ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
εχεις τη δυναμομετρηση? με το πριν και το μετα...επισης μηπως ειχες και δυναμομετρηση πριν την εξατμιση?
Μετά μόνο έχω. Μόνο με την καινούργια εξάτμιση. Κάνανε επανεκκίνηση το Σύστημα γιατί έκανε κάτι περίεργα οπότε δεν ήταν συγκρισημα τα αποτελέσματα.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μετά μόνο έχω. Μόνο με την καινούργια εξάτμιση. Κάνανε επανεκκίνηση το Σύστημα γιατί έκανε κάτι περίεργα οπότε δεν ήταν συγκρισημα τα αποτελέσματα.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Μια χαρα, τα τελικα νουμερα ροπης/ισχυος ποια ειναι τελικα;
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
105,78hp/8218rpm 104,20nm/5691rpm.Προσωπικά δεν θεωρώ τα νούμερα που βγάζουν τα δυναμόμετρα συγκρίσιμα με άλλα μηχανάκια και άλλα δυναμόμετρα.Αυτό που είναι συγκρίσιμο είναι η διαφορά πριν και μετά.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
προφανως, απλα να εχουμε μια ενδειξη...σιγουρα μοιαζουν αρκετα αισιοδοξα τα νουμερα σαν νουμερα, αλλα 5 αλογα παντου απο την χαρτογραφιση νομιζω ειναι κατι αναμενομενο
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Τώρα, το 17/45 ειναι ήδη κοντό. Αν το βάλεις 16/45 θα είναι είναι ακόμη πιο κοντό. Και τα δύο γραναζωματα είναι για κυρίως χωματινη χρήση.
Ίσως και γιαυτό η υψηλή κατανάλωση. Εάν κάνεις χρήση παντού (χώμα, άσφαλτο, ταξίδι κλπ) τότε ίσως το 16/42 να είναι το ιδανικό. Είναι ωστόσο και το γραναζωμα που φοράνε τα 2010 και πάνω μοντέλα, από το εργοστάσιο.
Το δικό σου (2006) από την Μάνα του έχει 17/42.
Ξαναλέω όμως ότι ένα ένα 16/42 για μικτη χρηση θα είναι κομπλέ και θα σου ρίξει και την κατανάλωση ..
τελικα τσεκαρα τα γραναζια και οντως ειχα αλλαξει σε μανισιο γραναζωμα και το μηχανακι φοραει οντως 17 - 42 , οπότε σκέφτομαι να προβώ σε αγορα ενος γραναζιου 16 για να δοκιμάσω , το θέμα ειναι αν πρεπει να βγάλω τον πύρο τις αλυσίδας ή αν μπορώ να το βγάλω με καποιο τρόπο και με την αλυσίδα πανω με κάποιο τρόπο χωρίς να κάνω ζημιά ;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
τελικα τσεκαρα τα γραναζια και οντως ειχα αλλαξει σε μανισιο γραναζωμα και το μηχανακι φοραει οντως 17 - 42 , οπότε σκέφτομαι να προβώ σε αγορα ενος γραναζιου 16 για να δοκιμάσω , το θέμα ειναι αν πρεπει να βγάλω τον πύρο τις αλυσίδας ή αν μπορώ να το βγάλω με καποιο τρόπο και με την αλυσίδα πανω με κάποιο τρόπο χωρίς να κάνω ζημιά ;
Ξαναλεω, αν πας απο 17/42 σε 16/42 θα αυξησεις την καταναλωση (θεωρητικα) γιατι για την ιδια ταχυτητα θα εχεις περισσοτερες στροφες.
Δεν χρειαζεται να κοψεις την αλυσιδα. Λυνεις τροχο, ξεκρεμας αλυσιδα απο πισω γραναζι και μετα την ξεκρεμας και απο το μπροστινο.

Μην σφιξεις το παξιμαδι του γραναζιου με ταχυτητα. Περασε παλι την αλυσιδα και τροχο, σφιξε αξονα, και σφιξε με πατημενο πισω φρενο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ξαναλεω, αν πας απο 17/42 σε 16/42 θα αυξησεις την καταναλωση (θεωρητικα) γιατι για την ιδια ταχυτητα θα εχεις περισσοτερες στροφες.
Δεν χρειαζεται να κοψεις την αλυσιδα. Λυνεις τροχο, ξεκρεμας αλυσιδα απο πισω γραναζι και μετα την ξεκρεμας και απο το μπροστινο.

