apostolos1983
Μέλος
- Όνομα
- apostolos
- Μοτό
- ktm adv 990
Μπα η πρώτη φορά είναι δύσκολη όλα καλα ήταν πολύ εύκολο τελικά!
Τελευταία επεξεργασία:
εγω το εχω , το πρώτο μέρος , ψαχνεις κατι ?Καλή μέρα! Μήπως έχει κάποιος το μανιουαλ μεταφρασμένο στα ελληνικά για το 990?
Yπομονη, χτες ηταν αργια στην Αγγλια...Φωνή βοώντος εν τη ερήμω οι τύποι απο την oberon.Τους έστειλα πάλι mail εχθές.Τίποτα...
Πάρε τηλ μέσω viber Σπύρο.Φωνή βοώντος εν τη ερήμω οι τύποι απο την oberon.Τους έστειλα πάλι mail εχθές.Τίποτα...
Όχι κάτι συγκεκριμένο, απλα το είχα στο προηγούμενο κινητό και μου έσπασε η οθόνη , και χωρίς αυτό δεν μπορώ να κάνω τίποτα!!! Θα μπορούσες να μου το στείλεις?εγω το εχω , το πρώτο μέρος , ψαχνεις κατι ?
Τι εννοείς το πρώτο μέρος?εγω το εχω , το πρώτο μέρος , ψαχνεις κατι ?
Καλημέρα, το έχω στα ελληνικά για τα μοντ' 09 και μετά.Καλή μέρα! Μήπως έχει κάποιος το μανιουαλ μεταφρασμένο στα ελληνικά για το 990?
μιλάμε για το owners manual ή το repair?Καλημέρα, το έχω στα ελληνικά για τα μοντ' 09 και μετά.
Ποιο μοντέλο έχεις;
Αν δεν κατάλαβα λάθος,θυμάμαι και ένα σχόλιο των συντακτών του ΜΟΤΟ.Ουτε εγω με το 1090, ισα-ισα που ειδα ολα τα θετικα που λες κι ακομη παραπανω (η 6η των 1Χ90 ειναι οβερντραιβ και ουσιαστικα αχρηστη κατω απο τα 120 , ενω με το 16αρι ακομη κι αυτο διορθωθηκε).
Iσχυει, εως ενα βαθμο κατα την αποψη μου. Το 1090 δεν εχει γενικα μακριες σχεσεις, μονο η 6η που ειναι 27:26 overdrive δλδ μεγαλυτερη απο 1 προς 1 , για οικονομια στην εθνικη. Το ιδιο ακριβως γραναζωμα ειχε και το 1190 αλλα και τα 1290 S/R. Δεν ειναι τοσο το οτι η ιπποδυναμη ειναι μικροτερη, οσο το οτι κατω απο τις 4000σαλ το 1090 ειναι "ψοφιο", ακομη πιο αδυναμο κι απο το 1050, κατι που υποθετω εχει να κανει με το Euro IV. H 6η λοιπον με το μαμα γραναζωμα στις 4000 ξεκινουσε απο τα 110, κατω απο 4000 αν ανοιγα γκαζι ειχα απλα εντονα σκορτσαριζματα, ενω τωρα με το 16αρι τραβαει απο 90χαω σχετικα ανετα. Κι επειδη πλεον μπορω να κυκλοφορω με 6η και 100 ενω πριν επρεπε να εχω 5η μεσα, εχω βελτιωμενη οικονομια καυσιμου, γι'αυτο παραπανω λεω θεωρητικα ενα μικροτερο εμπρος γραναζι αυξανει καταναλωση, ενω στην πραξη φαινεται το αντιθετο για συγκεκριμενη χρηση και επειδη το εργοστασιακο γραναζωμα ηταν ηδη πολυ μακρυ.Αν δεν κατάλαβα λάθος,θυμάμαι και ένα σχόλιο των συντακτών του ΜΟΤΟ.
Που έλεγε ότι το 1090 R τους φαίνεται μακρύ,και θα προτιμούσαν να το κοντύνουν.
Το απέδιδαν στο ότι η ΚΤΜ κράτησε ακριβώς το ίδιο γρανάζωμα με το 1190 ενώ αντίστοιχα μειώθηκε η ιπποδύναμη.
