ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Εγώ είμαι πιό χαλαρός με το μάνιουαλ. Ροπόκλειδο π.χ. μόνο για τις βίδες εκκεντροφόρων, τους άξονες τους σφίγγω εμπειρικά, αλιώς θέλουν άλλο ροπόκλειδο που δεν θα έχει και πολλές xρήσεις, μόνο ίσως άξονα ψαλιδιού που καλό είναι να γίνεται σε συνεργείο. Σημαντικό για το ροπόκλειδο να το ξεσφίγγετε μετά τη χρήση για να μην ζορίζεται το ελατήριο που έχει μέσα και χαλαρώνει. Τώρα τα αντιψυκτικά εγώ βάζω ρόζ noname γιατί δεν ελπίζω σε σημαντικές διαφορές θερμοκρασίας. Τώρα αν αρχίσουμε να μιλάμε για λάδια... το νήμα θα κάτσει. Να πώ μονο μακρυά από τα Torco 20-50. Μου έκαναν τον κινητήρα μαύρο σαν παλιό τηγάνι.
Γειά χαρά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Σε αλλαγή παραφλου γεμίζουμε και το ψυγείο και το δοχείο μετά την εξαέρωση ; Επίσης το denicol sub zero το αραιωνετε η όχι;
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Σε αλλαγή παραφλου γεμίζουμε και το ψυγείο και το δοχείο μετά την εξαέρωση ; Επίσης το denicol sub zero το αραιωνετε η όχι;
Στην αλλαγή παραφλου αν δεν το γνωρίζεις ήδη, πρέπει ο μπροστά τροχός να είναι σηκωμενος στον αέρα 50cm περίπου ώστε κατά το γεμισμα του υγρού να γίνει σωστή εξαερωση στο κυκλωμα. Αν δεν έχεις Ραμπα να το κάνεις, βγαζεις πίσω τροχό και σηκώνεις σουζα στο διπλό..

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για να κανεις σωστη εξαερωση στα LC8 πρεπει να σηκωσεις τον μπροστινο τροχο 50εκ. αλλιως θελει συνεχεια συμπληρωμα στις επόμενες βολτες. Ναι, συμπλήρωσε και στα 2.

Για το παραφλου σου διαβασε την ετικετα του. Αν λεει ready to use/ετοιμο προς χρηση δεν θελει αραιωση, αν δινει αναλογιες τοτε πρεπει να το αραιωσεις.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σε αλλαγή παραφλου γεμίζουμε και το ψυγείο και το δοχείο μετά την εξαέρωση ; Επίσης το denicol sub zero το αραιωνετε η όχι;
Όπως τα λέει ο Chester για την πλήρωση και εξαερωση.

Το subzero δε θέλει αραίωση. Ωστόσο θα πρέπει να ρίξεις 100ml απεσταγμενο νερό γιατί η συσκευασία είναι 2 λίτρα και το μηχανάκι παίρνει 2,1 λίτρα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μπορειτε απλα να γεμισετε, βαζετε μπρος, υπομονη μεχρι να ανοιξει ο θερμοστατης, γεμιζετε ξανα και ειστε ετοιμοι... Στη χειροτερη περιπτωση μετα απο μια βολτα συμπληρωνετε λιγο νερο
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Oχι ακριβως, στην ουσια εξισταθμιζει τη σταθμη και στα δυο ρεζερβουαρ γιατι τρομπα εχει μονο το ενα.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
πως το κανει αυτο αν η σταθμη είναι ποιο κατω και τοτε ποιος ο λογος υπαρξης των βανών που κλεινουν τα ντεποζιτα , αρα απο κατω δεν τραβαει βενζινες ?
Το ψαχνω γιατι το ενα οριχαλκινο δεν διχνει να βιδωνει σωστα ειναι σε κακη κατασταση αν κανω λαθος υπαρχει περιπτωση να χανω καυσιμο απο εκει

υ.π μαλλον θα πεσει hellicoil γιατι 30 φευγα ευρω δεν δινω γιαυτο ,νομίζω παίρνει πατεντα αλλα που χρόνος..
edit παιζει να γραφω βλακείες αλλα ειναι λογο πείνας ! :):p
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
πως το κανει αυτο αν η σταθμη είναι ποιο κατω και τοτε ποιος ο λογος υπαρξης των βανών που κλεινουν τα ντεποζιτα , αρα απο κατω δεν τραβαει βενζινες ?
Το ψαχνω γιατι το ενα οριχαλκινο δεν διχνει να βιδωνει σωστα ειναι σε κακη κατασταση αν κανω λαθος υπαρχει περιπτωση να χανω καυσιμο απο εκει

υ.π μαλλον θα πεσει hellicoil γιατι 30 φευγα ευρω δεν δινω γιαυτο ,νομίζω παίρνει πατεντα αλλα που χρόνος..
edit παιζει να γραφω βλακείες αλλα ειναι λογο πείνας ! :):p
Τα τεποζιτα στο 950/990 συνδέονται από κάτω με σωληνακι 8mm και λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία.
Η αντλία βρίσκεται στο αριστερό τεποζιτο χαμηλά.
Τα ρουμπινετα κλείνουν όταν θες να αφαιρέσεις τα τεποζιτα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
πως το κανει αυτο αν η σταθμη είναι ποιο κατω και τοτε ποιος ο λογος υπαρξης των βανών που κλεινουν τα ντεποζιτα , αρα απο κατω δεν τραβαει βενζινες ?
Το ψαχνω γιατι το ενα οριχαλκινο δεν διχνει να βιδωνει σωστα ειναι σε κακη κατασταση αν κανω λαθος υπαρχει περιπτωση να χανω καυσιμο απο εκει

υ.π μαλλον θα πεσει hellicoil γιατι 30 φευγα ευρω δεν δινω γιαυτο ,νομίζω παίρνει πατεντα αλλα που χρόνος..
edit παιζει να γραφω βλακείες αλλα ειναι λογο πείνας ! :):p
To helicoil εχω την εντυπωση οτι δεν στεγανωνει.