Μην σφιξεις το παξιμαδι του γραναζιου με ταχυτητα. Περασε παλι την αλυσιδα και τροχο, σφιξε αξονα, και σφιξε με πατημενο πισω φρενο.
Εγώ πάντως δεν είδα διαφορά στην κατανάλωση με την αλλαγή σε 16 δόντια...(Σε 950)
Είδα όμως λιγότερο σκορτσάρισμα και πιο άμεσο άρπαγμα του γκαζιού.
Επίσης θα χρειαστεί να βγεί - μετακινηθεί και το προστατευτικό του γραναζιού μπροστά...;)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγώ πάντως δεν είδα διαφορά στην κατανάλωση με την αλλαγή σε 16 δόντια...(Σε 950)
Είδα όμως λιγότερο σκορτσάρισμα και πιο άμεσο άρπαγμα του γκαζιού.
Επίσης θα χρειαστεί να βγεί - μετακινηθεί και το προστατευτικό του γραναζιού μπροστά...;)
Ουτε εγω με το 1090, ισα-ισα που ειδα ολα τα θετικα που λες κι ακομη παραπανω (η 6η των 1Χ90 ειναι οβερντραιβ και ουσιαστικα αχρηστη κατω απο τα 120 , ενω με το 16αρι ακομη κι αυτο διορθωθηκε).

Απλα το αναφερω γιατι ο Αποστολος μας ειπε οτι ξεκιναει το ψαξιμο με το γραναζωμα λογω υψηλης καταναλωσης. Στη θεωρια μειωνοντας δοντια μπροστα κινεισαι προς την αντιθετη κατευθυνση.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ουτε εγω με το 1090, ισα-ισα που ειδα ολα τα θετικα που λες κι ακομη παραπανω (η 6η των 1Χ90 ειναι οβερντραιβ και ουσιαστικα αχρηστη κατω απο τα 120 , ενω με το 16αρι ακομη κι αυτο διορθωθηκε).

Απλα το αναφερω γιατι ο Αποστολος μας ειπε οτι ξεκιναει το ψαξιμο με το γραναζωμα λογω υψηλης καταναλωσης. Στη θεωρια μειωνοντας δοντια μπροστα κινεισαι προς την αντιθετη κατευθυνση.
Ναι δεν αντιλέγω...
Κάτι άλλο μάλλον φταίει για την υψηλή κατανάλωση...
Έτσι κι αλλιώς είναι μια φθηνή και εύκολη μετατροπή...
Ας το κάνει και βλέπει αν και νομίζω ότι θα το κρατήσει με αυτόν τον συνδυασμό στο τέλος... ;)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ουτε εγω με το 1090, ισα-ισα που ειδα ολα τα θετικα που λες κι ακομη παραπανω (η 6η των 1Χ90 ειναι οβερντραιβ και ουσιαστικα αχρηστη κατω απο τα 120 , ενω με το 16αρι ακομη κι αυτο διορθωθηκε).

Απλα το αναφερω γιατι ο Αποστολος μας ειπε οτι ξεκιναει το ψαξιμο με το γραναζωμα λογω υψηλης καταναλωσης. Στη θεωρια μειωνοντας δοντια μπροστα κινεισαι προς την αντιθετη κατευθυνση.
Μπορείς να είσαι με μία ταχύτητα πάνω παντού ,κ με πολύ καλύτερη ροή ,άρα λιγότερες αυξομειώσεις στροφών..
Οπότε ,η κατανάλωση μειώνεται στο 80% της χρήσης.
Αυξημένη θα είναι μόνο σε παρατεταμένα 180-200 στην ΕΟ.
Δοκιμασμένο προσωπικά.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μπορείς να είσαι με μία ταχύτητα πάνω παντού ,κ με πολύ καλύτερη ροή ,άρα λιγότερες αυξομειώσεις στροφών..
Οπότε ,η κατανάλωση μειώνεται στο 80% της χρήσης.
Αυξημένη θα είναι μόνο σε παρατεταμένα 180-200 στην ΕΟ.
Δοκιμασμένο προσωπικά.
Συμφωνω, κι εγω για ανοικτο δρομο/εθνικη και παρατεταμένες ταχυτητες λεω, αλλα οχι 180+ αλλα απο πιο χαμηλα.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Εγώ πάντως δεν είδα διαφορά στην κατανάλωση με την αλλαγή σε 16 δόντια...(Σε 950)
Είδα όμως λιγότερο σκορτσάρισμα και πιο άμεσο άρπαγμα του γκαζιού.
Επίσης θα χρειαστεί να βγεί - μετακινηθεί και το προστατευτικό του γραναζιού μπροστά..
Μηπως γνωρίζεις ποσα nm πρεπει να σφιξω τον τροχό και το γραναζι ;
Αυξημένη θα είναι μόνο σε παρατεταμένα 180-200 στην ΕΟ
γάτε δεν επροκειτο να ταξιδεψω με τετοιες ταχυτητες και αν το κανω δεν θα με ενδιαφερει η καταναλωση εκίνει την στιγμη οπότε και εγώ πιστεψω να με βολεψει το 16αρι μπροστα , επίσης παρατηρω το χειμωνα μειωμενη καταναλωση λόγο όγκου αέρα λογικά , απλά να σε ρωτήσω πιστευεις οτι έχει νόημα να κάνω το reset στον εγκεφαλο ; (να το αφησω να δουλεψει 15 λεπτα ) ή τζαμπα θα το κάψω το μηχανακι ;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μηπως γνωρίζεις ποσα nm πρεπει να σφιξω τον τροχό και το γραναζι ;

