ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Μπα η πρώτη φορά είναι δύσκολη όλα καλα ήταν πολύ εύκολο τελικά!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Καλή μέρα! Μήπως έχει κάποιος το μανιουαλ μεταφρασμένο στα ελληνικά για το 990?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω οι τύποι απο την oberon.Τους έστειλα πάλι mail εχθές.Τίποτα...
Yπομονη, χτες ηταν αργια στην Αγγλια...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω οι τύποι απο την oberon.Τους έστειλα πάλι mail εχθές.Τίποτα...
Πάρε τηλ μέσω viber Σπύρο.
 

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
εγω το εχω , το πρώτο μέρος , ψαχνεις κατι ?
Όχι κάτι συγκεκριμένο, απλα το είχα στο προηγούμενο κινητό και μου έσπασε η οθόνη , και χωρίς αυτό δεν μπορώ να κάνω τίποτα!!! Θα μπορούσες να μου το στείλεις?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλή μέρα! Μήπως έχει κάποιος το μανιουαλ μεταφρασμένο στα ελληνικά για το 990?
Καλημέρα, το έχω στα ελληνικά για τα μοντ' 09 και μετά.
Ποιο μοντέλο έχεις;

Edit: τώρα είδα ότι έχεις του 09. Στείλε μου με pm το mail σου για να στο στείλω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
Καλημέρα, το έχω στα ελληνικά για τα μοντ' 09 και μετά.
Ποιο μοντέλο έχεις;
μιλάμε για το owners manual ή το repair?

Αν έχεις το repair το θέλω και εγώ
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
gaslion
Το repair δεν εχει βγει στα ελληνικά.
Θες να στο στείλω στα αγγλικά;
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Ουτε εγω με το 1090, ισα-ισα που ειδα ολα τα θετικα που λες κι ακομη παραπανω (η 6η των 1Χ90 ειναι οβερντραιβ και ουσιαστικα αχρηστη κατω απο τα 120 , ενω με το 16αρι ακομη κι αυτο διορθωθηκε).
Αν δεν κατάλαβα λάθος,θυμάμαι και ένα σχόλιο των συντακτών του ΜΟΤΟ.
Που έλεγε ότι το 1090 R τους φαίνεται μακρύ,και θα προτιμούσαν να το κοντύνουν.
Το απέδιδαν στο ότι η ΚΤΜ κράτησε ακριβώς το ίδιο γρανάζωμα με το 1190 ενώ αντίστοιχα μειώθηκε η ιπποδύναμη.
Μάλιστα έγραφαν ότι είναι ακόμα πιο μακρύ απ το απλο 1090(περίεργο για τον σκοπό/χαρακτήρα της κάθε μοτοσυκλέτας) καθώς έχουν ίδιο γρανάζωμα αλλά το R έχει μεγαλύτερους τροχούς.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν δεν κατάλαβα λάθος,θυμάμαι και ένα σχόλιο των συντακτών του ΜΟΤΟ.
Που έλεγε ότι το 1090 R τους φαίνεται μακρύ,και θα προτιμούσαν να το κοντύνουν.
Το απέδιδαν στο ότι η ΚΤΜ κράτησε ακριβώς το ίδιο γρανάζωμα με το 1190 ενώ αντίστοιχα μειώθηκε η ιπποδύναμη.
Μάλιστα έγραφαν ότι είναι ακόμα πιο μακρύ απ το απλο 1090(περίεργο για τον σκοπό/χαρακτήρα της κάθε μοτοσυκλέτας) καθώς έχουν ίδιο γρανάζωμα αλλά το R έχει μεγαλύτερους τροχούς.
Iσχυει, εως ενα βαθμο κατα την αποψη μου. Το 1090 δεν εχει γενικα μακριες σχεσεις, μονο η 6η που ειναι 27:26 overdrive δλδ μεγαλυτερη απο 1 προς 1 , για οικονομια στην εθνικη. Το ιδιο ακριβως γραναζωμα ειχε και το 1190 αλλα και τα 1290 S/R. Δεν ειναι τοσο το οτι η ιπποδυναμη ειναι μικροτερη, οσο το οτι κατω απο τις 4000σαλ το 1090 ειναι "ψοφιο", ακομη πιο αδυναμο κι απο το 1050, κατι που υποθετω εχει να κανει με το Euro IV. H 6η λοιπον με το μαμα γραναζωμα στις 4000 ξεκινουσε απο τα 110, κατω απο 4000 αν ανοιγα γκαζι ειχα απλα εντονα σκορτσαριζματα, ενω τωρα με το 16αρι τραβαει απο 90χαω σχετικα ανετα. Κι επειδη πλεον μπορω να κυκλοφορω με 6η και 100 ενω πριν επρεπε να εχω 5η μεσα, εχω βελτιωμενη οικονομια καυσιμου, γι'αυτο παραπανω λεω θεωρητικα ενα μικροτερο εμπρος γραναζι αυξανει καταναλωση, ενω στην πραξη φαινεται το αντιθετο για συγκεκριμενη χρηση και επειδη το εργοστασιακο γραναζωμα ηταν ηδη πολυ μακρυ.