ΥΓ> Εγω στη θεση σου θα τσεκαρα μηπως θελει απλα το σωληνακι αλλαγη, που το βρισκεις με το μετρο. Εχω δει απειρα σωληνακια να σαπιζουν και να σταζουν. Βασικα απορω πως δεν εχει γινει ακομη φλαμπε το τενερε μου απο τις φορες που αλλαξα σωληνακια, γιατι εχει ολοκληρο δικτυο κατω απο το ντεποζιτο...
 
Τελευταία επεξεργασία:

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
πως το κανει αυτο αν η σταθμη είναι ποιο κατω και τοτε ποιος ο λογος υπαρξης των βανών που κλεινουν τα ντεποζιτα , αρα απο κατω δεν τραβαει βενζινες ?
Το ψαχνω γιατι το ενα οριχαλκινο δεν διχνει να βιδωνει σωστα ειναι σε κακη κατασταση αν κανω λαθος υπαρχει περιπτωση να χανω καυσιμο απο εκει

υ.π μαλλον θα πεσει hellicoil γιατι 30 φευγα ευρω δεν δινω γιαυτο ,νομίζω παίρνει πατεντα αλλα που χρόνος..
edit παιζει να γραφω βλακείες αλλα ειναι λογο πείνας ! :):p
Ακριβώς όπωςστα λέει ο Γιάννης Aldebaran .
Τώρα να πω και το άλλο,δες με προσοχή από που χάνει αν χάνει, και μετά αντικατέστησε το ρουμπινετο με γνήσιο αντίστοιχο...
Το μηχανάκι μη ξεχνάς ότι είναι απαιτητικό γενικότερα, και ότι έχει και λίγα χρονάκια στην πλάτη του,οπότε θα χεις και από κανα τέτοιο περιστατικό :)
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Τα ρουμπινετα κλείνουν όταν θες να αφαιρέσεις τα τεποζιτα.
ειχα την εντυπωση οτι τα εχει και για το λογο που θα σου σπασει το 1 απο τα 2 αλλα τοτε ακυρωνετε το συστημα για το οποιο μιλάμε.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
ειχα την εντυπωση οτι τα εχει και για το λογο που θα σου σπασει το 1 απο τα 2 αλλα τοτε ακυρωνετε το συστημα για το οποιο μιλάμε.
Εννοειται οτι δουλευει και με το ενα απο τα δυο...παθων...μεχρι να αλλαξω ρουμπινετο δουλευα μονο με το αριστερα...αν ειναι σε κακη κατασταση και εχει οξειδωθει προσοχη γιατι εμενα μου εσπασε σε ανυποπτη στιγμη.και θα χασεις 20 ευρω σε βενζινη αντι να το πληρωσεις σε ρουμπινετο.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
παιδια δεν εννοώ τα κάτω ρουμπινετα αλλά το σωληνάκι με τα 2 ορειχάλκινα που μπαίνουν σε κάτι τσιμουχες με πασο, κάτω ακριβώς
από την ασφάλειο θήκη.

Edit , επίσης θα ήθελα να συνεχίσω το πρήξιμο και να κάνω και μια ερώτηση γιατί μου ήρθε το γρανάζι και θα κάτσω να το αλλάξω το απόγευμα , η διαδικασία για να χαλαρώσω την ρόδα είναι
  1. χαλαρώνω το παξιμάδι του άξονα
  2. χαλαρώνω το μπροστά παξιμάδι του ρεγουλατορου
  3. σφίγγω η ξεσφιγγω τον ρεγουλατορου , σωστά ;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
παιδια δεν εννοώ τα κάτω ρουμπινετα αλλά το σωληνάκι με τα 2 ορειχάλκινα που μπαίνουν σε κάτι τσιμουχες με πασο, κάτω ακριβώς
από την ασφάλειο θήκη.

Edit , επίσης θα ήθελα να συνεχίσω το πρήξιμο και να κάνω και μια ερώτηση γιατί μου ήρθε το γρανάζι και θα κάτσω να το αλλάξω το απόγευμα , η διαδικασία για να χαλαρώσω την ρόδα είναι
  1. χαλαρώνω το παξιμάδι του άξονα
  2. χαλαρώνω το μπροστά παξιμάδι του ρεγουλατορου
  3. σφίγγω η ξεσφιγγω τον ρεγουλατορου , σωστά ;
Καπου εδω θα κανω τη "μαμα" και θα γινω λιγο "κακος"... Μηπως να το πηγαινες σε εναν οποιονδηποτε μαστορα να το κανει? Κατσε πανω απο το κεφαλι του και δες πως το κανει. Γιατι με κινητα μερη και ειδικα με τροχους οπως και να'χει θελουμε λιγο παραπανω εμπειρια για να βαλουμε χερι...
 
Top Bottom