γάτε δεν επροκειτο να ταξιδεψω με τετοιες ταχυτητες και αν το κανω δεν θα με ενδιαφερει η καταναλωση εκίνει την στιγμη οπότε και εγώ πιστεψω να με βολεψει το 16αρι μπροστα , επίσης παρατηρω το χειμωνα μειωμενη καταναλωση λόγο όγκου αέρα λογικά , απλά να σε ρωτήσω πιστευεις οτι έχει νόημα να κάνω το reset στον εγκεφαλο ; (να το αφησω να δουλεψει 15 λεπτα ) ή τζαμπα θα το κάψω το μηχανακι ;
Το μπροστινό γρανάζι το σφίγγεις με 100nm, μαζί με κόλλα σπειρωματων.

Το 17αρι γρανάζι ειναι παντελώς αχρηστο στο 950/990.
Βαλε το 16 και θα δεις άλλο μηχανάκι.

:)
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Το μπροστινό γρανάζι το σφίγγεις με 100nm, μαζί με κόλλα σπειρωματων.

Το 17αρι γρανάζι ειναι παντελώς αχρηστο στο 950/990.
Βαλε το 16 και θα δεις άλλο μηχανάκι.

:)
ξεβιδωνει ευκολα το 16αρι η θα πρεπει να το ζεστανω αν υπαρχει κολλα σπειρωματων ;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
ξεβιδωνει ευκολα το 16αρι η θα πρεπει να το ζεστανω αν υπαρχει κολλα σπειρωματων ;
Ξεβιδώνει απλά πρέπει να μπλοκάρεις την πίσω ρόδα, είτε πατώντας κάποιος το φρένο, είτε περνώντας ένα λοστο μεταξύ των ακτίνων για να στοπαρει στο ψαλίδι.

Το ίδιο και όταν σφιξεις.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...Παρατηρω το χειμωνα μειωμενη καταναλωση λόγο όγκου αέρα λογικά ,
Ίσα ίσα που το χειμώνα θα έπρεπε να έχει αυξημένη κατανάλωση λόγω πυκνότητας - όγκου αέρα...:thumbsdown:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τπ 17 42 ειναι σχετικα μακρυ...σιγουρα το 16/42 ειναι πιο ''καταλληλο'' για ολες τις χρησεις, σαν το αλευρι...το θεμα καταναλωση ειναι τρομερα σχετικο και εχει να κανει παντα με το ποσο κοντα εισαι στην οφελιμη ροπη του κινητηρα...σε εθνικη προφανως θα ειναι μεγαλυτερη η καταναλωση αλλα οπουδηποτε αλλου θεωρητικα αν χρησιμοποιεις σωστα τον κινητηρα μπορεις να εχεις και καλυτερη καταναλωση...καποιος που δεν κανει πολυ εθνικη δεν θα παρατηρησει ουσιαστικη διαφορα εκτος αν με το πιο κοντο γραναζωμα του βγει ο κανιβαλος απο μεσα του, αλλα αυτο ειναι παλι θεμα χρησης και οχι γραναζωματος
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
γνωριζουμε κωδικο για τις τσιμουχες των ρεζερβουαρ γιατί εχουν σπάσει και χρήζουν αλλαγή ;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Top Bottom