Περσυ που περασα την Αλβανια στο πηγαινε αρχες Αυγουστου και γινοταν του μπλοκου το πανηγυρι, την εβγαλα με 6η στα 100-110 και 4.9l/100km!
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Καθως εκανα δουλιτσες στο μηχανακι σε καποια φάση περι-επεξεργαζομουνα το σωληνακι σύνδεσης εξισορόπησης ντεποζίτων γιατί το αριστερό τσουνί δεν εφάρμοζε καλά με αποτελεσμα να πέσει μεσα στο ντεπόζιτο , ετσι λοιπόν εβγαλα ολη την βενζίνα απο το ντεπόζιτο και την αντλία βενζίνης για να το βγάλω και να τσεκάρω τα στεγανα oring που εχει η τρόμπα στην βάση της ,το ένα το βρήκα σκισμένο αλλα μολις ειδα την τιμη για 2 oring 43,20 στο motorcyclespareparts.eu μου έφυγαν τα μισα μαλλιά! Επίσης το σωληνακι μαζι με τα oring με το πάσσο για την εξισορόπηση των ντεποζίτων πάει σετ στα 30 κατι ευρώ οπότε πάει μου έφυγαν και τα αλλα μισά μαλλιά , υπαρχει περίπτωση να βρω μονο την μια τσιμουχα με το εσωτερικό πάσο ρε παιδιά ?
Επίσης η τρομπα φαινετε σε καλή κατάσταση , αξίζει να μπώ στον κόπο να την ανοιξω περαιτέρω για να την τσεκάρω καμιά γνώμη;
Εντύπωση μου έκανε που δεν εχει καποια φλάντζα κατω απο την πατουρα της τρόμπας στην εξωτερική μερια του ντεποζίτου πάντως ...
μερικες φωτογραφίες
αντλία βενζινας
το ρημαδι το τσουτσουνι που εφυγε μεσα στο ντεποζιτο , τελικά αν καταλαβαίνω σωστα απο αυτό το συστημα δεν περνάει βενζινα κανονικα αν βαλουμε οσα λιτρα ορίζει ο κατασκευαστής , αν όμως το παρακάνουμε τότε υπαρχει περίπτωση να περάσει βενζίνα απο εκεί αλλά και λόγο κραδασμων φυσικά , έτσι υποθέτω οτι η συνδεση ειναι ασφαλείας γιατί ειναι κοντα στην ασφαλειοθήκη οπότε μην προκληθεί κανενα βραχυκύκλωμα / πυρκαγιά κτλ

edit: παραθετω βιντεάκι που βρήκα με την αποσυναρμολόγηση της αντλιας και την συναρμολόγηση για οποιον σκέφτετε να κανει κανει service στην αντλια του .
 
Τελευταία επεξεργασία:

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Αποστολε, με έχεις μπερδέψει με τα περί τσουνι κλπ.Βγαλε καμια φώτο, βα καταλαβει οποιος δε καταλαβε οπως εγω...Οσο αφορά την αντλία, έχει oring,καθώς την βάζεις μέσα στο ντεπόζιτο και όχι στη βάση περιμετρικά όπως άλλα μηχανάκια.Καλο είναι να της αλλάξεις τα φίλτρα πάντως,σίγουρα τα χάλια τους θα έχουν
Επίσης θα το πω χαριτολογώντας, μη μου παρεξηγηθείς ....
Αν σου πέφτουν τα μαλλιά με ανταλλακτικό 30€, με τπτ πιο ακριβό ήθελα να ήξερα τι θα σου πεσει;;
Κοστίζει η μοτο αυτή...:)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτο το ελαστικο παξιμαδι με τις εσωτερικες βολτες που ψαχνεις ειμαι σιγουρος οτι υπαρχει στην αγορα. Τετοια χρησιμοποιουν για τη στηριξη ζελατινων και φερινγκ, αν το παρεις στο χερι και ψαχτεις θα βρεις σιγουρα.

