολύ κλειστό είναι μου είπε και δεν περνάει εύκολα αέρας.(παρήγγειλα το power up kit της mwr και μάλλον θα ξαναβάλω το σνορκελ).Μεγαλύτερο πρόβλημα στον χάρτη είναι το πολύ ψηλό αβάνς στις ψηλές.Το διόρθωσε και αυτό και τώρα μπορώ να πώ ότι ανεβάζει αρκετά πιο γρήγορα στροφές.Τώρα μένει μια καλή δοκιμή στο δρόμο.

εχεις τη δυναμομετρηση? με το πριν και το μετα...επισης μηπως ειχες και δυναμομετρηση πριν την εξατμιση?
 
Top Bottom