Μάλιστα έγραφαν ότι είναι ακόμα πιο μακρύ απ το απλο 1090(περίεργο για τον σκοπό/χαρακτήρα της κάθε μοτοσυκλέτας) καθώς έχουν ίδιο γρανάζωμα αλλά το R έχει μεγαλύτερους τροχούς.
ναι, το θέλω...έχω το 03-08, οπότε αν έχεις θέλω μόνο το >09
Σωτήρη γιαυτό μιλάω https://static.motorcyclespareparts.eu/parts/60107099000-fueltankconnectingset_ktm-2.jpgΑποστολε, με έχεις μπερδέψει με τα περί τσουνι κλπ.Βγαλε καμια φώτο, βα καταλαβει οποιος δε καταλαβε οπως εγω...Οσο αφορά την αντλία, έχει oring,καθώς την βάζεις μέσα στο ντεπόζιτο και όχι στη βάση περιμετρικά όπως άλλα μηχανάκια.Καλο είναι να της αλλάξεις τα φίλτρα πάντως,σίγουρα τα χάλια τους θα έχουν
Επίσης θα το πω χαριτολογώντας, μη μου παρεξηγηθείς ....
Αν σου πέφτουν τα μαλλιά με ανταλλακτικό 30€, με τπτ πιο ακριβό ήθελα να ήξερα τι θα σου πεσει;;
Κοστίζει η μοτο αυτή...
δεν το λες και ανταλακτικο 2 τσιμουχες 43 ευρώ ! Anyway ..Αν σου πέφτουν τα μαλλιά με ανταλλακτικό 30€, με τπτ πιο ακριβό ήθελα να ήξερα τι θα σου πεσει;;
δεν νομίζω να βρώ και μαλλον θα το αγοράσω απο οτι βλέπω και θα μου μεινουν και καβαντζα να εχω χαχαχα..Αυτο το ελαστικο παξιμαδι με τις εσωτερικες βολτες που ψαχνεις ειμαι σιγουρος οτι υπαρχει στην αγορα. Τετοια χρησιμοποιουν για τη στηριξη ζελατινων και φερινγκ, αν το παρεις στο χερι και ψαχτεις θα βρεις σιγουρα.
ωχ με εφτιαξες τώρα ! Εντοπισα και ενα αλλο πρόβλημα το ενα καλωδιακι στην ακρη του ακροδεκτη ειναι ταλαιπωρημενο μαλλον απο λαθος στριψιμο καθως την βαζανε μέσα , είναι καλή ιδέα να την κολλήσω με καλάι η υπάρχει καποια κλέμα να πρεσάρω σε τετοιο μέγεθος γιατί βλέπω μπαινει συρταρωτα .Τωρα, για την τρομπα, εγω λεω μιλα με τον Gefr, να παρεις ενα σετακι φιλτρακια για την αντλια (το κατω που σαν σιτα και ειναι μαυρο στη φωτο σου αλλα και το πανω το χαρτινο το υψηλης) που εχει μεσα και ολα τα ορινγκ που χρειαζεσαι , να κανεις μια ανανεωση στην αντλια και να εισαι σιγουρος για τα επομενα 20,000χλμ τουλαχιστον.
Αν η φωτο είναι της αντλίας σου καθάρισε την..το κάτω φίλτρο είναι χάλιαΣωτήρη γιαυτό μιλάω https://static.motorcyclespareparts.eu/parts/60107099000-fueltankconnectingset_ktm-2.jpg
δεν το λες και ανταλακτικο 2 τσιμουχες 43 ευρώ ! Anyway ..
δεν νομίζω να βρώ και μαλλον θα το αγοράσω απο οτι βλέπω και θα μου μεινουν και καβαντζα να εχω χαχαχα..
ωχ με εφτιαξες τώρα ! Εντοπισα και ενα αλλο πρόβλημα το ενα καλωδιακι στην ακρη του ακροδεκτη ειναι ταλαιπωρημενο μαλλον απο λαθος στριψιμο καθως την βαζανε μέσα , είναι καλή ιδέα να την κολλήσω με καλάι η υπάρχει καποια κλέμα να πρεσάρω σε τετοιο μέγεθος γιατί βλέπω μπαινει συρταρωτα .