Τωρα, για την τρομπα, εγω λεω μιλα με τον Gefr, να παρεις ενα σετακι φιλτρακια για την αντλια (το κατω που σαν σιτα και ειναι μαυρο στη φωτο σου αλλα και το πανω το χαρτινο το υψηλης) που εχει μεσα και ολα τα ορινγκ που χρειαζεσαι , να κανεις μια ανανεωση στην αντλια και να εισαι σιγουρος για τα επομενα 20,000χλμ τουλαχιστον.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Αποστολε, με έχεις μπερδέψει με τα περί τσουνι κλπ.Βγαλε καμια φώτο, βα καταλαβει οποιος δε καταλαβε οπως εγω...Οσο αφορά την αντλία, έχει oring,καθώς την βάζεις μέσα στο ντεπόζιτο και όχι στη βάση περιμετρικά όπως άλλα μηχανάκια.Καλο είναι να της αλλάξεις τα φίλτρα πάντως,σίγουρα τα χάλια τους θα έχουν
Επίσης θα το πω χαριτολογώντας, μη μου παρεξηγηθείς ....
Αν σου πέφτουν τα μαλλιά με ανταλλακτικό 30€, με τπτ πιο ακριβό ήθελα να ήξερα τι θα σου πεσει;;
Κοστίζει η μοτο αυτή...
Σωτήρη γιαυτό μιλάω https://static.motorcyclespareparts.eu/parts/60107099000-fueltankconnectingset_ktm-2.jpg
Αν σου πέφτουν τα μαλλιά με ανταλλακτικό 30€, με τπτ πιο ακριβό ήθελα να ήξερα τι θα σου πεσει;;
δεν το λες και ανταλακτικο 2 τσιμουχες 43 ευρώ ! Anyway ..
Αυτο το ελαστικο παξιμαδι με τις εσωτερικες βολτες που ψαχνεις ειμαι σιγουρος οτι υπαρχει στην αγορα. Τετοια χρησιμοποιουν για τη στηριξη ζελατινων και φερινγκ, αν το παρεις στο χερι και ψαχτεις θα βρεις σιγουρα.
δεν νομίζω να βρώ και μαλλον θα το αγοράσω απο οτι βλέπω και θα μου μεινουν και καβαντζα να εχω χαχαχα..
Τωρα, για την τρομπα, εγω λεω μιλα με τον Gefr, να παρεις ενα σετακι φιλτρακια για την αντλια (το κατω που σαν σιτα και ειναι μαυρο στη φωτο σου αλλα και το πανω το χαρτινο το υψηλης) που εχει μεσα και ολα τα ορινγκ που χρειαζεσαι , να κανεις μια ανανεωση στην αντλια και να εισαι σιγουρος για τα επομενα 20,000χλμ τουλαχιστον.
ωχ με εφτιαξες τώρα ! Εντοπισα και ενα αλλο πρόβλημα το ενα καλωδιακι στην ακρη του ακροδεκτη ειναι ταλαιπωρημενο μαλλον απο λαθος στριψιμο καθως την βαζανε μέσα , είναι καλή ιδέα να την κολλήσω με καλάι η υπάρχει καποια κλέμα να πρεσάρω σε τετοιο μέγεθος γιατί βλέπω μπαινει συρταρωτα .
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Σωτήρη γιαυτό μιλάω https://static.motorcyclespareparts.eu/parts/60107099000-fueltankconnectingset_ktm-2.jpg
δεν το λες και ανταλακτικο 2 τσιμουχες 43 ευρώ ! Anyway ..
δεν νομίζω να βρώ και μαλλον θα το αγοράσω απο οτι βλέπω και θα μου μεινουν και καβαντζα να εχω χαχαχα..
ωχ με εφτιαξες τώρα ! Εντοπισα και ενα αλλο πρόβλημα το ενα καλωδιακι στην ακρη του ακροδεκτη ειναι ταλαιπωρημενο μαλλον απο λαθος στριψιμο καθως την βαζανε μέσα , είναι καλή ιδέα να την κολλήσω με καλάι η υπάρχει καποια κλέμα να πρεσάρω σε τετοιο μέγεθος γιατί βλέπω μπαινει συρταρωτα .
Αν η φωτο είναι της αντλίας σου καθάρισε την..το κάτω φίλτρο είναι χάλια
Τώρα για το καλώδιο δε ξέρω καθόλου δυστυχώς..δε μου έτυχε...
 
Top Bottom